a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2016. március 7.

Derült égből díj

Aminek nagyon örülök, mert már régen beszéltünk - szokás szerint titeket is várnak kérdések. Köszönöm a jelölést [Lotte]nak, a candy-floss world fantasztikus bloggerinájának °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

11 kérdés nekem


Question 1: Mi az életcélod? Mi a legnagyobb vágyad?
Életcél: találni egy kreatív, jól fizető és stabil állást, ami biztos megélhetést nyújt
Legnagyobb vágy: persze lehetnék világhíres író

Question 2: Mi testesíti meg az ideálod egy férfiban/nőben? (kinézet + jellem)
Nincs ideálom, hiába vonzódom mind az összes létező és lehetséges nemhez

Question 3: Mi tölti ki a napod legnagyobb részét?
Az interneten való kóricálás

Question 4: Miket szeretsz csinálni a legszívesebben?
Enni, például. Enni elég jó.

Question 5: Milyen előadó (élő/halott) koncertjére mennél el, ha kapnál egy ingyenjegyet?
Amanda Fucking Palmer koncertjét ki kellett hagynom a múltkor, és azóta ordítok a párnámba éjjelenként

Question 6: Mire koncentrálsz a legjobban? Megélhetésre, boldogságra, nyugalomra?
Túlélésre



Question 7: Van olyan zene-szám, ami azonnal felvidít ha rossz napod van?
[Men at Work - Men Down Under]. Ne kérdezzétek. 

Question 8: A blogolás mellett, szoktál más - írás jellegű - tevékenységet folytatni?
Irodalmár vagyok, úgyhogy. No. 

Question 9: Sok közösségi portálon vagy jelen? Sorold fel a 3 legkedveltebbet!

Question 10: Ha sokmilliárdossá vállnál, min segítenél leginkább? A környezeten vagy az embereken? (csak egyet választhatsz, a kettőre együtt nincs elég "fedezeted")
Legyen a környezet, szegény Föld semmi rosszat nem tett. 

Question 11: Az elmúlt 3 évben szerinted mi változott meg leginkább körülötted?
Minden. Elköltöztem. Önálló háztartásom lett. Dolgozni kezdtem. Mesterszakra mentem. Mosogatnom kell. (Kéne.) 

11 kérdés nektek

kitölthető itt is, vagy bátran lehet blogra vinni;
ha valamelyik kérdés nem tetszik, nyugodtan hagyd ki


1. Szeretnél híres lenni? Ha igen, milyen értelemben?
2. Ha bárki a vendéged lehetne vacsorára, kit hívnál meg?
3. Ha felhívsz valakit telefonon, elpróbálod előtte magadban, mit fogsz mondani?
4. Miből állna számodra egy tökéletes nap?
5. Min nevettél utoljára?
6. Mi a legnagyobb siker az életedben?
7. Van törzshelyed?
8. Melyik dalt szólt a fejedben utoljára?
9. Melyik három tulajdonságodra vagy a legbüszkébb?
10. Mikor énekeltél utoljára magadnak? És valaki másnak? 
11. Miért vagy leghálásabb az életedben?

válaszolok: IGEN // nem

19 megjegyzés:

margaery. írta...

huhú, gratulálok a díjhoz~
1. áhh nem nagyon..nem nagyon tudnék vele mit kezdeni, azt hiszem, meg zavarna, hogy folyamatosan meg kell válogatnom a szavaimat, nehogy valaki rosszul értelmezze vagy ilyesmi..mondjuk valami jövőbeli elismerés nem lenne rossz:D
2. a jövendőbeli páromat..hé, valaki nem akar az lenni ha már itt tartunk [smooth]
3. ha barátnőimet, akkor nem, ha bárki mást akkor igen, 1000szer lol
4. felkelek 8-9 körül, iszok egy kávét, ami pont jó, kint tökéletes idő van, bejárok egy [külföldi] tájat/várost, minden nyugis és a szálláson/otthon meg egy rakat könyv vár estére
5. jaj, már nem tudom:D biztos valami tumblis poszt lehetett
6. hhháááttt....hogy átmentem egy kis karakterfejlődésen az évek alatt mondjuk
7. a szobám, azt hiszem:D de a barátnőimmel van egy padunk a főutcán ami a miénk™
8. Banks-Brain
9. talán hogy nem veszem a dolgokat túl komolyan, hogy nem vagyok bunkó ok nélkül többnyire, képes vagyok változ(tat)ni..?ha ilyesmikre gondoltál
10. fu, csak magamnak szoktam, az is inkább tátogás:D de tegnap este
11.hogy teljesen egészségesnek születtem, jó körülmények között asszem

ui.: találtam ezt [http://mattmurderdocks.tumblr.com/post/140489704398/friend-what-if-john-boyega-played-aziraphale-and] a posztot és hát eszembe jutottál róla:DD szólj, ha megihletett

Roro R. írta...

1. Yuss, mint zenész, így egyfajta médiahírességként tengetném az életemet, ha összejön.~
2. Hmm... magamat ismerve biztosan vagy fikcionális személyt hívnék meg, de nem tudom eldönteni, kit. :D
3. Mindig, mindenkinél. És állandóan belebukok. :<
4. Zenélés, írás, mindez a barátnőm mellett <3
5. Apám egy szörnyű szóviccén, dad jokes all the way.
6. Jelenleg az, hogy elkezdhettem végre komolyabban zenélni.
7. Szeretném az oktogoni Bubble Tea-t mondani, de oda se járok túl sokat. *dramatic sigh*
8. Marina and the Diamonds - Savages
9. A türelmemre, a megértő-képességemre, és talán arra, hogy valahogy mindig megtalálom a fényesebb oldalát a dolgoknak.
10. Magamnak két órája, valaki másnak pedig talán egy hete, kettő.~
11. Klisés dolog, de azért a kis marék közeli barátomért, akikre tényleg bármikor számíthattam. És a macskámért.

Raistlin írta...

MARGAERY, te huncut, rajtad tartom a szemem :D Kurva jól hangzik a tökéletes napod és a csakatietek-pad is ~(ouo)~

RORO, ha van valami közérdeknek megosztott zeneszámod, feltétlen szólj, érdekelne nagyon ;u;

Lusitania írta...

I. Igazából, ki ne szeretne? :D (mármint, szerintem minden embernek megfordult a fejében minimum egyszer az élete során). Az éppen adott hangulatomtól függ, hogy éppen a (nemlétező) írói képességeim monitorra átültetett szépségeivel, a fejemben megkomponált zenékkel, vagy "csodálatos" és "roppant motiváló" beszélőkémmel akarok befutni. Igazából tudom, hogy egyik se valami kiemelkedő, de bármelyikkel szívesen megelégednék. :D
II. *elkezdi sorolni azt a sok élő és holt színészt/írót/költőt/feltalálót, akikre mérhetetlen áhítattal néz fel* Hm... *visszatér a realitás talajára* Azt a fiút, aki eddig nem nagyon mert velem élőben beszélgetni.
III. Nope. Éljen a spontaneitás!
IV. Olvasásból. Írásból. Meg némi matematikából.
V. Emelt magyaron A Legyek Urából kellett előadnunk egy jelenetet délelőtt és a próbák... azok a minőségi próbák. :D
VI. Az, hogy egy rövid, de annál tartalmasabb időre magam mellett tudhattam valakit, akit egyszerre csodáltam és szerettem.
VII. Jól gondolom, hogy itt nem szabályos az AO3-t megnevezni?
VIII. Friction by Imagine Dragons
IX. Őszinte vagyok, kitartó és adrenalinfüggő. A tökéletes tulajdonságok a tökéletes élethez :P
X. Jelenleg is megállíthatatlanul dalolok :DD Másnak viszont... soha?!
XI. Ez egy olyan kérdés, amire még nem találtam őszinte választ. Talán túl keveset éltem eddig.

Raistlin írta...

LUSITANIA, az AO3-t ~mindig~ szabályos itt megnevezni.
(És a Friction megy nálam ühh, két hete?)

Lusitania írta...

Nálam azóta megy, hogy láttam azt a húderohadtjólésegyedienmegszerkesztett Kylux videót youtubeon :D

Raistlin írta...

azavideóaminden, nálam is azóta megy :DD

Roro R. írta...

*megkésve, de észrevettem a választ*
Jövőre kezdek el eleinte cover videókat csinálni, utána nekifekszek saját daloknak is, de jaj, örülök, hogy érdeklődsz. <3 Sokat jelent, köszönöm. ;u;

Raistlin írta...

Nagyon-nagyon-nagyon sok sikert~!

Iwi írta...

1. nem, mert már így is elég paranoiás vagyok, hogy majd valaki oknyomozva feltárja a múltam. Ismerős hónapokon belül "híres" lesz, és ma reggel fogmosáskor jutott eszembe, hogy van neki egy régi honlapja, amire én fanficeket küldtem be, és nagyon nem szeretném, ha ez nyilvánosságra kerülne... erhm... *kirázza a hideg*
2. szívesen főznék Steve Rogersnek :)
3. már nem
4. túl sok variáció van, pl.: délelőtt felkelek, reggeli, találkozom valamelyik barátnőmmel, kávé, traccsolás, mozi, este vacsorával várnak otthon, fürdés után meg az ágyban összekucorodva megnézünk egy jó filmet.
5. angol youtuber, aki magyar kajákat kóstolt, és a Tibi csoki nevét felolvasva mondta, hogy szívesen hívná így a macskáját, ha lenne. :D
6. a jogsim
7. a munkahelyem annak számít?
8. Lana Del Rey - Blue Jeans
9. kritikus helyzetben higgadt vagyok, másokkal szemben empatikus, magammal pedig őszinte
10. magamnak ma, másnak pedig pénteken.
11. hogy fantasztikusan jó és nyugodt gyerekkorom volt, stabil családi háttérrel. Mondhatni, burokban nőttem fel.

Raistlin írta...

IWI, csak azt látom magam előtt, Steve micsoda ragyogó vigyorral habzsolná a főztödet, és aztán meg előcsapna az asztalra egy kis Tupperware-t hogy vihet-e Buckynak, és lehet, hogy őrült feeljeim vannak. Nagyon köszönöm a kitöltést!

c u p p y. írta...

Szorgosan dolgozol ahahahahahah...hah. Hahah. ily

I. Naná. Gimme all the love. And all the hate. And all the attention.
II. Emlékszel amikor álmomban megvendégeltük Robint és Coryt? Még mindig vicces lenne.
III. Nem, de kéne.
IV. Ez BFF Tag kérdés, ha nem tudod, költözöm.
V. Azon hogy megdöglött a Gobblepot.
VI. Hogy talpra álltam.
VII. Van egy koncertes és van egy piás. Sajnos az előbbin még nem ismernek fel kellőképpen.
VIII. Aminek még mindig nem tudom a címét mert a 2x13-as Gotham epizódban volt de MEG FOGOM TALÁLNI.
IX. Empátia, udvariasság, önzetlenség.
X. Ma, és... nem tudom?? Nem szoktam.
XI. Érted.







...meg a sörért. Főleg a sörért.

Raistlin írta...

Azt mondtad hogy szeretsz
Azt mondtad hogy megdöglött a Gobblepot ;u;

Boogey írta...

1. Szeretnél híres lenni? Ha igen, milyen értelemben?
Huh, hát, egyrészt ja, van bennem egy ilyen nagy népnevelési-elhivatottság, szóval ha híres lennék, akkor biztos valami tömeg-kultúráló híresség lennék, de kicsit engem is feszélyezne, hogy minden kiejtett szavamra vigyáznom kell.

2. Ha bárki a vendéged lehetne vacsorára, kit hívnál meg?
Húú. *előkap egy 3 méter hosszú listát* Hol is kezdjem? Tehát, így... Mondjuk Cory Michael Smith? Vagy Robin Lord Taylor? Vaaagy... Misha Collins? Illetve Hugh Dancy. Meg Mads.

3. Ha felhívsz valakit telefonon, elpróbálod előtte magadban, mit fogsz mondani?
Az a helyzettől függ. Ha egy Helló-szia-hogyvagy-kávézó? beszélgetés, akkor naná hogy nem. Viszont ha olyan a helyzet, hogy mondjuk egy tanárommal kell egy neccesebb helyzetről beszélnem, akkor a szofisztikált megfogalmazást előre végigviszem fejben. Jaaa, meg amikor elő adom anyának, hogy szeretnék pénzt kunyerálni... :D

4. Miből állna számodra egy tökéletes nap?
Sokáig alvás. Kutyámmal töltött nap. Finom kávé vagy tea. Nyugalom, csönd, zene és az ágyam. Ja, meg egy jó könyv.

5. Min nevettél utoljára?
Valami irdatlan perverz poénon, amit a padtársam lőtt ma el. De már nem emlékszem mi volt, de potyogtak a könnyeim :D

6. Mi a legnagyobb siker az életedben?
Eddig annak örülök, hogy a boncmesterünk az elmúlt tíz év legkedvencebb gyakorlatos diákjának választott. De jövőre érettségi, sz'val, lesz még itt kihívás.

7. Van törzshelyed?
Yupp, egy Valentino nevű hely. (Ha Kecsón jársz a Kéttemplom közben van, nézz be, kicsit borsos -Kecskeméti mértékkel- az ára, de megéri :) )

8. Melyik dalt szólt a fejedben utoljára?
Ez: https://www.youtube.com/watch?v=m3lF2qEA2cw

9. Melyik három tulajdonságodra vagy a legbüszkébb?
Elhivatottság, empátia és jóhiszeműség.

10. Mikor énekeltél utoljára magadnak? És valaki másnak?
Magamnak minden nap kis-koncertet rendezek amikor pakolászok, takarítok vagy bármit egyedül csinálok a szobámban. Másnap meg a szalagavatón, amikor a háttérkórussal ketten az osztálytársnőmmel adtunk elő egy (borzalmasan depresszív) számot... Fun fact, hogy egy nappal az előadás előtt rajtam kívül mindenki lebetegedett, szóval olyan hangerővel kellett énekelnem, hogy utána 3 napig nem volt hangom... :D

11. Miért vagy leghálásabb az életedben?
Talán... Per pillanat azért, hogy nem hagyom, hogy a tömegek nyomása és a külső kritikák kizökkentsenek az egyéniségemből és egy sorozatgyártott tömeg-kamaszt gyártsanak belőlem.

Raistlin írta...

Boogey, oké most már nekem is ez fog a fejemben menni

LadyLoss15 írta...

Nagyon rég hagytam kommentet, amiért ezúttal is elnézést kérek. Úgy tűnik, kicsit túlvállaltam magam erre a félévre. De már hiányoznak az írásaid (meg úgy maga az olvasás, hetek óta csak Sir Gawain meg Beowulf meg Canterbury Tales volt terítéken és ugh....tömény ez így ), szóval tervezek belátható időn belül visszatérni. :)
A válaszok meg ha már úgyis erre tévedtem....
1. Szeretnél híres lenni? Ha igen, milyen értelemben?
Nem. Köszönöm, nem.
2. Ha bárki a vendéged lehetne vacsorára, kit hívnál meg?
Szerintem a régi barátaimat vagy az unokatesómat, aki külföldön él, és már sosem látom....
3. Ha felhívsz valakit telefonon, elpróbálod előtte magadban, mit fogsz mondani?
Csak ha orvost/pizzafutárt/hivatalosat hívok. Mert akkor olyan lámpalázam van, hogy különben lefagynék.
4. Miből állna számodra egy tökéletes nap?
Alvás, evés, olvasás, és csak másfél órára mászok ki az ágyamból, amíg edzek egy jót. Aztán visszamászok, olvasás, evés, alvás.
5. Min nevettél utoljára?
Tíz másodperce egy videón, ami a fülembe szól a telefonomról. :D (2015ös Broadway Fesztivál)
6. Mi a legnagyobb siker az életedben?
A 200. érmem. Az első féléves átlagom az egyetemen. A barátaim.
7. Van törzshelyed?
R épület, Zsibongó.
8. Melyik dalt szólt a fejedben utoljára?
A címét nem tudom, de Marie Antoinette (most startolt a musical Magyarországon az Operettszínházban, épp tegnap láttam). Vagy a Hamilton musical valamelyik száma - mert az azóta nem hagy békén, mióta végighallgattam.
9. Melyik három tulajdonságodra vagy a legbüszkébb?
Kitartás, türelem, vidámság.
10. Mikor énekeltél utoljára magadnak? És valaki másnak?
Ma. És ma. Szar hangom van, és ezt pótolja a szégyenérzet hiánya.
11. Miért vagy leghálásabb az életedben?
Az agyamért. Meg azért, ahogy anya felnevelt. És a barátaimért. És a barátomért. És a fanficekért. Még ezért a blogért is nagyon. Mindenért hálás vagyok.

LL15

Raistlin írta...

Irigyellek, mert nekem is szar hangom van, de én nem merek mások előtt énekelni - köszönöm a kitöltést~!

Hattie írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Raistlin írta...

Ejnye, ez hova lett?

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS