a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2016. január 30.

Lovers Arctic

Star Wars VII, Kylo ↦ Hux százszavas drabble [erre az instrumentális élményre], melynek keretében Kylo egy költői köcsög. 

l o v e r s a r c t i c

Csitítsd el a csillagokat, mert túlragyognak.
Akarom, hogy a világegyetem csak egy tűpontnyi feketeség legyen, ha ez az ára. És rend lenne, hidd el - ha csak túl tudnám múlni a mindenséget összetartó erőket, ha csak irányíthatnám őket. Minden, amire felfüggeszkedik a fény az enyém. Látnád a hatalmamat, és a szemed fönnakadna és a szíved fölfakadna és ha a neved mondanám, hallgatnál rám. És azt mondanám:
- Lásd mindezt, mert megosztom veled.
Ilyen lenne az én kegyem és feléd lenne tárva a tenyerem, és elfogadnád az érintésemet.
- Uram és mesterem!
Elegendő vagyok nélküled - megfelelő vagyok nélküled - és te, aki már láttad ezt, hálával telnél meg, és csordultig csak velem.  



komment: IGEN // nem
art: flyboy

26 megjegyzés:

Dragda írta...

*sikítva, hörögve fekete lyukká változik, mert ezt már nem bírja tovább*

avagy kapd be :P

(itt vagyok ám minden frissnél, csak annyira meg vagyok zuhanva mostanság, hogy csak olvasni van erőm, bocsánat)

Raistlin írta...

köszönöm szépen!

geek-devil írta...

*nagyot sóhajt* Napok óta Kylo trash vagyok. Mikor megláttam az írást örömtáncot jártam.
Plussz olyan párhuzam van Kylo és Loki között, hogy csak na, és ez most melengeti szívemet. ^^
A bukott, hercegek, akik azt hiszik, hogy hatalmat akarnak, közben pedig csak figyelmet.

Raistlin írta...

ValakiAdjonEgyBögreKakaótKylóéknak2k16, totálisan egyetértek - köszönöm szépen a kommentet~!

littlemissprimadonna írta...

Íííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí
Gondoltam megosztom veled a gondolataim.
Bocsánat, de december óta minden szembejárónak hosszasan el kell magyaráznom, hogy Kylo miért nem munya. Mármint az, de. Úgyhogy nagyon jól esett.

Raistlin írta...

Édes csillagom nagyon badass, de nagyon komolyan veszi magát. *pat-pat* *hátha jó hatással lesz rá az evil space boyfriendje*
Köszönöm szépen~!

margaery. írta...

óó
istenem
..
........
((kylo ren is a punk ass bitch))
~~~~~~~~
jöhet
még
.
..
ilyen

Raistlin írta...


nagyonnagyonköszönöm, egy PWP gondolata aktívan kísért még evil space boyfriendékkel

Morgen írta...

Úúú istenkém, Kylux, itt, és tőled, mindjárt kiszaladok a világból, ez mennyire menő! Minden egyes mondatod fantasztikus, az első különösen belopta magát a szívembe. Remélem lesz még Star Wars fic :33

Raistlin írta...

Én is :DD Köszönöm szépen~!

littlemissprimadonna írta...

Íííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí
Gondoltam megosztom veled a gondolataim.
Bocsánat, de december óta minden szembejárónak hosszasan el kell magyaráznom, hogy Kylo miért nem munya. Mármint az, de. Úgyhogy nagyon jól esett.

Mary Wolf írta...

Én itt meghaltam most a gyönyörtől aztán feléledtem, elolvastam megint és újra meghaltam. Ördögi körforgás lesz ez úgy érzem... de adj még nekünk belőle, szépen kérlek! *.*

troublemaker írta...

megláttam a képet és rendesen elakadt a lélegzetem
megláttam a párost... kivert a víz...
aztán elolvastam és így *mühh*
ennyi,
*mühh*
sírok

hihetetlen, hogy nem csak én shippelem őket T_T


(amúgy imádom a tagek között azt a bizonyos "mi történik velem"-et, mert azt hiszem olyat érezhetsz most, mint amikor én az írásaid által egyszer csak a semmiből Nygmobblepot shipper lettem...)


*nagyon meg akar ölelni*

Nussy írta...

Ez így kérlek A+++

Le a kalappal. Kíváncsi vagyok, dolgozol-e még velük hosszabban; nagyon érdekel, te hogyan látod a dinamikájukat, ha a karakterszám meglódul.

Köszönöm, köszönöm, köszönöm! :)

D.L.L. írta...

Az a megkönnyebbülés, mikor azt hiszed, hogy csak te láttad bele, mert sose láttál még Star Warst ez előtt, és akkor így egyszercsak fandom. Utoljára az Amcsikapcsi egy után éreztem ezt, amikor megtudtam, miről szól a második rész :D Na, szóval köszönöm, és Kylo m i n d i g egy költői köcsög.

Raistlin írta...

LITTLEMISSPRIMADONNA, kitartó hálám liheg a nyomodban.

MARY WOLF, rajta leszek (remélem) - köszönöm szépen!

TROUBLEMAKER, evil space boyfriendset a népnek. *ölel* (van valami ezekben a dominanciaharcos buzikban aminek örül az író lánya)

NUSSY, nagyon köszönöm [a mozibarugodást is] - mindenképp meg akarom nézni újra, mielőtt bármi nagyobb lélegzetvételűbe kezdek. Vagy majd nem bírok magammal és dugig lesz bájos, meggondolatlan hibákkal.


DLL, nekem a Star Wars az nagyon az, hogy én és a bátyám fénykardozunk a hátsó kertben és Luke-figurát kapok karácsonyra és Amidalával és Obi-Wannal játszom a babaházamban és Qui-Gon vagyok farsangon, szóval én meg pont emiatt merészkedtem vissza belé óvatosan, és a klasszikus szériából a Leia/Hanon kívül nincsenek is shipeim, meg ez sem az hogy #überfeelz csak nagyon, nagyon érdekes. Úgyhogy remélem, még fogok tudni foglalkozni vele.

Névtelen írta...

Húú, ez gyönyörű volt. *.*
Ezzel a párossal mondjuk még nem találkoztam, az egész fandomban csak Leiát és Hant shipelem, plusz most a stormpilotot (Poe/Fin), de őket nagyonnagyonnagyon.
Szóval abszolúte újdonság volt ilyesmit olvasni, de imádtaam. :))
(És úgy látszik, nem csak én bírom Kylodrágát.)

Tinuviel írta...

Nagyon tetszett, remélem fogsz még írni velük. Kicsit még mindig csodálkozom rajta, hogy a Kylo/Hux ennyire felkapott lett, de teljesen megértem, minél többet gondolkodom rajtuk annál jobban tetszik az ötlet, hogy ők együtt.

Raistlin írta...

NÉVTELENKE, magunk közt megvallva a Star Warsot nem igazán tudom fandom-fandomként kezelni, annyira személyes vele mindenki története és annyi de annyiféle mindent jelenthet, szóval ez talán egy kísérlet, hogy "na de mi lenne ha juszt is írnék belőle ficet?" és ööö - úgy fest, hogy működött, szóval wihíí!

TINU, Kyluxék szerintem az a ship, ami nem azért van, mert annyi bizonyíték van rá a képernyőn, hanem pont a hiányzó dolgok miatt - tudjuk, hogy van közös történelmük, de nem tudjuk, micsoda, bár egy oldalon vannak, feszül köztük egy rivalizáció, aminek viszont a miértjét nem egészen látjuk át - és ficírói szempontból ez nagyon hálás, hiszen ez egyfajta hiány-irodalom, és itt rengeteg részletet lehet kipótolni, bár bennem ott van az a félsz, hogy totál hülyét csinálok magamból és abszolút félreviszem valamerre, ami az univerzumba nem passzol bele.

Béla írta...

na hát na, de jó *.*
mikor végre elosontam meglesni a serkenő erőt, arra számítottam, hogy majd stormpilot-shipelésügyileg jövök majd el, és ez így is volt, de grátiszként rámpakolt kylo-feeleket is, amiket pedig nem kértem, de mindig így járok. félmondatokkal meg is tárgyaltuk barátnőmmel, hogy "emós kylo és bill weasley, szerinted is?" "aha"
szép nagy fehér folt az ő múltjuk, de nagyon érdekes a karakterek közti dinamika, úgyhogy boldogságban vagyok, hogy írsz róluk és hogy így és költői köcsög kylo all the way. felszálltam.

Iwi írta...

Titkon alig vártam, hogy ideérj a fandomba. :) és most hihetetlenül boldog vagyok, ha lesz folytatás, ha nem.
Én kétszer láttam 2 héten belül, a 2. alkalom után volt az, hogy na akkor keressünk rájuk a neten, de még elég közel a premierhez nem sok mindent dobott fel a google... így szenvelegtem pár napot, mire kicsit csitultak a fejemben, de most megint erőre kaptak és csak áradnak a gondolatok.

A ficet minden újraolvasással egyre mélyebben átérzem, beleérzem magam és belehalok. Hallom Kylot, érzem, ahogy ökölbe szorított kézzel szenved és csak gyűlik benne a tétlen vágy, hogy egyszer hirtelen majd fölfakadjon. - lehet, hogy teljesen másképp látod magad előtt a karaktert, de meggyőződésem, hogy az érzelmi elfojtás okozza a "hisztirohamokat" és azért utálatos Huxszal, mert oda van érte. (majd igyekszem utána olvasni, hogy mi a "hivatalos" álláspont, de most még nagyon jól elvagyok a magam kis világában)

Végszónak, szerintem ne félj belevágni, hogy mi van, ha a következő epizód teljesen rád cáfol... mindenki más is a sötétben tapogatózik. :)

Raistlin írta...

BÉLÁM, ez a világ legszebb félmondata. azóta átlapoztam pár angolficet, és üdítő látni, hogy nekik sincs semmi ötletük arról, hogy ez a kettő hogy lett. de vannak. szóval fuck yeah. serkennek.

IWI, cammogok itten komótosan, mert még mindig nyígok hogy "de nekem a Star Wars a gyerekkorom, olyan mintha slasht írnék a Micimackóból" de aztán meg igazából tetszik hogy újra és újra az életem részévé tud válni (és a slash nem szentségtörés, szóval juhé.)

És szerintem mindketten nagyon így látjuk szegény Kylót. Annyi minden van szerencsétlenben, hogy csoda, hogy nem robban fel vagy dobja bele magát egy-két feketelyukba. A rivalizálást Hux-szal meg tuti nagyon élvezi a kis nudli.

Köszönöm a bíztatást~!

Celia írta...

((Celia egy ideje nem mer kommentálni, meg nincs ideje, de ez meggyőzött, hogy árasszak el dicsérettel))
Nem tudok, mit mondani, az előttem szólók már elmondták a lényeget. Szeretem az összes ficet, de amikor ilyen párosokkal írsz, mint Kylux, Nygmobblepot, Hannigram, egyszerűen nem jutok szóhoz. Olyan költőivé és csodálatossá tudod varázsolni az ilyen shipeket, hogy az ughhh. Szóval azt akarom mondani, hogy megint fantasztikusat írtál és én bíztatlak, hogy dobj meg minket Kylux történetekkel. (◕‿◕✿)

Raistlin írta...

((az időtlen kommentnél pedig nincs jobb *ba dum tss* mármint frankón annyinek is ugrándozva örülök hogy 'hö olvastam hö'))

szépséges a szentségtelen triászom. nagyon örülök, hogy tetsuik, öröm velük dolgozni, és remélem, kyluxék majd egyetértenek velem és elmesélik a történetüket. ;u;

Susie Lupin írta...

*vinnyog és ujjong örömében*
Egy röpke hónapja berántott a hetedik film, és és és... Azt hiszem szeretem Kylót. Ami fura, mert nem szoktam a negatív hősöket szeretni. Ez a ship meg tetszetős. És remélem, hogy lesz még star wars fic. Repülök is a következőhöz~
(Pilotkáékkal nem akarsz esetleg írni? :3)

Raistlin írta...

Vinnyogva és vigyorogva drukkolok a starpilotnek, csak nálam fordítva van - engem valahogy mindig a negatív hősök vagy egyenesen a főszenyák foglalkoztatnak íróilag igazán. És tudom, hogy végső soron mindketten traumatizált katonák, szóval egyáltalán nem fluff azért az, és meg lehetne velük találni a témákat, amik foglalkoztatnak, csak valahogy még így is ráhagynám inkább másokra és megyek a szakterületemre. Amin én is meglepődtem azért, bármilyen kézenfekvő is, de a StarPilot valahogy nem jutott nálam tovább annál, hogy "awwWWWhh!!"

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS