a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2015. december 31.

Ez egy különös év volt

110 új feliratkozó, két új regény, plusz egy befejezett, no még egy fél, novellák, cikkek, meták, ajánlók és meglepetések: ilyen volt a {b l o o d y r o m a n t i c} 2015-ben

REGÉNYEK



#BOYFRIENDTAG
Gotham AU, Ed/Oswald, ifjúsági BDSM (édes isten)

Cuppy-val karöltve kellemesen elkuncorásztunk azon, milyen lenne egy YouTube AU Nygmobblepottékkal. Ami könnyed cracknek indult, abból az ötletelések során egy közös regény kerekedett. Megmaradt a humoros, ironikus tónus, a fókuszban egy ön- és közveszélyes, mégis teljesen konszenzuális kapcsolattal. 

Fontosnak éreztük, hogy főgonoszaink hűek maradjanak önmagukhoz, de hogy a sorozathoz hasonlóan elsősorban a sebezhető emberi oldalukat lássuk. Jelenleg 7 hihetetlenül hosszú fejezetnél tart, és nekiálltunk lefordítani angolra: a nemzetközi fandom számára elérhető már [AO3]-n is.

THISTLE&WEEDS
Hobbit AU, Thorin/Bilbo, Kili/Tauriel, urbánus fantasy

A kiejthetetlen című regény alapötlete már azelőtt megfogalmazódott bennem, hogy újraolvastam volna a mesét vagy megnéztem volna a filmeket - az akkori barátnőmet, L.-t akartam meglepni vele, és úgy gondoltam, érdekes lenne a tolkieni high fantasyt egy modernebb műfajba ágyazni. 

Ahogy L. hatására ismét belevetettem magamat Középfölde világába, egyre érdekesebb kihívásnak láttam, hogy egy olyan regényt alkossak, aminek, nos, van cselekménye, meg ilyenek. A végeredmény 240 oldal és 11 fejezet kalandos akció.

Nyílt titok, hogy a nem-fanfic regényterveim mind fantasyk, és a thitsle&weeds reményt adott rá, hogy valóban képes leszek egyszer megírni őket. 


SEKÉLY SÍRHANT
Hannibal canon divergence, Hannibal/Will, krimi

Az azonos című film alapján nekiálltam írni egy Hannibal horrorparódiát, és vissza is hőköltem három fejezet után. A merőben új, laza stílus, a szövevényes cselekmény és a karakterek számára olyannyira megváltozott környezet nem várt kihívások elé állított.

Kisregénynek indult, és az is lesz: reményeim szerint nem várat majd magára felkavaróan sokáig a folytatás, és az új év új lendületet hoz a befejezéshez. Ámen.



X-men canon divergence, Charles/Erik, 
mágikus realizmus, történelmi, romantika/humor, horror/misztikus

Idén májusban fejeztem be a 2014-ben megkezdett történetet; 15 fejezettel zárt és egy sereg fantasztikus olvasóval, akik után azóta is lohog minden hálám és köszönetem. 

A stílus helyett a tempóval és a szerkesztéssel kísérleteztem, és göcögve élveztem, a szereplők halálozási rátáját tekintve viszont betartottam a {bloody romantic} legszentebb hagyományait.





NEM REGÉNYEK


  • 3 új Avengers fic
    Az Age of Ultron sajnos nem teljesítette be a hozzá fűzött reményeket, a 2016-os év viszont remélhetőleg több frisset hoz a Civil Warnak hála
  • 10 új X-men fic
    2015 egy masszív Brokeback Mutants lavinával indult, a legnépszerűbb történet a februári Berlin, Berlin lett; innentől átlagosan havi rendszerességgel érkezett új történet a nyári szünet végéig
  • 9 új Gotham fic
    A DC jött, látott és meggyőzött
  • 4 új Hannibal fic 
    A parádés harmadik évad óta halkan nyöszörgök és hálakönnyeket sírok egy sarokban
  • 6 új Hobbit fic
    Egy váratlan fordulat keretében ajtóstul beestem a Tolkien-fandomba, majd angolosan távoztam; a kitérő hat ficet és egy regényt szült
  • 1 új Game of Thrones ficA Rock You csatlakozott a fesztiválszezonhoz, valamint az Éhség és a Szomjúság bekerültek a műhelybe, de az év végéig még nem bújtak elő onnan
  • 1 új Supernatural fic 
    A Come Wander Western-környezetben mesélte el Destielék történetét
  • 8 új cikk
    A fókusz a női egyenjogúságon és a szexuális beállítottságokon
  • 5 új ajánló
    Könyv- és fandomajánló, valamint a lelkes fogadtatásban részesült karrierkövető
  • 3 új meta

ÚJDONSÁGOK

Hogy rettenetes, elhiszem, de így igaz: design-t váltottunk. Egy szavazásnak hála egy egyszerűbb, felhasználóbarát layout került az oldalra, Will Graham védőörizetével. Néha még sírunk a virágok után éjjelente.


A {b l o o d y r o m a n t i c} rávetette magát a szociális médiára is: a Facebook-csoport jelenleg 212 tündéri tagot számlál, és újra él az ask.fm oldalam [ha a blog olvasója vagy, és elsőbbséget szeretnél a kérdésednek, tegyél az üzenetedbe egy kapcsos zárójelet {} - ezeket mind megválaszolom] és a tumblr-üzenő is elérhető.

Kitartóan gyártom a fanmixeket, egyre több munkám érhető el angolul, és én készítettem el a Hannibal új évadának a magyar feliratát (a harmadik évad harmadik részétől, amikor az előző emberke feladta).

Mindeközben a magánéletem nemcsak a feje tetejére állt, hanem bukfencet vetett: lediplomáztam, és ennek örömére rögvest nekikezdtem a mesterképzésnek, megmaradva az angolszász irodalomnál. Amint hazatértem egy két hetes kanadai nyaralásból, nekiálltam a költözködésnek, és a szülői házat hátrahagyva összecuccoltunk a legjobb barátommal, Cuppy-val. Hogy az albérletet biztosan fönn tudjam tartani, elkezdtem életemben először állandó munkahelyen dolgozni, és azóta angolt tanítok egy apró gimnáziumban. 

Mindez sajnos megtörte az immáron öt éve megszokott heti-egy-friss-bejegyzés-a-minimum tempót. A blogot természetesen mindenképpen folytatni akarom, de kevesebb energiám marad az írásra, mint idáig - tehát a türelmeteket kérem. Mint mindig, a [műhely]ből tájékozódhattok, éppen milyen újdonságok várhatók {remélhetőleg inkább előbb, mint utóbb}, és comissionöket kitartó örömmel fogadok.

A kényszerű inaktivitásom látványos hatással volt az oldal látogatottságára is: a 2013-as szintre zuhantunk vissza egy meredek eséssel, és 2015 májusától fogva (amikor megkezdődtek a magánéleti változásaim) egyre csökkent a forgalom. Nagyon köszönöm mindenkinek, aki hűségesen kitart mellettem; ti tartjátok életben a blogot, és szívből hálás vagyok. 

Bármilyen megjegyzésetek, ötletetek, kérésetek vagy kérdésetek van a jövőre nézve (vagy csak integetni szeretnétek), a komment szekció nyitva áll előttetek. Köszönöm, hogy itt vagytok - és boldog új évet. °˖✧◝(⁰▿⁰)◜✧˖°

komment: IGEN // nem

10 megjegyzés:

rosie írta...

rég nem kommentelek neked eleged. nem ezt érdemled, és ugyan újévi fogadalomnak nem strigulázom be, hogy ezentúl fogok (ugyan, át fogom aludni az egészet, miután halálra ettem magam szaloncukorral), de a legjobbamat fogom nyújtani ebben is, amire képes vagyok.
elmondhatatlanul hálás vagyok a munkáidért, metáidért, történeteidért - képesek kikapcsolni, átvinni egy másik világba, szottyogva hagyni és kifacsarni egészen, imádom mindet.
a hogyan tanuljunk nyelveket még mindig könyvjelzős, de az összes többi cikked érdemes lenne plakátra nyomtatni és emberek arcába vágni.
istenem, egyszerűen örülök, hogy létezel; boldog új évet! én jövőre is itt leszek (és Castiel is, agresszívan rágja a monitor sarkát - jelentkezésnek véltem az újabb kalandra), sálálá

Raistlin írta...

Adj egy puszit Castielnek a nevemben, aztán kérj tőle egy ölelést szintén a nevemben, mert teljesen feldobtad a napomat - szívből és igazán köszönöm, ez nagyon-nagyon-nagyon jólesett. ( ouo ) A kommentek miatt pedig egyet se félj, mindig-mindig nagyon örülök neki, akár hat van már a sztorin, akár hatvanhat, de sosem kérem számon.

margaery. írta...

En nagyon koszonom ezt a blogot amit valtozatlanul imadok♡♡nagyon boldog uj evet kivanok:)) [es talan egy kis femslasht :d]
margaery.

Raistlin írta...

Amit te kérsz, az megadatik: 2O16-ban írok femslasht, legyen ez a fogadalmam :D És nagyon köszönöm!

Névtelen írta...

Szia Raistliiin!! Köszönöm neked, h megismerhettem általad a drága Hannibal sorozatot xĐ ééss komolyan fontolgatoma Gotham et is, csak még éppenséggel a Hannibal könyveken rágódom, úgyh miután elcsendesül a Hanncur imádatom, belekostolok a Gothamba cx Addig is kívánok neked boldog és fanficikben gazdag új évet!! :Đ ( oh! És buzgolkodva várom a sekély sírhat folytiját x3 )

Raistlin írta...

Nagyon szépen köszönöm~! Tapasztalataim szerin a Gotham békén megfér a Hannibal mellett (nagyon más műfaj, de egyértelmű párhuzamokkal) - a Hancúr könyvekből az első kettő kötetet ajánlom, ouo

Névtelen írta...

Végre hozzájutottam a láthatatlan szörnyekhez, el is olvastam. hú. hát még nem nagyon tudok róla nyilatkozni. kavarog az egész. Csak az járt a fejemben közben hogy ez őrület ez őrület ilyen nincs. (fun fact: amikor először kinyitottam az első mondat amit láttam a "A madarak megették az arcomat." volt :D )
Köszönöm az ajánlóidat sok új dologra találtam így rá. (a The Fall azóta is szerelmem, és emiatt jutottam el a Szkénébe is)
Nagyonnagyon szeretem az idei regényeket. Kicsit sajnálom hogy nem lesz több tolkien, de örülök azoknak amik vannak. A lord lazarust egészen biztosan ki fogom nyomtatni. és egyre inkább kapirgálok gotham felé. ;)
Továbbra is imádom a metáidat. az összeset.
2016ban szurkolok a GoT ficeknek meg bárminek amiben Dadneto van :D
(hozzászoktam és megszerettem az új design-t <3 Will <3 )
Sok türelmet és erőt kívánok a munkádhoz, no meg az íráshoz.
Boldog új évet!
SunnyApple

Rigó Eszter írta...

Szia Raistlin! Már majdnem egy éve olvasom a blogodat, de eddig csak csöndben ültem a gépem előtt, nem volt bátorságom hozzászólást írni. Most viszont kaptam egy lehetőséget, hogy díjazzak blogokat Dorothy Blog Award-dal, és arra gondoltam, hogy így végre lehet alkalmam és bátorságom kifejezni azt, hogy mennyire csodálatosnak tartom a munkáidat. Remélem elfogadod ezt a díjat tőlem, amelyet szeretnék neked adni. :)
Ezen a linken találod:
http://cakes-coffee.blogspot.hu/2016/01/dij33.html

Raistlin írta...

Juhuj egy Sunny ;u; Annyira nagyon örülök neked - köszönöm a szurkot, most már tényleg be akarom vetni magam GoT-fronton, a dadneto-mánia meg kiírthatatlan :D (És intenzíven terelgetlek a Gotham felé. Szerintem neked nagyon tetszene, és hamar ledarálja az ember - az első évad részei nem függenek össze annyira szorosan, inkább olyasmi, mint a Supnat első évada, és aztán jön az összefüggő baszdmeg-történetszál a második évadban, szóval lehet hosszabb szüneteket is tartani meg "na még egyet" alapon kattintgatni :D)

Raistlin írta...

Huhu, szia, Eszter! Egy angyal vagy, és nagyon-nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám ;u; Némileg sajátságos viszonyom van a díjakkal, de rengeteget jelent, hogy én jutottam eszedbe, és nagyon örülök, hogy írtál, és felfedezhettem a blogodat. :3

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS