a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2015. október 26.

Hol vannak a frissek?

2010 óta a {b l o o d y r o m a n t i c}-en stabilan tudtam heti rendszerességgel hozni a frisseket - bosszant és fáj, hogy lassan öt év után nem tudom tartani többé ezt a tempót; az okok a következők...


Sokan tudjátok, hogy a mostani nyár nagy változásokat hozott az életemben: közös albérletbe költöztem @Cuppy-val, végleg elhagyva a szülői házat, elkezdtem angolt tanítani egy gimnáziumban, és mindemellett folytatom az anglisztikát, ezúttal mesterfokon. 

Az elköltözésem első heteiben nem volt még bekötve a wifi, és így értelemszerűen nem tudtam frissíteni, de vigasztaltam magamat azzal, hogy majd helyreáll a tempóm. 

Attól félek, hogy naiv voltam. Az önálló háztartás vezetése, a munka és az egyetem jobban lefoglalja az időmet és a gondolataimat, mint vártam. 

A rajongásom a fandomok iránt, az írás szenvedélye és az irántatok érzett hálám és szeretetem változatlan, de minden más módosult az életemben. 

Így helyénvalónak láttam, hogy - úgymond - hivatalos formában is elnézést kérjek, amiért ezentúl többet kell várni a frissekre. 

A [műhely]ben továbbra is tájékozódhattok, milyen történetek érkeznek majd, és hogy állnak a regények. A Gotham világa teljesen magába rántott, de nem szeretném cserben hagyni azokat az olvasókat sem, akik nem érzik otthon magukat a DC univerzumban, ezért természetesen továbbra is igyekszem a blogot multifandom-módban vezetni. 

A slash fanfiction témájával kapcsolatos fotókat, pluszinfókat, videókat  találhattok a {b l o o d y r o m a n t i c} [facebook csoportjában], ahol fantasztikus közösség alakult ki - most hétvégén nagy sikerrel tartottunk egy eszement fandomtalálkozót. :D Kérdéseket, comissionöket és üzeneteket nagy örömmel fogadok a blog [tumblr oldalán] valamint [ask.fm] profilján - utóbbin érdemes a hozzászóláshoz a blog szimólumává vált {kapcsos zárójelt} illeszteni, hogy biztosan érkezzen rá válasz, hiszen több mint ezer követő mellett sajnos elveszhetnek a kérdések a forgatagban; elsősorban viszont értetek vagyok ott, és lelkesen segítek bármiben, ha tehetem.

Elérhető vagyok még a blog emailcímén ( bloodyromantic kukac outlook pont hu ) vagy - mint mindig - itt chaten vagy kommentben. 

Nagyon köszönöm a támogatásotokat és a türelmeteket (^・ω・^ )

komment: IGEN // nem

7 megjegyzés:

margaery. írta...

én ehhez csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy
1.megértem
2. de https://www.youtube.com/watch?v=h1WNTQS1eC4 ...pls

Raistlin írta...

ÉdEs IsteNem
nagyonmegakaromírniaztavacaknovellátmár

LadyLoss15 írta...

Sok sikert az 'önálló élethez', már az is remek, ha a háztartás&meló&egyetem megy. Nekem ebből csak az egyetem van (nem mester anglisztika ráadásul, csak BA), mégis alig tudok írni. Szóval minden elismerésem!
És azért én kitartóan és türelmesen várom a friss dolgokat. Főleg ha egyszer vége lenne már az And it's..... áh végig sem merem mondani :D
Szóval hajrá! :)
LL15

Veronika Szabó írta...

Én csak annyit tudok ide motyogni, hogy (szerintem mint mindenki) egyrészt sajnálom, hogy várni kell, de ez csak még jobban felcsigáz. Másrészt meg, hajrá! Nyomjad ezerrel :D Tök jó lehet ilyen teljes életet élni anélkül, hogy bárki beerőszakolna egy nyamvadt, dohos épületnek, amit mások gimnáziumnak hívnak. Sok sikert a dolgaidhoz, egyetem, meg ilyenek! :)

Raistlin írta...

Nagyon drágák vagytok, köszönöm szépen!

sliver írta...

Sebaj, van, amire érdemes várni. :)

Raistlin írta...

Nyaaaa <3

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS