a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2015. szeptember 16.

Akarsz-e játszani?

Gotham, Ed/Kristen rövidke, második évad előérzetek.

AKARSZ-E JÁTSZANI?

Miss Kringle igent mond a vacsorára, de nemet a csillagfényes sétára utána. 
„Legalább hadd kísérjem haza, Miss Kringle,” akarja mondani Ed és hogy: „veszélyes a város este.” 
- Hazakísérem – mondja Ed. 
- Ez volt a terv. 
Összemosolyognak. Valami titok van, amiről Ed lemarad. 

Az autó egyenletesen halad. Hogy is van? „Nem fél a sötét erdőben a boszorka, mert tesz róla…”
- Itt balra. 
- Tudom az utat. 
„Mert tesz róla
hogy az egész sötét erdőben
ő legyen a legiszonyatosabb.” 

Miss Kringle fekete masnis csipkebugyit visel. 
Aztán semmit sem. 
- Szólíts Kristennek. 
A vonat villogó fényeiben vetkőznek. A szikrák rájuk vetülnek. 

Szeretkeznek. Aztán kefélnek. Kristen feje hátravetve. Ed a hegyes mellek közé fúrja az arcát, az illatukba férkőzve: parfüm, verejték, szex. 
(Miss Kringle púder volt és rózsa, és a tapadós tinta szaga.) 

- Nagyon jól éreztem magam veled az este – mondja Kristen. Meglepett. Aztán azt mondja: - Nem muszáj lelépned. 

Tervek: Ed majd reggelit készít neki, és megkérdezi, a kávéját hogyan szereti (mintha nem tudná: feketén issza.) És az örsre együtt mennek. Még nem kéz a kézben, de…
(A megtépett takaró nyirkosan tapad Ed hátának. A szájában Kristen kibontott haja, a nő neki háttal hever az ölében.) 

És egészen este lesz. 
Ed félálomba bódulva hunyorog a színtelen szobában. Ed aztán felriad. 
A másik van ott. A másik hever ott. 
(Ki aludt az ágyacskámban?) 
Aranyhaj. Kristen óarany haja Ed markában. 
- Nekem köszönheted – suttogja magának. – Én hoztam ezt össze. Add át nekem. 
- Ne, ne, ne – nyöszörög Ed. 

Az álom egészében nyeli el. 
Álmában különös dolgokra képes. 

Amikor fölkel, sehol sincs Kristen.
- Kristen? – kérdezi. Aztán ordítani kezd: - Miss Kringle…!

(Aki

bújt

aki

nem

he-he)  




komment: IGEN // nem
A boszorkás idézet Terry Pratchettől származik, saját fordításban.

17 megjegyzés:

Tinuviel írta...

Mikor megláttam felüvöltöttem. Nem elég a sorozat és a promok, most még te is?! Azt hittem már nem vergődhetek jobban, erre tessék. Remek lett és nagyon hálás is vagyok, mert mióta olvastam, hogy randizni mennek ezen pörög az agyam, ééés fic ezen nem segített, de nagyon kellett.

Raistlin írta...

Én bennem még él a remény, mert az IMDB csak azt írja, hogy randira hívja, azt nem, hogy Kristen igent is mond - szóval írni akartam egy Worst Case Scenariót, mert imádom Kristent és nagyon féltem Edtől, és ennek... ennek sírás lesz a vége. Deháthanem.
Nagyon köszönöm, hogy olvastad a történetet~!

S.B.Hawk írta...

Mi a... mia... hol a végeee? QoQ Waaaa...
Jó, jó.
asszemm..
Asszem...
...
..
.
Megőrültem.
De hol a vége?
ERROR
FATAL ERROR

Raistlin írta...

Hihihi, az olvasó dönti el :D Én szeretném azt hinni, hogy Kristen egyszerűen meglépett, de persze túl sok opció van arra is, hogy (valamelyik) Ed valami nagyon, nagyon rondát művelt vele.

Alexa Mikl írta...

Ha már most látnám a második évadot is késő lenne... :'( :) jó volt olvasni ezt a kis szösszenetet. Tipp: buszmegállóban ne olvass vagy ha igen vedd észre időben a szemed sarkából, hogy majdnem otthagy... xD

Boogey írta...

...szóval két napja akarok összehozni erre egy értelmes kommentet, de nem sikerül. Szóval, öhm... Dicséretnek annyit, hogy sikerült elérned, hogy én, a folyton zagyváló ne tudjon megszólalni. Respect.

Raistlin írta...

ALEXA, örülök, hogy végül elérted a buszt, és készülj a második évadra nagyon sok édességgel - szükséged lesz rá. ;)

BOOGEY, keserű diadalom beragyog, köszönöm szépen~!

D.L.L. írta...

Mikor legutóbb ezzel a címmel elolvastam egy ficet, kicsit meghaltam, és bekerültem egy fandomba. Azt hiszem, most ismét kicsit meghaltam, és be fogok kerülni a fandomba.

Raistlin írta...

G Y Ő Z E L E M

Mitsuki írta...

szerintem ha felkel, akkor megtalálja Ms.Kringle-t a fürdőkádban.
reméljük nem holtan.

és igen. el tudnám hinni, hogy tükör-Ed képes tényleg elbűvölni őt.
mert el fogja veszíteni az irányítás egyszer.
kíváncsi leszek mikor.

köszönöm.

Raistlin írta...

köcsög vagyok
de remélem, hamar.

bár magunk közt megvallva szerintem egyik Ed sem akarná bántani. és talán nem is képes rá, nem tudom - de abban biztos vagyok, hogy Kristen nagyon talpra esett és megvan a magához való esze.
(meg hogy a Kristen Kringle nem az igazi neve.
hogy ki fog még derülni, ki ő.
remélem.
remélem, meglesz rá a lehetősége, de Ed nem az, akiről szeretnéd, hogy nehezteljen rád...)

littlemissprimadonna írta...

rémes vagy. imádom.

Raistlin írta...

prayer circle hogy nagyon ne ez legyen

vakarcs írta...

oké.
hát ez annyira tetszik, hogy lehet, hogy egymagában rávesz, hogy nekiüljek a sorozatnak, hogy értsem is.

Raistlin írta...

őszi szünet, soha jobb alkalom, az ebédpénzemre esküszöm hogy nem bánod meg és nagyon szépen nézek *A*

cécile írta...

ez igy a multheti resz utan ujraolvasva... feels :'( megyek sirni egy sarokba. kibaszott szep ez a novella ugyamugymellesleg

Raistlin írta...

én aztat akartam hogy túléljehhee :' (
(köszönöm~)

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS