a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2015. július 2.

Rendszerüzenet

Július 3-20-ig Kanadában vagyok: az albertai Calgaryt és környékét látogatom meg. Fényképes útinapló természetesen majd érkezik (dinoszauruszpark! cowboyok! hegyek! country-fesztivál! rénszarvasok! traktorok!). Mivel a laptopot is viszem, ezért kisebb frissítések/új történetek már menet közben várhatóak (remélem) - addig is, ezerszer gyönyörű nyarat nektek 
u.i. jelentkeztem a [die verfluchten] blogversenyére, az oldalsó menüsávban tudtok rám szavazni - nagyon-nagyon köszönöm az idáig befutott 89 szavazatot, ti vagytok a legjobbak!

13 megjegyzés:

H írta...

Jó utat, vigyázz magadra! :) Azt az útinaplót nagyon várom már, a londoni naplódat is többször visszaolvastam, annyira érzékletesen adtad át azt is, az ember tényleg azt érezte, mintha vele is megtörténtek volna ezek.

Raistlin írta...

Remélem, most is sikerül majd ;u; Köszönöm szépen~!

J.R.Palmer írta...

Jó utat! :) vigyázz! A kanadaiak veszélyesen kedvesek, és váratlan helyeken bukkanhatsz szarvasokra. ;)

Raistlin írta...

Köszönöm szépen, résen leszek :DD

Névtelen írta...

Érezd magad jól azok helyett is, akik valószínűleg sosem jutnak el ilyen gyönyörű helyekre (mint pl én). Majd az útinaplón kersztül kiélem magam :). Hihetetlen milyen szorgos vagy, hogy még külföldről is bloggolsz. De hát vérbeli írónőként mégsem bújhatsz ki a bőrödből azt hiszem ;)
Jó világlátást!
Fade

KatieWR írta...

Jó utat meg minden; és tedd nekem zsebre Kanadát és hozd haza TAT

S.B.Hawk írta...

Ó, neked is kellemes és nagyon boldog nyarat! 9.-én indulok utánad Nyugatra (ugyan csak Baselig), aztán még kitudja mikor érek haza :D de addig még meghódítom Hollandiát, Svájcot ás egy darabon Németországot :D szóval számíts jó néhány megtekintésre ezekről a helyekről, mert Basel és Nijkerk között 7 óra az út. Velociraptorokról igényelhetek egy képet? :D Hegyekről majd én is készítek egy párat ;D élvezd az angol nyelv nyújtotta örömöket, és tartózkodj a franciától (meg attól a fene nyelvtanuktól, mert hujj de nem kedvelem, holott óraszámba tanulom). Egyél rénszarvast (vagy ne, mert csak ne), vezess traktort, de legfőképp érezd jól magad!

666rytus írta...

Szia! Nahát, gyönyörű uticélt választottál, én is voltam kétszer (2 ill.1 hónapot :) ) rokonoknál. Nem csak Calgary de a környező vidék is nagyon bejött nekem (Johnston canyon, Lake Louise stb...) A Stampede-t és a Calgary tower-t ne hagyd ki... Vigyázz magadra és érezd magad jól! Várunk vissza!!!!
r.y.t.u.s

rosie írta...

érezd jól magad <3

margaery. írta...

úristen, ez de jó már:D legyen jó utad és érezd jól magad!:)

Viktória Kudron írta...

Nagyon jó utat, élvezd ki az ottléted minden percét (bár ezt szerintem nem kell külön kérni :D) és vigyázz magadra! Várom az útinaplód és a frisseket is :) Szép nyarat!!

ayacska írta...

Erezd jol magad~ En is szeretem londoni beszamolodat igy ezt is varom.
(Egesz kozel leszel :D En most Minnesota tetejenel vagyok, mar itt is total rendes mindenki, de ok is dicserik kanadaiakat szal el se tudom kepzelni ott milyenek as emberek :D)

Raistlin írta...

Nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm mindenkinek, tündérek vagytok ;u; Épségben megérkeztem hajnal négykor a légitársaság sztrájkjának hála, innentől #party :D

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS