a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2015. június 15.

PewDiePie

Akiknek hozzám hasonlóan nincs életük, azok tudják, hogy [PewDiePie] fanficversenyt rendezett a nyárra. Hála Istennek nem jutottam be a top#3-ba, úgyhogy örök szégyenem zálogaként itt hagyom a beküldött történetemet nektek. 
figyelem: a sztori csurig van (némileg gyermeteg) belsős poénokkal, ami a kihívás feltétele volt. ha nem vagy ismerős pewds videóival, a történet valószínűleg masszívan élvezhetetlen lesz. meg amúgy is. de akkor pláne.

THE AMAZING ADVENTURES OF PEWDIE PIESSON, VIKING, IN WHICH NOTHING EVER HAPPENS



The Finnish believe that the world was created from a duck’s egg; but what do they know? They’re Finnish, for a start. The Swedish, as He Himself, Herr Pewdie Piesson will tell you, know very well that the world was created from a giant’s sweat.


“All in all, the world is made of the sweat of a gigantic duck, probably,” Pewdie Piesson explained to Edgar as they were sharpening their weapons, “and maybe some Mountain Dew. I don’t know. The sweat-stuff sounds legit, anyway.”


Edgar offered no reply. Firstly, he did not speak Swedish. Secondly, he was a mere werepug. He had no concept of creation. He roamed the roaring nights, running with wuthering winds; he hunted his prey under the fat moon, sucking sweet meat off their bones; and he licked his butt. But that was just a hobby.


Edgar was sitting by the fire with his owner and Owner of Bros, Breaker of Barrels: Herr Pewdie Piesson, the Tuber. (He hit his wrongdoers with a tube, since he had a tendency to lose his ax. He tubed them to death.)


The fire crackled, and Pewdie cackled. There was fire in his eyes and fire in his smile, and fire on his beard which he quickly put off. He was the most feared of all vikings, leader of millions. His scream was said to be lethal, the wailing of a bastard banshee: before a battle, he would scream from the top of his lungs, and his enemies would flee. (It shall be noted at this point that Pewdie Piesson was usually attempting to flee as well, scared as hell.)  


“Just imagine,” Pewdie Piesson told Edgar, “a monstrous duck with a hairy armpit.” He glanced at the wintry stars. “It’s probably watching us now. Maybe it has eyes under its armpit.”


He cleared his throat.


Edgar put his ax down. How he even managed to hold it up until now had faded to the mist of myths. Pewdie shivered, and wrapped himself in his mighty mantle.


“If that duck could lay an egg,” he said, his slow breath white puffs of air, “it could multiple itself, right? So there’re probably, like, multiple duck-deities, keeping their eyes on us. All of their eyes.”


Edgard attempted suicide by crawling into the fire. Pewdie pulled him back.


“The World-duck,” he continued, “is World-senpai. Except it notices us, all the time. It never stops noticing us.”


Pewdie put Edgar in his lap, and tested the sharpness of their axes by cutting off one of his own fingers. He was badass like that. He also did not have many fingers left.


“I’m scared,” he confessed, looking up. “I know I’m scared most of the time, but right now? Yeah, I’m pretty fucking scared.”


He was staring up the merciless sky.


And something stared back.


16 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ugyan egy ideje már nem nézem pewds-t, de fucking fantastic :DDDDD
"Owner of Bros, Breaker of Barrels: Herr Pewdie Piesson, the Tuber" IMÁDLAK! Nagyon sajnálom, hogy nem került be az első három közé, meghallgattam volna :D
Megvettél kilóra :P

Anett írta...

Az igazság az, hogy baromira nem vagyok ismerős PewDiePie videóival. Picit sem. És most félek. Iszonyúan félek. Viszont irántad való elkötelezett rajongásomat mutatja, hogy kétszer is elolvastam a művet :D csoda vagy egyébként ^^

Raistlin írta...

Úristen kaptam kommenteket, szívből köszönöm, tündérek vagytok :DD
*a háttérből elhaló, nyújtott, mély hápogás*

J.R.Palmer írta...

De meghallgatnám Pewdietól :D őszintén nem feltételeztem, hogy tőled fogok erről a marhárol.olvasni, de meg melengete a kicsi szívem, hogy nem csak én bámulom :D és mint mindig ez is zseniális! *virtuális virágcsokrot nyújt*

J.R.Palmer írta...

Jézusom.mennyi helyesírási hibám.van! Ne itélj el! Fáradt vagyok...

Raistlin írta...

Bűnös élvezet :DD Nem írok valós személyekről ficet soha, node ha kifejezetten megkérnek rá, akkor nehéz ellenállni. :D

troublemaker írta...

úristen. lehet, hogy még sikítottam is, nem igazán emlékszem rá, de ÚRISTEN *brofist*

Raistlin írta...

*brofist és woohohooo* :D

Nussy írta...

Suciiiiiiii, hát te nem vagy normális :DDDDDDD igazán ott lenne a helye a legjobbak között!

ryo írta...

a vége. a vége seggbe rúgja az előtte lévő agyleépítően fantasztikus sztorit. köszönjük Raistlin!

Raistlin írta...

NUSSY, a nyertes munkákon én nyerítettem, hiába, nem voltam elég crack :'D De nagyon örülök, hogy neked tetszett! ^^

RYO, haH, köszönöm! ;u;

Naomi Drug írta...

Áh, imádtam :D Bár egy-két hónap lemaradásban voltam PewDie-val, gyorsan ledaráltam pár videót tőle, miután elolvastam ezt. Nagyon jóóóóó *brofist*

Raistlin írta...

Köszönöm szépen, az agar.io játékot mindenképp csekkold a nyertes fanficeket tőle, és a charlie charlie challange-et :D

Susie Lupin írta...

Ugyan nem vagyok ismerős a videóiban, de mégis nagyon jól szórakoztam. :D
“Just imagine,” Pewdie Piesson told Edgar, “a monstrous duck with a hairy armpit.” He glanced at the wintry stars. “It’s probably watching us now. Maybe it has eyes under its armpit.” Azt hiszem, itt lettem kész végleg, jól is nézne ki egy ilyen fordulattal a Kalevala. :D
*fáradt és nem tud vizsga után normális kommentet írni*

Raistlin írta...

Nagyon örülök, hogy tetszett, köszönöm szépen ;u;

LadyLoss15 írta...

Hmm...exciting. So WEIRD, yet amazing. :D I like it a lot, but of course I am not the one who made this competition, so.... :)
Ja, izé, magyarul...szóval nálam Te nyertél, legalábbis eddig nem találtam olyan írót, akinek jobban szeretném a történeteit, pedig keresgélek. :P
LL15
PS. HÁROM HÓNAP 25 NAP UTÁN VAN INTERNET ITTHON (bár már más az otthon, de a lényeg hogy eddig nem számított annak, mert nem volt net, de ma bekötötték és végre azt érzem hogy megint van otthonom :D ).

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS