a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2015. május 16.

ROCK YOU

helper!Robb/fesztivál-fenegyereke!Theon, modern Trónok Harca AU

R O C K    Y O U


Üdv a Westeros-feszten.


Hajnal három múlt. Egy aktívan leamortizált Robb Stark ül a sátorban. A sátor egy ponyva, négy ronda rúd közé felfeszítve. A Robb Stark egy huszonhárom éves helper, fürtös hajjal és igéző szemekkel, aki előtt éppen lepereg az élete. Az élete egy sikertörténet, de ezt nehéz elhinni a megvetemedett kempingszéken ülve, miközben egy doboz langymeleg energiaitalt szorít a migrénjének. Bő trikó van rajta télies és nonfiguratív tematikával és egy “Robb vagyok, miben segíthetek?” kitűzővel, háromnegyedes farmer, meg flip-flop papucs.


A papucsot bánja.


Lenyúzott lábait kinyújtóztatva bámulja a csapat még talpon lévő tagjait. Dhrogo hawaii...i, szóval, hogy Hawaii-ról érkezett, és szekuritis. Azzal van elfoglalva, hogy pitypangot fűzzön Dany hajába. Dany a Sárkányanya, minden helperek helpere, aki a helyszínen örökbe fogad minden fesztiválozó drogost, részeget és nyílt törést szenvedettet, és aki egyben tömegoszlató hadsereg. A legendák szerint Dany sohasem alszik, de Robbnak most határozottan úgy tetszik.


Szóval van ez a punnyadt negyedóra, amit Robb maga sem hisz el; ez a feszt negyedik napja, Robb már átélt és elszenvedett mindent, amit csak lehet, és nem ivott, és nem evett, nyitott szemmel aludt Stormae koncerten, és most, ahogy ott gunnyad magában, és nézi, ahogy a bóbiskoló Dany minden pitypangok királynőjévé koronáztatik, arra gondol, hogy ez az, ez az ő élete, a hatalmas nagy szelávíje, meg hogy megtanul fotoszintetizálni, meg hogy a pitypang ehető-e, és Dhrogo mennyire ölné meg, ha Dany hajáról lustán lelegelné a lédús kis virágokat.


A walkie-talkie szaggatva bejelentkezik. Robb nem igazán jut el addig, hogy a füléhez emelje.
- Srác cápának hiszi magát a harmincas szektorban - közvetít Jon a maga megszokott mélabújában.
- Erősítés kell?
- Oda tudsz menni? - Robb rögvest feltápászodik. - Én a Falon vagyok egy törpével - folytatja Jon.
- Törpenövésű személlyel - tör elő Danyből alfában is a szociális igazságérzet.
- Le akar hugyozni a falról. Van vele három… öt nő. Csinosak. Alulöltözöttek. A fickó Villiont szaval, ha jól értem.
- Megyek a cápához. - Robb lerúgja a papucsot. A fű selymes és hűvös a talpa alatt. Belefeküdhetne. Ott maradhatna örökre. De Westerosnak segítsége van rá. Robb morog. Robb megy.


A cápa-helyzet kritikus.
A szektorhoz érve Robbot az az audiovizuális élmény fogadja, hogy a ferdén fölvert, tarka sátrak négy-öt nyelven vonyítanak, hogy “KUSS LEGYEN,” míg valaki a Cápa intróját tutulva búvárkodik közöttük. A sátrak cakkos háromszögei mondvacsinált hullámokra emlékeztetnek, és Robb néha lát közülük előbukkani egy piszkosszőke fejet.
- Héj-héj - pisszeg neki. - Hé, hello, gyere ide.  
Soha sem ilyen könnyű valakit odacsalogatni - talán csak most az egyszer, úgy fest, mert amikor a srác legközelebb felbukkan a tajtékzó habokból, az orrnyergére csúsztatja a kerek és fölösleges napszemüveget.
- Királyfi! Baszd meg, de gyönyörű vagy - hadarja. - Soha nem láttam szebb embert!
A pupillái öklömnyiek, a szemei vörösek, és kócos a mosolya. A járása alapján minimum kétféle tudatmódosító szer hatása alatt van.
- Robb vagyok - suttog Robb, ahogy felé közelít. - Gyere, sétáljunk egyet, na?
- Theon - tündököl a srác, és ahogy Robb kinyúl a válla felé, hogy szelíden elvezesse, megragadja a kezét, és összefűzi az ujjaikat. - Te, te nagyon, nagyon szép vagy, hallod?
Robb szeretné a megviselt sátorlakóktól némileg távolabb megvitatni a megjelenése esztétikai értékeit, szóval egy fegyelmezett kis vigyor után húzza magával Theont. A recept egyszerű: sétáltatni kell őket egy viszonylag félreeső helyen, amíg lecsendesednek, és elég józanok már ahhoz, hogy tudják, melyik sátor az övék. Le kell őket fektetni, le kell lépni.


Hajnalodik.


A város örök fényei a távolban párállanak, és kövér kis fák fekete őrt állnak. Világít valahol egy hatalmas WESTEROS felirat, és elhajított műanyagpoharak ropognak a lábuk alatt. Theon keze jó meleg, és a szorítása kitartóan lelkes: lóbálja a karjukat, ahogy haladnak.
A tenger-tematika elég egyértelmű a megjelenésén. Felsőt nem visel, és jól látszik a rátintázott teljes kalóz-legendárium, krákenekkel, iránytűkkel és haramiás veszedelmekkel. Az alsó ajkába két piercing van lőve, a haja félrefésülve, a halásznadrág bő, fekete és fesztiválképes, akárcsak a matrózcipője, amit Robb rohadtul irigyel.
Theon továbbá teljesen szerelmes belé.
- Totál Disney az arcod - vallja meg neki. - Hogyan csinálod?
- A szüleimet kérdezd. Menjünk erre. Elmondod, hogy mit vettél be?
- Csak a szokásosat. - Theon egyszerre megtorpan, és rémülten rámered. - Én tényleg tudom, hogy te nagyon szép királyfi vagy - közli vele kétségbeesetten. - Nem az anyag az.
- Semmi baj. - Robb megszorítja a kezét, jobb híján. A fáradtságtól sírni tudna. - Ettél rendesen?
- Rendeljünk pizzát.
- Nem rendelünk pizz… - Nem tudja végigmondani, mert Theon ünnepélyesen hátba vágja.
- Főzök neked - jelenti ki. - Kivételesen isteni lesz. Már csak egy konyha kell.


Eltelik öt perc, és Theon állapota nem javul egy kicsit sem. A szelektív-sziget mellett leguggol, és nem hajlandó tovább menni.
- Itt jó - duzzog. - Itt verünk tábort.
Robb a térdeire támaszkodva hajol előre. Theon vonásai elmosódnak előtte. A távolban tücskök percegnek.
- Erre felé van a sátrad?
- Szart. - Megint a kezébe veszi Robb kezét, és elvarázsolva nézi a körmeit. - Hihetetlen - jegyzi meg.
- Tudod, hogy merre van a sátrad?
- Aha. - Egyesével megszámolja Robb ujjait, aztán az arcát a férfi tenyerébe temeti, és elégedetten felnyög. - Mesélj magadról.
Robb a jelek szerint azzal tölti a nyarát, hogy diszorientált fiatalemberek arcába tenyerel.
Vigasztaló, ha nevezetlen diszorientált fiatalemberek olyan megkapóan csúnyák, hogy már kifejezetten szépek, de Robb szeretné itt és most abbahagyni ezt a gondolatmenetet.
Theon olyan akcentussal beszél, mint aki frissen a frizőzből a szájába tömött egy teljes adag hasábkrumplit, és nem hajlandó beismerni a tévedését. Robb és a magánhangzói ezt végtelenül bájosnak tartják titokban.
- A kuzinommal vagyok itt - mondja. - Jon az éjjeli őrséget vállalta, besegítek neki. Még két húgom és két öcsém van, jelenleg különböző nyári táborokban.
- Tök fasza - leheli Theon őszinte ámulattal. - Te ilyen önkéntes vagy?
- Igen, azért sétáltatlak. Vannak testvéreid?
- Pöcs-csök - dalolja Theon rosszallóan. - A nővérem csak majdnem. Ő az apu kedvence, a miatyánké.
- Veled jött valamelyikük?
- Neeem, ők otthon vannak.
- Egyedül vagy?
- Te itt vagy. - Talpra pattan. - Sétáljunk!
Robbnak nem kéne… hát, megkönnyebbülnie.


Theon megint fogja a kezét. Robb nem vallja be neki, hogy ez amúgy totál fölösleges. A fiú valami furcsa indulót dúdol, és jár hozzá egy rögtönzött táncot, két lépést előre szökken, aztán visszabillen.


Józanodik.
Hajnalodik.
Az ég alja kék.


Jon még egyszer bejelentkezik.
- Botrány van a zuhanyzóban.
- De semmi durva?
- Szar a mobilod - mondja Theon, a walkie-talkie-ra mutatva. - Odaadom az enyémet.
- Nem-nem, csak van valami kétméteres csaj, aki mindenkit lenyom szkanderban.
- Kellek?
- Dany már odament, csak jó, ha tudod. Ne menj arra. A becsületed, meg ilyenek.
- Bárkit lenyomok szkanderban.
- Őt nem.
Theon gyengéden a walkie-talkie tetejére helyez egy lestrapált iPhone-t.


Az idő telik.


Theon a fűben hasal. Robb előtte áll, a kezeit karba fonva.
- Anya szomorú - mondja Theon. - Nem bírják egymást apával. Te szüleid milyenek?
- Nagyon szerelmesek.
- Az jó lehet. Az tök jó lehet. Nem kéne mezítláb járnod, beoltanak tífusszal.
- Tetanusszal.
- Aha, tífusszal. - Theon a hátára gördül, és úgy bámul fel rá. A szeme kék és üveges, mint a pirkadó egek. - Apának étterme van - mondja. - Elég brutál szakács. Nagy név is. A bátyámék nagyon értik, és én is mindig mesterséf akartam lenni, csak az van, hogy szarul főzök. - Élesen felnevet. - Mármint ízlik mindenkinek, de nem jó a recept. Túlkreatívkodom. Szóval lefokozott mosogatófiúnak.
- Az apukád?
- Aha. Meg takarítónak. Szóval felkelek négykor a konyhához, és suvickolom, meg műszak után is, és azt csinálom.
- Nem akarsz egy saját munkát?
- Nem, azt nem lehet. Asha a legjobb benne, a főzésben. - Kis csend. - Tudod, hogyan kell a tintahalat? Így ki kell fordítani önmagából, tiszta gusztustalan.
- Nem tudnál beszélni vele? - kérdezi Robb, aki totál tehetetlen. Sosem volt olyan helyzetben, hogy szembe kéne szegülnie a szüleivel; hogy azt mondják neki, hogy nem ér eleget. Robb Stark: engedelmes és színjeles, előre elkönyvelt summa cum laude.
Leül Theon mellé a földre. A fiú az oldalára hengeredik, és felkönyökölve bámul rá fel.
- Volt egy blogom - mondja. - De ez titok. Egy divatblog volt. Belfast Street Fashion. Lefotóztam azokat, akiknek tetszett a szerelésük, és elemeztem meg publikáltam. És elég fasza kis kollekció volt, és elég népszerű lettem vele. Bele akartak kerülni egy csomóan, már felismertek, amikor fotóztam, és elkezdtek megkeresni ilyen kisebb cégek, és hívtak bemutatókra VIP-vendégnek. Egyszer elhívtak Londonba, “Észak-Írország képviseletében.” Ha! De a bátyám megtudta, mert elmondtam neki, hogy mire kell a jegy, tanácsot kértem, hogyan könyörögjem ki apától, hogy mehessek. Bátyám elárulta neki az egészet. Törölnöm kellett a blogot. Apa ott állt a székem mögött, és nézte.
- Jézus isten.
- Azt mondta, buzis. Biszex vagyok. De a divat nem férfias, azt mondja.
- Bocs, hogy ezt mondom - mondja Robb -, de apád tiszta seggfej.
Theon élesen felnevet.
- Ugye? Ugye? És én meg tökre azt akarom, hogy szeressen!
Robb meg akarja csókolni, ott és akkor, például hogy egy kicsit kevésbé legyen szar Theon élte, és még ezekért: mert a hajnal fátyolpuha, és mert a nyárnak vége szakad; mert fáradtak és fiatalok, mert ott vannak egy fesztiválon; mert nem kellenek okok arra, hogy vigasztalja, de nem megy, és nem lehet, mert Theon még mindig nincs magánál teljesen, szóval Robb csak a vállát lapogatja, és azt mondja, hogy a reggel hálás lesz magának, hálás, hogy nem tette meg.


Jon újra keresi, és Robb felriad a fűből, felkönyököl, és fordítva szorítja a walkie-talkiet a fülének.
- Neked nem nagyon aludnod kéne? - faggatja.
- Én vagyok a kard a sötétségben. Én vagyok az Őr a Falon. Én vagyok a Batman.
- Suttyó vagy te, nem a Batman, húzás aludni.
- Jó, Starkie, de te hol vagy?
Robb nem biztos benne, hol van. Theon hanyatt hever mellette, és ő ott hasal a zsongó réten.
- Még a cápával, majd ööö… Ne várj meg.
Jon felröffen.
- Bármit vett be, már rég józan, mi van? Úristen, megölted.
- Snow, ne… Nem.
- Megölted - folytatja Jon meggyőződéssel. - Épp a hulláját kaparod el. Hogy mondjuk el anyádnak?
Robb fintorogva eltartja magától a készüléket, és hunyorogva bámul Theonra.
- Te józanon ilyen vagy?
- Az a csillagkép fasz-alakú.
- A rák?
Theon felocsúdva felé néz.
- Mi volt a kérdés?
Robb felnevet, és akkor valami értetlen derű van Theon szemében, hogy nem tudja, min röhögnek, de a lényeg, hogy röhögjenek.
- Azért én szeretlek - mondja Robb, reflex-szerűen. Ez egy ilyen családi izé hülye helyzetekre, ha Rickon beléharap vagy Bran módszeresen áthengeríti a kerekesszéket a kislábujján, azért én szeretlek, amikor Ayra az ő legsajátabb dezodorosflakonjait lövöldözi le a paintball-pisztollyal és amikor Sansa felvagdalja anyagnak azt a farmert, amit ő még használt és kifejezetten kedvelt, azért én szeretlek, ha apa elveszti a fejét és anya utólagos-engedelmeddel alapon hoz sorsfordító döntéseket, azért én szeretlek, és jár hozzá egy kacsintás.
Theon ragyog rá.
- Én is szeretlek téged! - vallja vidáman. - Tiszta fura, mi?
- Ne várj meg - ismétli Robb a walkie-talkie-ba, és félreteszi a fűbe.


Fekszenek.


- Szóval - mondja Robb. - Eszedbe jutott menet közben, merre van a sátrad?
- Hát arra - közli Theon, anélkül, hogy bármilyen irányt indikálna. - Tiéd?
- Közös a kuzinommal.
- Hajaj - búgja Theon teátrális aggodalommal. - Akkor oda nem lehet, föl fogod kelteni szegényt…
- Még ébren van.
- ...a legszebb álmából.
Összenéznek.
- A legszebb álmából - ismétli Robb. Van egy kis szünet. - Föl tudsz állni? Akkor gyere.


Theon sátra ott van a kibaszott harmincas szektorban.


- Nagyon bírlak - mondja Robb. - Nagyon szimpatikus vagy, de...
- ...de az előbb még szerettél - biggyeszt Theon, és félrerántja a kék-fehér csíkos sátor lapját.
- Igen, de ezt mondom, hogy…
- Hé, nyugi van. - Theon megpróbálja lerugdalni a cipőjét. Nem igazán megy neki. - Csak azt mondom, hogy nyugodtan aludj itt, ha gondolod, elférünk ketten, van kajám, van piám, van felfújható megamatracom, meg minden. Figyelj, miattam töcsöltél egész éjszaka, vagy hajnal, vagy mi van, és hé. Nekem oké. - A cipő végre lejön. Robb zsebre tett kézzel áll. Theon átszánt a haján, ami baromira nem segít rajta, a frufruja bénán bukik a homlokába. - Szóval én tisztellek, mármint hogy nem fekszem le senkivel, aki nem akarja, érted? Az úgy nem buli, abban úgy mi a buli?
- Ezzel mondjuk én is így vagyok - hagyja helyben Robb feszülten. Hát akik nem akarják, azokkal alapból nem. És van az, hogy akikkel (akivel) nem kellene.
- Na, érted - mondja Theon. - Az a jó, amikor így kábé könyörögnek a farkadért.
- Aha - bólint Robb.
Robb szűz.
- Amikor így tövig akarják magukban. - Theon a karjával mutatja. - És keményen. Ha nincs ott előtted, hogy “bassz meg, bassz meg, bassz meg,” vagy mit tudom én, nem fizettél érte, ugye, akkor nincs értelme.
- Hát nincsen.
- Na látod. Kérsz vizet? - Theon négykézláb bemászik a sátorba. Robb átnéz a válla felett (pirkad) és visszafordul a sátor felé.
Térdre ereszkedik.
- Én a koncertekért járok ide - közli a félreértések elkerülése végett. - Meg segíteni, mert mindig van valami baleset, és a barátaimmal lógok, mármint nagyrészt a családommal. Valahogy mindenki a rokonom.
- Én B&B: bebaszok, baszok. De hallod, tök jó. - Theon vigyora őszinte és sugárzó.
Robb bemegy végre a sátorba, ahogy a ponyvát lehajtja, korai, kék fények tűznek be, halványak és sejtelmesek.
Theonnak Spongya Bobos hálózsákja van.
- Hogyan… - kezdi Robb, és a hangja túl reszelős és rekedt, szóval megköszörüli a torkát, és kihívóan Theonra mered. - Hogyan kell kérni a farkadat? - faggatja olyan határozottan, hogy a kérdés ne tűnjön totál nevetségesnek, kvázi vallatja, de Theon átlát rajta.
Nagyot húz a csattos vizespalackból, és még közben is vigyorog, és amikor félreteszi, végignyalja az ajkait.
- Hát, királyfi - mondja, és vállat von -, a lényeg, hogy jó fiúnak kell lenni, és nagyon, nagyon szépen kérni.


Öt órán belül Daenerys Targaryen fejbevágja Robbot egy összehajtogatott prospektussal.




komment: IGEN // nem

29 megjegyzés:

Valerin írta...

Vááá, új Theon&Robb történet! Köszönöm szépen, nagyon tetszett. Erősen fontolgatom, hogy elkezdem olvasni a könyveket, a sorozatot meg az első évadnál jegeltem. De miattuk bármilyen veszedelmet vállalnék. :) Szóval még egyszer köszönöm. :)

Csupakabra írta...

Azta,először a képbe szerettem bele(el kérhetem nagyban?alfie bitang édes rajta),aztán abba hogy fesztiváloznak.FESZTIVÁL.Annyira előttem volt az egész környezet..jaj szóval nagyon.Theon krákkenes iránytűs tetkóját nagyon irigylem.Örültem Jonnak és Danynak,nagyon megszerettem őket is.
Lényeg a lényeg nekem nagyon bejött az egész.

Dragda írta...

(*csak a poén miatt ráment a nem-re*
Igen, Robb hibát követtem el, megyek is kommentelni! *tiszteleg*)

Teeeeeee, te nagyon gyanús vagy nekem, neked nagyon jól megy ez a fesztiválos téma, túlságosan is jól! *összehúzott szemekkel néz* Hányszor voltál Szigeten? :D

Amúgy köszönöm a történetet, pont ez a kuncogós édeske kellett a lelkemnek és shipper érzéseimnek. (Plusz addig se a védésemre készülő ppt-t átkoztam.)

Amúgy most vagy én vagyok lassú, nagyon lassú, de Dany miért verte fejbe Robbot? Hangosan kekszeltek Theonnal? Vagy mert elaludt a szolgálatból? Vagy mert elaludt szolgálatban és nyálat csöpögtetve Theonról álmodott? Netán mindhárom? O.o

J. R. Palmer írta...

muhhahhahahahhhahhahahahahhaahhshahahshahhahahahahahjaha. A lényeg, hogy Robb tud szépen kérni :D imádtam! Köszönöm! :D

Ryan írta...

Jézusúristen. Kell pár perc amíg összeszedem magam........
Lol mégsem. Nem tudom összeszedni magam. Annyira imádom a fesztiválos AU-kat, amiket írsz *-* Imádom a poénokat és imádom ahogy a karakterekkel bánsz. Általában nem szeretek au-t olvasni mert mindig olyan furcsa, hogy a kedvenceimnek konkrétan csak a neve marad meg és a személyiségük meg teljesen kifordul magából mert egy teljesen úgy környezetbe kerülnek. Te nagyon jól csinálod, miveé itt egyáltalán nem érzem ezt. Minden annyira természetes, mintha a Trónok harca világa tényleg egy fesztiválon játszódna. Szeretem, hogy mindig belecsempészel más szerelőket is akár csak úgy említés szintjén is (pl most Tyrion) és utalásokat a kánonra: Theon és a víz, a viszonya a családjával stb. Szóval nagyon gratula :D A sorozatban Theon annyira nem fogott meg, de ahogy te írod az nagyon tetszik mindig, és szerintem jól áll neki a káromkodás :D (ha az valakinek is jól tud állni) Imádom, hogy megteremted az atmoszférát a történethez, pár szóval eléred, hogy úgy érezzem én is ott fekszem velük a fűben hajnal derekán és a fasz alakú csillagképeket bámulom :D
Na és hogy ne csak dícsérjek: HOGY HAGYHATTAD ÍGY ABBA?? Istenem annyira vártam, hogy "na na most jön a csók és egymásnak esnek..minjdárt..mindjWHAT THE FUCK? Szép dolog így lógva hagyni az olvasót mondhatom :DD
Szóval egy szó mint száz, imádtam és még sok ilyet :D
ui.: Ha valahol értelmetlen egy mondat, azt nézd el kérlek, még a sztori hatása alatt vagyok :D

Raistlin írta...

VALERIN, végre csak kiszenvedtem magamból - túl intenzív érzéseim vannak a párosra.
Az első évad jó hely ;u; Magunk közt szólva pedig inkább ajánlom a sorozatot, mint a könyvet, és a spoilerek miatt kerüld a "Reek" és a "Red Wedding" fogalmakat addig is, amíg eljutsz oda (aztán pedig sírjunk együtt)

CSUPAKABRA, de drága vagy már - és ugye, hogy Alfie de munyi, úgy imádom a srácot, itt is van: http://kepkezelo.com/images/lst8zwzwaksa1i89vjrj.png
Ő tipikusan az a színész, akivel ha élőben találkoznék, akkor elbújnék valami asztal alá, és onnan fejhangon kivisítanám, hogy "ZSENIÁLIS, AMIT CSINÁLSZ, A KARAKTERED SOKKAL TÖBB SZERETETET ÉRDEMEL"

DRAGDA, örülök, hogy Robb meggyőzött :DD És töredelmesen bevallom, még nem igazán voltam fesztiválon. Mármint a Placebo-koncertre anno kimentem Szigetre, de csak arra az egyre, és nem is aludtam ott, meg semmi; nem szeretek sátrazni, nem szeretek koncertezni, nem szeretek bulizni, de a karakterek szerintem igen, szóval próbálom az ő szemszögükből megragadni :D
Dany fenyítése technikája az olvasóra van bízva; a lehetséges eleme az, hogy Robb rondán elkésett, vagy, hogy amikor beesett, az milyen állapotban volt, esetleg, hogy tudja-e Jontól, hogy nem a helyén aludt, amiben semmi szégyen, de nem szabályos, és benne van-e az is, hogy órákat pocsékolt el a szolgálatából egyetlen delikvensre, aki nem is volt különösebben ön- és közveszélyes állapotban, illetve, hogy nevezett delikvenssel együtt került-e elő Robb. :D

J. R. PALMER, én téged imádlak ezért a kommentért, de nagyon, semmi sem simogatja úgy a fülem, mint egy sátáni kacaj ;D

RYAN, egyelek meg, annyira nagyon szépen köszönöm ;A; *rányomtatja a kommentet a névjegykártyájára* - akarom mondani... szóval néha nehéz a GoT-fandomban, mert a (nagyon) nagyja olyan komoly, meg kifejezetten anti-slasher, és akkor itt vagyok én a süllyedőfélben lévő, lukas, összetákolt kis tutaj-shipemmel (Tengeri Szuka :D) és próbálok evickélni benne (és megtöltöm a könnyeimmel) és annyira hihetetlenül sokat jelent, hogy önvigaszból megírok egy történetet, és akkor ilyen fantasztikus fogadtatásra talál, és hhhhfffppbfbrrtrt. ;____;

nusi írta...

OMG,Throbb újra :3 imádtam minden sorát, szupi volt! Annyira de annyira ismerős Robb totálhulla totáltrapa szétcseszett fáradsága, nagyonfájó lábakkal (együtt tudtam vele érezni). Amúgy a legviccesebb a fesztiválos AU-k után mindig fesztiválos hangulatom lesz, holott nem igazán vagyok a fesztiválra járás híve. Úgyhogy ez már valami! :D

Raistlin írta...

Köszönöm szépen ;u; Igazából a fáradtság miatt szeretek fesztivál-ficeket írni, mármint az egy baromi univerzális érzés, ami viszont tökéletesen manifesztálódik ott. Theonnak nem is kellett volna bevennie semmit, ha elég hajnal négy van, akkor cápa vagy, pont.

Tatsu írta...

VÉGRE Trónok Harca fic, már tökrebaromira hiányzott, pedig még csak az első évaddal végeztem a sorozatból és így állok fölötte egy éve, hogy folytatni kéne, csak sose sikerül. Na majd talán most, hogy szóbeli tételeket kéne tanulni :D
Nagyon cukik és nagyon szeretnivalóak és imádom őket.
(És kedden reménykedve felnéztem, van-e új T&W, aztán rájöttem, hogy vége és én még oda nem is kommenteltem, de imádtam és tökre szomorú voltam, hogy nincs több, úgyhogy nekiálltam újraolvasni az X-men ficeidet :D)

Raistlin írta...

TATSU, büszke vagyok rád, pontosan ilyen lelkiismeretesen böngésztem én is a tételeimet anno :D (Ötös lett mind, működik a módszer.) [Trónok Harcát néztem közben és ficeket írtam]
Az első évad a vidám évad. A folytatás sokkolóbb, de ezért cserébe zseniálisan izgalmas, és fantasztikus karakterfejlődéseknek lehetsz a szemtanúja, no meg persze, új szereplőknek, akiket PONT a szívedbe zársz és erre UNDORTÓ HALÁLT HALNAK és miért (miért)

nagyonörülökhogytetszettat&w

Little Fox írta...

Jaaaaj, de imádom a fesztivál témát. Meg a GoT-t. És a nyarat :D
Most nagyon fölcsigázott ez a helper téma, lehet rákeresek hol lehet ilyenre jelentkezni. Legalább lehetne egy kicsit ingyé hallgatni koncerteket. Mert pénzem az nincs napijegyre, csóró vagyok, elment a pénzem Martensra :D
De sátrat majd szerzek, legalább a kertben legyen feeling XD
Am, ez milyen téma lenne már, a NW tagjai, mint önkéntes Batman-ek. BatWatch.... XD

Raistlin írta...

Nagyon-nagyon örülök, hogy tetszett, és még jobban, ha inspirál ;u; Az idei fesztekre már nem lehet jelentkezni, de a képzést el lehet kezdeni ( bővebb infó: http://www.helperek.hu/ ) - szuper csapat, elhivatott munka, ingyen zene, elsősegély-gyorstalpaló az életrajzba, fesztiváljegy jár, fizetés nincs, buli van, Robb Stark ajánlásával :D

Scout írta...

Olyan jó volt ;-; annyira szeretem amikor throbb-ot írsz, bárcsak írnál egy regényt velük;u; olyan csodásak és babák és nagyon szeretem őket ahogy így leírod hogy milyenek c:

Raistlin írta...

Drága vagy, köszönöm szépen ;u; Határozottan gondolkozom regényen, mert kijárna nekik, csak az a baj, hogy nem nagyon lenne más cselekménye, minthogy visszataszítóan boldogok

margaery. írta...

köszönöm, köszönöm, köszönöm ezt a ficet, szükségem volt rá ez után az epizód után.....
komolyan, ezeken a poénokon szétröhögtem magam ("apa elveszti a fejét" naa:DDD) és még Jonnak is volt szerepe♥♥ az egészet olyan érdekesre és szórakoztatóra sikerült megírnod, imádtam olvasni:) és lenyűgöző, ahogy minden ficedben sikerül elhelyezned a karaktereket:D és lehet hogy korán mondom, de sok sikert a vizsgádhoz!!:)

ui.: ez a szám annyira Theon>> https://www.youtube.com/watch?v=WT8lzMpAaSk

Raistlin írta...

holnap vizsgázok haha mit csinálok itt
NE ADJ THEON IHLETGET GYÖNYÖRŰ ZENÉKKEL
NEKED HATALMAD VAN, NEM SZABAD ÍRNOM MA

az új epizódot még nem láttam, de tudom, mi történik benne, és duzzogok (enyhe kifejezés) meg fontolgatom, egyáltalán megnézzem-e, mármint olyan kis sweet summerchild voltam, azt hittem, azért hozzák be sansát jeyne helyett, hogy NE történjen meg az a jelenet, mert még idejében elszökjön/megmeneküljön, deneeeeem, hatásvadász nemi erőszakot ~~~mindenkinek~~~, haragszom a forgatókönyvírókra, nagyon megcsúszott a kezükben a ceruza ebben az évadban, és már a színészek is lázonganak (szegény sophie, most lett 18, már legális vele szexjelenetet forgatni, BOLDOG SZÜLINAPOT, és Natalie meg mindent megtett, hogy ez a kiskorú!Tommen/Margaery ne legyen már ilyen explicit, erre... hörr, hörr, hörr, hörr, hörr. így múlik el a világ dicsősége. az vicces lesz, amikor George R.R. Martin könyve lesz a fix-it a sorozhathoz képest.)

margaery. írta...

jézusom, már holnap? akkor drukkolok háromszor annyiszor:D
ugh hát igen, elég undorító amit itt művelnek... pont most olvastam, hogy Sophie-nak mondták előre, hogy ebben az évadban kap egy szerelmi szálat ("love interest" szó szerint), ő izgatottan végigpörgette a forgatókönyvet, aztán......oh. (bár szerintem a probléma nem ebben az évadban kezdődött, én még mindig nem bocsátottam meg, hogy Dany nászéjszakáját..meg persze ott van az a bizonyos Cersei/Jaime jelenet..)
és az egyetlen dolog ami tényleg vigasztal,hogy Sansa a legalább a könyvekben azt kapja amit érdemel..
(amúgy szerintem nem is érdemes megnézni ezt a részt...talán esetleg Arya és/vagy Tyrion miatt, de nem maradsz le sokról, főleg ha olvastad a könyveket)

Raistlin írta...

Hát majd az ujjaim közül, részegen, A VIZSGÁM HELYETT, ENNYI ERŐVEL BE SE MEGYEK, ITTHON MARADOK GOT-OT NÉZNI (bocsánat. haragszom magamra.)

És ISTENEM AZ A DANY JELENET ANNO, azt így szó szerint kifordították magából, mármint könyv!Dhrogo ott töri magát, hogy megértesse Danyvel, hogy érti azt a szót, hogy "nem/ne," ergo ha Dany nem akar valamit, és azt mondja, hogy "ne," akkor ő le fog állni, mert az egész narratíva lényege az, hogy barbár =/= vadember, és erre pedig sorozat!Dhrogo a szöges ellentétét csinálja, hogy ő mond nemet Dany kérésére, hát az mi a vétek volt

margaery. írta...

hát, igen, pont ez az...és Jaime-nél is ez van. a könyvben teljesen egyértelmű, hogy sosem lenne képes megerőszakolni senkit, főleg nem a testvérét, a 'másik felét', akit egész életében szeretett!? pont ő, aki kétszer is megmentette Brienne-t ugyanettől és (könyvspoiler?) hogy a Zúgóban(Riverrun?valami ilyesmi) is belefér az idejébe, hogy katonákat fejezzen le, akik nőket erőszakolnak meg..na mindegy, az ilyen problémákról sajnos órákig tudnék beszélni:D
a vizsgával kapcsolatban pedig talán azt tudom tanácsolni, hogy imádkozz a Hetekhez (így hívják?) lehet, hogy neked bejön, ha a Starkoknak már nem D:

Raistlin írta...

Na ez az, abban a jelenetben Jamie mondja, hogy "w shouldn't, they'll talk" és Cersei mondja, hogy "I don't care," és azt érti alatta, hogy nem érdekli, ha gyanúsak lesznek, mert mindketten akarják egymást

valaki valamit súlyosan félreolvasott a könyvben.

és riverrun. nem tudok betelni ezzel a névvel. rvrrn. mármint az ő kis északias kiejtésükkel konkrétan rvrrn.

elmentem imádkozni a vízbefúlt istenhez.

Naomi Drug írta...

Nem szeretem a Trónok Harcát, mindössze egy évadot láttam belőle, de imádtam ennek a ficnek minden sorát. :D Elragadó volt és wáááá. Kb így tudnám leírni az érzéseimet ♥

Raistlin írta...

Édes vagy, köszönöm szépen ;u; *visszakacsint az ikonodra*

Iwi írta...

Még szombat éjjel olvastam, telefonról kommenteltem, erre elszállt a küldésnél, és soha nem érkezett meg hozzád. T___T

A lényege az volt, hogy annak ellenére, hogy másfél évad után feladtam a GoT-ot, én odavagyok ezekért a srácokért, meg érted, meg a történeteidért, mert a szavaid és a saját emlékeim keveredésével olyan dolgokat élek át/újra, amiktől ritka boldog leszek még napok múltával is. Most pl. nagyon vágyom ismét Sziget fesztiválozni, csak közben új szemüveg is kellene. (Életem nagy problémái. :) )

Az új Throbb novellát (vagy regényt) pedig türelmetlenül várom. *_*

LadyLoss15 írta...

Véletlen a "nem" gombra nyomtam, és erre jön Robb hogy "Perhaps I made a terrible mistake" én meg így mi most nem lehet kommentelni?! aztán leesett, hogy mellényomtam, és TÉNYLEG hibáztam.... :)
Amúgy nem most olvastam, de most jöttem rá, hogy nem kommenteltem. Tehát itt az ideje. Csak röviden. :)
Daenerys és Dhrogo csodálatosan le vannak ott írva az elején, arra tisztán emlékszem. Meg arra is, hogy milyen csodásan van leírva MINDEN Jon körül. És hogy a Stark gyerekek nyári táborokban vannak. És hogy Bran meg a kerekes széke átmennek Robb lábfején. Olyan kis nosztalgikus, és basszus szegény Brannek MENNYIVEL könnyebb lenne már egy modern világban, ahol nem kell Hodor, hogy mehessen valahová. Szegény kis Bran.
Theon szerencsétlen és csúnya és nyomi, a hardcore képzelgő táborozóról pedig Murtagh jut eszembe az Eragonból. Nyers erő és vadság és zabolátlan dac. :)
Amúgymeg még fontosnak tartom megjegyezni, hogy kifejezetten tetszett a virágot legelő Robb ötlete. :D
Ja és hogy fura hogy Robb nem aludt be azonnal Theon mellett, miközben hullafáradt és farkaséhes (hahaha farkaséhes, rémfarkaséhes :D )....
LL15

Raistlin írta...

IWI, egy perces néma csend az leszállt kommentnek -oly ifjú volt még, és kegyetlenül korán elragadta tőlünk a végzet; nagyon köszönöm, hogy újra írtál, rengeteget jelent, hogy feldobott a történet ^^ Új napszemüveg nekem is kéne, majd vessük össze :D

LADY LOSS, háh működött a nem-gomb, ezaz :D Robb meg alfában van (pun intended) öt napja, az álom és az ébrenlét örök határán, túl azon a ponton, hogy a fáradtság már számítson, csak égő szemekkel hever, belül sikítva, de az álom ilyenkor már nem opció; köszönjük Theon Greyjoynak, hogy segített elaludni neki :D

Névtelen írta...

Jó hírem van. totál szerelmes vagyok ebbe a fic-be és azthiszem viszontszeret egy kicsit. Itt bőgök a meghatottságtól egyrészt hogy végre boldogok és mennyire nyár és mennyire fesztivál és mennyiremennyire. másrészt mert imádom az egésznek a humorát az összes kis apró utalást és azt hogy 50milliószor olvastam már és sosem unom meg. köszönöm.
Sunny-Apple

Raistlin írta...

Nagyon-nagyon-nagyon sokat jelent, szívből köszönöm~~! (uwu)

Callyum Hypernova írta...

imádom, menj már. ;A; harmadszori olvasás után is kifekszem rajta. zseni vagy. OwO
C.

Callyum Hypernova írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS