a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2015. május 29.

nullérték

Gotham, Ed Nygma/Oswald Cobblepot, domestic rövidke
{a sorozat magyar felirattal i t t megtekinthető, a történet nélküle is élvezhető elviekben}

n u l l é r t é k


A semmiségek teszik ki az egészet,
mint az, hogy Ed talpa nyirkosan hideg a feldúlt és fénytől duzzadó takaró alatt a reggel. Az ágynemű megszívja magát napfénnyel, és Ed talpa lustán feszül Oswald lábának, és ez elsőnek csak egy elvétett gesztus egy heveny reggelen, és Oswald, aki még az álmai zajában hever, nem tartja sokra. Aztán ráébred, hogy Ed a rossz lábát cirógatja, ahogy az ajka szárazon a tarkójának tapad.


Semmiségek: Oswald durva ujjai a szemüveg szárán, és mielőtt megcsókolja, Ed homlokába tolja. Azt mondja:
- Hello, handsome.


A felkavarodó fürdővíz az, ami forró és opálos, rozsda, vér, mocsok, és levendula fürdősó. Oswald elnyúlik benne, hátradől Ed ölében, a fogai közt cigaretta, ázott pernye tapad a bőrére, és Ed ujjai érdeklődve végigkövetik a hegeket. Tompa körme néha a sebek szélén marad, mintha lekaparhatná a múltjukat, Oswald története ott van Braille- írásban, ő megolvassa, és szappannal szétmaszatolja.


A cigaretta az, égő vége Ed megvonagló bőre felett, ahogy a kanapén ülnek, nadrágra vetkőzve, és Ed keze belesimul Oswald tenyerébe, hogy együtt szorítsanak a karcsú csikkre.
- Jelölj meg.
Az égett hús szaga az.


Ed foga az, mélyen Oswald torkába vájva az előszobában, plakátra való fogak, túl tompák, túl nagyok és túl fehérek, vörös az ínye, és vörös foltot szív Oswald bőrére, lilát, zöldet, kéket, mindannyi nyoma kettejüknek.


Szóval vedd észre.
Oswald, a székhez kötözve. Ilyesmitől már rég nem retten meg.
- A fiúd nálunk van.
Ed nem a gyengepontja. Sosem volt az. Röhögni kezd.
- Nálatok? Nagy szarban vagytok.


A vér az.


A vér még Ed műtőkesztyűs kezén, ahogy rámarkol Oswald merevedésére, ragacsos az érintése, ahogy a csukló mozogni kezd.


Ők azok, ketten: a senkik és a kis semmiségeik.
Aztán a város lobogni kezd.



komment: IGEN // nem
még magyar Gotham ficek: Yami / Tinuviel / River

17 megjegyzés:

Tinuviel írta...

Háromszor olvastam. Minden szavát imádom, és nagyon-nagyon örülök, hogy berántott a fandom, még ilyet, mert úristen ezek ketten... Köszönöm.

Raistlin írta...

Én köszönöm, hogy elindítottad a lavinát, mert whoa. Nem bírtam tovább szavak nélkül hagyni kettejüket. Biztos segítene, ha nem lennének tökéletesek együtt.

River írta...

GURL így siklok felette el és vissza és belekapok én is újra egy-egy bekezdésbe és így nagyon átjön. Apróságnak, szikrának és robbanásnak egyaránt. Írjál velük, mert szavak. uwu

Raistlin írta...

Hörp dörp förp mörp, annyiraköszönöm ;____________;

уαмι. írta...

Menj a picsaba

Raistlin írta...

szeretlek

MaryWolf írta...

Óh, Istenkém! Imáim meghallgatásra találtak! Be kell valljam, hogy titkon mindig is szerettem volna, hogy írj kettejükről, mert áhww! OTP a javából, és most mennem kell és meg kell néznem azt a jelenetet, ahol találkoznak, mert csakúgy vibrál körülöttük a levegő, és ez a fic egyszerűen rohadt jó lett. Szóval szépen kérlek, hogy írj még ilyeneket, mert Gotham és Oswald+Ed és nekem most csak ennyi kellett, hogy tökéletes legyen a napom, szóval köszönöm.

Raistlin írta...

Miért vagy tündér ;u; Nagyon szépen köszönöm, és ha tarkón vág az ihlet egy esernyővel, mindenképp írok még ^^

Celia írta...

Édes jó büdös ég! Csodálatos volt. Igaz nem akartam elolvasni, mert nem vagyok nagy fanja ennek a párosnak. De ez a fic elnyerte a szívem.

Raistlin írta...

jöjj át a sötét oldalra, van muffinunk töltényhüvellyel

J.R.Palmer írta...

Éés már megint. Minden szóért megvesztem :) köszönöm úrnőm!

Raistlin írta...

(OVO) Köszönöm szépen~~!

sliver írta...

Én amúgy nem akartam shipelni őket, erre meg ti Yamival teljesen meggyőztök arról, hogy de, szükséges, sőt, a kapcsolatuk pontos mibenléte is tök egyértelmű. De nem. Nem VOLT az. Azelőtt. A fene essen belétek, ezt most miért kellett? Na jó, nem mintha igazán bánnám a dolgot, de mégiscsak. Hát nem volt tervben.
Tudom, most meg majd azt a hosszút is el kell olvasnom, ha egy kicsit hosszabb lesz, amit most kezdtetek.

Raistlin írta...

Belerángatunk a Nygmobblepot pokolba ha akarod, ha nem. (Ismerjük el, hogy ez a világ legjobb shipneve.) Halld hát ördögi tervünk sikere fölötti győzedelmes hahotánk.

Alternatív_Révész írta...

Átverekedvén magam az internet legsötétebb bugyrain (nevükön nevezve az elfelejtett jelszavakon és emlékeztető emaileken) ideértem és végre tudok kommentelni!
Drága, kedves Raistlin, mint mondtam facebookon, te rántottál be EZZEL a csodával a Gotham világába és... majd meghalok, annyira imádom. Mármint az egészet. Mindenkit. De főleg Oswaldot (rá nincsenek szavaim jelenleg). És ez az írás, OMG! Amilyen rövid, olyan hatásos. Mondom mindezt úgy, hogy NEM shippelem Oswaldot és Edet. Próbáltam, mert látom köztük a kémiát és teljesen megértem, hogy ennyien imádják őket, de nekem valahogy... nem is tudom. Nehéz megfogalmazni, mindenesetre imádom azokat a ficeket, ahol együtt vannak :3 A fejemben nem működnek, de leírva, a te klaviatúrádból nagyon is! <3
Szóval végtelen imádás, szeretés és hatalmas ölelés jár neked. *-*

Raistlin írta...

Szívből köszönöm, hogy betartottad a szavad a kommenttel kapcsolatban, és nagyon-nagyon megtisztelő, hogy belerángathatalak, és egymásra találtatok Oswalddal ;u; (Az a karakter minden szeretetet megérdemel. És Robin Lord Taylor twittere, ISTENEM.)

Alternatív_Révész írta...

Követem a drágát twitteren és... macskák, macskák mindenhol. Annyira imádom ezt az embert :3

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS