a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2015. május 11.

Dorothy Blog Award

Ashlie Blake, a [Reménytelen vágyakozás írónője megajándékozott egy nagyon különleges díjjal, amit szeretnék továbbadni nektek ★


Szabályok:

  • Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad! (√  )
  • Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!  (√  )
  • Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad! 
  • Válaszolj a 12 kérdésre! (mivel a maga blogjáról kérdezett, ezért ezt egybevettem :3 )
  • 12 dolog a saját blogodról! (√)
  • Tegyél fel 12 kérdést, a saját blogoddal kapcsolatban! (√  )
  • Kommentelj annak a blogjára, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés, legyen az kritika, véleményezés, vagy esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy ez építő jellegű legyen! (√  )
  • Cseréljetek linket egymással! (√  )
  • Legalább 12 embernek küld tovább!  MINDENKINEK TOVÁBBKÜLDÖM
  • A díj [Dorothy] kezdeményezése


12 kérdés a [Reménytelen vágyakozás] blogról:

  • Olvastad a blogomat?
Nem olvasok sztáros fanfiction blogokat, szóval eddig még nem - de igazából örülök, hogy megtettem. Sokan lehúzzák a műfajt, de szerintem fantasztikus fejlődési lehetőséget ad egy kezdő írónak, szóval csak így tovább!

(Vallomás: nekem is volt "kalandjaim a Nightwish-el" jellegű történetem még az ország három részre szakadásának idején, 11 évesen - mindenki ilyesmivel kezdi, szerintem.)
  • Ha eddig nem, ezután fogod?
Illene, üdítő színfolt a szokásos olvasmányaim mellett; és érdekel, mi van a karkötővel.
  • Mit gondolsz/ mi az első benyomásod Ashlie-ről?
Bájosan szétszórt, rendes, kötelességtudó, nekem szimpatikus - a romkomok hősnőire emlékeztet. Tetszik, hogy a frusztrációját nem vezeti le másokon. Szeretném jobban megismerni. :3
  • Nagyon sablonosnak tűnik?
Emiatt ne aggódj! A romantikus sztáros fanficeknek megvannak a műfaji sajátosságai és a tipikus fordulatai, de ez nem jelenti azt, hogy nem lehet kiemelkedőt alkotni a műfajban. A visszajelzéseid fantasztikusak - 6 jó lett, 7 folytasd, 5 érdekes - ezt a sztorit már most szeretik.
  • Hogy tetszik a fejléc?
Szerintem baromi ütős, Laura nagyon ügyesen bánt a színekkel és a dimenziókkal. Tartja a divatos montázsos vonalat, de egyedi és felismerhető.
  • Vagy a design?
Harmonikus, olvasóbarát, kellemes, és, nem utolsósorban, lila, ami nálam mindig pluszpont.
  • Nagyon béna 13 évesen a fogalmazás módom?
Egyáltalán nem. A helyesírásodra figyelj oda vagy fogadj bétát (gyakoriak a vesszőhibák), de ebben a korban még nem elvárható, hogy hibátlanul menjen. Bátran koncentrálj a leírásokra is. A karakterek dinamikáját már ügyesen kezeled, most teremts hangulatot, és mutasd be őket.
  • Vagy az egész oldal?
A blog vérprofin fest, egyet se félj.
  • Van valami építő jellegű kritikád, amit érdemes megfogadni?
A fentiekben megfogalmazottak mellett a fülszövegre egy kicsit jobban ügyelnék, mert a halmozott írásjelek és a bizonytalan helyesírás mellett nem igazán mutatja be, a blogod miben különleges. A kérdésfeltevésektől érdemes tartózkodni. 
  • Érdemes folytatnom, vagy vessem el?
Ezt a kérdést csak magadnak tedd fel: ha szereted csinálni, folytasd, ha már nem lelkesít, hagyd abba. Más nem számít, csak, hogy te élvezd.
  • Gondolnád, hogy 13 éves vagyok? :D
Én 15-öt tippeltem, nagyon cseles. ~(˘▾˘~)
  • Van valami véleményed rólam?
Nagyon szimpatikus az a nyitottság és őszinteség, ahogy felvállalod magadat - az életkorodat, az önbizalomhiányodat. A lelkesedésedet, a kitartásodat, az elhivatottságodat csak irigyelni tudom. ;u;


bejegyzésünket megszakítjuk ezzel a hangulatos,
patkányos fotóval, dekoratív célzattal


12 dolog a { b l o o d y  r o m a n t i c }-ről



  • A cím szójáték, véresen romantikus/fenemód romantikus. Főleg fenemód romantikus, mert rákaptam a romkomokra.
  • Tudomásom szerint ez volt az első novella-alapú slash fanfiction blog a blogspoton. A Merengőről eleinte a G-portálra, majd a DeviantArtra költöztem át, aztán úgy döntöttem, inkább nyitok egy blogot, ahol áttekinthetően rendszerezhetem az egyre halmozódó szövegmennyiséget. A szerver szimpatikus volt a divatblogok alapján, amiket akkoriban látogattam (és ami nem látszik meg rajtam).
  • A blog 2010 decembere óta fut szünet nélkül, általában heti 1-2 frissel. Ez az életem.
  • Jelenleg 314 bejegyzése van, és 374 követője - ami azt jelenti, hogy minden olvasó örökbefogadhatna egy bejegyzést, pár szerencsés akár ikreket is. 
  • Eleinte szigorúan csak a fanfictionjeim szerepeltek rajta. 2013-ban bátortalanul feltöltöttem pár félszegen fogalmazott cikket, amik meglepően kedvező fogadtatásra találtak. A sikerükön felbuzdulva és atommá hatódva elkezdtem univerzálisabb témákkal is foglalkozni.
  • 2014-ben került fel az első meta, avagy elemzés, megdöbbentő sikerrel. A motiváló visszajelzések hatására azóta egyre gyarapodik a számuk. Az X-men: First Class metája képek nélkül 70 oldal hosszúságú, és több, mint 40 órát dolgoztam vele összesen.
  • Jelenleg 11 regény olvasható a blogon, ebből 7 befejezett, 1 pedig igen közel áll hozzá. A regények átlagos hosszúsága körülbelül 200 oldal - ilyen hosszú a Nagy Gatsby F. Scott Fitzgeraldtól, vagy J. D. Salinger híres Zabhegyezője. (A minőségi egyezésen még dolgozom.)
  • Tervezek kiadatásra szánt regényt is írni, de úgy érzem, még van mit tanulnom. Főleg a fantasy/mágikus realizmus/horror vonalán mozognak aktívan poszt-posztmodern eszközökkel, hogy a célközönség totálisan meghatározhatatlan legyen, és majd minden második olvasónak traumatikus csalódást jelentsenek.
  • Az olvasók a sűrű fandomváltozások ellenére is kitartanak mellettem, amiért mindörökre hálás leszek. (Meg amúgy is. Ti vagytok a legjobbak, lányok.)
  • Jelen sorok szerzője nem tud 12-ig elszámolni, úgyhogy itt be is fejezi


a dekoratív patkány ebből a szögből is igen bájosan fest

12 kérdés a {b l o o d y r o m a n t i c}-ről

olvasói elégedettség felmérése 2015
(bármelyik kérdés szabadon kihagyható)
  • Melyik történet volt rád a legnagyobb hatással a http://bloody-romantic.blogspot.hu/ -n?
    (ha volt ilyen)
  • Melyik regényt élvezted a legjobban?
    (ha olvastál regényt a blogon)
  • Melyik cikket tartottad a legérdekesebbnek?
    (szintén, ha volt olyan, amibe belelestél)  
  • Emlékszel még, mi volt az első benyomásod, és ez esetleg hogyan változott?
    (csak őszintén!)
  • Mi hozott a blogra, és mi miatt maradtál?
  • Milyen jellegű bejegyzéseket vársz a legjobban?
    (cikkek? friss regényfejezetek a történetekből, amit követsz? új novellák? fordítások? meták/kritikák?)
  • Mi az, ami egyáltalán nincs a blogon, de nem ártana?
    (ilyenolyan ajánlók? étteremkritika? tippek? trükkök? képek? videók? egy működő feliratkozás-funkció? személyes jellegű bejegyzések?)
  • Volt már rá példa, hogy belefogtál egy új fandomba, csak mert a blogon láttad?
  • Bosszant, ha olyan fandomból érkezik friss, amit nem követsz?
  • Mennyire zavarnak az idegen szavak?
    (egy 1-től 10-ig terjedő skálán, vagy sugárdiagarammban)
  • Átláthatónak találod-e a blogot?
    (és ha nem, miért nem?)
  • Hogyan jellemeznéd három szóval a {b l o o d y t o m a n t i c}-et?

Továbbküldöm: neked


Ha van blogod, fogd, vidd, és terjeszd (és kérlek, kommentelj, hogy megleshessem); ha nincs, a válaszod akkor is érdekel, tehát ha kedvet érzel a kérdőív kitöltésére, bátran kommentelj. ;u;


komment: IGEN // nem


nem funkció amúgy azért van, mert mindig jogod van nemet mondani az életben, és ezt fontosnak tartom.

35 megjegyzés:

Ashlie Blake írta...

Szia! Nagyon szépen kösönöm a véleményedet és igyekszem megfogadni :D

Valerin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Raistlin írta...

Sok sikert~! És még egyszer köszönöm a díjat :3

Iwi írta...

1. Hmm... talán a Berlin, Berlin, mert még hetekkel az olvasása után is kattogtam rajta. Meg volt egy régi Sherlock + Molly történet, amiben Sherlock Mollynál húzta meg magát, miután "meghalt", amit végigbőgtem. Az szintén hetekig nyomasztott. ( és hááát remélem, hogy nálad olvastam :'D - már nem tudom visszakeresni, hogy meggyőződjek róla)
2. Ragyogj tovább, te őrült gyémánt! <3
3. A slutshaming-ről szólót, azóta még kritikusabban szemlélem a 25 női munkatársamat. Tanulmányhegyeket lehetne írni rólunk.
4. ha nem is szó szerint idézem magam, de kb. ez volt az első benyomásom és azóta is konstans érzem: Kib*szottul tehetséges, hogy lehet valaki ilyen fantasztikusan jól író író??? És én miért nem tudok így érzelmekről írni? T___T
5. a google, és miattad maradtam
6. új novellát :3
7.pod-ficek :DD (bocsánat, magas labdának éreztem) komolyra fordítva a szót, nem hiányolok semmit
8. igen
9. nem, türelmesen várok *füllent* oké, kissé csalódott vagyok, de ez az én döntésem, hogy mit követek és mit nem, így tényleg ne vedd magadra.
10. itt a diagram: "404 not found"
11. igen
12. igényes, élvezetes, csodálatos

Raistlin írta...

IWI, megmentetted a becsületem, köszönöm, hogy kitöltötted ;u; A Shelolly ficet én írtam, de passz már, hogy mi volt a címe. Volt benne egy macska és egy Adele-szám.
Amúgy a Berlin, Berlinre én is rá vagyok pörögve, amit nem értek, mert utáltam írni, mert nagyon nem volt időm rá, de rohadtul nem akart vége lenni, és egyszer félbe is hagytam egy-két hónapra, és aztán meg jó lett. Lehet, hogy a vér és a verejték a titok nyitja?

(podfic. megjegyeztem. :DD)

LadyLoss15 írta...

Rendkívül... tiszteletre méltó tőled, hogy mindig van "nem" lehetőség a kommentekre. Eddig sosem értettem, miért van. De ha lehet, mindig rányomok (természetesen miután már kommenteltem), és a múltkor szembejött egy fejcsóváló/fintorgó Bilbo talán, vagy ilyesmi, hát majd' megőrültem tőle. :DD

Tehát a kérdéseid:
1. Legnagyobb hatással? Háát... valószínűleg a Thistle&Weeds. Mert olyan zseniálisan alkottál egyszerre fantasy-középkori, mégis technológiailag fejlett-modern világot. Lenyűgöző. De az And it's hard to learn...-t sem feledem soha.
2. Kismet!OFF, Thistle&Weeds, And it's hard to learn, és volt a Tűhegyre szúrva ragyog, meg valami WTNV-Roxfortban(??) ha az lehet. Ezek nagyon megragadtak. De Drunk On Your Tobacco Lips is csodálatos. Szóval minden, amit valaha olvastam nálad. :D
3. Cikket? Hm.. Volt egy, ahol a gender-kérdéseket tisztázod, ott sok hasznos infó volt. A 50Shades-ről szóló is tetszett, noha nem minden aspektusával értettem egyet. És egyszer blogkezelési tippeket adtál, még régen. Azóta is üldöz örök hálám. :) (és még nem beszéltem a Bagginshield-moments felsoroló izéről. ami kb bizonyítja hogy deigen, ez megalapozott)
4. Első benyomás: anyám, vérprofi a csaj, tuti le sem szarja a kommentekelőket (sajnos Merin ritka volt a válaszoló)... Változás: nincs még egy ilyen édes aranyos blogger, aki ilyen lelkesen válaszol a kommentekre. És még ügyesebb, mint sejtettem. De ugyanakkor közelebbi is, mert nem titkolja, ki-ő, mi-ő, és tetszik ez a közvetlenség.
5. Az And it"s hard to learn... hozott ide, Meriről. Azért maradtam, mert elkezdtem olvasgatni, és minden mondatod arany volt.
6. Új történeteket, dögivel. :D Mármint, a régiek folytatását (köhömm...And it's....), és persze újakat. De az ajánlókat és a cikkeket is falom. :) Fordítás nem nagyon izgat - szívesen olvasok eredeti nyelven, ha már tudok. Sőt akkor is, ha nem. :D
7. Személyes jellegű bejegyzésekre szerintem semmi szükség, épp kellő mennyiségű infót csöpögtetsz a cikkekbe-kommentekbe. :) Szerintem. Viszont tippek-trükkök, ha vannak, biztosan nagyon lelkes fogadtatásra találnának. Ahogyan egy-két tökkelütött videó is. Akár. :)
8. Hmm... Elgondolkodtató, de szerintem még nem. Viszont NAGYON IS TERVBEN VAN nem egy fandom, szóval nem mondanám, hogy nem hatsz rám. Filmeket meg ficeket már néztem/olvastam miattad.
9. Nem mondanám, hogy bosszant, de kicsit csalódott vagyok, hogy most megint nincs nekem új, és másoknak meg van. Irigykedek. Meg mert tudom, hogy most akkor még pár nap minimum, mire lesz olyan, amire én várok. Ez egyébként mostanában csak Cherik-nél fordul elő. Illene ismernem a fandomot. Nagyon.nagyon.illene.
10. Egyáltalán nem. Idegen szavak? Várj, én nem is találkozok idegen szavakkal??! Vagy igen? nem rémlik. De ha igen, akkor ezek szerint nem zavar. :D
11. Abszolút átlátható.(Bár eleinte szenvedtem vele pár napot.) A mobilnézetért meg külön hálám. :)
12. Olvasóbarát. Kincsesbánya. Megérint-és-fogva-tart (mert én meg a szavakat nem tudom különválasztani :P )

Amúgy nem teszem ki a blogomra, de csak azért nem, mert úgysincs olvasóm. Egy sem. Esküszöm. :D
LL15

Névtelen írta...

Gratulálok a díjhoz! ^-^
Igazán elbűvölő a dekoratív patkányod. *‿*

Dragda írta...

Migrénem van, így az államvizsgás botrányosan hosszú (336 oldal, öljetek meg) tesztkönyv magolása helyett inkább válaszolgatok. (Van írói profilom valahol AFS-en, de vagy ezeréve nem jártam arra, pedig megfogadtam, hogy államvizsga után feltámadok és befejezem a félbehagyott izéim. Khm, szóval itt. Válaszolok. Azt.)

~ Hú, na ez nehéz. Ha azt mondom, mindegyik, akkor megütsz? ... *gondolkodik* Hm, volt az az esküvős sherlockos, azon annyit röhögtem vinnyogva, pláne John királynős kézintegetésén. Imádtam. Azt az egy sherlockos ficet hiányolom. (Meg a gimis AU-sat. A verselő Sherlockkal. *sóhaj*)
~ T&W most, és az It's hard...
~ A tabus és a slutshaminges. Mert magammal kapcsolatban sok mindenre rádöbbentett.
~ "Asztarohadt, de tehetséges" és ez még mindig áll, kiegészítve az "Asztarohadt, de cuki, aranyos, helyes nő!" mondattal, de ezt csak óvatosan, mert Asszony megrágja a fülem :)
~ A sherlockos ficek, akkor még elég bénácska volt az angolom, s magyarul olvastam
~ MINDENT! Ide őket!
~ Engem személy szerint érdekelne, hogy miket olvasol a sulihoz, s azokról mi a véleményed :3 Hátha kapok valami tippet, hogy milyen csodát hagytam ki eddig az életemből
~ Welcome to Night Vale, az a te hibád, biza
~ Mindet követem :P
~ Itten előfordulnak idegen szavak? Nem vettem észre őket, szóval tuti nem zavarnak
~ Nagyjából, de én híresen béna vagyok ezekhez a dolgokhoz, szóval ez nem jelent semmit ^^
~ mindig-megújuló, érzelmes, menedék-a-mindennapok-őrületéből (Csaltam, de megkövetelte a haza.)

Juhászlány írta...

1. to reach, Csak legyen a címben eper (és nem mert annyira egyetértek a benne foglalt dolgokkal, inkább pont ezért, hogy jobban meg tudtam fogalmazni azután, mivel nem értek egyet), bound, Ragyogj tovább, te őrült gyémánt! (oké, minden, amiben vannak MAximoff-gyerekek. ez látatlanban vonatkozik a jövőbeli történetekre is), kismet OFF! (így utólag belegondolva tényleg ez a címe?),thistle and weeds,
2. kismet OFF, Ragyogj tovább, te őrült gyémánt!,
3. mivel általában olyan dolgokról van szó, amilyen témákkal általában találkoztam már ilyen szinten, ezért a Most mi a baj a szürkével?-t választanám, mert a legkevésbé sem akartam valaha is elolvasni a könyvet, ugyanakkor érdekelt a jelenség
4. Nem nagyon emlékszem. Abban biztos vagyok, hogy egy vagy két éve még jobban zavart, hogy slash. Borzasztó nyálasnak, de okos módon megírt nyálasnak tartottam, ez viszont áll. Eleinte (bár ez már nem a legelső benyomás. az első benyomás a sherlock fandomra korlátozódott) abban a tévhitben éltem, hogy mindegyik páros ugyanazt a dinamikát jeleníti meg, csak más nevekkel. Erre jó volt rájönni, hogy nem így van, most inkább azt nézem, hogyan változnak a párosok a különböző alternative universe-kben.(ezt hogy kell toldalékolni?)
5. a merengőn találtam a sherlock fandomban az írásokat. és hát azért maradtam természetesen, mert okos módon megírt dolgokról van szó.
6. novellákat, regényeket, metákat, cikkeket, ebben a sorrendben. fordítások is jók szoktak lenni, csak az zsákbamacska azért.
7. imádnám az étteremkritikkat. meg még több kismacskás képet. de komolyan, nem tudom. Ha úgy éreznéd, hogy érdemes/tudsz/valami erről beszélni, akkor magáról az írásról való beszédnek örülnék.
8.X-men. Éppen Mutánsvilág iadványokat keresek, mert Wanda MAximoff <3
9.Hát eleinte "igen", de már nem érdekel, mert olyan történeteket is elolvasok, ahol nem ismerem a fandomot.
10.ööö, nem. és nem zavarnak.
11. Igen. Főleg, hogy most már újaban rendszeresen megtalálom a "régebbi történetek" gombot.
12. maradok az: okosan megírt nyálas-nál.
Gratulálok a díjhoz!

Raistlin írta...

LADY LOSS, a regények végén általában van megrovó meglepetés a nem-funckiónál :DD (A t&w-ben végig)
Nagyon köszönöm az őszinte és átgondolt kitöltést, és hess Cherikezni... akarommondani :D (Két film kell csak hozzá összesen, az X-men: First Class és az X-men: Days of Future Past, és az az érzésem, hogy nagyon tetszene neked. Ős-slash páros. Klasszikus. Fantasztikus. Imádnád.)

NÉVTELENKE, köszönöm én is, meg a dekoratív patkány is ;u;

DRAGDA, jobbulást és kitartást!
Amúgy a napokban eszembe jutott az esküvős Sherlock fic nekem is, a végét leszámítva szerettem.
A klasszikus irodalmi ajánló remek ötlet, észben tartom - és köszönöm a kitöltést, nagyon :3

JUHÁSZLÁNY, "így utólag belegondolva tényleg ez a címe?" BASSZUS IGEN fölröhögtem. Khm. Hát én meg a címadás így néha. Csinálunk. Dolgokat. [Amúgy kismet OFF = "végzet kikapcs" vagy "sors kikapcs", de az nem hangzik olyan... úgy.]
Az "okos módon megírt nyálas" megnyugtatott, és az is, hogy érezhető a különöző párosok eltérő dinamikája, köszönöm szépen ;u; (Dolgozom rajta.)
A régebbi történetek gombot pedig én is mindig elfelejtem.

Viktória Kudron írta...

1. Talán a Lord Lazarust emelném ki itt, mert háborgatott, ahogy minden darabjaira hullott. Talán, dühös voltam, amikor azt olvastam, "Húzz haza Izraelbe, zsidó!" és utána is intenzíven fortyogtam.
2. Thistle&Weeds mindenek felett, örök kedvenc, roncs lelkem balzsama. De a Ragyogj tovább, te őrült gyémánt! szinte holtversenybe került vele, mert Cherik és a gyerekek és Eugen du zer Peretzel.
3. A Slutshaming és az Erőszakolj meg! gondolkodóba ejtett. Múltbéli kurvázás oda-vissza és berzenkedést előidéző hol volt, hol nem kényszerítettség. De a többi cikk is igencsak érdekelt a témákat tekintve.
4. Istenem, végre! *örömkönnyek* Fogamra való történetek sokasága, igényes és stílusos formában. És felsejlett az a bizonyos kérdés is, hogy eddig én hol a francban éltem? Ugyebár. :D
5. Bagginshield fanficek után kutattam és voilà! Nem volt megállás, egyik történet után következett a másik. Magával ragadott valamennyi.
6. Bármit szívesen fogadok, ami jön. BÁRMIT.
7. Ahogy fentebb is írtam, bármit szívesen fogadok, főképp, mert nincsen hiányérzetem. Szóval, minden, amit felsoroltál, ha kedved van hozzá, ebben a sorrendben jöhet. *telhetetlen dagadt kismacska pillantás*
8. Igen :D A Welcome to Night Vale nem volt tökéletesen tiszta előttem, félve szemeztem a történetek sokasága között, de a kíváncsiságom legyőzött.
9. Nem igazán, mert mindenevő vagyok és tény, hogy nincs életem, és nagyjából mindent követek.
10. Vannak idegen szavak? (Nem akadok fent rajtuk.) Ejnye, illő lenne szemészetre mennem.
11. Igen, egészen jól elnavigálom magam a blogon.
12. Tehetség-gyűjtőhely, variábilis, életmentő-menedék (mert csak alig lehet három szóval jellemezni)

És maradjunk teátrálisak, már ami engem illet, tisztelgés és balra el! :D

Raistlin írta...

*viszonozza a telhetetlen dagadt kismacska pillantást* köszönöm szépen ;u; sokan mondták, hogy zavarják őket az idegen szavak, ez alatt többnyire a fanfic-szószedetre gondolnak (AU, canon divergence, etc) de megvolt a teóriám, hogy ha az ember eleget ficánkol ezekben a körökben, akkor azért érti őket - és lám, nem is tévedtem :D [És ha az a megtiszteltetés ér, hogy velem kezdik, akkor meg ott a fogalomtár, olálá.]

Backem Trixy írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
margaery. írta...

dekoratív patkánnyal már találkoztam tumblr-ön is, jó itt viszontlátni:D (olyan édes)

1. uh, hát a Hullámok állandósága nekem örök kedvenc, meg nyilván az Útmutató a karambolokhoz ("Queen Margaery adores Sansa" az egyetlen mondat, amit szeretek Littlefinger től hallani) aztán a Hannigram shippelésében még mindig nem vagyok biztos, de a Fibonacci hetes az olyan fantasztikus, hogy máig nem tudtam összehozni egy kommentet hozzá:D
2. Lord Lazarus, Ragyogj tovább őrült gyémánt:)
5. azt hiszem, ami itt tartott az hogy nagyon tetszett/tetszik ahogy írsz meg hogy gyakran van frissítve az oldal:D
6. hát, igazából a ficeket és a metákat szeretem leginkább:) a Lord Lazarus következő fejezetére lennék kíváncsi, meg esetleg valami Trónok Harcára..?bár nem tudom mennyire inspiráló Theon szenvedése....:/
8. hát...Marvel, Hannibal, X-men..mondhatjuk:D
9. a legtöbb mostanában aktív fandomban benne vagyok szóval nem panaszkodom:D
10. egyáltalán nem, sőt, szerintem az idegen szavakkal sokkal hitelesebb az egész
11. hű, emlékszem, amikor elsőre jártam itt teljesen el voltam veszve:D de mostmár kiigazodom, szóval igen (asszem)

Raistlin írta...

QUEEN MARGAERY ADORES SANSA YOOO
(az endgame-em az, hogy theon kimenti ramsay karmai közül, mire sansa: "ha valaha is szeretted a bátyámat, elviszel margaeryhez" theon meg a kamerába nézd "szívem minden szerelmével szerettem a bátyadat, elviszlek'" *elviszi* *sansa útközben meggyógyítja az identitásválságából, mint egy hősnőtől illik* *nymeria csatlakozik hozzájuk* *a hátán vágtatnak high gardenbe* *pontosan így fog történni*)

éppen egy throbb ficen dolgozom amúgy, de nem akarom elkiabálni, a lord lazarust pedig be akarom fejezni asap, csak rámtört a vizsgaidőszak, de megoldom *lekopogja*

jederanalexa írta...

1. Fuha! Nehéz kérdés. Talán a Lord Lazarus.
2. A fentebb említett regény. Talán a legjobb slash regény, amit eddig olvastam.
3. A szexuális erőszakról szólót, mert eddig egy blogon sem olvastam ehhez hasonlót, és mert nem finomkodik, hanem teljes valójában feltárja az igazságot.
4. Az, hogy nagyon tetszenek a történeteid és még többet szeretnék olvasni tőled, és ez azóta sem változott.
5. A Merengőn láttam a linket, és mert imádom az írásaidat. A kedvencek közé is elmentettem a linket.
6. A metákat és a LL folytatásait.
7. Ezen még nem gondolkoztam.
8. Igen. Nemrég megnéztem az első Hobbit filmet, és nagyon tetszett.
9. Nem, mert ha nem követem a fandomot, nem olvasom el a ficit.
10. 1
11. Először nem tudtam, hogy kell a korábbi bejegyzésekhez visszamenni, de ennek ellenére igen.
12. tökéletes, lenyűgöző és lélegzetelállító.

Little Fox írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Little Fox írta...

1. Azt hiszem az Assemble, mert nagyon eredeti maga az ötlet, aktuális, és még most sem tudom röhögőgörcs nélkül végigolvasni. Stoppolom Thor vállait ^-^

2. Röstellem, de egyiknek sem emlékszem a címére. Az egyik egy Sherlock school AU volt, és Irene karaktere valami döbbenetesen megfogott, meg amikor Shezza és John a konyhaasztalon boncolgatták azt a szívet, hát valami eszméletlen randihangulat áradt belőle... Jah, és Sherlock verse :D
A másik egy WTNV regény volt, nem is olyan régen, modell AU. Kb olyan érzésem volt miután végigolvastam, mint mikor először végignéztem az Inceptiont.

3.A tabutémás cikkedre már nagyon szügségem volt.

4. Első benyomásra ujjongtam hogy mennyi Sherlock írásod van. Ma azért ujjongok ha raksz föl frisset ^-^

5. Éppen a nagy Sherlock korszakomat éltem, mikor megtaláltam a blogodat. Azután már nem csak a Sherlockot szerettem...

6. Imádom a regényeket. Meg ha van belőlük új rész...

7. Szerintem az eddig felkerült írásaid, cikkeid pontosan tükrözik a bloodyromantic lényegét. Személy szerint nem igazán tudnám elképzelni hogy hirtelen feldobsz egy helyzetjelentő írást, hogy itt jártam, ezt csináltam, itt vannak a képek, stb. Nem bánnám különösebben, csak valahogy mégis idegen lenne a téma. Viszont Nem-gifek jöhetnek még :D

8. Anélkül kezdtem el a Good Omens sztorikat, hogy nem olvastam előtte a könyvet. Persze aztán fúrta az oldalam, meg is vettem, és mivel már akkor shippeltem őket, teljesen más volt olvasni a könyvet, már akkor fölfigyeltem apróbb utalásokra. De igazából nem bántam meg :)

9.Nem

10. Vannak idegen szavak?

11. Általában mobilról vagyok, de itt minden Ok.

12. Váratlan
Egyedi
Buzik ^-^ ( a világ legszebb, elismerőbb, és szivárványosabb értelmében)

Raistlin írta...

JEDERANALEXA, nagyon szépen köszönöm, és külön hála a Lord Lazarus drukkért ;u; Május végére mindenképpen szeretném kihozni (az államvizsgám és az abszolválásom között), remélem, sikerül

LITTLE FOX, a Sherlock shool AU (aminek már én sem emlékszem a címére, hah! :D) nagyrészt Phoebe érdeme, akinek az ötletéből indult ki az egész. Irine karakterét én kezeltem, és a boncrandi is az én jelenetem, de utólag nagyon nem vagyok büszke arra a regényre; annyira az volt bennünk, hogy igazodjunk a klasszikus trash-slash klisékhez, hogy KHM NEMI ERŐSZAK. (miért. miért nem vettük észre.)
A Tűhegyre szúrva ragyog viszont nagyon-nagyon örülök, hogy betalált, mert ha egyszer lesz időm megírni egy kiadatásra szánt regényt (haha) akkor azt echte olyasminek akarom.

A "váratlan. egyedi. buzik. ^-^"-at engedelmeddel ingerem van felhasználni reklámszövegnek. :DD

Dragda írta...

Sherlock AU fic címe: Overtrude, de nagyon nem vagyok benne biztos.

Amúgy ne szégyelld azt a gyerekedet sem, mégha csak félig érzed magadénak, mert
- 1: mindenki elkezdi valahol
- 2: voltak benne nagyon jó részek, fordulatok, mozzanatok, nem hiába emlegetjük még most is
- 3: felismerted és tanultál hibáiból, tehát már volt célja a meglétének :)

(Nem, nem azért lógok a neten, mert kívülről fújom holnapra az államvizsgás tesztkönyvet, hanem mert nem akarok magolni. Rúgjatok seggbe, hogy visszamenjek magolni -.- )

Raistlin írta...

Oh. Oké. Overture. Patrick Wolf. Mi más.
https://www.youtube.com/watch?v=plyYO64sNMo

És köszönöm szépen, de én továbbra is úgy érzem, hogy már elég idős voltam ahhoz, hogy ilyen jellegű hibát ne kövessek el - hónapokkal korábban töröltem, mint a többi Sherlock ficet, úgy szégyelltem. A szerkesztésről és az OOC karakterekről már nem is szólva.

GyilkosKoala írta...

Csak szólni akartam, hogy én is kitöltöttem. ouo <3

Nadett írta...

1. Berlin, Berlin, azt hiszem. Vagy egy régebbi MorMor, amit nemrég megosztottál tumblrn is. De a legtöbb történeted belemászik az agyamba és nem hajlandó eltűnni. ><
2. Drunk On Your Tobacco Lips (finom célozgatás)
3. A női tabukról, a Szürke 50-ről, az erőszakról szólók. Meg a hogyan ne írjunk melegekről. Meg az indoklás, hogy miért nincs már fent Sherlock-fic. Itt nem hiszem, hogy tudni fogok választani.
4. Húha. Az biztos, hogy nem gondoltam, mikor elkezdtem a ficeidet olvasni, hogy annyi érdekes és megosztó témával fogok találkozni, amennyivel azóta sikerült :)
5. Először a Sherlock fandom (emlékszem, egy délután teljesen kétségbeesetten kerestem magyar nyelvű ficeket, és véletlenül, főleg a linkcseréidnek köszönhetően idetaláltam. Aztán itt ragadtam). Az, hogy még itt vagyok, és nem futottam el, mikor a Sherlock-ficeket törölted, azért lehet, mert ijedtemben elkezdtem olyan ficeket is olvasni, amikről egyébként semmit nem tudtam. Most meg tudok, és imádom őket *-*
6. Hosszabb lélegzetvételű novellák és cikkek.
7. Ez így mind, köszi :D de legjobban a tippek-trükkök dolognak örülnék, meg egy-két személyes információnak (tudom, abból kapunk eleget a facebook-csoportban, de azért szeretek barátkozni)
8. Gyakorlatilag csak erre volt példa, kivéve a Sherlockot meg a Hobbitot, amikért eleve odavagyok/voltam. Amikbe belerángattatok, az a Good Omens, Supnat, Hannibal, Avengers, Trónok harca... mibe nem, na.
9. Egyáltalán nem. Akkor is elolvasom, ha egy szót se értek az egészből, és általában így is sikerül sírva fakadnom a gyönyörűségtől, mert az írásmódodat akkor is imádom *-*
10. Khm. Nem nagyon veszem őket észre. :D
11. Mióta nagyjából felfogtam, hogy van felépítve a blog, teljesen érthető.
12. Kezdd. Olvasni. Most. :3

Izabella Miglécz írta...

Melyik történet volt rád a legnagyobb hatással a http://bloody-romantic.blogspot.hu/ -n? Inkább a cikkek közül volt, például a slutshaming eléggé elgondolkodtatott.

Melyik regényt élvezted a legjobban?
(ha olvastál regényt a blogon) A két odaát regényedet. :3 Még manapság is olvasgatni kezdem őket, mikor a vonaton ülök és nincs mit csinálni :D

Melyik cikket tartottad a legérdekesebbnek?
(szintén, ha volt olyan, amibe belelestél) a londoni útinaplód.

Emlékszel még, mi volt az első benyomásod, és ez esetleg hogyan változott?
(csak őszintén!) Éppen a Kismet offot olvastam Merengőn, aztán a szexjelenet előtt fejeződött be, a többi meg a blogon, én meg- jó, akkor most megyünk oda, jéé ez egy nagyon nekemvaló oldal jéé

Mi hozott a blogra, és mi miatt maradtál? Supnat hozott és egyedül a halál visz majd el innét

Milyen jellegű bejegyzéseket vársz a legjobban?
(cikkek? friss regényfejezetek a történetekből, amit követsz? új novellák? fordítások? meták/kritikák?) It's hard to learn.... (I'll just...wait here then.)

Mi az, ami egyáltalán nincs a blogon, de nem ártana?
(ilyenolyan ajánlók? étteremkritika? tippek? trükkök? képek? videók? egy működő feliratkozás-funkció? személyes jellegű bejegyzések?) Az utóbbi jó lenne ^^

Volt már rá példa, hogy belefogtál egy új fandomba, csak mert a blogon láttad? Elveszett próféciákkal kezdődött, aztán Fannibal lettem és megnéztem félig az Avengerst de intelligencia híján nem értettem, egy részt néztem a Trónok harcából, azt folytatni akarom ha lesz időm rá. :D

Bosszant, ha olyan fandomból érkezik friss, amit nem követsz? Nem, mert az egy jelzés arra, hogy még élsz és ami fontosabb, hogy írsz. :D

Mennyire zavarnak az idegen szavak?
(egy 1-től 10-ig terjedő skálán, vagy sugárdiagarammban) Nulla. Az idegen szavakért élek. Strč prst skrz krk.

Átláthatónak találod-e a blogot?
(és ha nem, miért nem?) A mobilos verzió eléggé takarékon van, meg hiányolom a kezdőlapon ücsörgő Castielt, de a mostaniért legalább annyira odáig vagyok, de az angyalibb volt, érted? :D

Hogyan jellemeznéd három szóval a {b l o o d y t o m a n t i c}-et? Gaaaaay! :) :3

Raistlin írta...

GYILKOS KOALA, lesem is :3

NADETT, aktívan meghatódtam, nagyon köszönöm ;A;

IZA, tetszett az útinapló egyelek meg, köszönöm szépen
(and it's... tudom. tudomtudomtudom. eeeH.)

Pikacsu írta...

1. Az a Johnlock fic, aminek... nem emlékszem a címére, de highschool AU volt, és a végén az And then we kissre táncoltak. Nagyon sokszor elolvastam, mert volt benne valami, ami nagyon szép.

2. A Ragyogj tovább, te őrült gyémánt!-ot, mert hihetetlen jól meg vannak benne fogva a szereplők. ^^

3. Az Erőszakolj meg!-et. A legfontosabbnak is.

4. Az első benyomásom, hogy hmm, jó Destiel. A második, hogy hmm, jó Doctor Who. A harmadik, hogy hmm, meg fogok bukni fizikából, ha még egy ficet elolvasok. (A negyedik, hogy hmm, még az ősi Death Note ficeid is jók.)

5. Egy Destiel fic, talán merengőről, és először a Sherlock ficek miatt maradtam, aztán miután kinőttem belőle, jöttek a Marvel-dolgok. De bármilyen fandomban is írtál régebben a legtöbbet, miattad mindenképpen maradtam, mert szimpatikus a világszemléleted. :3

6. Bármilyeneket. Engem minden érdekel. ;__; De a ficek mellett nagyon szeretem a metákat, mert... m e t á k .

7. Hátöö... ilyen végül is már van, de az nagyon jó, amikor az utazásaidat leírod. Szóval ha nyáron mész valahova és mesélni szeretnél róla, akkor... :D

8. Ebből állt a tinédzserkorom kezdete. (Közepe. Vége.)

9. Istenments. Engem minden új fandom érdekel, nem pedig bosszant.

10. Mínusz végtelen?

11. Ó, a blog átláthatósága tökéletes. (Csak Daredevil nem látna át rajta. *badumm-tss*)

12. A FIKTÍV GYEREKEM: Anya, mi az a bloody romantic?
ÉN: Anyád három szavát jegyezd meg gyermekem: "Innen Tanultam Mindent*". *kivéve a normálvektor felírását, de az totál lényegtelen

Raistlin írta...

*ez itt a hősi és kitartó olvasóknak járó, speciális ölelés* *ölel*
és nagyon röhögtem a kommenteden. nagyon.
és a nyáron megyek Kanadába két hétre - útinapló várható, előzetes:
* TRAKTORPARÁDÉ
* ELJÖTTEM EGY TRAKTORPARÁDÉRA
* cowboyok
* dinoszauruszok???
* hegyek
* country koncert. nem szégyellem.
* juharszirupot könnyezek örömömben

Carol Souya írta...

Szia^^
Egy picit félve írok kommentet, mert kakukktojás vagyok. :) Bevallom, egyáltalán nem olvasok fanficiket, de egy olvasóm ajánlott téged, így ide fújt a szél. A blog egészen elképesztő, nagyon jól felépített, tartalmas, és még szép is. Mivel a fandomokat alig ismerem, nem kezdtem bele azonnal az olvasásba, csak bele-bele nézegettem egy-egy történetbe, viszont azonnal a cikkeid rajongója lettem. Szeretem a stílusod, a humorod, és a meglátásaid, a személyiséged, amely áthatja minden betűdet. Végül kerestem egy ficet, amelynek a szereplőit ismerem, és rátaláltam erre: SIRIUS BLACKET SZERETNI Ő egyébként is a szívem csücske. Nagon-nagyon tetszett. Olyan, mint egy prózaköltemény, nem is csak olyan, az is.:) Azt vettem észre, hogy nem a történés fog meg, hanem ahogyan meg van írva. Ez az írás (van egy olyan érzésem, ide ki kell tennem, hogy IS) alapban egy lélekben lejátszódó folyamat.Elhatároztam, hogy olvasni foglak, legalább megismerem ezeknek a sorozatoknak, filmeknek a világát is, lehet, még rájuk is kapok. Majd gombhoz veszem a kabátot. ;) Szívesen olvasnék tőled saját szereplős történetet. Kíváncsi lennék a teljes egészében általad megalkotott karakterekre.(Ha van ilyen a blogon, csak én nem vettem észre, ezer bocsánat érte.)

Raistlin írta...

édes istenem CAROL ez a komment ~~minden~~
nagyon köszönöm, hogy nem adtad fel, és remélem, élvezni fogod a történeteket, és az ihletőjüket; az AU jelölésűek megértéséhez általában nem kell az eredti munka ismerete, mert egy teljesen új élethelyzetben találkozunk a karakterekkel, tehát többnyire bemutatom őket és a múltjukat. :3

Francoise Perth írta...

Halihó! :3
1.Én személy szerint a Good omen történeteket imádtam, de az új, komolyabb cikkeid is nagyon tetszenek :)
2.Hm... Nem emlékszem a címére (bocsi) szintén good omens volt és kalózos (?)
3.A tabutémás cikkedet, egyértelműen \o/
4.Régen volt az... De szerintem most is imádom annyira, mint az elején :D
5.Egyik barátnésom ajánlotta... tudtommal mindketten itt ragadtunk :D
6.Most leginkább a cikkeidre vagyok kíváncsi, felnézek rád miattuk, hogy ilyen nyíltan és őszintén írsz *.*
7.passzolni lehet?
8.Bocsi, de nem :< A mostaniak alapját nem ismerem...
9.Egyáltalán nem :)
10.Semennyire
11.Teljességgel
12.szívszaggató, keserédes, tökéletes-tanulás-helyetti-elfoglaltság

És... Tőlem is megkapod még egyszer... Ha nem baj... Persze nem muszáj, csak ha már tovább kell küldeni, abban biztos benne vagy:)

Üdv: Francoise Perth

Raistlin írta...

Hahó ^^ Köszönöm szépen a kitöltést! A kalózos Good Omens ficet viszont nem én ítam, hanem az a bubi, aki eleve berángatott engem a fandomba, örök barátném és reménybeli lakótársam,Yami: http://violentxcupcake.blogspot.hu/search/label/Good%20Omens [a képek nem működnek jelenleg az oldalon, de a történetek olvashatók :3]

Francoise Perth írta...

Úristen, összekevertem >.<
Igen, neki is olvastam az összeset ebben a témában, egy időben nagyon rá voltam kattanva :D
Tényleg, itt a Drunk on your tobacco lips volt D: Hú, de szégyellem most magam >.< Ne haragudj D:

Raistlin írta...

Ugyan már, semmi baj, kifejezetten megtisztel ;u;

Mitsuki írta...

nohát. gratulálok.

Melyik történet volt rád a legnagyobb hatással a http://bloody-romantic.blogspot.hu/ -n?
Csak legyen a címben eper vezet, de a Lord Lazarus alig van lemaradva
Melyik regényt élvezted a legjobban?
AZ ÖSSZESET. vagyis. hát. talán Drunk On, de nagyon szoros a verseny kb. az összessel
Melyik cikket tartottad a legérdekesebbnek?
Erőszakolj meg! egy nagyon fontos darab
Emlékszel még, mi volt az első benyomásod, és ez esetleg hogyan változott?
fura.új.tetszik.
Mi hozott a blogra, és mi miatt maradtál?
egy link hozott a blogra, amit littlemissprimadonna küldött és a színvonalas tartalom miatt időről-időre visszatértem.
Milyen jellegű bejegyzéseket vársz a legjobban?
várni a regényfolytatásokat. a többi meg nagy örömömre általában meglepetésként jön.
Mi az, ami egyáltalán nincs a blogon, de nem ártana?
egy kosár amibe bele lehet rakni a hálát és gratulációt majd átpostázni
Volt már rá példa, hogy belefogtál egy új fandomba, csak mert a blogon láttad?
ja. sok. Hannibal. NightVale. részben a Good Omens. Marvel. "csak" ennyi.
Bosszant, ha olyan fandomból érkezik friss, amit nem követsz?
miért zavarna? ettől lesz színes a kínálat. így vándorol az ember egy új fandomba
Mennyire zavarnak az idegen szavak?
semennyire. de tényleg semennyire
Átláthatónak találod-e a blogot?
teljesen. már mobilon is
Hogyan jellemeznéd három szóval a {b l o o d y t o m a n t i c}-et?
ezért. nem. tanulok.
van. remény. (az) íróifjúságban.
ez. itt. kánon.
variációk. szürke. hétköznapokra.
minden. komment. után./
megköszönöm. (a) kitartó. munkád.


köszönöm.

Raistlin írta...

Oké, felejtsétek el, hogy "véresen romantikus történetek," az "ezért. nem. tanulok." az új mottó. Köszönöm szépen.

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS