a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2015. április 3.

Trisztán balladája egy egész vidám sztori

Hannibal/Kingsman AU, Hannibal/Will, one-shot rövidke, hála [ennek] a fanartnak és hogy azt mondtam magamnak kábé fél órája, hogy "jó, ezt gyorsan megírom."
update: már angolul is elérhető  az [AO3]-on ☆


trisztán balladája egy egész vidám sztori


Hannibal Lecter gazdag volt, művelt és kegyetlen. Hannibal litván volt, és dán és angol, százalékos leosztásban. Hannibal Tristan volt, a Kingsman titkosszolgálatának ügynöke, a kések mestere, és ha van egy hullád? Bízd rá. (Kivéve, ha a sajátod - nem akarod, hogy a sajátodat, nos, kezelje. Kissé gyomorforgató, ami történik velük, illetve, pont hogy nem az, inkább ínycsiklandó - de erről máskor.)
Tehát Hannibal Lecter sok minden volt - csak elnéző nem. Nem szenvedhette a tökéletlenséget és a töketlenséget, és kifejezetten gyűlölte felemelni a hangját.
- Galahad! - ezt is épp csak úgy említette, közelharc közben, sajátságosan pösze akcentusán, bízva benne, hogy társa és partnere veszi az üzenetet, hogy neki segítségre van szüksége. Mason Verger közben egyenletes ütemben ütötte a fejét az öklére erősített arany boxerrel.
Hannibal kése három másik ember szívében, agyában és ágyékában volt, ebben a sorrendben, egy különösen mesteri, már-már míves hajítótrükk keretében, ami még most, sajnálatosan fegyvertelenül is nosztalgikus büszkeséggel töltötte el. Türelmesen megvárta, hogy Mason igazán beleélje magát a következő ütésébe - csak úgy szállt a szőrmebundája - és elegánsan eltáncolt előre, az oxford-cipő fel sem csikordult a parketten, ahogy elpördült a faltól, és egy közel tökéletes piruettben lendületet vet, aztán hátrafele csúszni kezdett, hogy kimarja a kését az egyik áldozatból.
- Galahad? - érdeklődött közben, és hátralesett a válla fölött, ahogy karcsú ujjai a gyöngyház kés markolatára fűződtek.
A férfi átvágott a színteren. Hannibal jóformán csak az öltönyét érzékelte belőle, egy választékos királykék villanást (együtt választották) és mellé még rebbenő, barna fürtöket, meg egy - kutyát?
- Mindjárt! - vakkantotta Galahad, és Hannibal végérvényesen lemondott róla. Rajtra állt, ahogy Mason elé terpeszkedett (a vért nyalogatta a szájáról, színpadiasan, undorítóan és unottan), és Hannibal nekilendült. A levegőbe rugaszkodott, és ahogy vetődött, a karja satujába zárta Mason nyakát, annál fogva nyert lendületet (végigfutott a falon hozzá, Mason fuldokolva hörgött fel) - így pördült meg körülötte, a torkára markolva, és a szemébe vágta a kését.
Az üveg ropogva megrepedt, és utána a szemüreg szörcsögő hangja következett.
Hannibal lebukfencezett róla, és macskás ügyességgel földet ért.
- Will? - kockáztatta meg. Mason vonyított a háttérben. Hannibal fintorgott. Nem lesz ez így jó. Ahogy volt, hátrarúgott, a kést még mélyebbre küldve a férfi agyában.
Will aka. Galahad végre visszatért a helyszínre, szinte ráérősen, és a szó szoros értelmében csípőből tüzelt: a pisztolyt fel sem emelve leszedte a fogdmeget, aki a lépcsőn dübörgött volna le, aztán arcra fordította az egyik hullát, és a miheztartás végett tarkón lőtte. Az felnyüsszent. Hannibal nem értette, hogyan mulaszthatta el. Feltápászkodott végre, és leporolta a kezét.
Will után beestek ketten a bejáraton; Will szaltózott egy közepeset, és fejbelőtte őket: BANG! BANG!
A banditák tölténye a szemközti falba csapódott be. Vakolat pergett, ahogy Will talpra érkezett, és a homlokát a mandzsettájába törölte. Hannibal ajka elkeskenyedett, ahogy mellé lépett, és a selyemkendőjét kínálta felé.
- Mire véljem ezt? - kérdezte, és a fejével az ajtó felé biccentett. Will hátranézett, aztán megdörgölte az arcát, egy fürdőző kutya minden eleganciájával és finomságával.
Will isteni tincsei borzasan meredeztek, és a nyakkendőjét megint elhagyta valahol, valamint legombolta a felső két-három gombot. A szemüvege csálén állt az orrán. Hannibal ösztönösen megigazgatta a sajátját.
- A kutya? - kérdezte Will rekedten, a kendőt az öklébe gyűrve.
- A kutya - bátorította Hannibal, mert Will-t úgy kellett végignoszogatni a párbeszédeken: az ehhez hasonló emberi interakciókban nem vett részt önkéntesen.
Mondjuk úgy, hogy általában nem őt küldték vallatni vagy információt szerezni.
Will egy véreb volt halálos szimattal és zseniális aggyal, és mindezek mellé úgy festett, mint egy kóbor lovag. Will megdörgölte az állán a több napos borostát, és alig érthetően motyogta:
- Biztonságba kellett helyezni a kutyát.
- Hát persze - hagyta helyben Hannibal.
- A jelentés nem mondta, hogy kutyájuk is van.
- Hogyan is lehettek ilyen figyelmetlenek?
Mire Will hajlandó volt magára venni a szarkazmust, Hannibal már az álla alá támasztotta a kését. Kényszerítette, hogy rá nézzen, egyenesen a szemébe, és csak akkor mosolyodott el, amikor Will egy kifulladt kis vigyorral üdvözölte.
- Legközelebb nem hagysz cserben, Galahad - mondta csendesen. - Megértetted?
- Meg.
- “Meg?”
- Megértettem, sir.
Hannibal helyeslően bólintott, amit Will felhatalmazásnak vett, hogy kissé lábujjhegyre állva megcsókolja, a pengével a torka mentén, ami bemocskolta a kitárt gallért. A csók fegyelmezett volt és már-már szűzies, mert Hannibal megtanította, hogy a heves érzelmek kimutatása illetlen nyilvános helyen, még úgy is, nos, hogy a szemtanúk nem  élnek.
Hannibal tanította meg mindenre: ő tanította meg öltözködni, helyesen beszélni és ölni; ő volt az, aki valami világvégi putri metróaluljáróból összekaparta, és a Kingsman figyelmébe ajánlotta.
Az utolsó teszttel akadtak némi nehézségek, a kutyával és a vaktölténnyel.
Néha még akadtak nehézségek.
De haladtak, és ez a lényeg; ahogy Will elhajolt, a szemüvege bepárásodott, és vadul rávigyorgott.
- Nem hagyom cserben, Tristan - ígérte, és Hannibal kisimította a haját a homlokából, szinte már gyengéden.  
 És aztán csinálták seggbe.
 

komment: IGEN // nem

18 megjegyzés:

Scout írta...

Ez csodálatos volt, mÉG ;u; Imádom az AU-jaid. És az utolsó mondat után sírva leestem a székről. Köszönöm ezt a csodás fanficet, bless your soul ಥ‿ಥ

Raistlin írta...

BCJDRBCJ BREÉB DREB EÉ köszönöm szépen ;u; Boldogan lubickoltam ebben az AU-ban, lehet, megérdemelne egy bővebb kifejtést is - persze, előbb illene befejeznem egy regényt, khm.

margaery. írta...

ez fantasztikus ^^ (tényleg meg kéne néznem ezt a filmet) az akciójelenet nagyon izgalmasra sikerült, Will és a kutyái pedig :)) aww
és hát nem is ők lennének,ha nem egy hullakupac fölött lenne a csókjelenet (ez a ship, komolyan...:DD)

margaery. írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Raistlin írta...

NÉZD MEG A FILMET istenemannyirajó

(pláne mivel megnéztem a Gone Girlt, HAH)

margaery. írta...

eddig egy rossz kommentet nem hallottam a Kingsmanre, ez szokatlan:D *tovább keres egy online linket, amihez nincs svéd felirat*
és juhú,ennek örülök, eddig te vagy az első,aki tényleg megnézte amikor ajánlottam neki:DD (remélem azért megérte vagy ilyenek)

Raistlin írta...

Menet közben sajnos rájöttem, hogy azért nem néztem meg idáig, mert nagyon nem szeretem a rendezőjét, de juszt is végignéztem, és fordulatos volt, és izgalmas, és szuperül felvett ügyes színészekkel, de a női karakter nálam pont bukott - a könyvben biztos nagyon más, meg nagyon, nagyon sokféleképpen lehet értelmezni a filmet, de első nézésre túlságosan a... rendezői víziót láttam benne. Male gaze. Ezek. Azért hajigálj még hozzám címeket hevesen, megköszönöm őket, és most jössz eggyel a Kingsman miatt :DD

nusi írta...

Hannibal+ Kingsman! omg (nem hittem volna, hogy valaha ebben az életben találkozom egy ilyen AU-val), amúgy az utolsó mondat miatt szerintem felvertem az egész házat, de mindegy. Nagyon elkaptad a film hangulatát, és Will és Hannibal karakterét is remekül átültetted a Kingsman közegébe, szal egy élmény volt:).

Raistlin írta...

juuhujj, köszönöm szépen ;u; bevallom, eleinte cherikék nyakába akartam varrni, de aztán szembe jött a fanart és azt mondtam, hogy "na jó, EZ tökéletes"

Zenda írta...

-mély levegő-
Olyan koponyaszaggató migrénem van; csoda, hogy az agyam még nem csöpögött ki az orromon át.
Erre Te, Te andalító szavú tünde, Te -és itt még hozzád vagdos néhány jelzőt-, szóval Te, megírtad ezt. Az utolsó mondatodon ordítva röhögtem. Most kétszer annyira fáj a fejem, köszönöm szépen. : DDD
Ne haragudj, hogy régen kommentáltam, de netgondjaim vannak - súlyosak -, de juhuhuuj, a virágot az öltöződbe vagy az ajtód elé kéred?

Raistlin írta...

Juj, Zenda, hát szia ;u; Jobbulást a buksidnak, és nagyon-nagyon szépen köszönöm a tündéri kommentet és a virágokat (uwu)

cécile írta...

óóó istenem ez kurva jó lett.
mert imádom a hannigram párost (nem mondom hogy van kedvenc párosom de khmm HANNIGRAM) és sírva röhögtem a Kingsmanen, ami szerintem az egyik legjobban és legigényesebben megkomponált akciófilmje lett az elmúlt jóópár évnek. szóvalhogy a kettő együtt annyira elvetemültmód szórakoztató, hogy hejjdenagyon. *a magyar nyelv zokogva meghal a háttérben*
és imádtam a rövidkéd és sírva röhögtem és annyira elkaptad azt a mélyen taszító realista ábrázolást, amivel a film dolgozik hogy az valami h i h e t e t l e n.
most itthagyom ezt a rakás kommentnek csúfolt valamit, elrepülök és közben intenzíven hálás leszek napom megvidámításáért :3

Raistlin írta...

Úgy örülök, hogy tetszett ;u; (a Hannigram valahogy nekem is az, hogy van az, hogy OTP és baww, meg van az, hogy >>ezt tudom, hogy nem kéne támogatnom, mert totál destruktív, de FUCK YEAH<< és az úgy így izgalmasabb téma valahogy)
Külön örülök annak, ha sikerült visszaadnom a film hangulatát, marha jó volt dolgozni ebben a világban. Elgondolkoztatóan jó.

Raistlin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Vinnyogtam, persze tökre érdemes nekem is könyvtárban ilyet olvasni. Ebben két dolog az igazán félelmetes (azt az aljas nagy poént leszamitva ott a történet vegen;kellett oda) az, hogy mennyire nem hittem latatlanba, hogy ez működhet a hannigram témán belül; de mint a r ohadt élet mukodott, valamint azt sem gondoltam volna, hogy ennyire kepkozeli/színes/verszagu/ textiltapintasu; szóval erős akciojeleneteket meg lehet írásban jeleníteni. Én itt kérem filmeztem az elmúlt pár percben, és kegyetlenül élveztem. uwu (river)

Raistlin írta...

akarok én értelmesen válaszolni, de csak önfeledten dudorgok
köszönöm, hogy önfeledten dudrogohatok

Zenda írta...

Úristen.
Egy órája sincs, hogy megnéztem a filmet, és meg kell, hogy valljam, de whoa, egyszerűen whoa.
Mindvégig a ficed járt az eszemben, és csodálatos módon a filmre is tudtam koncentrálni, és most elolvastam megint - sokadszorra - ezt a gyöngyszemet, a fejem megint csak fáj - furcsa, nem? -, és még mindig imádom.
És most már értem a szövegvégi utalást.
Még nagyobbat ütött, mint a múltkor. : DDD
Most a virágok mellé bonbont is küldök, jó? *_*

Raistlin írta...

gmb rgmbn ézgr bNRnb

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS