a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2015. március 5.

Díj

A drága [Perselától] - lessetek be hozzá, van itt Teen Wolf, Supernatural, Harry Potter és minden, mi kell :3 Szokás szerint benneteket is várnak kérdések~!

Persela kérdései


1. Melyik az a könyv/film, aminek a világában a legszívesebben élnél? Miért?

Kinek nem a Harry Potter a válasza erre?




2. Emlékszel még az első fanfiction-re, amit olvastál? Hány éves voltál akkor, és melyik fandomból származott az írás?
11 voltam, és egy - bumm - Harry Potter fic volt.




3. Mi a vércsoportod?
0+, el kéne mennem vért adni.

4. Van olyan nép/népcsoport, ami taszít? Miért?
Nincs, mert nem vagyok rasszista - sokan ezen a ponton bólogatni kezdenek, aztán fél óra múlva elsütnek egy roma viccet, szóval maradjunk ennyiben: a romák iskoláztatása a mindenkori állam felelőssége lenne. Jelenleg alig akad akár olyan civil szervezet, ami lehetőséget teremtene nekik a képzésre, ennek híján pedig nagy százalékban lesznek munkanélküliek. A szegénységre és a műveletlenségre rassztól független emberi reakció az agresszió. Erről viszont nem ők tehetnek. Nincs a bűnözés a "vérükben." Az élethelyzetükből adódik az, hogy nincs lehetőségük fölemelkedni. A tehetetlen politikusokat tessék utálni, ne őket. Egy politikai esszémben ezt így fogalmaztam meg: 
"Az itt élő romákat nem tartjuk magyaroknak. Ők a Mások, az Idegenek, a kéznél lévő bűnbakok. A Jobbik, az úgymond fajtiszta magyarok büszkeségét legyezgetve, mindent rájuk ken, úgy téve, mintha a bűnözés teljes egészében megszűnne, ha megszabadulnánk tőlük. A beilleszkedésre nincs alternatíva. Úgy fest, nem szeretjük, ha a cigányaink szegények és koszosak, de az sincs a fogunkra, ha műveltek és állást kapnak, mert "elveszik a munkáinkat." Azt akarjuk, hogy tűnjenek el. Ez a mondhatatlan gyalázat a magyar felfogásban századok rossz politikáján hízott tovább, és a Jobbik nem segélykiáltásként fogalmazza meg, hanem büszkén a mellkasára verve: "naná, utáljuk a cigányt" - és mégsincs merszük rasszizmusnak nevezni. Azt mondják, az országot védik. Mégis kitől? A saját lakosaiktól? A romák nem veszélyesek, hanem kétségbeesettek. És a honfitársaink."
Ééés ezzel a bejegyzés váratlanul vérmes fordulatot vett. Elnézést érte.

5. Melyik volt a kedvenc tantárgyad általános iskolában?
Fogalmazás. Régi szép emlékek.

6. Kedvenc ruhadarab?
 Vettem egy nadrágot, ami csak 80%-ban nadrág, és kínosan sokat hordom a Berlinből cserkészett Pink Floyd pólót.



7.Van olyan híres személy, aki a legnagyobb hatással volt rád? Ha van, ki ő?
Neil Gaiman (író) és Amanda Palmer (punkénekesnő). Házastársak, szóval együtt érnek.

8. Milyen illatokat szeretsz a legjobban?
Gyógynövények, teapára, köd, púder és rózsa, levendula, répa, öblítő, szappan.

9. Van kedvenc irodalomtörténeti korszakod? Melyik a kedvenc műved abból a korból?
Igen, a kortárs. És rohadtul nem tudok választani.
10. Három út áll előtted. Egy a tengerhez vezet, egy az erdőbe, egy a várhoz. Melyik utat választod?
Hazudnám, hogy kemény vagyok és kalandvágyó, irány hát a rengeteg, de eh. Nem húznám három óránál tovább. Irány a vár. Hátha adnak ennem.

 11. Melyik az a kommunikációs eszköz (a beszéden kívül), melyet a leggyakrabban használsz?
A kezeim. Metakommunikáció vagyon. A családom sváb, de az egyik ősöm olasz volt. Rajtam ütközött ki, azt hiszem.

[Szocsi] kérdései 



  1. Mi az, amit kifejezetten jól tudsz sütni/főzni/kifagyasztani?
    Yorkie (ami egy angol teasütemény.) Mogyorókrémes süti (ami meg amerikai.) Zöld takonytészta (nem beszélünk róla.)


    II. Linkelj egy számot, amitől elsöprően boldognak érzed magad!

    III. Kik azok az emberek, akikre felnézel? /nem, nem úgy fel. mármint. na./
    Mark Fluffalók.

    IV. Melyik három dolgot vinnéd magaddal az egy méteres környezetedből egy zombiapokalipszisbe?
    *körbeles* A sólámpát harci eszköznek, a kézfertőtlenítőt mert jól jöhet, valamint a mini szobapálmát, mert csak nem hagyhatom magára?

    V. Mi tesz boldoggá a mindennapjaidban?
    Mindig virulok, amikor elkészülök a sminkemmel. (*u*)

    VI. Nézd meg a letöltéseidet, és illeszd be/linkeld az utolsó képet, amit lementettél!
    buta ruszkok és szuperkémek. (sic)

    VII. Írd le azt a helyet, ahova most a legszívesebben mennél! Kik lennének ott, mit csinálnál/csinálnátok?
    Holnap megyek a barátnőmmel egy születésnapi ünnepségre, hogy bemutasson a baráti körének, és nagyon várom. Cards Against Humanity-t ígértek és társasjátékokat, és a szemem fénye csinálja a tortát, amit meg fogok fogni, amint kész lesz, bezárkózom vele a fürdőbe, és egyedül falom fel, mert a jussom, mert megillet, mert---
    (el ne felejtsem, hogy jó benyomást kell tennem. igen.)

    VIII. Nézz a hozzád legközelebb lévő szekrényre/asztalra/tároló bútorra, és válassz ki egy tárgyat! Miért azt választottad?
    Ez tök epikus lett volna, ha nem a dezodorom az első gondolatom. Ahogy a nagyanyám soha nem mondta, "mindig legyen nálad dezodor, fogkefe és váltásbugyi!" - nagyi persze nem csövelt be kéretlen bármikor bárkihez, én meg igen.
    IX. Melyik az az egy szám, idézet, és kép, ami valamiért óriási hatást gyakorol rád?
    A legújabb gyöngyszemem ez:
    Do I contradict myself? Very well, then I contradict myself. I am large. I contain multitudes. — Walt Whitman

    X. Mi az a dolog, amin sokáig görcsöltél, de megtetted, és most már rettenetesen örülsz neki?
    Egyetemre való jelentkezés. Ejjha.

    XI. Mondj három dolgot, amit szeretsz magadban!

    1, kreativitás 2, humor 3, szemüveg (hálás vagyok érte, tök tűrhetően látok vele)

11 kérdés nektek
(köszönet a tumblrnek)


  1. Ha filccel fel kéne magadnak firkálnod egy tetkót valahova, mit rajzolnál, és hova?
  2. Másztál meg már igazán magas fát?
  3. Ha bármilyen állatkád lehetne, akár legális, akár nem, mit fogadnál örökbe?
  4. Mit szeretsz a leginkább a személyiségedben?
  5. Mit szeretsz a legjobban a külsődben? Bátran dicsekedj.
  6. Mi volt a kedvenc rajzfilmed kiskorodban?
  7. Mi volt a legmenőbb farsangi jelmezed?
  8. Ünnepled a Halloweent? Ha igen, mivel?
  9. Mi volt a legbizarrabb dolog, amit valaha ettél?
  10. Legkedvencebb tea? 
  11. A legjobb ajándék, amit valaha kaptál?

[kommenteket ide!]

23 megjegyzés:

Dragda írta...

Szakdoga-írás helyett, mert, csak, faszkivan. :/

~ 1: Van igazi és még akarok is, de azt úgy imádtam mikor lila szemhéjtussal telefirkáltak polipcsápokkal álá Cecil. Azt kérem vissza. Bármikor.
~ 2: Yap, cseresznye volt a drága, s egy darabja még mindig a térdemben van XD
~ 3: Ha mitológiai is lehet, akkor egy unikornist kérek, ha csak valós akkor... koalát :)
~ 4: Hogy már nem tudok úgy istenigazából kiborulni semmin, kiölték belőlem. Ami államvizsgán hasznos lesz, azt hiszem.
~ 5: A nyakam. Szexi :3
~ 6: Az oroszlánkirály. (A kedvenc drámám meg a Hamlet, micsoda véletlen! XD )
~ 7: Ovi óta nem farsangoltam és nem is hiányzik.
~ 8: Wiccaként Samhaint ülök olyankor, hálát adok az elmúlt évnek, s bőszen imádkozom, hogy a következő jobban sikerüljön.
~ 9: Tintahal. Nem hittem volna, hogy lemegy a torkomon, de nagyon finom volt.
~ 10: Hangulatfüggő, de bármilyen gyümölcsösre vagy gyógynövényesre igent mondok.
~ 11: Jelenlegi kedvencem az a fülbevaló, amit Asszonytól kaptam karácsonyra. :3

Raistlin írta...

ne emlékeztess a szakdogámra.

(a tintahal meglepően finom. bár csirkének hittem.

unikornist mindig lehet.)

Dragda írta...

Bocsánat :(

Inkább kívánok neked unikornist, hátha segít

Rossio írta...

1. Felidézvén gyermekkori vágyaimat, rajzolnék egy-egy villámot a medencecsontomra, olyan harrypotteresen. Mindig azt képzeltem, hogy Ginny csináltat ilyet, miután összeházasodtak. Zusammengehörigkeit, tudjátok.

2.*én igyekeztem, de tényleg.

3. Sárkányt. Menő.

4. Ki tudok mondani gyorsan hosszú, más nyelvű szavakat. Ja.

5.Gyönyörű hajam van. Gyönyörű. És illatos.

6. Szépség és a Szörnyeteg, izé, evör.

7. Habosruhástündérhercegnőmenyasszony.

8. Tizenhárom éves koromig óriási bulájokat tartottam. Még cukorkakörutat is tettünk.

9. Füstölt tömbből (~sajt?) és falusi italból (~tej?) készült francia besamel mártás krumplipüréporral. (Nem én tehetek róla, no.)

10. Borsmenta. Vagy fahéj. Ehm <3

11. Levél a Roxfortból szülinapomra. Annáljobbatsenkisoha.

Raistlin írta...

*feltesz magának egy adag borsmentateát* De most komolyan, húzzunk már Roxfortba.

Rossio írta...

Jó. Légyszi.

ayácska írta...

Unatkozok így én is jövök~ ^^

1, Az a helyzet,hogy imádom a tetkókat, így nehéz a választás. Vagy egy kis gekkót a bokámhoz vagy fülre piercinggel kiegészítve valami~
2, Több-kevesebb sikerrel. Mászni másztam, a lejövetellel voltak gondok. Időnként létra kellett hozzá X"D
3, Csatlakozom a sárkányhoz :D
4, Nagyon nyugodt vagyok, nem szoktam dühöngeni ^^
5, A füleimet~ Tele vannak piercinggel és beteg mód imádom.
6, Hercules :D Vagy Szilaj *_* De bármi ami Disney~ (a választás nem erényem X"D)
7, Amidala (StarWars), még általánosba. (és személyes sértésnek vettem, hogy én selyemben, sminkkel stb semmit nem értem el, míg olyanok mint pék=fehér gatya és póló, díjakat kaptak -.-)
8, nem
9, Csodaszámba megy ha megeszek valamit. Rettenet válogatós vagyok ^^"
10, Roobios
11, Jelenleg az ebook readerem~ *_*

sunshine-state írta...

Hello:)
Nem tudom, hogy ki találta ki ezt a díjas-kérdezős dolgot, de áldja meg érte az összes isten. (dat póló. wow. Quicksilvertől csórtad? :P )

1, huhh, filctoll-tetkó, akkor valami ilyesmi játszik, vállon vagy lapockán:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3b/5b/28/3b5b286b660915de199bb35c27d25bfe.jpg

2, Nem. Egy bizonyos szint fölött nem merem elengedni az ágakat. Ha mondjuk elkezdene növekedni alattam a fa, mint az égig érő paszuly, akkor szerintem menne, de amúgy nagyon nem.

3, Kecskét. Csak mert fanatikusan imádom őket.

4, nem visz el annyira a hype meg a tömeghiszti. szeretek saját véleményt kialakítani.

5, A szememet :)

6, Pokémon. Gotta catch 'em all! Volt kézikönyvem, meg plüssfiguráim, meg összegyűjtöttem minden labdát és gömb alakú tárgyat a lakásban, és feliratoztam, hogy melyik van bennük. Szerveztem (magamnak) versenyeket meg minden. Többen mondták, hogy fura gyerek voltam, de mostanában meg tűzidomítást nyomok edzés helyett, szóval szerintem minden oké volt már akkor is :)

7, tükörtojás. anyum egy zseni.

8, mindig eltervezzük a haverokkal, hogy csapunk egy nagy dajdajt, aztán választunk egy másik hétvégét.

9, halas csoki. drága volt, bizarr és rém rossz ízű.

10, teaházban ittam török szilvát, és azóta dúl a love :)

11, A duplakötetes Winnettou, mert előtte nem nagyon olvastam, aztán meg mindent, és fogalmam sincs, hogy mi lenne velem, ha akkor is kötött sapkát kapok.

Raistlin írta...

érezlek az Amidalával, ayácska. Én Qui-Gon Jin voltam elsőben. (Egyben irigylem a piercingeket.)

sunshine, halas cs-- HALAS CSOKO--- HHHHHHHHH----
(köszöni a póló. elsősorban az együttes iránti rajongásom inspirálta a megvételét, de most, hogy mondod...)

Boogey írta...

1, ...Hááát, nagyon rosszul tudok rajzolni, szóval marad az egyszerű felirat... Valószínűleg a csuklómra írnám, szépen kalligrafálva, hogy: "Light the way, with Devil's Kiss!"

2, Igen, a bátyám unszolására és le is pottyantam róla... Mákom volt, hogy egy bokorba estem, és így nem tört el semmim.

3, Valószínűleg egy selyemmajmot, vagy egy gyűrűs farkú makit.

4, Az elbűvölő közvetlenségemet. (Ami valójában totál felületes és amin mélyebbre kell bennem ásni, rögtön olyan leszek mint egy sündisznó... :/ )

5, Csodálatosan nincs önbizalmam, és nagyon nem vagyok jóban a kinézetemmel, de talán az orrom. Olyan mint Martin Freeman-nek; hobbit-sün-orr.

6, Billy és Mandy kalandjai a Kaszással. (Sok mindent megmagyaráz nálam...)

7, 4-ben beöltöztem Tutanhamon múmiájának. Furcsa gyerek voltam.

8, A haverjaimmal ki szoktunk menni a nem messze lévő 2-350 éves temetőbe. (Nem annyira legálisan, de pssszt.)

9, Egyszer egy indiai étteremben kajáltunk, (mert YOLO,) és elénk toltak valami olyan tálnyi ételt, hogy 3 falatonként, mint a körhinta, váltogatta az ízét.

10, Earl Grey. Csakiskizárólag earl grey. Minden mennyiségben.

11, A kutyám, Bizsu. Már 13. éve szarja össze a szőnyegemet... * nosztalgikus sóhaj *

Raistlin írta...

hobbit-sün-orr legjobborr.

(és imádom az indiai konyhát, bár a rejtelmeit nem firtatnám.)

Storm child írta...

1. A homlokomra egy harmadik szeme,mert miden vágyam lenne, de igazi tetoválásnak azért nem csinálnám meg.

2. Egyszer elkezdtem megmászni egy fenyőt,de nem tudom meddig jutottam [no meg a kertben leledző diófánkat vagy ezerszer].

3. Sárkányt,krákent [meg rókát és corgi kutyust,azok azért könnyebben beszerezhetőek]

4. Szeretem,hogy változok,észere veszem a hibáimat és,hogy jól megvagyok magamban.

5. Az orromat az orrpiercingem miatt most eléggé csípem, a nagy őz szemeim,meg az erősen látszódó ereim,mert szép kékek.

6. A Spongyabob [ a mozifilmet még most is kívülről tudom ],meg a Ren és Stimpy,amitől anyukám mindig rosszul volt és amúgy senki sem emlékszik rá,hogy lett volna ilyen mese.

7. Egyszer kalóz voltam, na az.

8. Minden évben faragok tököt, meg már csak azért is beöltözök valaminek.

9. Csiga? csiga.

10. Earl Grey,mert az verhetetlen.

11. Az,hogy ez évben több országba is ellátogathattam/ellátogathatok.

Iwi írta...

1. Batman logót a lábfejemre. Aztán megkérnék egy tetováló művészt, hogy varrja ki. :3 Azt mondjuk még nem véglegesítettem magamban, hogy a klasszikus jelet vagy a Nolan-félét akarom-e.

2. soha nem másztam fára.

3. egy kölyök tigrist szeretnék

4. őszinte vagyok és lobbanékony (pozitív és negatív értelemben is)

5. az arcomat

6. A varázslatos iskolabusz (meg persze a Pokémon, a Pokékódex még mindig ott figyel a könyvespolcomon :D)

7. 8.-ban hippik voltunk és az asztalokon táncoltunk. Saját magam varrtam békejelet, virágokat meg rojtokat egy régi mellényemre, a hajamban színes fonalfonatok voltak, amiket egy akkor trendi géppel fontunk bele. A mellény még mindig megvan. :D

8. nem

9. grillezett békacomb (ízetlen csirkére emlékeztető íze van)

10. Meßmer Schneewunder meggyes-marcipános tea

11. kindertojás (bármikor, bárkitől)

jederanalexa írta...

Szia!
1. Ezen még sosem gondolkoztam, de ha választani kell, akkor a vállamra.
2. Igen. Kiskoromban imádtam fára mászni.
3. Kiscicát. :)
4. Azt, hogy okos vagyok. Borzasztó gyorsan képes vagyok megjegyezni a leírt szövegeket.
5. Talán a hajamat.
6. Hófehérke és a hét törpe. A mostoha átváltozását mindíg vissza kellett nekem tekerni.
7. Talán mikor elsőben boszorkánynak öltöztem.
8. Nem igazán, de volt egy műtökünk, amit minden évben kitettünk.
9. Elsős koromban nekivágtam egyedül az erdőnek.
10. Strawberry Sunrise.
11. 18. szülinapomra a szüleim elengedtek engem és egy barátomat Párizsba.

Raistlin írta...

storm child, orrpiercing, menj a fenébe. *irigyel* és kalózpacsi, az én is voltam másodikban~! (ovo)

iwi, támogatlak a batmantetkóval~! kockáztass, tévedj, és legyél maszatos.

jederanalexa, hahó~! örvendj a memóriádnak, szükséged lesz rá :D és badass vagy. én a mostohától halálosan rettegtem.

Mitsuki írta...

*jéj* gratulálok az újabb díjhoz, egyszer meg kéne számolni hány van már :3

és akkor, válaszkák

1. mivel ez filc, elszállnak a dolgok. mellkasra életfa-harmadikszem-sárkány-főnix dolog: https://instagram.com/p/ldZkN0hRgE/?modal=true
a karomra pedig szintúgy egy életfa, könyöktől felfelé nyújtózva (mint a Cecil firkámon)
2. drága édesanyám minden évben szívrohamot kap nyáron, gyümölcsszedéskor, hogy milyen orosz balett mozdulatokkal mászok fát. meg hogy milyen magasra....
3. sárkány. meg mókus. mert cukik
4. azt hogy sosem tudja eldönteni milyen, vagyis hogy ilyen kettős művész-műszakis, mikorhogy kedvű izé a drága
5. a csontos csuklóm és vékony ujjaim, meg a kulcscsontjaim.
6. Hercules, mert a múzsák. azok a szövegek, wow.
7. törzsi táncos csoportos jelmez alsóban. kókuszdió-melltartóval meg fűszoknyával. azóta sem értem hogy nem fagytunk meg februárban.
8. baráti társasággal és hülye ruhákkal, mikor melyik van
9. nagyon sok furcsaságot szeretek, talán a töltött uborka (best kajcsi ever) szokta a legjobban kiakasztani az emberiséget
10. aktuálisan a Twinings Gunpowder Green Tea-hez fűz szerelem, de az Earl Grey, a Darjeeling klasszikus szerelmeim
11. londoni út a barátaimmal érettségi után

Raistlin írta...

HERKULES
kevés disney mesét szeretek
azért ölni tudnék annyiranagyon

LadyLoss15 írta...

Hehehe, én is Harry Pottertől indultam. :)
Ééés az imádott kérdezz-felelek:

1. filccel tetkó? Gondolkodás nélkül menne a villám a homlokomra. (Régen - voltam vagy 8 éves - a körző hegyével karcoltam az alkaromba. Aztán nyáron rábarnultam a sebhelyre, és évekig ott világított a villám. Annyira menő és beteges volt, hogy jaj! )
2. Igen, szintén kb 8 lehettem, mikor még mindenhová felmásztam, és a nagyszüleim kertjében álló nagyjából 10 méteres diófa feléig naponta felkúsztam. Azóta meg tériszonyom van, úgy nagyjából a bordásfal tetejétől kezdve... xD
3. Baglyot, macskát vagy varangyot. Najó, a bagoly hangos és sokat piszkol, a varangy meg egy vicc. Macskát. :)
4. Talán azt, hogy könnyen barátkozok. Vagy azt, hogy (szinte) mindig könnyedén, lazán, derűsen állok a dolgokhoz, így nem érhet nagy kudarc és nem stresszelek semmin. Mert úgy vagyok vele, hogy semmi nem ér annyit. :) Ami igen, az meg jó dolgokat okoz, nem szorongást.
5. A széles úszóvállaimat. Ha hónapokig súlyzók/kondik/uszodák közelébe sem nézek, akkor is szép formásak (bár kevésbé szálkásak). De a melleimmel is jóban vagyok. Meg a szememmel. Ennyi. :)
6. Mi számít kiskornak? Először a Teletubbies, aztán Franklin, aztán Pokemon. De úgy nagyjából azt néztem, amit az öcsém, szal pl Totally Spies meg Inuyasha is sok volt. :)
7. Első osztályban (és másodikban meg negyedikben is) rocksztárnak öltöztem. Piros elektromos (sajnos akkor még játék)gitár, kendő, napszemcsi, vállamon szemceruzával rajzolt tetkók, láncok, volt ott minden. :D
8. Nem, de anya szokott sütőtökös és céklás muffint sütni ilyenkor, ha az ide tartozik. :D
9. Valószínűleg homokpite. Homokleves. Volt, hogy épp annyira rendes voltam az öcsémmel, hogy megettem, amit "főzött" játék közben.
10. Gyümölcstea. Sárgadinnyés. (Amúgy változó)
11. Az számít, amit magamtól kaptam? A 12. szülinapomon (igen, pont aznap) megnyertem az év egyik legfontosabb versenyén a főszámomat (200m pillangó), korosztályos csúccsal, szóval kaptam aranyérmet, plüssállatot, ranglistavezető lettem meg minden.
Egyébként a laptopom. És a Harry Potter 3 németül. (Mindkettő a 15. szülinapomra.) De van egy home-made falinaptáram is fandomos képekkel, amit előző karácsonyra kaptam az osztálytársamtól (Verától)... :)
LL15

troublemaker írta...

hát, akkor bátorodjunk fel
1) a csuklómra rengeteget szoktam irkálni meg rajzolgatni. igazából mindent. általában latinul... de egy lepkét a bokámra vagy egy tollat úgy bárhova elfogadnék. meg egy Flash logót.
2) hát úgy olyan igazán nagyot még soha, de már mászta egy párat.
3) velociraptor.
4) mindig próbálom elsőre a lehető legjobb benyomást kelteni és odafigyelni az emberekre.
5) a szemeim.
6) Micimackó (megbízható forrásoktól tudom, hogy megtanultam magamtól bekapcsolni a kazetta lejátszót meg a tv-t és háttal játszottam a tv-nek miközben mondtam magamban a szöveget meg énekeltem a dalokat) :3
7) (anya varrta) Pikachu jelmez :D
8) nem nagyon, de tököt minden évben faragunk, nem tudom, hogy ez ünneplésnek számít-e.
9) egyszer egy kínai étteremben ilyen kukoricapüréhez hasonlító édes trutyit. fogalmam sincs, hogy mi lehetett a neve, de olyan volt, mintha pudingos kézkrémet ettem volna, szóval... nyami.
10) török almatea (na, jó... van még egy, de szerintem ez szezonális. nevezetesen a "Heiße Liebe". vanília plus málna ist gleich peeerfektion. kicsit elragadtattam magam...), de igazából mindig más.
11) hát nálam két dolog vetekszik eddig az első helyért: még vagy három éve megkaptam a Macskaarisztokratákat DVD-n karácsonyra vagy amikor a bátyám elvitt a legutóbbi szülinapomon moziba. az egyik azért fontos, mert kitartóan és lelkesen azóta is minimum minden hónapban egyszer megnézem a másikat pedig sosem fogom elfelejteni.

Raistlin írta...

LADY LOSS, a HP az ősfandom. All hail the HP. (Ami azért fura, mert soha semmit nem shippeltem benne különösebben, csak egyszerűen elolvastam mindent, de nem voltak feeljeim vagy ilyesmi)

TROUBLEMAKER, a velociraptor bölcs döntés. És koccintsunk a török teával, mert ugyehogyna.

S. Lë'merille írta...

1 Egy diplodocust a bokámra

2 Igen, de rossz ötlet volt. Nagyon rossz. Kifordult boka féle rossz ötlet.

3 Egy triceratopsot (életemet a dinókért)

4 Talán azt, hogy talpraesett vagyok, és nem kezdek el azonnal pánikolni, hogyha a dolgok nagyon nem akarnak úgy menni mint ahogy kéne nekik.

5 Azt a szexy ausztrál bennszülött orromat

6 Varázslatos iskolabusz 4 life

7 Viharfelhő boszorkány. Különdíjat nyertem vele :3

8 Egyszer tartottunk egy szülinappal egybekötött halloweenezést amit pizsipartinak is szerveztünk. A szülinapozás megkezdése után kb két órával később betörtük a panel 3.-on lévő konyhának az ablakát úgyhogy mindenki szépen hazament, mielőtt halálra fagyott volna...

9 Szilvalekváros zsíros kenyér. Röviden: fogadtunk és én vesztettem.

10 nem vagyok valami nagy tea expert, úgyhogy az anyu féle agyoncukrozott napközis tea.

11 A Momo nevezetű egyetlen drága laptopom aki már félig a halálán van úgyhogy el kéne vinni szervizbe. És egy felejthetetlen németországi cserediákprogram.

Hattie írta...

ühh, helló ~

1. ezt már most is csinálom. úgy napi szinten. többször. az ilyen "művtöri péntek!!!!" meg "3. szünet földszint 2" feliratok mellé szoktam a kézfejemre, leginkább. most a legutolsó egy különböző nagyságú pontokból álló izé, amik így körben vannak. de egész dekoratív, szóval...valamiért egy hete mindig átrajzolom...?
2. höh. nem, nem igazán. mármint a fa magas volt, de én csak úgy három-négy méterre jutottam.
3. kígyót. (az a baj, hogy macskát is.)
4. (ezt mér.) oké, mondjuk, ööö. az jól jön, hogy tudok ignorálni dolgokat, ha kell. vagy csak dacból. vannak ezek az átlag kamasz gondjaim, hogy legtöbbször tök szomorú vagyok, meg önbizalomhiányos, ideges, meg faszom, de azért mégiscsak életben vagyok még, hurrá, meg megyek helyekre, meg építgetem magamat, akármilyen bénán is csinálom.
5. a hajamat, talán. persze, legtöbbször borzasztó és utálom, meg állandóan kócos, meg amúgy se szeretek sokat baszakodni vele, de vannak ezek a napok, amikor majdnem úgy néz ki, mint egy botticelli festményen, és szabadon hagyom, és mindenki meg akarja fogni, és közben sóhajtoznak, és tiszta király.
6. kínos, ha nem emlékszem? ...most az egyiptom hercege, meg a gru.
7. füles. szóval így, osztályként a micimackóból öltöztünk be, kábé másodikban.
8. aha, tökfaragást szoktunk, bár idén nem volt, csak sütőtököt kaptam amúgy is, hogy majd ha átjön a barátnőm, megcsináljuk, és aztán mikor átjött, pont elfelejtettük. szóval valamikor januárban már kidobtam.
9. ...őzgerinc...? mármint konkrétan.
10. earl grey? de van egy ilyen dolog, ami erős versenyben van, loyd grog tea, forralt bor ízű (amúgy nem annyira, de az van ráírva), és mesés.
11. most karácsonyra shakespeare összes, angolul. (nem mintha lenne elég önbizalmam, hogy olvassak belőle bármit is szonetteken kívül. még.) meg üh, tavaly még, hamletre jegyek az örkényben. [na azt így azóta se felejtettem el.]

p.s.: huh, bocs, tök hosszú lett.

Raistlin írta...

S. Lë'merille, party hard, büszke vagyok rád (az ausztrál orrot pedig irigylem)

Hattie MIÉRT ETTÉL ŐZGERINCET KI BÁNTOTT
p.s. hol baj hogy hosszú? élveztem olvasni ;u,

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS