a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2015. február 11.

Szavazás Facebook-oldal létrehozásáról

A {b l o o d y  r o m a n t i c | tumblr} oldalán többen fölvetették, hogy örülnének egy lájkolható Facebook-oldalnak; ti döntitek el, legyen-e, ezért szavazást írok ki rá ★
UPDATE: MASSZÍVAN MEG LETT SZAVAZVA, TEHÁT {ITT} ELÉRHETŐ A ZÁRT CSOPORT
f a c e b o o k  csoport
tervek

A {b l o o d y r o m a n t i c} facebook-csoport egy platform, ahol az olvasók ismerkedhetnek egymással, és megvitathatják a témákat, amik az oldalon is gyakran fölmerülnek. Nem tudom, ki érzi magát elég szociálisnak ehhez, de egy próbát talán megér >ᴗ<

Dobjatok be témákat bátran: írói tippek, trükkök, tapasztalatok, blogolás, feminizmus, melegjogok, cikkjavaslatok, az örök kedvencek. ( •౪• )
A fandom-firtatásra és az önálló munkák/blogok promotálására már van egy csoport, a slash-bloggerek (/bloggers néven), a kérdezz/felelek és comission pedig ugye elérhető opció tumblrön, tehát ez valami más lenne - valóban afféle fórum. 

A frissítéseket nem szeretném oda feltölteni, abból az egyszerű okból, hogy 1, arra vagyon a [bloglovin hírlevél] 2, a kommentek és reakciók helye a blogon van, és szeretném, ha ez így maradna, szeretem a komment szekciót a jelenlegi, pezsgő formájában, és szerintem nagy előnye, hogy lehetőség van a viszonylagos vagy teljes névtelenségre, ami a facebookon lehetetlen. 

Emiatt azt hiszem, a műhelymunkáról számolnék be egy kicsit részletesebben, érkezhetnének előre részletek, képek, ihlető fanartok, tervek - ennek megfelelően az éppen futó regények lennének előtérben (Drunk On Your Tobacco Lips; And it's hard to learn, and it's hard to love; Sekély sírhant; Lord Lazarus) és persze az általatok választott, megvitatásra váró történetek és feldobott témák lennének előtérben.
Nagyon szívesen megismernélek titeket ebben a formában, tehát [gyertek-gyerek]


15 megjegyzés:

Levi Ackerman írta...

Ezt így átolvasva inkább csoport. Ott személyesebben lehet beszélni.

Valerin írta...

Nem rossz ötlet, viszont. Viszont. Én pont azért vagyok a neten álnéven és ál-képpel, hogy ne kelljen megmutatni az igazit. Persze szívesen beszélgetnék erről a témáról hasonló beállítottságú emberekkel, de biztos, hogy Face-kell ehhez? Attól nem tartok, hogy az ismerőseim megtudják, hogy érdekel a téma, de szeretem elválasztani egymástól a két "életem". :):) Ettől függetlenül hajrá. :)

Mitsuki írta...

Szerintem megér egy próbát, és veszítenivaló kb annyi, hogy egyszer azt mondod csókolom, elég volt! és akkor vége. (Persze neked meló.)
Viszont határozottan kíváncsi lennék mit kezdenénk egymással ilyen fórumszerű dolgokban, jó tudom blogger meg cherik meg még hány csoportban is mindig elmegy a kommentelés ezer irányba, amik néha felkapnak érdekes és megvitatásra érdekes témákat. Lehet ha egy kicsit terelgetődik a dolog hangulatos beszélgetéseket hozhatunk létre. Nyilván ezek nem olyan sok fősek egyszerre, mert ha valami "élőben" megy, akkor vagy ott vagy előtte vagy nem. De becsatlakozni mindig lehet. Nekem a facebook abban segített, hogy bátrabban fordulok az íróhoz meg a másikhoz, pl. hozzád is a múltkor a "hé átdobnád azt a képet ami doytl-es borítón volt, és madártetoválásos". Na ezt lehet nem nagyon tenném meg ismeretség nélkül, meg e-mail lassabb, nehezebb és lusta is vagyok hozzá. Meg a hozzászólás a dolgokhoz. Kellett egy jó fél év - év míg úgy éreztem fel tudom venni a fonalat a régebbi facebook csoportok tagjaival, de amikor sikerül nagyon jókat szoktunk beszélgetni a csoportokban. Főleg röhögni, de azt nagyon aktívan. Meg ötletelgetni, amik azóta is kerülgetnek. Mindenféle ajánlások és cikkek hamarabb jutnak el, ami mobilon még erősebb dolog, mert az nem mindig szereti a bloggert, főleg a megjegyzések terén.
DE csak egy csoport jellegű dologban lennék benne szívesen, éppen az említett coming out dolog miatt, mert az ismerőseim igen szűk rétege tudja a dolgot, vagy fogadja el nyíltan. Persze mindig ott van a második FB profil dolog, de ahhoz meg tuti atomlusta vagyok.
Működhet? Fene se tudja.
De ha a nép azt mondja oké, akkor mindenképpen benézek.
Hosszú rakás izé vége.

Mary Wolf írta...

Szerintem jó ötlet, bár én is inkább a csoportban lennék benne, mivel nekem is vannak olyan ismerőseim, akik nem igazán tolerálják a homoszexualitást. :( De ha létrejön az oldal biztos, hogy benézek.

Mary Wolf írta...

Szerintem jó ötlet, bár én is inkább a csoportban lennék benne, mivel nekem is vannak olyan ismerőseim, akik nem igazán tolerálják a homoszexualitást. :( De ha létrejön az oldal biztos, hogy benézek.

LadyLoss15 írta...

Én hatalmas mosollyal támogatom a likeolható oldalt és a csoportot is. Főleg, mert egész nap FBn lógok, és nagyon örülnék, ha innen is kerülnének a már unalmassá váló Facebook-értesítők közé. Feldobná. És mert szerintem minél többet tudok a sztorikról, minél több esélyem van másokkal megdumálni, vagy akár csak látni a dolgokat, annál jobb.
És mivel nyíltan felvállalom, hogy támogatom a melegeket, és mindenki, akit kicsit is érdekel, tudja, hogy írok/olvasok, nem lenne gáz. Egyedül a slash-ről nem tudnak az ismerőseim, de /bloggers-ben is ott vagyok szóval ha akarnák ki tudnák deríteni. :D
Tehát ha engem kérdezel, HAJRÁ! :)
(Persze csak ha van rá kapacitásod. :) )
LL15

Raistlin írta...

Oké, egyelőre egy zárt körű FB-csoport vagy akár fórum felé billen a mérleg - bevallom viszont, hogy a fórumok ideje szerintem kicsit kifutott, javítsatok ki, ha tévedek. Az FB-nek nagy előnye, hogy ott van minden egy helyen. A hátrány, hogy kevésbé áttekinthető, és nem anonim.

margaery. írta...

(ez jó ötletnek tűnik,én is a zártkörű FB csoportra szavazok,hasonló okok miatt mint a többiek:D )

Raistlin írta...

nem vártam ekkora érdeklődést, tyű D: jók vagytok, srácok~

cécile írta...

Juuuj legyen, en nagyon orulnek :3 en is a zart csoportot tamogatnam tekintve a rokonsagom :D

rosie írta...

[én csak felcsapom a kezem a zárt csoportot pártolók közé, egyelőre jó leszek dekorációnak :D #nyünnyögök #sokamacska #számszerintkettő]

Béla írta...

csoport gondolom értelemszerűbb? és mivel az lehet zárt/titkos, az a probléma, hogy 'a facebook nem anonim', végül is nagyjából megoldódik. egymás előtt meg senki nem szégyenkezik, vagy igen?

Raistlin írta...

Kitörő többséggel nyertek az igen szavazatok, tehátittenvane: https://www.facebook.com/groups/1537472843199257/

Hiperexklúzív képek már elérhetőek az And it's-hez, hű és ha és nohát.

Nessy írta...

Hú, hát először is...meglepődtem, ahogy felnéztem a blogra és megtaláltam ezt az infót. Jó értelemben. Másodszor: köszönöm, hogy bevettél az fb csoportba. Harmadszor: lusta dög vagyok és feledékeny...nem ígérem, hogy aktív leszek, de tudd, hogy nagyon örülök a csoportnak és próbálok majd aprócska életjel hullámokat mutogatni. c:

Raistlin írta...

olyan tempóban és hévvel használjátok a csoportot, ahogy nektek kényelmes :3 nagyon örülök, hogy csatlakoztál! ovo

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS