a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2014. november 8.

Díj nekem és nektek

 A drága [Katherine Black] kérdéseivel most kicsit a kulisszák mögé pillantunk, aztán pedig a S.H.I.E.L.D. ügynökei aggasztó részletességgel kifaggatnak benneteket a tevékenységeitekről.


11 dolog rólam:


1. Nagyon szeretem a macskákat.
2-11-ig hatásszünet.

Katherine 10 kérdése:


1. Szereted Hannibalt? Ha nem, akkor miért szereted mégis?

Team Hannibal. Jobban szeretem Mads Mikkelsen értelmezésében, mint a könyvekben: imádom az eredeti Harris-kötetekben a szarkasztikus humorát, a banális közönyét és azt a szívszorítóan kaotikus elemét, de Mads archetipikus "Hannibal a sátán" megközelítése fogott meg igazán, a bukott angyal és az örök csábító története, aki elpusztíthatatlan, hiszen a gonosz maga. Torokszorító, lenyűgöző, félelmetes, és a játéka tökéletesen visszaadja az egészet.  


 

2. Egy fanfiction előtt látod a 18+ jelzést. Mi jut eszedbe először? Hogy tényleg megrázó dolgot fogsz olvasni vagy csak egy kis szexet?

Elsősorban angolul olvasok, de a korhatár helyett a figyelmeztetéseket nézem. A nemi erőszakot, mpreget és alpha/omega felállást tartalmazó történeteket pestis-messze és ordítva kerülöm, de ezen felül bármi jöhet. (Mármint... bármi. A barátaim rendre elszenvedik a "hát tegnap is valami durván furát olvastam..." kezdetű sztoriimat.) 

A̷̛͍̘̠͍̻̼͖͔͔̗̹͓͖͕̠̝̰ͤ̓̎ͧ͜͢ͅ ̶̵̶̺͖̩̰͍̳̰̼͍͔̣͕͋͋͌ͩ̎͐̿̾̚͟͞F̝͕̫̤̦̝̝̦̤̥̓ͬ̌̈̎͝ͅÓ̷̃̑͐̾͌̉̉ͤ̇̉ͪͤͦ҉̢̨̣̗͕͓̖̙̘̻͎͉K̘̩͎̠͐ͯ̔ͩͪ̿͊̀͝Ą̩̱̟̼̘̌̉͆͗͠Z̴̾̅̒̔̀ͣ͒͌̂͂̈́͏̩̞̳̜̮͔͎̘̫̦͕̤͎̰̩̺S̷̢͍͔̲̭̩̘͎̈͛̏ͣ̀Ị̸͇̠̜̗̯͔͎̼̱́̇̋̆̽̍͆̔̆̆͐ͥ̎͌̑̆͋̉̆R̡̛̹̮̥̘̗͚̟̼̳͚͙͔̗͙̱͊͂̿̔̀ͯͣ́ͭ̓ͫ̈ͅ ̶̷̛͕͉̺̳͙̘̮̩͈ͧ͌̋̏͛̆ͤ͘C͙͙̱͕͇̬̝̞͔̣̱̩̱͒ͧ̿͌̎ͨ͗ͭ̍̽͂͗̏̎̚͜S͓̟͚̜͙͙̺͓̟͓̼̪̒ͬͥ͛͋ͪ̿ͦͨ͋̅̀Ȁ̶̊̒͂̒͆ͭ̐ͩ̑ͫ͛̿̚͏҉̼̠̗̭̣̠̗̼͙͙ͅK̎̾́̄̀̍̿̑̍ͥ͒ͯͦ̑͊͟҉̖̠͈̝͍ ̸ͭ͊̋̔̏̃̄̚͏̴̵̳͖͉̹̠̯̘̜̩̮͉̻̮̥Ā͒̄̍̄̋͌ͮ́̅͆̓̑͗̑ͩͭ́̆͢҉̥̞̙̭̦̞̲͙͈̞ ̴̨̛̛̯̰̩̱͖̗̙̻͖͉̹̫̖̮̹̫̙̳̅͛͑ͥ̾ͣͫ̐͆̅͊ͥ̅ͬͤ̚͘K̨̬̭̠̫̟̙͍̭͌͌̓̔̒̏̾͢͠Ȅ̴̯̭̝͓͈̪̮̹̭͓͖͇̯̣̙͔̩̱͗ͣͦ͌̀ͪ͌̀Z̴̅̍̅ͫ̓ͣ͊͆̐̀͗̒̊̋͏͎̪͍̼̥͔̹̹͇̝D̡͈̟͔͚̻̩͈͓̲͇̤͇̱̥̺̱̯ͮ́ͣ̆ͤ̚͜͝E̛̒ͦ͗ͪ̏̑ͫͬͥ͏͍̩̬̞̜̝͕͜͟Ţ̧̨̟̳͙̲̜̙͓̲͈͕͖̖̰̭͈̌ͭ̿ͮͅ

3. Mennyi kávét iszol? És hogyan? Van valami kávékülönlegesség, amit szeretsz?

Semennyit. Még csak nem is dohányzom. Mibe fogok így belehalni. Mibe. Mi lesz ha örökké fogok élni. Mi a szart fogok csinálni. Nincs egy normális hobbim sem.


 

4. Hogyan írsz? A klasszikus fehér lap, aztán begépelem típus vagy, vagy esetleg egyszerre gépen írsz?

A Google Drive programjában írok, ami van olyan drága, hogy automatikusan ment nekem a leütések után, és online meg tudom osztani a készülő dokumentumot bármikor és bárkivel. Több szerzős írásra tökéletes, itt készül a Drunk On Your Tobacco Lips  és az And it's hard to learn, and it's hard to love is. Sűrűn ajánlom mindenkinek.


klikk és akkor még látszik is, hogyan néz ki


5. Szoktál jegyzeteket írni a történeteidhez? Vagy rajzokat készíteni hozzá? Esetleg magyarázó ábrát?

Jegyzeteim nem sűrűn vannak, mert szar alak vagyok, de rendszeresen rajzolok és képeket gyűjtögetek, főleg szobabelsőkről, ruhákról és kellékekről. Újranézek jeleneteket, figyelem a színészek mozgásait, gesztusait. Be vannak tárazva a zenéim. Besötétítek. Biztosra megyek.


Castiel Milton professzor kifogyhatatlan ruhatára az And it's hard...-ban
Revü a kegyetlenségről, a ruhák M. jóvoltából
Tűhegyre szúrva ragyog
 



6. Szereted az Agymenőket?

A részek, amiket láttam, sajnos nem fogtak meg. Nem nagyon hízeleg, ahogy a nőket és a geek-kultúrát kezelik. (Személyes vélemény.)
 

7. Ha igen, ki a kedvenced és miért?

Sheldon színészét szeretem azért.
 

8. Milyen humorod van? Mindenki nevet a vicceiden vagy borzalmas akasztófa humorod van?
 

Mázlim van, nevetnek, én meg élvezem - ezért is szeretnék megmaradni az irodalmi szórakoztatóiparban.

9. Melyik az a zeneszám, ami a legjobban jellemez téged, a gondolataidat, az életfelfogásod?





10. Melyik volt a kedvenc Disney meséd gyerekkorodban? Vagy van most is? Ha igen, mi az?

Avengers. Nézzünk szembe a tényekkel.

11 alternatív időutazási módszer nektek:


1. Mit hallgattál utoljára? Megbántad?
2. Csapd fel a legutóbb olvasott könyvet a 11. oldalon. Első sor? 
3. Melyik filmet láttad utoljára?
4. Hol voltál három órával ezelőtt? 
5. Mit ettél utoljára? 
6. Mit vettél utoljára? 
7. Mit mentettél/töltöttél le utoljára? 
8. Mi az utolsó álmod, amire emlékszel? 
9. Mikor káromkodtad el magad hangosan utoljára, és miért? 
10. Milyen sorozat-epizódot láttál utoljára? 
11. És mi a legelső emléked?



komment: IGEN // nyeh




35 megjegyzés:

jederanalexa írta...

Szia! Első komment, éljen! :D
1. Nickelback - Trying not to love you Nem bántam meg, mert nagyon szeretem ezt a számot.
2. "Mi lenne, ha felvenném ezt az alsónadrágot?" (Fehér Klára - Bezzeg az én időmben)
3. X-Men: First Class
4. Egy étteremben.
5. Profiterol.
6. Egy tábla Boci csokit.
7. X-Men: First Class
8. Egy szörnyeteg meg akarta ölni a herceget, aki anyukámmal egy apartmanban lakik.
9. Nem emlékszem.
10. Hannibal 2X01
11. Egy gekkó mászik egy ház falán.

Raistlin írta...

Gyuhu! :D És gratulálok a First Classhoz, mindig élmény ouo

Molnár Lili írta...

1. Lana Del Rey-Old Money, nyem bántam meg
2. "Szerette volna megtanulni, de nem lehetett." (Kötelező)
3. Gyűrűk Ura-A gyűrű szövetsége
4. Az ágyamban, aludtam.
5. puffasztott kukorica nyamm
6. csokit, snickers
7. Zenét,U2 - The Miracle
8. Luke Evans-al vagyok
9. Tegnap,csak úgy jött.
10. Hannibal
11. Öhm...talán hogy a családommal vagyok.

Raistlin írta...

Istenem, Lana, imádom azt a nőt ;u;

margaery. írta...

1. hát, ha számít hallgatásnak ezt>> https://www.youtube.com/watch?v=tnhNI7gZ0ZU a videót néztem meg és nem bántam meg, mert lana del rey számok+női karakterek=asdfghjkl
2. "Lehajtott fejjel bámulom, ahogy a hamu vékony rétegben lerakódik az elnyűtt bőrcipőmre." (Suzanne Colins:Éhezők Viadala-Kiválasztott)
3. Captain America 2 már megint *zokog*
4. tumblr.
5. a kakaó annak számít?szerintem annak számít:/
6. Taylor Swift-1989
7. http://media.tumblr.com/059b9bbcb8418f408c7ea784c246cb68/tumblr_inline_mtytmln7CM1qk4ght.gif ez mindent elmond
8. hát, ez nehéz megmondani, mert amikor álmodom, akkor általában összefüggéstelen káosz az egész,de a legutóbbiban szerepelt Bucky és Steve (nyilván) akik egy egyetemre járnak és a professzoruk elmondta nekem hogy shippeli őket(????)komolyan. *sóhaj*
9. pár perce, mert éppen az volt az a dalszövegben^^
10. American Horror Story 3x9
11. nem nagyon emlékszem konkrét dologra.

így visszaolvasva ez nagyon sokat sejtet a személyiségemből.:DD

Raistlin írta...

Én gyáva vagyok, és totál lemaradtam az AHS-el. Félek Twistytől. Oké, na, rettegek.

Szocsi írta...

/óistenem, Castielnek milyen édes ruhatára van./

szóval akkor untatlak is~
1. Daughter - Run, és nem-nem-soha.
2. Számít e Tim Burton verseskötet? Szerintem számít. Mr. és Mrs. Smith életében nem volt makula.
3. Schindler listája. *belezokog a pokrócába*
4. Szerintem a fürdőszobában hajat mostam. Érdekfeszítő életem van ám.
5. Télízű túrórudit.
6. Extraszínes mérőkanálcsomagot a Media Markt-ban.^^
7. Picmonkeys borítószerű képet egy destiel au-nak.
8. A Winchester tesókkal zombikra vadásztunk. Aztán találkoztunk Kierennel, meg Simonnal. A vége horrorba hajlott, és hajnali fél öt volt.
9. Amikor rájöttem, hogy a madár és az este szó rohadtul nem rímel egymásra, és még mindig nem tudok verset fordítani. {m i é r t ?}
10. True Detective 1x02, és és és rettenetesen zseniális.
11. Az ovi első napján az egyik kisfiúval (aki amúgy még most is osztálytársam) kézenfogva mászok föl az udvaron lévő rozsdásodó játékvillamosra.

Raistlin írta...

Má'hogyuntatná', szoccs', elvből csak olyan kérdéseket teszek fel, amire a válasz őszintén érdekel - és whoa. Nagyon tetszik az ItF/SPN crossovered. (Nem kéne megírnom.) És a True Detective-re is rá kéne állnom.

Storm child írta...

Azok a ruhaszettek jaj,de jók.

1. IAMX-I Come With Knives (hála neked), ugyan, hát,hogy tenném?
2. "I wondered, therefore,why she was insisting on silence." (A.M.Burrage-Smee)
3. Atonement:(
4. Valószínűleg az íróasztalnál gubbasztottam és rajzolni próbáltam.
5.Olivás péksütit valami büdös sajttal.
6. Angol,kísértethistóriás könyvet meg karamellás teát.
7.Cherikes képet.
8. Én voltam Michael Fassbender és bár ne ébredtem volna fel.
9. Az este folyamán,mikor egy molylepke szállt a laptop képernyőre.
10. Parks and Recreation 3x12.
11. Az ovi első napja. A szülők épp elbúcsúznak a gyerekektől,egy apuka a karjában tartja a fiát vagy lányát. Ez az egy kép, fekete fehéren.

Raistlin írta...

Szerintem te titokban én vagy: IAMX, Atonement, Cherik, Parks&Rec, sejjhej. (És a ruhaszetteket illető dicséretet nagyon megszívlelem, köszönöm szépen ;u;)

Hattie írta...

ezer éve nem kommenteltem, rémes alak vagyok, szóval tessék.

1. a kolesztársammal ülünk a tanulószobán este 11 körül. előttünk a laptopom. youtube. ami megy, ahhoz szerintem nem vagyok eléggé művész.
2. "Beültek az Apostolokba. A kiváló fizikus egy pohár ver-" (mutra vágyott. de ez már nem az első sor.)
remélem így ér hogy még nem fejeztem be.
3. a galaxis őrzőit. tegnap, mozis hanggal. néha volt rajta kínai felirat. de élveztem. (így jár, aki lemarad a moziról.)
4. ugyanitt. sims 3.
5. pirítóst vajjal és sajttal. mármint... jézusom. az olvadt vaj, a ropogós kenyér, meg a hideg sajt. mármint.
6. buszjegyet. meg kávét.
7. ez egy nagyon jó kérdés, ha emlékeznék rá hogy most hol és mit és miért.
8. huh. az utolsó, pár napja, a régi sulimban (mármint az ezelőtti előttiben) vagyunk, és már megint fiú vagyok, ráadásul varázsló, és valami gömböket röptetünk fel a mennyezetre, nem igazán értem így utólag, valami kívánság-szerűség, szóval az enyém lila, és szétnyílik a plafonon, és mindent beterítenek a csillagok és bolygók meg ami még van az univerzumban és szar vagyok fizikából, és valami olyasmit mondok, hogy sose gondoljuk azt magunkról, hogy kicsik vagyunk, mert mekkora a föld, és mégse túl nagy, és talán az univerzumunk is csak egy különösen kicsi hangya, ha egy másikból nézzük.
ööö.
9. úgy tizenöt perce. "underline the stressed syllable"
10. Supernatural S10E04 *leül egy sarokba és sír*
11. na ez megmaradt. óvoda.
szóval nagycsoportos vagyok. a kiscsoportosoknak nem lehet használni az ollót. gyurmázunk. egy nagy műanyag tál szélét akarják használni vágáshoz. egy csoporttársam azt mondja, hogy nem lehet használni az ollót. de mondom, ez nem olló. ezen elvagyunk egy ideig.

Rossio írta...

1. Black Veil Brides-Faithless (csengőhang). A körülöttem álló leöntött kólával, úgyhogy megbántam.
2. "A levegő lent bágyadt, és annyira árnyalja az azúr, hogy az, amit középtávlatnak neveznek a festők, szintén átveszi ezt a színt, míg túlnan a legmélyebb akvamarinba öltözik a láthatár." (Milyen hosszú sor)
3. Addams Family 3. Jeeej!
4. Aludtam a kanapén. És milyen jó volt.
5. Talán egy sósperecet.
6. Alkoholt és buszjegyet. Szégyen vagyok.
7. A Black Widow-t Iggy Azaleától. (I'm gonna love ya, Until you hate me - ez csak szerintem elképesztően Stucky?)
8. Kerget egy csoport elefánt, és a légből egyszer csak lecsap Misha Collins bűnbánó arccal, és azt mondja, ezért a turbulencia a felelős. Hát.
9. Tegnap este, mikor említett körülöttem álló leöntött kólával.
10. My Mad Fat Diary - Ladies and Gentlemen
11. Egy gólya mered rám nagyon közelről.

Mitsuki írta...


1. Fever Ray: I'm not done, és dehogy és soha és <3 nekik
2. nem akarod azt a sort a Gépelemek I.-ből, nem akarod
3. Lucy: Scarlett Johansson akinek minden haj jól áll, és a hajnali kettes filozofálgatás története
4. aludtam, azt hiszem, vagy akkor nyitott be barátnőm ébreszteni
5. mozzarella salátát
6. bécsi kávét és sajttortát meg egy kellemetes esti tanulópartit (ja nem, az ingyen volt hozzá)
7. az Ergonómia házimat mentettem, a Menedzsment zh eredmények második véletlen letöltését töröltem
8. valami félálomféle, ahol nem tudtam eldönteni, hogy a koliban hangosak, vagy partit álmodom (mivel reggel zárva találtam belülről az ajtót, és csak én vagyok itthon, az első valószínűbb)
9. ma hajnalban az Ergonómia házit igen aktívan szidtuk, néha már majdnem sikerült leírniuk mi a feladat, aztán mégse
10. selfie, ep5. egy kis reggeli ébresztő kajcsi közben
11. nem tudom mi emlék is mi nem, elmosódnak, inkább arra emlékszem, amiket meséltek rólam

gratula a díjhalmodhoz, a 2-11. hatásszünet hatásos lett, és azok a ruhás képek, azok, azok szívbéli szeretetem, imádom őket, mindig, de ezt tudod, és megint, és most már ezt is tudod.
és a S.H.I.E.L.D figyel. mindig. nagyon törleszkednek. lehet el kéne húzni a függönyt, hogy jobban lássanak.
köszönöm az érdekes kérdéseket.

Réka Csikoós írta...

/Castiel Milton professzor annyira, de annyira... annyira..., hogy arra nincsenek szavak. *-*/

1. Fall Out Boy- The Phoenix, természetesen nem. Mindenkinek van FOB-os korszaka, nekem például most (is.)
2. "Mint sohajtás, úgy hal el." (Éljen a Csongor és Tünde)
3. Tökéletes trükk, másodszor, mert elsőre nem sikerült minden felfognom. Túúúl sok volt az információ.
4. Éppen angol tanárnál, hajrá középfokú nyelvvizsga! :)
5. pár darab kekszet és diót
6. egy csomag rágót. Fő a friss lehelet.
7. Rick Riordan: The House of Hades, mert eddig nem volt elég könyvem,a mit még nem olvastam...
8. Sosem emlékszem az álmaimra és ez most sincs másként.
9. Valószínűleg tegnap, amikor is éppen a mi drága Samuel Winchester-ünkkel veszekedtem képernyőn keresztül
10. Supernatural S08E23 (nem tudom, hogy el akarom-e én kezdeni a 9. évadot a cikked után...)
11. éppen szilveszter van, körülbelül öt éves vagyok és a legjobb barátommal táncikálunk egy Hungária számra. Imádom a képet is a falamon. *most elájul a saját cukiságán*

Raistlin írta...

HATTIE, nem ér ilyeneket álmodni, csak mondom.

ROSSIA, a te álmod is megér egy misét, és-és Black Widow

MITSUKI, adj ennem. (és köszönöm!)

RÉKA, köszönöm ;u; És nagyon hajrá azon a nyelvvizsgán!

D.L.L. írta...

1. Mit hallgattál utoljára? Megbántad?
Azt, ahogy a magyartanárom felolvassa Arany János Tengeri hántás című balladáját. Megbántam-e? Nem, mert végre megértettem, hála neki. Igen, mert azóta is ráz a hideg ha csak rágondolok.

2. Csapd fel a legutóbb olvasott könyvet a 11. oldalon. Első sor?
,,(...) a gép maradványai közé keveredve ugyanolyan töredékesen és ugyanolyan képtelenül(..)" Ennek így nagyon sok értelme volt XD

3. Melyik filmet láttad utoljára?
Miután túl voltunk két-három yaoi animén, a Mónika show betiltott részein és a Dancsó összesen, a barátnőimmel megnéztük a Herkulest hajnali egykor, mert kiderült, hogy a nélkül nőttek fel, hogy látták volna.

4. Hol voltál három órával ezelőtt?
A konyhában, tisztes távolságból célbadobva a krumplit a fröcskölő olajba.

5. Mit ettél utoljára?
Az említett krumplit rántotthússal.

6. Mit vettél utoljára?
Egy alkoholmentes sex on the beach koktélt tegnap este.

7. Mit mentettél/töltöttél le utoljára?
Erre most nincs frappáns válaszom (Nem emlékszem.)

8. Mi az utolsó álmod, amire emlékszel?
Miután elértem az utolsó vonatot tegnap este, lefeküdtem és azt álmodtam, hogy másfelé közlekedett a 2es metró, és nem értem el az utolsó vonatot.

9. Mikor káromkodtad el magad hangosan utoljára, és miért?
Mivel én csak magamban szoktam, de akkor cifrán, talán akkor mikor felolvastam barátnőmnek a Special Forces-ból kiírt káromkodás gyűjteményemet, ami az alábbi elemeket tartalmazza:
,,Fucker, bastard, bloody hated cunt of a Russian piece of shit."
,,What the bloody goddamned motherfucking fuck had he just been staring at?"
,,I'm not like you, fucking fag, shit stabbing basdtard, goddamned motherfucking cunt!" Plot twist: 25 évvel később összeházasodtak. Imádom ezt a könyvet.

10. Milyen sorozat-epizódot láttál utoljára?
Az Orenchi no Furo Jijou c. anime legújabb részét. (Nem, én sem tudom kimondani)

11. És mi a legelső emléked?
A kislány kiscsoportban aki soha nem beszélt pedig nem volt néma, és rohadtul féltem tőle. Egyszer kilökött a hintából, szó nélkül meredt rám fél percig rezzenéstelenül majd elsétált. Azóta ha gyilkosságról hallok, fülelek, nem Klaudia-e az elkövető. Mert így hívták.

Raistlin írta...

D.L.L. Én is parázok a Tengerihántástól. És most már Klaudiától is. Kösz'szép'.

уαмι. írta...

mert tudom, hogy roppantul érdekellek:

1.) I Will Never Be The Same - Fire Inside. Meg, mert feeljeim lettek.
2.) "Minden bizonnyal, uram."
3.) Jézusomnememlékszem. A kétszer-egymásután Pennymaraton nem számít?
4.) Az erkélyen. Pizsiben.
5.) A lakótársam csinált tésztát.
6.) Kék Luckyt.
7.) http://38.media.tumblr.com/504307f19010b7131872342cb7c95696/tumblr_ndo7dg6bjt1qg1ngpo10_500.png
8.) A maira még szaggatottan emlékszem - egy csomó rég nem látott arccal rohangáltunk a sötét utcákon egy ismeretlen városban, ahol valami parti volt de nekünk fontosabb dolgunk volt. Mint mindig.
9.) Nemrég, a macska megint megőrült. Feldobtam a galériára.
10.) Akkor a Penny nem ért korábban. Damn.
11.) Hogy meg akartam keverni a spenótot a tálban de elkezdett durván forogni és beterítette az egész konyhát. Kétségbe voltam esve.

Raistlin írta...

veled nem állok szóba mert van tésztád én meg müzlit eszek és kifordul a számból

Tatsu írta...

1. Valamit, amit lakótársam rakott be youtube-ról, mert csend volt. Nem tudom, mi volt az, de tetszett, szóval nem bántam meg.

2. "De még ennél is fontosabb volt a felismerések zuhataga." Köszönjük Lestat.

3. Matrix 2 *-* Szeretem, hogy lakótársaimnak jó az ízlése, ha rájuk jön a filmezhetnék.

4. Itthon, éppen akkor értem haza és ebédeltünk.

5. Almás pitét *w*

6. Buszjegyet hazafelé. Nem nagy dolog.

7. Átnézendő és kijavítandó fejezetet egy kis írótanítványtól. Szeretem a tanítványokat <3

8. Sosem jut eszembe, amikor megkérdezik. De tegnap éjjel valami olyasmit álmodtam, ami könyvekkel volt kapcsolatos és idegeskedtem miatta. Reggel pedig még eszemben volt!

9. Mert belerúgtam lakótársam bőröndjébe az érzékeny lábujjammal, éppen ma. Aú.

10. Fullmetal Alchemist, 24. rész. Nosztalgiázni akadt kedvem, úgyhogy most újranézem azt az animét, mert kezdő-animés korszakom egyik nagy kedvence.

11. Nekem évek esnek ki az életemből, ami elég creepy - konkrétan nem emlékszem például a 6-8 éves korom közti aktív hárfás időszakomra, pedig mindössze tíz éve volt, arra sem foghatom, hogy régen, szóval nem egészen vagyok biztos benne, mi is az első emlékem. De az oviban volt egy fiú, akinek anyu szerint tetszettem, mert mindig megcsipkedett és ellopta a rolleremet is.

LadyLoss15 írta...

A VIDEÓT NAGYON KÖSZÖNÖM FELDOBTA AZ EGÉSZ HETEMET IMÁDLAK! :D (Főleg a mód, ahogyan tálalva lett... xD )

1. Mit hallgattál utoljára? Megbántad?
- Peter Dinklage Game of Thrones Theme Song. Megbántam, hogy nem találtam meg eddig. Hogy nem feltételeztem, hogy létezik, ezért nem kerestem. *.*
2. Csapd fel a legutóbb olvasott könyvet a 11. oldalon. Első sor?
- "...school, Mr Mason, and I wrote about you." ' This was too much for both Aunt Petunia and Harry. Viszont holnap megint magyar OKTV, szóval ezt félbehagytam annál a résznél, hogy lecsúsztak a Chamber of Secrets-be Lockharttal, és a 10es szöveggyűjteményt olvasom (nem túl) lelkesen. Abban "I. Az európai felvilágosodás irodalmából" az első sor... :/
3. Melyik filmet láttad utoljára?
- Ma reggel a Szökőhév (angolul talán Leap Year) című filmet. Tegnap este a Magyar Vándort. Százötvenedjére. :D
4. Hol voltál három órával ezelőtt?
- Ugyanebben a pózban ültem ugyanitt a szobám közepén a laptoppal az ölemben.
5. Mit ettél utoljára?
- Egy szelet szalámit loptam délelőtt a hűtőből.
6. Mit vettél utoljára?
- Hmm. Jó kérdés. Epres-csokis McFreeze-t, megünnepelni, hogy vége egy agyat-rántottává-varázsoló hétnek.
7. Mit mentettél/töltöttél le utoljára?
- Valami borzalmas, fájdalmas, nyüszítős, de nagyon találó képet a Supernaturral-lel kapcsolatban. Fél perccel előtte egy Movember-képet Stephen Amelről és egy Ed Sheeran számot. :)
8. Mi az utolsó álmod, amire emlékszel?
- Bonyolult, de a blogomon külön bejegyzést szántam neki. Dióhéjban: jelenlegi házunk alatt - igen, itt Soroksáron, a temetőtől alig egy perc sétára- embertestet öltött sárkányok lázadoznak, neonzöld és vörös lángok közt. Nagyon intenzív volt.
9. Mikor káromkodtad el magad hangosan utoljára, és miért?
- Pár órával ezelőtt (kockulás közben nincs időérzékem) a kisebbik öcsém berongyolt a szobámba, felkapta a fejhallgatómat a földről, a dugós végét belenyomta a tenyerembe, amit épp azért nyújtottam, hogy elkérjem tőle a kérdéses eszközt, mire a tenyeremen szép liláspiros volt keletkezett és 10 percig zsibbadt a fél karom. Asszem eltalált valami ideget.
10. Milyen sorozat-epizódot láttál utoljára?
- Tegnapelőtt a HIMYM 7. évadának 12. részét. Asszem. Valahogy úgy. Mert nevetni akartam, és tavaly ez még bevált. Most is, bár már volt, ahol elég kritikusan láttam a jelenetet. De azért összességében jól esett. :))
11. És mi a legelső emléked?
- Hűha. 10 hónapos voltam. Költözés után nem sokkal kaptam egy hintát az új lakásunk 'folyosójára' a kisszoba és a nagyszoba közé, ami úgy 60-70 centi széles és másfél méter hosszú hely volt. A plafonról lógott, és én imádtam benne ülni. Emlékszem, ahogy repülök vele, és kis híján nekimegyek a fürdőszobaajtónak. :)
LL15

Raistlin írta...

TATSU, nem is tudtam, hogy tanítasz - ez halál laza.

LADY LOSS, meg kell lesnem azt a bejegyzést - és nagyon örülök, hogy tetszett a himnuszom! :D

Ella Carter írta...

Hosszú hónapok után végre rászántam magam egy komment megírására, mert ahogyan a háttérben meghúzódva olvasgattam olvadozva a ficjeidet, az már a nevetségesség határán van. ;)
1. Nemrég értem haza edzésről, ahol volt szerencsém két órán keresztül válogatott zongoradarabokat hallgatni balettgyakorlatokhoz komponálva. Ahhoz, hogy megbántam-e, nem sok mindent tudok hozzáfűzni.
2. "A szolgák malenkijnak, kis szellemnek hívták a két gyereket." (Leigh Bardugo: Árnyék és csont)
3. A nagy Gatsby
4. Edzésen.
5. Csokifagyit.
6. Egy jegyzetfüzetet.
7. A Magic Mike-ot töltöttem le, és ma meg is fogom nézni. ;)
8. Egy vonat tetején állva teli torokból üvöltjük az Óz, a nagy varázsló (1939) soundtrackjét a legjobb barátnőmmel és a barátjával.
9. Ma edzésen, mert begörcsölt a lábfejem, és legalább negyed óráig spiccben maradt a fájdalomtól.
10. American Horror Story 4x05
11. Konkrétan a legelsőt nehéz lenne megmondani, de van egy, amire tisztán emlékszem. Két éves voltam, rózsaszín balettruhában álltam életem első táncóráján, és próbáltam utánozni az oktatómat. :)

Raistlin írta...

ELLA, drága, egy csendestárs megszólalása mindig hatalmas öröm, szia-szia a kommentelők között ;u; És a Nagy Gatsby - imádom-imádom. (Valamint tisztellek az AHS-ért, te kis rettenthetetlen.)

KatieWR írta...

Kommentelni bármi máshoz persze lusta vagyok, meh. Valaki tartson pisztolyt a fejemhez ez ügyben q-q
1. The Fray - Love Don't Die. Kija mutatta, hogy hallgasdmár, és átküldettem vele. Szóval nem.
2."A LÁTNOKOK, azaz a JÖVŐBE LÁTÁS KÉPESSÉGÉVEL bíró" - Melissa Marr: Veszélyes játék
3. How to train your dragon 2 - kivételesen magyarul, pedig a viking akcentus az azért!
4. Valószínűleg ugyanitt ültem: konyha, netbook előtt.
5. Apu dinsztelt lila káposztáját.
6. Lidls tejcsokit és HDD Mekis csipszet fölvágott ízben bolhákkal. Jaizé. Ez a noname hagymás burgonyaszirom.
7. Ezegyvalami.doc ~ amikor még címem sincs csak egy dátum és másfél oldal, de menteni kéne xD
8. Édesapám születésnapi tortáját valami durva módon bengán osztottam el hatfelé. (Aztán felkeltettek és szerencsére édesapám maga osztotta szét a tortáját.)
9. Tegnap, mikor nem találtam a farmerdzsekimet, de a buszom négy perc múlva ment, és ezért magamra kaptam téli kabátom, átkozódtam egy sort és elrohantam busz iránt.
10. Free! Eternal Summer 11. ep.
11. Pöttöm vagyok, és a kút melletti téglákon akkorát hasalok, mint az ólajtó, szüleimet az agyzacc kerülgeti, mire felkelek és annyit közlök a világgal: "Majdnem elestem."

Raistlin írta...

Ejnyék és bejnyék. El is veszem a Lidlös tejcsokidat.

GyilkosKoala írta...

Át kellene néznem a történelem jegyzeteket. Aludnom kellene. Áh.
Én is kitöltögetem akkor már, ha máshoz nem lusta vagyok. ouo"

1. Mit hallgattál utoljára? Megbántad?
Gumi-Panda Hero. Túúúlsááágosan hiányoztak a gépesített hangok. Szomorú.

2. Csapd fel a legutóbb olvasott könyvet a 11. oldalon. Első sor?
"Csakhogy Jem mindig leteremtette, amikor korábban ilyesmit művlet, és bár Will sosem értette, mi lehet a gond egy ilyen ártatlan csínnyel, nem akarta felbosszantani a barátját." - Cassandra Clare-Az angyal

3. Melyik filmet láttad utoljára?
Phu-ha. A South Park filmnek számít? Nem. Sebaj.

4. Hol voltál három órával ezelőtt?
A kádban.~

5. Mit ettél utoljára?
Napraforgó magot. És élveztem.

6. Mit vettél utoljára?
Süteményt. C:

7. Mit mentettél/töltöttél le utoljára?
Egy igencsak furcsa képet a latin beszámolómhoz.

8. Mi az utolsó álmod, amire emlékszel?
Azt tudom, hogy meg akartam írni és mindenki kék volt benne, mert mindenki haldokolt. Az előzőben meg a Télapó karácsonyi manói meg akartak ölni... {mindjártkarácsony!}

9. Mikor káromkodtad el magad
hangosan utoljára, és miért?
Amiért az öcsém majdnem kirúgta a kezemből a poharam.

10. Milyen sorozat-epizódot láttál utoljára?
Faking it második évad nyolcadik rész(?)

11. És mi a legelső emléked?
A legeslegjobb, amikor a nagypapám bocikat rajzol nekem.

Teljesen tök jó kérdések voltak. *-*

Raistlin írta...

Bocirajzoló nagyapa a világ legcukibb dolga; és milyen rendes ember vagy, most mész ágyba és fürödtél három órája? én éjfélkor zuhanyzom, és kettő körül alszom el. nincs lelkem.

Izabella Miglécz írta...

1. Mit hallgattál utoljára? https://www.youtube.com/watch?v=GD5w4ERPXg8 1:15-nél kezdődik. Testvérem előadásában kellett végigszenvednem egy huzamban harmadszorra. Megbántad? Az nem kifejezés.

2. Csapd fel a legutóbb olvasott könyvet a 11. oldalon. Első sor?
Jane Eyre;
"(...) Even before I had finished I began to experience a great feeling of freedom and relief (...)"

3. Melyik filmet láttad utoljára? Én, a robot.

4. Hol voltál három órával ezelőtt? Mennyit üt most az óra? Egyáltalán, milyen nap van ma?

5. Mit ettél utoljára? Túrórudit:3

6. Mit vettél utoljára? Rózsafűzért keresztapám névnapjára.

7. Mit mentettél/töltöttél le utoljára? A Castiel It's hard to learnes ruhakollekciójáról mellékelt képed :D

8. Mi az utolsó álmod, amire emlékszel? A tesóm megette a laptopom (?) én pedig álmomban fejbe rúgtam.

9. Mikor káromkodtad el magad hangosan utoljára, és miért? Utolsó órában a suliban, amikor már fojtogatott egy büdös osztálytársam szaga.

10. Milyen sorozat-epizódot láttál utoljára? SupNat 10.évad negyedik rész. (Még Cas se volt benne ://)

11. És mi a legelső emléked?
Amikor kisbabaként megbetegedtem és kórházba kerültem. Igazából nem a kép van előttem, hanem az érzés, amikor megfogta az ikertestvérem a kezemet.

Scout írta...

1. Peter Dinklage Game of Thrones Theme Song :D ezt nem lehet megbánni, this is golden
2. -Hiszen te...te f... -Ne érints (Tahereh Mafi)
3. Interstellar ( holy shit that was good )
4. Itthon Kosztolányi tétel drága fölött görnyedtem
5. szendvics
6. kávét
7. Egy Attack On Titan-es jean x marco-s dA képet :3
8. Lilára akartam festeni a hajam, aztán félálomba megállapítottam hogy milyen jó ötlet, meg is fogom tenni. Aztán felébredtem és rájöttem hogy az iskolámban még mindig szűklátókörű emberek vannak. Úgyhogy ennyit erről..
9.Valószínűleg ma. Elég sokat káromkodok.Biztos kerestem valamit.
10. Ouran High School Host club- the Great First Date Strategy (srsly csak ajánlani tudom ezt a sorozatot, halálvicces)
11. Óvodában barátnőmmel teletabiknak tettettük magunkat. it was weird.

Soren írta...


1. "Who you are." Nem :DDDD

2. Genius Calderon meghúzta a ravaszt, de a lézerfegyver felmondta a szolgálatot. (On Sai - Calderon, avagy hullajelölt kerestetik)

3. Pacific Rim

4. Sétáltam a Duna-parton Buckyval. ... Plot twist, Bucky a kutyusom :D

5. pizza

6. pizza :DD

7. egy képet, Jean volt rajta (Attack on Titan)

8. Szintén ugyanebből az animéből (AoT) a főszereplő Eren és én elvesztettük a többi szereplőt, és meg akartuk őket találni...a csepeli piacon. ... Don't ask.

9. Ma este. Egy picit ideges lettem, családi dolgok kapcsán.

10. Teen Wolf

11. Azt hiszem, talán a nagynénim hatalmas fehér kutyái...

Raistlin írta...

IZA, megtisztelsz a mentéssel :D És Jane Eyre~

SCOUT, animés hőskorszakomban láttam az Ourant, nagyon szerettem ouo És hajrá azzal a lila hajjal, majd eccer~

SOREN, plot még sosem volt ennyire twist. Tetszik az AoT AU is. :D

fatime bauer írta...

Na, mivel a technika meghalt :P egy jó darabig nem bírtam net közelbe kerülni,így kritikázni és olvasni sem tudtam. :/ De ami nem öl meg erősít, és ilyen dolgot még úgysem töltöttem ki, úgyhogy hosszú idő után, itt az első kritikám. :3
-IrishLady
1. Mit hallgattál utoljára? Megbántad? http://youtu.be/1jyOsRcaUhY
Ezt. :3 És nem bántam meg, szeretem ezt a vidit. :3
2. Csapd fel a legutóbb olvasott könyvet a 11. oldalon. Első sor?
Johanna Lindsey, Fagyos tüzek
"És akkor mindenki meglepetésére maga Enid szólalt meg méltatlankodva."
3. Melyik filmet láttad utoljára?
Indiana Jones és az elveszett frigyláda fosztogatói. Az örök klasszikus.
4. Hol voltál három órával ezelőtt?
Sajnos, még itt a koliban...
5. Mit ettél utoljára?
Hm... Sonkás papucs elnevezésű péksütit, ami a nevével ellentétben igazán finom. :P
6. Mit vettél utoljára?
Fimo művész gyurmát, a Thorin cosplay ruhám fém pikkelyeihez. :3
7. Mit mentettél/töltöttél le utoljára?
Egy képet Anna királynő ruhájáról, a 2011-es három testőrből. :)Hát igen szakmai ártalom. Jelmeztervezés. :P
8. Mi az utolsó álmod, amire emlékszel?
Hogy Thor a csukott ablakon keresztül bezúg a szobámba, aztán valahogy az ágyamon kötünk ki, letépem az ingét, majd Thort leöltöm kakaóval.... aztán elvisz Asgarba.
9. Mikor káromkodtad el magad hangosan utoljára, és miért?
Hát úgy 20 perce, azt hiszem Thor szerelmére volt az a bizonyos mondat.
10. Milyen sorozat-epizódot láttál utoljára?
A Muskétások negyedik részét. Kicsit jobban is megcsinálhatták volna azt a sorozatot... Elég nagy Dumas rajongó vagyok, úgyhogy az ilyen témák eléggé kényesen érintenek.
11. És mi a legelső emléked?
Öt évesen a kapunknál ordítozom, hogy végre betöltöttem az ötöt. :P

Raistlin írta...

Hahó, szia itt ;u; Imádom India Jonest és a Három Testőrt én is, kéne belőlük egy crossover-film.

Boogey írta...

1, Woodkid - Boat Song és nem bántam meg, tiszta Assassin's Creed 4 feeling ^.^
2, "A fekete hajú nő erre nekiállt elmagyarázni ennek a szerencsétlen hülyének, hogy azért az tán mégsem illik, de aztán dűlőre jutottak, megegyeztek abban, hogy Adolf helyett Alfi lesz a nevem." -Simon Tamás-Vérmacska, avagy Alfi világuralomra tör
3, Hisztéria (Még mindig fáj a rekeszizmom [diaphragma]... :D)
4, Itthon *köhh-köhh* betegen :/
5, Mandarint :3
6, Levegőt (Bocs.) Viccet félretéve, egy kockás inget. (Á'la Will Graham)
7, The Big Bang Theory s01-t
8, Épp Anatómia tz-t írok, és egy miniatűr Hannibal Lecter (természetesen Mads Mikkelsen prezentáláséban) ül a vállamon, mint valami "kisördög" és mondja nekem a válaszokat. (Nevetni szabad :D )
9, Tegnap, amikor nagyon ügyesen levertem a tányért az asztalról... Upsz.
10, Dr. Csont 8. évad 11. epizód
11, A bátyámmal összevitatkoztunk, még etetőszékes voltam, és akkora fülest adott nekem, hogy belefejeltem az előttem lévő egy tálnyi borsólevesbe. (I <3 U Bro')

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS