a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2014. október 26.

300 fantasztikus feliratkozó

 A mai napon a drága Moltár Nita személyében elértük a 300. feliratkozót - és fogalmam sincs, hogyan háláljam meg. ♥ Nélkületek sehol nem lenne a {bloody romantic}: a ti lelkesedésetek, csendes támogatásotok vagy épp harsány uszításotok tartja életben a blogot és, következésképpen, tart életben engem. Köszönetképpen szeretném még inkább az igényeitekhez szabni az oldalt, így kérlek, ha van kedvetek, töltsétek ki az alábbi kérdőívet. ouo



nézzétek de remekek vagytok ♥


A kérdésekre kommentben és sok szeretettel várom a választ - nem kell kitölteni az egészet, ha nincs kedved, már egy-két válasszal is rengeteget segítesz; és nyugodtan add hozzá a magad véleményét, ha kihagytam valamit, amit fontosnak tartasz megüzenni. Még egyszer köszönöm, hogy itt vagy ♥

1. Mi hozott a blogra?
2. Melyik a kedvenc novellád?
3. Melyik a kedvenc regényed?
4. Van kedvenc idézeted? 
5. Milyen jellegű történeteket olvasnál szívesen? (Humor? Horror? Ficlet? Nem-slash?)
6. Kik a kedvenc párosaid?
7. Mit látnál még szívesen a {bloody romantic}-en - cikkeket, ajánlókat, valami egészen mást?
8.  Mit gondolsz a blog külsejéről? Könnyen kezelhető? Ráférne egy átalakítás? 
9. Tudod-e, hogy mennyire hálás vagyok neked? 
10. *és itt van az ölelés helye* 

komment: IGEN // nem


48 megjegyzés:

margaery írta...

1. még a blogolós korszakomban január körül írtam egy kritikát az oldalnak (akkor még azt sem tudtam mit jelent az, hogy fanfiction vagy slash) ami kb abból állt, hogy:"izé, öhm szép, de nekem bonyolult, öhm, nemértem." (remélem amúgy,hogy erre már nem emlékszel, hiszen háromszor nevet változtattam, miután csatlakoztam pár fandomhoz és visszatévedtem ide)
2. x marks the soft spot of your heart és az összes Trónok Harca fic^^ (lassan illene kommentet írnom hozzájuk)
3. Lord Lazarus (:
4. ha egy ficed megtetszik, akkor abból többnyire mindent sort imádok^^ (és bonyolult lenne telón kikeresni, de ez mellékes)
5. nekem minden jöhet:D
6. Throbb és Cherik (:
7. egy sansa+margaery vagy jaime+brienne párosításnak nagyon-nagyon örülnék, vagy egy Trónok Harca regénynek *ábrándozva bámul a levegőbe* ,minnél több Cheriknek természetesen és a metáidat nagyon szeretem, csak sose kommentelek mert nem tudok mit mondani annyira asdfghjkl:D
8. nem kezelhető könnyen annyira, de én már megszoktam:) nagyon szép ez a mostani amúgy
9. és hogy én mennyire?:D
10. *visszaölel*

Raistlin írta...

juj margaery, annyira köszönöm, hogy kitöltötted, egy angyal vagy ;u; nagyon erős GOT-feeljeim vannak mostanság, csak az a baj, hogy nem jutottam még tovább az inkoherens hablatyolás színvonalán. belezsarolom már magam pár újabb ficbe egy ponton, a fandom tényleg nem érdemli meg, hogy így hanyagoljam.

Szocsi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Szocsi írta...

oké, kitöröltem az előzőt, de úristen, annyira gratulálok, és örülök neki, és nyuff, annyira megérdemled, hogy na.

1. Mi hozott a blogra? A merengőn keresztül slash-korszakom elején sétálgattam, és igazából az And it's hard to... volt az, ami először megragadott, és mivel az egyik fejezet végét nem lehetett elolvasni, ide kerültem; és rémesen örülök neki, mert tényleg egy fantasztikus kis közösség jött létre itt blogspoton, amit imádok, és nagyon nagy hatással volt rám, és azt hiszem, mivel te voltál az első, így neked köszönhetjük, hogy ilyen társaság jött össze, és *szívecskék helye*.
2. Melyik a kedvenc novellád? Dacosan tétovázok, szóval ismert fandomonként fogok szerelmeket választani: Az SPN-ből az "Éhség", meg a "Vadászjuss" többszörös olvasásra is imádatos, a Hannibalból újra és újra apró darabokra töri a szívem, és a gyomrom az "Ördögűzés, stacatto", az ITF-ből pedig [mert nem szabad azt mondanod, hogy nem tudsz belőlük írni] a "Bitódal kétbalkézre" n a g y o n. (well nem igazán sikerült kedvencet választanom, mindegy.)
3. Melyik a kedvenc regényed? Az And it's hard to learn..., ha ez eddig nem derült volna ki számodra, mert gyönyörű, és fájdalmas, és és és, jajj.
4. Van kedvenc idézeted? Nincs. Vagy van? *keres*
5. Milyen jellegű történeteket olvasnál szívesen? (Humor? Horror? Ficlet? Nem-slash?) Slash. Fluff. Macskákkal. Vagy vér-angst. Izé.
6. Kik a kedvenc párosaid? Destiel. Siren. *hosszú szünet* A Hannigrammen is szívesen csámcsogok időszakosan.
7. Mit látnál még szívesen a {bloody romantic}-en - cikkeket, ajánlókat, valami egészen mást? Ajánlók [nagyjából bármiről, mert imádom az ízlésedet. Egyéb ömlengés a ficajánlód miatt; ezáltal ismertem meg a Ghostdance-et, és asdfghjtr], cikkek [bármiről, mert imádom a témáidat.]. Nem vagyok túl kreatív, de nyitott vagyok bármiféle újításra az oldalon belül, mert ami a te fejedből kipattan, és végül megvalósításra is kerül, az szerintem biztos jó lesz eredményképpen.^^
8. Mit gondolsz a blog külsejéről? Könnyen kezelhető? Ráférne egy átalakítás? A blog külsejének köszönöm hálás könnycseppekkel, mert ez ismertette meg velem a html-t, és most hobbiként szívesen kódolok html-t, meg ilyesmi, és gyönyörű, és hangulatos, és castiel gif, és virágminta, és szépséges, és még mindig imádom.
9. Tudod-e, hogy mennyire hálás vagyok neked? menjinnen, ÉN VAGYOK HÁLÁS NEKED.
10. *és itt van az ölelés helye* *nagyölelééés.*

btw megragadnám az alkalmat, hogy megköszönjem neked a jelenlétedet, mármint egy mindennapi példaképpé nőtted ki magad a szememben a határozottságoddal, és úgy mindeneddel, mert tényleg rengeteg olyan dolgot ismertem meg/ébredtem rá általad, ami sokat hozzátett ahhoz, aki jelenleg vagyok. Szóval csak rémesen köszönöm, könnypettyesen, és banános-fehércsokis muffinnal.
/ez most hosszú lett./

Raistlin írta...

SZOCSI hogy egyelek meg barnaszósszal és egy kevés főttkrumplival, annyira meghatottál, hogy béna kannibal punokkal próbálom elterelni a figyelmet erről. Köszönöm szépen, nagyon-nagyon.

Locky írta...

Nagyon nagyon gratulálok a 300-hoz :)
1. Fogalmam sincs, a google hozott ide.
2. Then it fell apart
& I'm Your Fellow Tonight
зима azt jelenti, tél
Extreme Ways
ASSEMBLE...... (Meg a többi ebben a fandomban írt történeted.)
3. Drunk On Your Tobacco Lips
4. Egy bögrénk volt az egész lakásban. Alumíniumból. A kedvencünknek hívtad, mert így nem szégyelltem annyira. És a saját cukoradagodat tetted bele, pedig imádtad.Rádszóltam miatta. Egyszer rádszóltam miatta, olyasmit mondtam, hogy miért adod nekem, amikor annyira szereted. Azt mondtad, hogy engem jobban szeretsz. Ez. Most. Mindig. És örökre. Sírtam is rajta. Kétszer.
5. Bármit. Tőled bármit.
6. Starbucks Most. Mindig. És örökre.
7. Cikkeket. Ajánlókat. Metákat. Stucky-t. Sokat.
Imádom azt ahogyan írsz.
8. Szerintem könnyen kezelhető és mellesleg nagyon szép.
9. És azt tudod-e, hogy én mennyire hálás vagyok neked?
10. * virtuálisan visszaölel*

Raistlin írta...

LOCKY, drága, köszönöm-köszönöm ♥ (Egy újabb '30as évek Starbucks készülőben van, de kicsit elakadtam vele - kívánj sok sikert, mennie kell, mert Stuckyt a népnek.)

Tinuviel írta...

Nagyon gratulálok : )
1. Mi hozott a blogra?
A Merengőről ismerlek, de szerintem először a gportálodra találtam rá, és onnan keveredtem ide. Emlékszem, hogy nagyon sokáig sunyultam, mert kommentet sem mertem neked írni.


2. Melyik a kedvenc novellád? (ezekre a kérdésekre azokat írtam, amiket többször is olvastam, de így is nehéz volt rájuk mondani, hogy na, ők a kedvenceim.)
Night Vale: Rítus, A Supnatos crossovered, Csak legyen a címben eper (ez utóbbi azért, mert egy hatalmas élmény volt)
Good Omens: Ab AEterno, Monokróm ajtó, Pestis


3. Melyik a kedvenc regényed?
Trouble+, Hegenvaara, A Tűhegyet is nagyon szerettem és most a Drunkot is.

4. Van kedvenc idézeted?
Nincs, ami nagyon ciki, mert mindig vannak mondatok, párbeszédek, amiknél megállok, de most így hirtelen, inkább jelenetek és érzések, meg kósza mondatok ugranak be, kaotikusan és gyönyörűen, nagyon köszönöm ezeket az élményeket.

5. Milyen jellegű történeteket olvasnál szívesen? (Humor? Horror? Ficlet? Nem-slash?)
Night Vale-t, mert nagyon hiányzik, de a Trónok Harca többi párosának is örülnék. Műfaj, slash vagy nem slash nálam igazából mindegy.


6. Kik a kedvenc párosaid?
Crowley/Azirafael, Cecilos, Siren...a Marvell párosokat is shippelem, csak valahogy még annyira nem rántott be. A Destielt pedig továbbra is szeretem, de a sorozat igencsak próbára tesz.


7. Mit látnál még szívesen a {bloody romantic}-en - cikkeket, ajánlókat, valami egészen mást?
Bármit. Tényleg.


8. Mit gondolsz a blog külsejéről? Könnyen kezelhető? Ráférne egy átalakítás?
Szerintem jó így, én szeretem.


9. Tudod-e, hogy mennyire hálás vagyok neked?
Én is neked, nagyon, gimis korom óta egyfolytában. : )


10. *és itt van az ölelés helye*
*ölel*

Raistlin írta...

Ó Tinum, nagyon köszönöm ;u; Erősen tervezem, hogy felzárkózzam megint a WtNV-vel, de annyi minden történt és annyira zseniális és annyira összetört, hogy már hónapok óta leálltam és nem *merek* tovább menni vele vagy gondolni rá mert JÉZUSÚRISTEN (de mi más érné meg, ha nem egy olyan történet, ami ilyen hatással van rám?)

Amy írta...

Szia!

1. Ööö... Nem tudnám megmondani, mert régóta csendesen olvaslak, de szinte tuti, hogy valami Supernatural dolog miatt jöttem először.
2. Ööö... (látod az a "baj" hogy annyi mindent olvastam itt, hogy hirtelen nem tudom... meg nem hirtelen se) Imádok mindent, ami Bosszúállók... *fangirling* (amúgy mikor a héten kijött az új előzetese, megnyitottam a blogod, kimásoltam az e-mail címed, betettem a kis gmail-be, és megírtam, hogy ugyeugyeugye lécccci fogsz írni ilyet ugyeugyeugye... aztán nem küldtem el, mert beijedtem... -_-)
3. And it's hard to learn...
4. Kedvenc? Hát van olyan, amit nem felejtek, az lehet, hogy kedvenc?! "Buckyt onnan lehet felismerni hogy dolgokat robbant fel és megöli a főnököd." (oké ez cikkből van, de na... tökéletesen frappánsan leszögezi a tényeket. KeDvEnC)
5. Mindent, ami Bosszúállók (enyhén mániákusan imádott kedvencek) - nem csak együtt csapatként, hanem külön is.
6. Steve-Bucky
7. Mit látnék szívesen? Bármilyen cikkedet. Ez lehet furán hangzik, de azokat szeretem a legjobban.
8. Kerestem a chatet az ominózus előzetes után, mondom majd ott írok, hogy léccilécci, nyomogattam a gombokat, de nem találtam. Aztán azt gondoltam, talán jobb is, az enyémbe legalábbis annyi marhaságot írnak sokszor, hogy megérem törölgetni. Tetszik a blog így, ahogy van.
9. Még sose írtam kommentet, amiért ég is a kis pofám, szóval nem tudom... :$ De én baromira hálás vagyok, hogy írsz! És ami még fontosabb, hogy JÓKAT írsz!
10. *ölel*

Bocsi, ha van gépelési hiba, de mára kiszedtem a lencsém, és nem akartam visszatenni, mert így is porzásig szárította ma már a szemem!

Gratulálok a 300hoz!
THIS IS SPARTA!

xo

Raistlin írta...

AMY, SPARTAAAA! És ne aggódj, az Avengers 2 premierre magamat ismerve eleve jegyzetfüzettel megyek, és már nézés közben írom a ficet. (Oké, nem.) (A stáblista vége után öt perccel igen.)
A chat amúgy oldalt van, legalul, és rá kell kattintani, hogy "chat nyit" - mobilnézetben viszont nem látszik, hogy ne foglalja a helyet.

Morgen írta...

Úristen, gratulálok a 300-hoz :3 Annyira megérdemled, mert csodásan írsz.

1. Mi hozott a blogra? Fogalmam sincs, mert nagyon- de tényleg nagyon régen találtam ide. Még nem volt meg a HTML-es design és az előző címen működtél. De talán valahogy az Avengers-nek vagy a Sherlocknak volt köze hozzá.

2. Melyik a kedvenc novellád? A Bosszú Angyalai. Határozottan. Meg úgy az összes thorkid.

3. Melyik a kedvenc regényed? Nagy dilemmába kerültem, nem tudok választani a Revü a kegyetlenségről és az And it's Hard To Learn... között.

4. Van kedvenc idézeted? Kb minden második mondat.

5. Milyen jellegű történeteket olvasnál szívesen? (Humor? Horror? Ficlet? Nem-slash?) Nincs konkrét kívánságom, rajtad áll, én úgyis elolvasom.

6. Kik a kedvenc párosaid? Thor és Loki, minden mennyiségben, de miattad, iigen, miattad rágyógyultam Steve-re és Buckyra.

7. Mit látnál még szívesen a {bloody romantic}-en - cikkeket, ajánlókat, valami egészen mást? A cikkeid imádom, de szerintem ezt mindegyik alatt kifejtem. Szóval cikkeket.

8. Mit gondolsz a blog külsejéről? Könnyen kezelhető? Ráférne egy átalakítás?
Harmonikus, megnyugtató. Szerintem teljesen rendben van, eszméletlen a tartalom.

9. Tudod-e, hogy mennyire hálás vagyok neked?
Én vagyok hálás neked, amiért csinálod ezt az egészet :3

10. *és itt van az ölelés helye*
*virtuálisan megszorongat*

Csók, és még egyszer gratulálok ♥ :)

Raistlin írta...

Gyujj, MORGENEM - úgy köszönöm, hogy mindezidáig kitartottál mellettem ;u; És oh, a Bosszú Angyalai - egy időben nagyon örültem neki, büszke voltam rá, de újraolvasva nagyon bénának érzem a karaktereket, már fölötlött bennem, hogy átírnám, de... elég népszerű, és ti így szerettétek meg, szóval talán jobb, ha mégsem. (Csak rákenroll drámaiság ide vagy oda, nagyon el van túlozva egy-két helyen, legalábbis nekem.)

Hattie írta...

na oké.
1. vagy a death note (bocs), vagy valami japános (bjd?) fórum, pontosan már nem tudom. vagy lehet, hogy mindkettő egyszerre.
2. na bakker. Allsmäktig? de szerintem egy kicsivel több van egynél.
3. Tűhegyre szúrva ragyog. meg a Revü a kegyetlenségről, nagyon (NAGYON) szoros egymásutánban.
4. kedvenc idézetes dokumentumom van. de van egy pár jelenet ami szerintem saccperkábé a halálom napjáig kísérteni fog. (vagy lehet hogy nem pont erre gondoltál. a "Merem remélni, az nem kék?" valamiért egyébként nagyon mély nyomot hagyott bennem.)
5. ezt nagyvonalúan átugrom, mert mindenki tudja, hogy angst. mert.
6. thorki, ha már választani kéne? de igazából van egy pár. és: bármibe bele lehet húzni egy jó sztorival. (értsd: BÁRMIBE. másképp nem látogatnám a Merengőt.)
7. cikkeket cikkekkel.
8. én teljesen jól megvagyok rajta, de pont nem értek hozzá, hogy most jó-e vagy mi van, vagy milyennek kéne lennie. nekem tetszik ~
9. ... lehetséges, hogy említetted már. lehetséges, hogy én is. hogy kölcsönös. egypárszor.
10. ööö oké rendben de most amúgy is kócos a hajam de mindegy oké szeretés van

Raistlin írta...

HATTIE, meg vagy munyorgatva. Csak hogy tudd. Köszönöm.
[Illene folytatnom az And it's-et, de már nincs sok belőle hátra, és olyan furcsa lenne befejezni - nem lenne jó a háromszázat azzal ünnepelni, hogy "hahó, itt van az utolsó(előtti) fejezet! azt hittétek, hepiend?"]

Kija írta...

Először is gratulálok~

1. Mi hozott a blogra?
Édesdrága Susie-m az orrom elé tolta a blogod, én meg azonnal itt ragadtam.

2. Melyik a kedvenc novellád?
A Vadászjuss és a Pestis~

3. Melyik a kedvenc regényed?
Drunk on your tobaco lips~

4. Van kedvenc idézeted?
*elő a nyomtatott zugficeket* *el a nyomtatott zugficeket* áh, nem tudok dönteni...

5. Milyen jellegű történeteket olvasnál szívesen? (Humor? Horror? Ficlet? Nem-slash?)
Tőled bármit~

6. Kik a kedvenc párosaid?
Siren, Crowley/Aziraphael, Destiel...

7. Mit látnál még szívesen a {bloody romantic}-en - cikkeket, ajánlókat, valami egészen mást?
Ezt mind szép sorban egymás után? :3

8. Mit gondolsz a blog külsejéről? Könnyen kezelhető? Ráférne egy átalakítás?
Hallod, én ezt annyira szeretem és megszoktam, hogy ha valaki a nevedet említi, vagy a blogot, mindig felsejlik előttem a szín, a minta, Castiel... :33

9. Tudod-e, hogy mennyire hálás vagyok neked?
Ahogy én is neked.

10. *és itt van az ölelés helye*
*öleeeeeeeel*

Raistlin írta...

Hohó, szia, anyjuk! Akarom mondani. Köszönöm. Nagyon.

Storm child írta...

1. Mi hozott a blogra? Egy barát ajánlotta egykoron a blogodon fellelhető csuda Destiel ficeket( meg minden mást is úgy amúgy), így hát rájuk vetettem magam és azóta rászoktam és csüggök minden írásodon, fandomtól függetlenül.

2. Melyik a kedvenc novellád? Ááááááá. ÁÁáááá! *kétségbeesetten tépkedi a haját * Az összes Cherik,összes Starbucks. Az Ab Æterno, a Rítus,a
Finite incatatem és még annyi és annyi. Remélem eléggé leszűkítettem.

3. Melyik a kedvenc regényed? Lord Lazarus. Trouble+.Drunk On Your Tobacco Lips .

4. Van kedvenc idézeted? Hadd ne tegyem, kérlek.Légy kegyes. Hadd ne.

5. Milyen jellegű történeteket olvasnál szívesen? Slash,angst,slash,fluff,femslash. (Mindent.)

6. Kik a kedvenc párosaid? Cherik,Starbucks, Cecilos, Crowley és Azi, Siren, Destiel, Throbb, Hanci és Will.

7. Mit látnál még szívesen a {bloody romantic}-en - cikkeket, ajánlókat, valami egészen mást? Ajánlókat mindenképpen. Egy csomó filmet néztem meg és csomó könyvet/ficet olvastam el ajánlásod miatt. Meg amúgy cikkeket is. Meg amúgy bármit.

8. Mit gondolsz a blog külsejéről? Könnyen kezelhető? Ráférne egy átalakítás? Átalakítás esetén valószínűleg úgy érezném magam, mint aki betér egy szeretett szobájába s az teljesen átrendezne, átfestve köszönti.Én imádom,hogy hűvöskés mentás színei mögött melengető történetek lapulnak.

9. Tudod-e, hogy mennyire hálás vagyok neked? S, hogy én milyen hálás vagyok neked?

10. *és itt van az ölelés helye* *ölelés, bazinagyölelés*

Storm child írta...

Buta fejemmel elfelejtettem, hogy gratuláljak. <3 További szépet és jót és <3.

Raistlin írta...

Gyahajjjdeköszönöm - a designt amúgy nem akarnám *teljesen* lecserélni, mert *én is* eltévednék akkor a honlapon (és fene nagy meló volt eleve), de szeretek időről-időre meggyőzödni róla, hogy elég felhasználóbarát-e. Mármint az az útvonal, ahogy én néha visszakeresek egy-egy fejezetet vagy történetet, egészen nevetséges, de él bennem a remény, hogy ti jobban kezelitek a blogot, mint én :DD (a jelek szerint igen)

LadyLoss15 írta...

Komment, óh IGEN, az egyik kedvenc szavam a blogodon. :)
Először is: GRATULÁLOK!!! Szuper vagy!! *.*
1. Mi hozott a blogra?
Úgy emlékszem, te magad ajánlottad Merengőn, hogy látogassam meg a blogodat, mert ide hamarabb felkerül az And it's hard to learn, mint oda - logikusan. Aztán itt ragadtam. :)
2. Kedvenc novella: jézusom fogalmam sincs. Mindig az, amit utoljára olvastam. Illetve általában. Bár úgy rémlik, volt egy Cecilos, ami jobban megfogott a szokásosnál. :$ :)
3. Kedvenc regény: Hááát... nehéz... And it's hard to learn hozott ide, és már soksoksokszor olvastam is belőle lélekmegújító részleteket újra és újra. Talán háromszor az egészet elejétől amíg megvan. :) De! A Drunk on Your Tobbato Lips az új kedvencek közé tartozik, akkor is ha nem csak a tiéd, és még nem tudom, meddig lesz ennyire elöl a szívemben. :)
4. Kedvenc idézet? Hát, általában minden írásodban találok kettőt-hármat. Hosszfüggő. De van három idézet StickyNotes-ban a gépemen, amit minden nap bámulhatok a laptopomon. És azokat nem te írtad, de neked köszönhetem őket. Nádasdy Hamlet. :)
5. Humort mindig. Bár te Angst-ban és Fluff-ban is gyakran megnevettetsz. A slash korlátlanul jöhet. Hiányzik egy jó kis WTNV, de a Clintasha láttán sem fakadnék sírva. :) (Bár ez már nem stílus.)
6. Most komolyan soroljam a kedvenc párosaimat? :D A legfontosabbak: Destiel, Cecilos, Johnlock (pre-Reichenbach, vagy közvetlen utána), Clintasha, Azi/Crowley, Throbb :)
7. Cikkeket bármikor szívesen olvasok tőled. Ajánlókkal az a baj, hogy így is túl sok ajánlást kaptam, és csak zokogok, hogy nem tudom ezeket is olvasni/nézni/hallgatni/követni. Szívesen olvasnék verset tőled, de persze csak ha írsz is, és hajlandó vagy megmutatni. :) Valahogy el tudom képzelni, hogy bár első sorban prózai vagy, firkálj pár sort. És asszem - nem- meglepően jók lennének. :)
8. A blog külseje elsőre fura volt, de már imádom. Talán annyi, hogy a történeteknél néha nincs fejezetindex, vagy pl a Drunk on y t l -et nem találom (gondolom mert nem csak te írod) a sztoriknál, és nem tudom, hol keressem a Frisseken kívül. Azon kívül szuper. És egyedi. Respect! :)
9. Kicsit belegondoltam, és asszem sejtem. Wow. Letaglózó.
10. UGYE TUDOD, hogy mi mennyire hálásak vagyunk neked?? ;)
11. Nálam ITT van az ölelés helye. :P
További sok sikert és szép karriert! :) Én itt leszek, és követem az eseményeket, csendes - oké, nem olyan csendes - lelkesedéssel és szurkolással! ;P
LL15

LadyLoss15 írta...

Jézusom de fáradt vagyok Tobacco helyett leírtam hogy Tobbato... úristen. xD

Raistlin írta...

Mylady, köszönök szépen mindent ;u; Titokban van egy kötetre való versem - ennek ellenére évek óta nem írtam egy sort sem, viszont (botcsinálta) költőként kezdtem, és gyerekként sorra taroltam a pályázatokat, aztán nem tudom. Valahogy...kinőttem? Tizennégy lettem, új mezőnybe kerültem, ott már elvárták a szabályos, kötött ritmust és a hagyományos formát, amihez nincs érzékem. Nekem csak szavaim és soraim és rímeim és képeim voltak, mostanra meg szétfoszlottak. Nem bánom különösebben, azt hiszem. Keményebb a mezőny és kisebb a közönség, nem igazán érném el vele azt, amit a prózával; szeretek történeteket mesélni, ez lelkesít, a fanficben pedig az, hogy a kedvenceimről mesélhetek - a versek meg sokkal inkább rólam szólnak, és ráuntam magamra, azt hiszem; nem gyakoroltam eleget, és huszonkét évesen kínos lenne visszatérni ahhoz, ahol tizenéves fejjel tartottam. Összefoglalva a vallomást, titokban tartom, hogy valaha verseltem, és így tábori feladatoknál kellemesen meglepek mindenkit, hogy bármit be tudok zsúfolni ütemhangsúlyos, keresztrímes tizenkettesekbe, ha nagyon kell.

Névtelen írta...

héjjó! már régen jártam erre, de gondoltam ha már ilyen szép számot elértél én is gratulálok Néked, mert na. mert megérdemled az tutti:)

1. Mi hozott a blogra?
Hát a supnat azonbelül, a kismet off! című zseniális cukiságod.

2. Melyik a kedvenc novellád?
izéé,ez egy nehéz kérdés.. az biztos, h imádlak azért, mert írtál nekem egy gyönyörűséget a party at the garrisont, de azon kívül nem tom, nehéz kiemelni egyet. a lényeg a lényeg, h Te írd:D

3. Melyik a kedvenc regényed?
And it's hard...,meg a Tobacco is nagy kedvenc lett és perce a kismet off-ot is szeretjük

4. Van kedvenc idézeted?
van, de nem jut eszembe, vagy várj lehet, h mégis..vagy nem késő van és csak a bébiunikornis villog a szemem ellőtt..ami kicsit gááz..

5. Milyen jellegű történeteket olvasnál szívesen? (Humor? Horror? Ficlet? Nem-slash?)
ilyen sorrendben... meg ha lehet néha egy kis fluffot:)

6. Kik a kedvenc párosaid?
destiel,Crowley/Azi és ceciléket Te szeretteted meg velem, amiért külön nagy köszönet meg ölelés jár:)

7. Mit látnál még szívesen a {bloody romantic}-en - cikkeket, ajánlókat, valami egészen mást?
Szeretem a cikkjeidet, meg az ajánlóidat, uh ha lehet legyen még belőlük. (meg utána tök jó beszélgetések alakulnak ki amiket meg baromi jó pluszban olvasni hozzá)

8. Mit gondolsz a blog külsejéről?
Érdekes, nem szokványos, jó lehet rajta olvasni, nem égeti ki az ember szemét.
Könnyen kezelhető? Most már igen:D először fura volt, de megtanultam használni.. Ráférne egy átalakítás? Nem:) nekem így tetszik:) de ha megunod úgyis átalakítod, nem?

9. Tudod-e, hogy mennyire hálás vagyok neked?
És én Neked?

10. *és itt van az ölelés helye*
Nagy ölelések repülnek feléd, meg soksok energia, hogy bírjad tovább szuflával és írj még nekünk sok jóságot:) és köszönöm az írásaidat még egyszer (sokszor):D meso

GwenPage írta...

Nincs aki jobban megérdemelné nálad ezt a szép számú feliratkozót, hatalmas gratula hozzá ♥

1. Mi hozott a blogra?

Thorki ficeket kerestem, és a Szent Google elkalauzolt hozzád.

2. Melyik a kedvenc novellád?

Asszimiláció. Még. Mindig. Képes. Megríkatni.

3. Melyik a kedvenc regényed?

Tűhegyre szúrva ragyog *-*

4. Van kedvenc idézeted?

Sok. Nehéz lesz egyet választani. Na de akkor legyen ez:
"Tartsd ki, tarts ki, tarts ki még, szívszünetben hűl a vér. Tartsd ki, tarts ki, tarts ki még: aztán engedd, engedj, már nincs miért."

5. Milyen jellegű történeteket olvasnál szívesen? (Humor? Horror? Ficlet? Nem-slash?)

Tőled? Akármit. Bármikor és bármennyit. Tényleg.

6. Kik a kedvenc párosaid?

Ttárárá, Thorki; de emellett még Cherik és Hannigram.

7. Mit látnál még szívesen a {bloody romantic}-en - cikkeket, ajánlókat, valami egészen mást?

Az ajánlók jöhetnek rogyásig mert a zenei ízlésed ritka fantasztikus, és kompatibilis az enyémmel; így van ez a filmekkel is. De a cikkeidet is imádom, belátom, telhetetlen vagyok. ._. ♥

8. Mit gondolsz a blog külsejéről? Könnyen kezelhető? Ráférne egy átalakítás?

Szerintem gyönyörű, harmonikus, ízléses. Első blikkre kicsit nehéz eligazodni, de bejáratott olvasóként már nem okoz gondot.

9. Tudod-e, hogy mennyire hálás vagyok neked?

Te? Énnekem? Hát miért? OwO Te vagy az aki mindig elvarázsolsz a zsenialitásoddal meg lenyűgözöl a csodás személyiségeddel szóval psszt.

10. *és itt van az ölelés helye*

*arclilítós ölelés az* ♥ ♥

Ivy írta...

Gratulálok; teljes mértékig megérdemled. No.

1. Mi hozott a blogra?
Homoszexuális angolszász országok, ehh. De érdekes, hogy megtaláltam vagy három helyen is az írásaidat és azt hittem, hogy teljesen más emberhez tartoznak. Ne nevess, nagy sokk volt, amikor kiderült, hogy egy ember vagy, aki mindenhol ott van .-.

2. Melyik a kedvenc novellád?
GoT fronton a Farkastörvény így kint van a falamon. Kosztolányi és Krusovszky közt. A Good Omens ficceid lenyűgözőek és valahol mindig úgy érzem, hogy nem értem, nem értelmezem őket teljesen és még ezer meg ezer világot rejtenek magukban, szóval időről időre újraolvasom őket és lám csak, tényleg mindig találok bennük valami újat. (Tiszta Biblia/Próféciák hatásuk van...) Az Avengers és a Hannibál egymással vetekedve szórakoztat; megvallom, ha szar napom van és még a redőnyt se szívesen húzom fel, akkor szoktam őket előkapni. De, a jelenlegi fandomok közül talán a legjobban a Night Vale írásaidban tudok elmerülni. Mármint ez az ami szerintem baromira passzol hozzád.

3. Melyik a kedvenc regényed?
Tűhegyre szúrva ragyog. Pont.

4. Van kedvenc idézeted?
Szívizomhúr. Van egy ilyen szó a falamon, neked tulajdonítva. Fogalmam sincs hol írtad és mikor és miért, de zokogva mondok ezer meg ezer hálát érte.

5. Milyen jellegű történeteket olvasnál szívesen? (Humor? Horror? Ficlet? Nem-slash?)
Mindennapi!AU Fluffot, amiben a legnagyobb konfliktust a nappali átfestésére legalkalmasabb ecsetmárkának kiválasztása jelenti.

6. Kik a kedvenc párosaid?
Arctalan Öreg Hölgy és A Nő Olaszországból. Van shipnevük? Lehetne shipnevük.

7. Mit látnál még szívesen a {bloody romantic}-en - cikkeket, ajánlókat, valami egészen mást?
Az írót. Mármint nem tudom észrevetted-e, de van egy nagyon komoly személyes varázsod, ami átüt a laptop képernyőjén és azt mondja, hogy bízz bennem, jó lesz.

8. Mit gondolsz a blog külsejéről? Könnyen kezelhető? Ráférne egy átalakítás?
Eszedbe ne jusson! Átalakítani. Hozzányúlni. Gyönyörű, és állandóan gyönyörű. De mondjuk egyszer csinálhatnál egy olyan posztot, hogy a blog összes eddigi dizájnjából egy részletet. Nem tudom lefotózod-e őket, vagy valami, de néhány kép esetleg régi fejlécek biztos vannak még mentve. Szerintem érdekes lenne, hogy hogy változott a blog témája és hangulata felhasználóról felhasználóra.

9. Tudod-e, hogy mennyire hálás vagyok neked?
*intenzíven belepirul a zoknijába*♥

10. *és itt van az ölelés helye*
*majd elfolyik*

Catty írta...

Én a merengön találtalak, és ott olvastam az avengers assemble-t ami azóta is a kedvencem. A stucky-t is te szeretetted meg velem, és csak úgy zárójelesen az összesért oda meg vissza vagyok. Az ölelés és a hála neked jár, ja és a bloggal és a tartalommal abszolút meg vagyok elégedve,így érdemleges hozzáfüznivalóm nincs, esetleg annyi, hogy teljes szívemböl gratulálok és kívánok még százszor ennyi rendszeres olvasót ^^

Raistlin írta...

GWEN PAGE, nagyon szépen köszönöm, hogy kitöltötted ;u; És éljen a Thorki. Örökké. Vagy négyezer évig. Saccperkábé.

IVY, murr, őrülten megtisztelsz, és kénytelen leszek bevallani, hogy a szívizomhúr létező szó, nem saját találmány. (A Harry Potterben is felbukkan sokszor a pálcák alapanyagaként.) [Pedig szép lett volna kitalálni.]
u.i: Arctalan Olaszországból? Öreg Nő? HölgyNő?

CATTY, köszönöm szépen a kommentet nagyon, pláne mivel dúskálok minden Stucky-térítésen.

Moszat írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Moszat írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Moszat írta...

Először is nagyon gratulálni szeretnék a 300 feliratkozóhoz, igazán megérdemled, sőt még sokkal többet is! :)
1. Mi hozott a blogra?
Hm, azt hiszem a Merengőn olvastam először tőled a Game of Thrones || Genezis-t és azonnal megfogott a stílusod, valamint a slash, így amikor láttam az alján a blogod címét nem átallottam azonnal rákeresni. (és azóta meg függő vagyok :3)
2. Melyik a kedvenc novellád?
Történet Steve Rogers szakálláról :D abszolút, amúgy nem tudom miért, valójában nem is a kedvencem a Steve/Bucky páros, de ez valahogy piszkosul jól el lett találva.
Meg e mellett kb az összes GOT-os novellád is.
Jaj és ki ne felejtsem az x marks the soft spot of your heart-ot!!
3. Melyik a kedvenc regényed?
Áh ebből se lehet egyet kiemelni! Először is a Tobacco Lips <3 valamint a kismet OFF! és az And it's hard to learn, and it's hard to love ez utóbbit jó havi rendszerességgel újraolvasom. :D
4. Van kedvenc idézeted?
Van. Jó sok. Az x marks-os ból szinte az egészet ide idézhetném, annyira király ahogyan írsz.
ez a rész pl: " Hát ez van, mert tényleg cuki - hagyja helyben Erik, ahogy bezsebeli. - Hogy szerezted meg, Peter? Vezetek.
- Hát ez az - vágja rá a fiú -, vezetsz!
Erik rövid megfontolás után kifakad.
- Tudod, hogy nézel te ki? Mint a kattant gyerek az American Horror Storyban.
Peter felemeli a mutatóujját.
- Nem kattant, félreértett.
- Lemészárolta a fél iskolát - mondja Alex.
Erik röviden felnevet.
- Mondjuk azt meg tudom érteni - jegyzi meg, ahogy sávot vált.
Charles udvariasan érdeklődik:
- A tömeggyilkosságot?
- Alkalomadtán helye van."
percekig nevetek rajta mindig. Meg a Tobacco Lips-ből is annyit tudnék idézni, hogy ki se férne. :D
5. Milyen jellegű történeteket olvasnál szívesen? (Humor? Horror? Ficlet? Nem-slash?)
Slasht minden mennyiségben! Humor is, horror is jöhet, bár talán azokat a műveidet szeretem a legjobban, amikben nincs fluff. A vicces de ugyanakkor szomorú, iróniával és baljsetelemmel és végül kis boldogsággal átitatott történeteidet.
6. Kik a kedvenc párosaid?
DESTIEL. Ehhez nincs több hozzáfűzni valóm. :)
7. Mit látnál még szívesen a {bloody romantic}-en - cikkeket, ajánlókat, valami egészen mást?
Nem is tudom... még több történetet! :D
8. Mit gondolsz a blog
külsejéről? Könnyen kezelhető? Ráférne egy átalakítás?
Abszolút könnyen kezelhető, s szuperül néz ki, én főleg okostelefonról szoktam nézegetni, és nagyon praktikus.
9. Tudod-e, hogy mennyire hálás vagyok neked?
És te tudod, hogy mennyire vagyok hálás én neked ezért a sok fenomenális történetért?!! Először is te vagy véleményem szerint az egyik legjobb magyar ficíró! A szófordulataid zseniálisak, a szókincsed mindig lenyűgöz, és valahogy, olyan szórakoztatóan frappánsan írsz, amitől mindig kedvem támad újraolvasni mindenedet. Szóval én köszi!
10. *és itt van az ölelés helye*
*visszaölel, jó magas ráadásul hosszú karokkal, jól meg tud ölelgetni*
cupp <3

Raistlin írta...

MOSZAT annyira aranyos nickneved nem igaz már az isten szerelmére... akarom mondani, nagyon szépen köszönöm ;u; A Genezist imádtam írni, csak azzal kirobbantottam magam alól a talajt kicsit, mert azóta minden modern GoT AU, amit írok, csak annak az árnyéka (legalábbis úgy érzem) - de remélem, sikerül túljutnom ezen, és lesz még Throbbékkal sok-sok ötletem. [És egy ponton tovább kéne írni az And it's-et. Lassan lediplomázok és még gólyaként kezdtük írni. Szégyen.]

Nussy írta...

Hatalmas nagy gratuláció a feliratkozókhoz, megérdemelted mind, egytől egyig! Meg még úgyis lesz ez ötször ennyi, csak pislogsz és hoppá.
Ha már kérdezted és lehet és szabad, szeretnék tőled még több cikket olvasni, mert bírom, ahogy kifejted egy-egy témában a véleményedet, és még ha nem is mindig értek velük egyet, hát... Kurva jó érzés valaki olyan ember látásmódjával, gondolataival szembesülni, aki zseniális stílussal és arányérzékkel van megáldva, és lebilincselő humorral, öniróniával, kellemesen, szellemesen tálalja azokat. (egyszóval bírom a stílusodat, nénje.)

Raistlin írta...

Nussy szeretve vagy és egyben meg vagy ádva gondolatbéli hálasörökkel sűrűn ;u;

jederanalexa írta...

Szia!
1. Én a merengős profilodban találtam rá a blogod linkjére.
2. x marks the soft spot of your heart (egyszerre nagyon cuki és nagyon édes), de nagyon szeretem még a Непробужденный-t is (ez volt az első írás, amit olvastam tőled, ezért nagyon különleges helyet foglal el a szívemben).
3. Lord Lazarus (Mind a hat fejezet zseniális!)
4. Fuh, ez nehéz kérdés, mert rengeteg van:
Cherik:
"- Kb az egész x marks the soft spot of your heart.
- És a neve csak ennyi: S.O.S.
- És mégis, mégis, a helyzet ez: egy terroristát keresnek, egy titkos szervezet gyilkos vezérét - és Charles ágyában csak egy megfáradt férfi fekszik.
- Utálnák Európát, emlékeztette magát Erik, ahogy pár pillanat múlva feldübörgött a lépcső, és két visongó tízéves száguldott feléje; utálnának engem, gondolta jóval halkabban. Biztos volt benne, hogy nem vetődnének ilyen vehemenciával a karjaiba, ha minden nap látnák, hogy nem hangozna ilyen lelkesen a papa, papa, papa.
- Ich hab dich echt vermisst! - hadarta Peter, ahogy a derekába kapaszkodott.
- Erik az ezüst tincsek közé fúrta az ujját, és ez annyira furcsa volt. Ha igazán őszinte akart lenni magával, a gyerekek megrémítették: irracionális lényeknek tűntek, akikkel lehetetlen érvelni vagy vitatkozni, de valahogy mégis élt benne a meggyőződés, hogy Peter, Peter aztán a látszat ellenére egy baromi értelmes gyerek (a legokosabb kissrác a világon, ami azt illeti) és nem mellesleg aranyos.
- - Hé - mondta Erik, és őt is meglepte, milyen puha a hangja. - Hahó. - A kislány felé irányította a mezőket: óvatosan csak, ahogy egy ölelést küldenek.
- Szeretlek, gondolta Erik. Istenem, mennyire szeretlek.
- Lehnsherr-MacTaggert 1:0. :D
- - Maga - üvölt Erik, és hadonászik. - Kastély! (Legnagyobb kedvenc.)
- “Szeretem, ahogy mondod a nevemet. Szeretem, ha szeretnek.” (Édes!)
- “Ugye tudod, hogy akarlak majd megint az éjjel - és az ébrenlétem minden percében - hogy az álmaimba is követsz - hogy drága Erik, én visszavonhatatlanul és menthetetlenül és mindörökre egyedül téged szeretlek, mindenemmel, mindenemmel, mindenemmel…”
- - Aggh. Úgy imádom a szexet.
- s z e r e t n é d . a . s k r i z o f é n i a . ö s s z e s . t ü n e t é t . p r o d u k á l n i ? a m í g . n e m . t a n u l o d . meg . k o n t r o l l á l n i S Z E R E T N É D ?!
- Moira attól még csak ember marad; Charles pedig az övé, mindörökké. (IGEN!!!)
Stucky:
- A teljes Assemble!
- Szexisten vagyok!
- - James, komolyan?
- - Meleg vagyok - emlékezteti Bucky.
- Igen? - kontráz Clint. - Akkor állj már kicsit közelebb.
- - Ráugrottál egy gránátra!? - üvölti Bucky, és felé lép (a felettese felé; Steve?) Steve meg riadtan hátrál.
- Szex csak a zuhany alatt van, a reggel, amikor hazaérnek.
- jön-lát-szarráöl
- Száguldunk a válasz felé, amíg Bucky tőből ki nem tépi a kormányt."
Oké, kissé sok lett.
5. Slash (főleg ha Cherik), de szeretem a nem-slash történeteidet is (pl: Clintasha).
6. Jelenleg Cherik és Clintasha.
7. Szívesen olvasnék még metákat, AU-kat plusz Charles/Raven novellákat (SZIGORUAN TESTVÉRI ALAPON!).
8. Szerintem pont jó, ahogy van.
9. Ezt inkább nekem kéne mondanom! :)
10. Hálásan és hevesen visszaölel.

Raistlin írta...

Juj, nagyon szépen köszönöm a kitöltést ;u; És igen, Raven sajnos nálam nem játszik túl nagy szerepet - a külföldi ficek szinte mindegyikében felbukkan, és én többnyire próbálom másoknak is átadni a terepet, mert annyi remek X-men karakter van, de most elgondolkoztattál. Nagyon.

D.L.L. írta...

1. Mi hozott a blogra?
Szerintem a világ létező összes Hetaliat tartalmazó blogjának felkutatása még a leghardcoreabb fankorszakomban. Aztán keveset jártam erre, végül a WtNV ficek és a fordítás tartott itt.
2. Melyik a kedvenc novellád?
Valószínűtlenségi változó
3. Melyik a kedvenc regényed?
All about us (nem tudom fönn van-e még, de akkor is az, már az e-bookomon is rongyosak a lapjai, és az.)
4. Van kedvenc idézeted?
Eric levele a Lord Lazarusból. Benne van az idézetes füzetkémben úgy komplett.
5. Milyen jellegű történeteket olvasnál szívesen? (Humor? Horror? Ficlet? Nem-slash?)
Háború. Romantika. Háborús romantika. Meg legyen újra Night Vale *-*
7. Mit látnál még szívesen a {bloody romantic}-en - cikkeket, ajánlókat, valami egészen mást?
Cikkek mindig jöhetnek, főleg a meták amikben bebizonyítod hogy mindenki buzi. Azok olyan felemelőek.
8. Mit gondolsz a blog külsejéről? Könnyen kezelhető? Ráférne egy átalakítás?
A kinézet nekem tetszik, egy kérdés kering már bennem rég óta: Hogy kell a régebbi posztokhoz visszamenni? Mármint amik már nem az első oldalon vannak?
9. Tudod-e, hogy mennyire hálás vagyok neked?
*irul-pirul, igazánnincsmiértezik* Amúgy csak mert nem tudom, hogy hova írjam, megragadom az alkalmat, és köszönetet mondok az ask-od létezéséért, mert jobb vagy mint bármelyik online és egyéb lelkisegély szolgálat, valamint szinte az egyetlen ember vagy aki növeli a színvonalat arrafelé (illetve biztos nem, de hol vannak a többiek?)
10. *és itt van az ölelés helye*
*huuuuuggggsss*

Raistlin írta...

D.L.L., nagyon szépen köszönöm, hogy kitöltötted ;u; Rendes nézetben (tehát nem mobil-készülékről) a Castieles gif alatt van egy "régebbi történetek" felirat, azzal lehet előre/hátra lapozgatni a hírfolyamban, mint a tumblrön :3 (Beismerem, bloggeren szokatlan helyen van szerencsétlen)

Ó és az édes-bús ask.fm. Valahányszor meglátom ott a főoldalt, eldöntöm, hogy ismét törlöm magamat, de ti meg olyan kedvesek vagytok, és olyan jó, hogy a szégyellősebb olvasókkal is tudok beszélni legalább egy kicsit... cserébe megválaszolom én hússzor is Az Élet Legmélyebb Kérdéseit Önjelölt Kiátkozott Zseniktől. Érdekes megfigyelni, ahogy fokozatosan összeomlik ott az idegrendszerem minden egyes nap.

Izabella Miglécz írta...

1. Mi hozott a blogra?
A merengőn bukkantam rá a Kismet off! regényedre és beleszerettem.

2. Melyik a kedvenc novellád?
Ez egy fogós kérdés. Többet ér mondani?
Vadászjuss; Miért nem jó Sam Winchesternek lenni? ééés a Csak legyen a címben eper:)

3. Melyik a kedvenc regényed?
It's hard to learn and it's hard to love- Körülbelül hatszor elolvastam az eddig publikált részét és összeszorított csuklóval ülve várom a folytatását.

És a Drunk On Your Tobacco Lipset is muszáj vagyok ide írni, mert egyszerűen imádom, ahogyan bénáznak benne Aziék <3 (Crowley ajándékvásárlását könnyezve röhögtem végig)

4. Van kedvenc idézeted?
A Shellshockból szerettem volna idézni, de sajnos nem találom a történetek között. :(

5. Milyen jellegű történeteket olvasnál szívesen? (Humor? Horror? Ficlet? Nem-slash?)
Jöhet mind, csak maradjon slash kérlek-kérlek :3

6. Kik a kedvenc párosaid?
Dean és Castiel
Steve és Bucky

7. Mit látnál még szívesen a {bloody romantic}-en - cikkeket, ajánlókat, valami egészen mást?
Utazónaplóidat nagyon szívesen elolvasnám ^^

8. Mit gondolsz a blog külsejéről? Könnyen kezelhető? Ráférne egy átalakítás?
Imádom a kezdőlapodon ücsörgő Castielt, és tetszik a blog külseje is.
A mobilbarát nézeten csiszolnék egy kicsit :))

9. Tudod-e, hogy mennyire hálás vagyok neked?
Megtisztelve érzem magam :) <3
10. *és itt van az ölelés helye*
I wuw hugz <3

Raistlin írta...

Köszönöm a kitöltést~! A Shellshock a Supernatural-címke alatt van, de nem a Destielnél (mert hivatalosan nincsenek együtt a történetben; azért lehet, hogy a könnyebb kezelhetőség kedvéért oda is beteszem)
A slash mindenképp marad, ez az oldal fő profitja, azért van benne a kérdés, hogy felmérjem, alkalmanként szívesen látnátok-e egy-egy hetero történetet :3 A mobilnézet... no azzal igazad van. És kemény menet lesz.

Ashtray_heart írta...

Gratulálok a 300 feliratkozóhoz :3

1. Mi hozott a blogra? A Death Note-os korszakod óta követlek, úgyhogy pontosan nem emlékszem...talán Merengő.
2. Melyik a kedvenc novellád? A hullámok állandósága, Cosmo bölcse :D
3. Melyik a kedvenc regényed? Revü a kegyetlenségről, And it's hard to learn, kismet OFF
4. Van kedvenc idézeted? "A szeme árnyalata pontosan megegyezett a tenger és a horizont bizonytalanul derengő kékjével, a haja pedig a hátuk mögött hagyott homokfödte partokra emlékeztette Robbot. Nem a képeslapok színei voltak ezek, a kék és az aranybarna ideája, hanem valódi, fantasztikus árnyalatok, vízmosta sár és koszos láthatár."
5. Milyen jellegű történeteket olvasnál szívesen? (Humor? Horror? Ficlet? Nem-slash?) Olyanokat amiben Theon és Robb boldogan élnek míg meg nem halnak, Sansának meg sose fogy el a citromos süteménye. Ha ez lehetetlen, akkor angstokat.
6. Kik a kedvenc párosaid? Destiel, Throbb
7. Mit látnál még szívesen a {bloody romantic}-en - cikkeket, ajánlókat, valami egészen mást? Cikkeket és ajánlókat is! Nagyon szeretem őket. ^^
8. Mit gondolsz a blog külsejéről? Könnyen kezelhető? Ráférne egy átalakítás? A "Történetek" opció fent fantasztikus, mindent pillanatok alatt megtalálok, ha kedvem támad újraolvasni. Szép letisztult a dizájnja is, és szeretem Cast oldalt. :>
9. Tudod-e, hogy mennyire hálás vagyok neked?
10. *és itt van az ölelés helye* ♥(✿ฺ´∀`✿ฺ)ノ

Raistlin írta...

drága Ashtray Heart, keblemre - és ÓISTENEMTHROBB. Csak ne fájnának ennyire. De tartozom nekik hatezer hepienddel. *a távolba mered*

cécile írta...

1. még ismerkedtem a fanfiction műfajával, hol máshol, mint a merengőn. éppen kalapáccsal csaptam volna szét a monitort, amikor adtam egy esélyt még egy fanficnek. ez volt valamelyik ezeréves johnlock ficed. [mély sóhaj] [párás szemek] megnyugodtam. elnevettem magam. megtaláltam a bloodyromanticet. szerelmes lettem az írásaidba. [és beléd is]

2. a reset:blackout, az Ördögűzés, staccato és a Halotti beszéd és könyörgés. (és az összes többi.)

3. a Tűhegyre szúrva ragyog. kérdés nélkül.
és a Drunk on your tobacco lips.
mégsem kérdés nélkül.

4. Earl a sziklaperem szélén állt a virradatban.
A nap fénye most
egyedül rá vetül:
Cecil inge van rajta és Carlos alsónadrágja,
a sötétben
nem találta a sajátját.
Az ég alja zölden dereng, kékbe olvad.
Méreg. Acél.
Egy lépéssel
közelebb
a peremhez és
úgy tesz mintha
nem lépett volna át
minden határt

5. bármilyet. ezzel most nem segítettem sokat, igaz?

6. Hannigram, Cecilos, Siren, Destiel [nem sírok]

7. cikkeket, ajánlókat, vagy valami egészen mást. ilyen sorrendben.

8. gyönyörű, letisztult, és szerelmes vagyok Castielbe ott a jobbján.

9. és azt tudod, hogy én milyen hálás vagyok neked?

10. *nagyon hosszú ölelés helye* ♥

Raistlin írta...

CÉCIL jajajaj köszönöm/köszönlek, de nagyon *visszaölelget*

jederanalexa írta...

Szia!
Ne haragudj, de a 7-es pontból valamit kifelejtettem: Szívesen látnék még James/Michael RPS ficiket is. Remélem, nem baj, hogy ezt ide írtam le, és nem az előzőhöz.

Mitsuki írta...

1. Mi hozott a blogra?
A drága littlemissprimadonna hozott a blogra, méghozzá a Revü a kegyetlenségről ajánlásával. Ő hozott és a történet ragasztott ide.

2. Melyik a kedvenc novellád?
Fandomonként szedem őket, mert mindent imádok és csordultig tudnám írni a komment szekciók velük.

Starbucks, AmcsiKapcsi - Непробужденный
Extreme ways

Ineffable-ék - Ab Æterno
Gyökerek Night Vale-ből - Valószínűtlenségi változó
Csak legyen a címben eper

Kannibál Kajcsik - Halotti beszéd és könyörgés
A wendigo lánya

Csip-csup cherik - x marks the soft spot of your heart

és ja. nem vagyok érvágós angst rajongó. nem.

3. Melyik a kedvenc regényed?
Az összes. Nagyon meg tudsz ám fogni velük.
Ha egyre kellene ráböknöm, akkor a Lord Lazarus jelenleg ami a top.
Imádom a Drunk on Your Tobacco Lips-et is, mint a fene.
És a Tűhegyre szúrva ragyog nagyon kedvenc ám.

4. Van kedvenc idézeted?
Annyira sok kedvenc idézetem van, hogy most azt kapod meg, amit először megtaláltam:
"És ott álltak, a levegőbe kapaszkodva; és várták, hogy az idő megtorpanjon valamelyikük oldalán,
hogy lelassuljon vagy feleslegessé váljon, és a két dimenzió egymásba hajoljon és átölelje egymást.
És ott állnak, még mindig, még mindig, még mindig..."

/Valószínűtlenségi változó

5. Milyen jellegű történeteket olvasnál szívesen? (Humor? Horror? Ficlet? Nem-slash?)
Folytasd amit megkezdtél, lásd regények. Vevő vagyok az újdonságokra, például a gondolatfolyam-technikás dolog is tetszett.

6. Kik a kedvenc párosaid?
fura szőke a rádióból meg a tökéletes tudósa - Cecilos
másik fura szőke meg a tetovált kígyó haverja - Ineffable Husbands
a kedvencek...

...
kérlek ne sértődjetek meg fémpajzsos meg fémkarú bácsik - Starbucks
és a könyvmoly meg az érmedobáló barátja is imádott - Cherik
és gasztromókus meg a kutyás haverja se - Hannigram

végül mindenkit felsoroltam. ez van.

7. Mit látnál még szívesen a {bloody romantic}-en - cikkeket, ajánlókat, valami egészen mást?
A metáidra, mint kiéhezett farkas vetem magam, zene, cikk, ajánló, amihez kedved van. És még 2 kérdéssel lejjebb iy nyitott vagyok az újdonságokra.

8. Mit gondolsz a blog külsejéről? Könnyen kezelhető? Ráférne egy átalakítás?
Kellemes, csinos, a mobil nézet is jól használható.

9. Tudod-e, hogy mennyire hálás vagyok neked?
Nyet. Mivel mindenhová kb. a mindent és mindenkit írtam....

10. *és itt van az ölelés helye*
*visszaölelget*

Nessy írta...


1. Mi hozott a blogra?
Trónok harca témában kerestem apró szöszöket és egyszer csak tovább mentem a merengőn, beírtam a gugliba a szavakat, aztán ezt az oldalt dobta ki másodiknak. Jött a klikk, és azóta minden hétvégén (mikor újra net közelben lehetek, jezz) igyekszem fellépni ide. :) ((((nagyon zárójel(( a Trónok után a Sherlock írások voltak a következő áldozatok <3 ))))
2. Melyik a kedvenc novellád?
Ez az a kérdés, amire nem tudok válaszolni...és hogy miért? Mert nem egy kedvencem van, hanem SOK. Szinte minden témádba belekukkantottam már, és úgy hiszem ennek örül a legjobban az író, amikor minden művéből megfogja valami az olvasót.
3. Melyik a kedvenc regényed?
Hát...az van, hogy igen csak le vagyok maradva az olvasással... de ha beérlek, ígérem elmondom!
4. Van kedvenc idézeted?
Hogyne! Nagyon sok~ De ami most leginkább aktuális: " Talán ehhez az érzelemhez nem kell indíték.
Van gyújtópontja a szánalomnak és a gyűlöletnek.
A szerelem csak van; a nyelvük hegyén, a levegőben, minden egyes lélegzetben.
A csendben." (Amúgy a Mínusz decibelt 5x olvastam eddig... yay~)

5. Milyen jellegű történeteket olvasnál szívesen? (Humor? Horror? Ficlet? Nem-slash?)

Bármi jöhet kategória vagyok. Humor, romantikus, horror, szomorú, vidám, rózsaszínköd, +18as party...mindegy amíg tőled jön. Szeretem az ötleteidet, és ahogyan írsz~
6. Kik a kedvenc párosaid?
Crowleyék :) (Bírom a párosaidat, de az én szívcsücskeim mások az adott sorozatokból/filmekből. Utánuk jönnek a te párosaid és a következő lépcső a nyulak :3 xD)

7. Mit látnál még szívesen a {bloody romantic}-en - cikkeket, ajánlókat, valami egészen mást?
BÁRMIT! Tényleg. :)
8. Mit gondolsz a blog külsejéről? Könnyen kezelhető? Ráférne egy átalakítás?
A blog úgy jó ahogy van. :)
9. Tudod-e, hogy mennyire hálás vagyok neked?
Fogalmam sincs, de remélem annak ellenére, hogy általában elfelejtek megjegyzést írni, de nagy lelkesedéssel olvasok...azért egy picikét?
10. *és itt van az ölelés helye*

Oh! *egy nagy ölelés neked is, meg egy szívecske ( <3) mert fantasztikus vagy. :)*

Raistlin írta...

MITSUKI, imádom az alternatív fandom/shipneveid.

NESSY, jól hiszed, hogy ennek örül a legjobban az író, szóval most szemléld boldog arcom ragyogását. És köszönöm!

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS