a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2014. augusztus 4.

Levelek kontextus nélkül

Címek kreativitás nélkül. Steve üzenetei Buckynak, a háború után, orvosi tanácsra.


LEVELEK KONTEXTUS NÉLKÜL



Kedves Bucky,

hello. Figyelj, szóval te már nem élsz, és nekem újra és újra le kell írnom ezt, hogy nem vagy életben, a PTSD-dolog miatt, meg hogy - ezt figyeld - “realizáljam a traumát.” Jó, mi? 
Semmi sem volt annál valóságosabb, mint amikor láttalak lezuhanni. Az egész világ fókuszba zökkent, tudod?

A pszichiáterem szerint beszélnem kell neked az érzéseimről. Mert hogy “le kell vezetnem a visszafojtott haragot”. Szerinted “levezetésnek” számít, ha az ember nekihajt a sarkkörnek egy náci szuperrepülővel...?
Ezt még nem is mondtam. Szóval hé! Képzeld! Öngyilkos lettem. Hogy mik vannak!

Tudom, hogy nincsenek szellemek, mert akkor már rég kísértenél ezért. Így kiszóródnának mondjuk a tablettáim, és kiadnák a feliratot, hogy “STEVE TE ROGGYANTAGYÚ FÉLBAROM”

Egy csomó tablettát kell szednem.

Segítenek aludni. Segítenek megnyugodni, meg enni, meg hát, élni. Mert megöltem magam, és most dunn, csapó kettő. The show must go on. Volt a rádióban, tudok azonosulni vele.

Peggynek igaza volt. Azt mondta, hogy tiszteletben kell tartanom az áldozatodat. Azóta meg azt mondják nekem, hogy újra és újra el kell temetnem téged.

Nincs egy átkozott sírhelyed sem,  Bucky. Egy normális, úgy értem. Ami nem egy háborús emlékmű.

Többek voltunk a háborúnál.
 Hatalmasabbak.

Barátod,
Steve

✦ ✧ ✦

Kedves Bucky,


✦ ✧ ✦

Bucky,

ma hallottam egy viccet, amit el akartam mondani neked, és láttam



✦ ✧ ✦

Bucks,

nem tudok aludni, az a helyzet. Ez a város sosem alszik, és a zajok mások, mint anno voltak (akkor, amikor még éltél) - fiatalok fecsegnek és tapsolnak és táncolnak és dalolnak, és néha bekapcsol egy taxirádió. 
Ez amúgy egy nyugalmas környék. Van valami klub a szomszéd tömbben, ami viszont elég felkapott.

Még egyszer sem voltam ott.

Te már törzsvendég lennél.

Nem tudom, fiatal vagyok-e. Az ablakban állva úgy érzem magam, mint egy öregember, ahogy egy függöny mögül figyelem ezt a végtelen masírozást, és hallgatom a párbeszédek szüntelen hömpölygését - egyetlen értelmes mondatot sem tudok kivenni. Öreg vagyok és közben a kölyök is vagyok az osztályban, a leghátsó padban, amíg mindenki más a padtetőre huppanva pletykál, a napokon, amikor nem vagy ott, az órákon, amikor nem vagy ott, és az egyetemen; és amikor rájövök, hogy igazából magányos vagyok, nélküled az vagyok, ott ültem és  most itt állok és Jézusom, Bucky - te voltál mindenki és minden az életemben, és persze, soha nem vettem észre, mennyire üres ez, ez az egész, mert te kitöltötted a teret és melletted soha semmiben nem szenvedtem hiányt.

A halálod óta valami meghorpadt bennem, mint egy roncsban. Nem tudom, hogyan fogalmazzam meg.

Filmeket szoktam nézni ilyenkor, amikor nem tudok aludni. Másfél órásak. Egyik DVD-lemez a másik után, amíg a lejátszó túlmelegszik. Fejhallgatóval nézem, a szomszédok miatt.

Kommentelem neked az egészet.

Ha nem kapcsolom ki az agyam, akkor mellettem ülsz a kanapén, és együtt röhögünk a poénokon és lesajnáljuk a cselekményt, ha rossz, és kiválasztjuk a kedvenc karaktereinket.   

Azt hiszem, ez a gyász.

Szóval kikapcsolom az agyam. Nem figyelek oda, sugárzik az arcomba egyik sztori a másik után és én csak bámulom a lepergő filmkockákat, másodpercenként harminc kép és egyiket se látom.

Gyere haza, Bucks.

Van egy tök jó kanapém. És a tévém színes.

Steve

✦ ✧ ✦

Buck,

röhögni fogsz. Nem fogsz röhögni. Nem vagy--
A fenébe, földönkívüliek. Manhattanben.
Emlékszel, mennyire szerettem azokat a tudományos-fantasztikus füzeteket? És a jupiteres képregényemre, amikor minden holdat emberek laktak, akik nem tudtak egymásról?
Hát ha-ha.
Most sokkal kezelnek. De megvagyok. Igazából Schmidt feje után ez már így…

A civilek jól vannak. Nincsenek halálos áldozatok. Ez a lényeg. 
Tonyt szerintem bírnád. Én eléggé utáltam, elsőre. Rád emlékeztetett, olyan volt, mint egy olcsó paródiád, aranyszívű fenegyerek csak az aranyszív nélkül, anélkül, ami téged olyan fontossá tett. De Tony is rendben van. Eléggé megjátssza magát.

A csapatunkban van még egy tudós, aki zöld óriássá tud változni, egy földönkívüli félisten, egy ex-orosz kém és egy íjász, akit Loki hipnotizált, de már jól van.

Megkérdeztem Tonyt a repülő autókról a kedvedért. Nem értettem igazán, mit magyarázott. Tele volt a szánk kajával.

Most azt mondják, megmentettük a világot. Senki se tudja, mennyire félek. Én is csak mindig utólag tudom meg. Elvégzem a küldetést, aztán hazamegyek, és olyan, mintha befulladnék, pedig már egészséges vagyok. És te ilyenkor már rég itt lennél egy papírzacskóval és pohár vízzel.

A Kommandóból már senki sem él. Mindenki más békésen halt meg. Hetven, meg nyolcvan évesen. Kölykeik vannak, meg minden. Unokáik.

És akkor ott vagy te az összezúzott csontjaiddal a szakadék torkában.

És itt vagyok én.

Egyszerűbb lett volna, ha akkor és ott utánad ugrom?

A világ már sokkal szebb. Egy sokkal szebb világban nyugszol. Azt hiszem.

Plusz-mínusz, hát, a földönkívüliek.

Steve

✦ ✧ ✦

Hé Bucks,

Halloween! Ez volt a kedvenc ünneped. Idén sem öltöztem be semminek; túl gyakran viselek jelmezt amúgy is, azt hiszem. Pár kölyök bekopogtatott, Fury a plafonon lesz, hogy ajtót nyitottam, de remek srácok voltak, én pedig betáraztam MilkyWay-el meg azzal a Dr Pepperös rágógumival, és volt pattogós cukorkaporom is. Az marha jó. Az egyik brancs azt mondta, hogyha kólát iszik rá az ember, akkor felrobban a feje. Kipróbáltam. Nem robbant fel a fejem. Azt mondták, nagyon bátor vagyok. Jobban esett, mint az újabb poszthumusz kitüntetésem.
Hiányzik New York.
Te hiányzol.

Steve

u.i. A MilkyWay olyan, mintha habos tejturmixot töltenének csokoládéba.
u.i.2. A Dr Pepper az cseresznyés kóla (!) & Tony barátnője
u.i.3 A Pepsi felkért a reklámarcuknak nemrég. A CocaCola is. A kis thai vendéglő is, ahonnan elvitelre szoktam hozni a dolgokat. Hülyére röhögnéd magad.

✦ ✧ ✦


Bucky,  szoktam veled álmodni és ma az volt, hogy a mostani korban voltunk, de a régi ruháinkban, és én megint nyeszlett voltam és színvak és félsüket, de olyan halálosan boldog és valahogy olyan volt menni, mintha lebegnék, és nem féltem, hogy túl magasra emelkedem, mert tudtam, hogy visszarántasz, és vigyorogtál azzal a tökfejeddel és ennyi volt az álom.
Most gyűlöllek először.

Steve

✦ ✧ ✦
Bucky,

rég nem írtam. Ha feltalálnák az időutazást, visszamennék, és
a) leütném Hitlert (ezúttal élesben)
b) és utána még messzebbre mennék és még visszább és nem lenne háború
c) manapság elég sok ember le akarja ütni Hitlert. Ez a jó hír.
d) a rossz, hogy még mindig minden bajuk van ugyanazokkal a hülye teóriákkal újra és újra
De ha lenne egy időgépem, Bucks, jönnél velem?
Naná, hogy jönnél velem.
Együtt mennénk egyre távolabb és távolabb és távolabb az időben, amíg minden században helyet nem szorítunk magunknak, csak egy saroknyi kis teret nekem és neked.

Steve

✦ ✧ ✦


Bucky, nézd,

én el akarom mondani neked


✦ ✧ ✦

Bucky,
le kell szoktatnod az X-aktákról. Senki más nem képes rá, csak te. Ez már nem tudom, hanyadik évad. Ez már nem tudom, hanyadik tál pattogatott kukorica. Az apartmanban mindenhol pattogatott kukorica. A földön, a kanapén, az ágyban, a zuhanytálcában (!) pedig esküszöm, használok hozzá szalvétát meg minden. Vajjal készítik. Döbbenet. Rendes vajjal! És van sajtos. Meg wasabis. Az elég rossz.

Steve
u.i. Bocsánat a zsírnyomokért. P.-kukorica. 
Az apartmant még mindig nem hívom az otthonomnak.

✦ ✧ ✦

Bucky nagyon rossz a helyzet és nem tudom kivel beszélhetnék szóval ezt most neked mondom Furyt meglőtték Natasha tudom hogy nem OK mindjárt vége a rágópapírnak figyelj Bucks én nem tudom mi lesz lehet hogy hamarosan találkozunk ott fenn


✦ ✧ ✦

Bucky


✦ ✧ ✦
James Buchanan Barnes. A James-t nem használod.


✦ ✧ ✦

Bucky írd azt hogy jól vagy

✦ ✧ ✦

Kedves Bucky,

a neved James Buchanan Barnes. Ha ezeket a sorokat olvasod, az azt jelenti, hogy engem már összepaszírozott egy robot mert VALAKI néha TÚLZÁSBA VISZI a tudományos kísérleteit 

✦ ✧ ✦


James Buchanan Barnes őrmester részére
Drága Bucky,

ha ezeket a sorokat olvasod, az azt jelenti, hogy én már nem vagyok az élők sorában. A végrendeletem értelmében rád hagyok mindent, minden emléket, amit csak nyújthatok, múltról és egy elképzelt jövőről.

Talán a testamentumom végrehajtói nagyobb sikerrel járnak majd a felkutatásodban, mint én tettem.

A helyzet az, hogy ha akarnád, hogy megtaláljalak, most is itt lennél mellettem, a közvetlen közelemben. (Néznéd, hogy mi a francot írok.) Biztos vagyok ebben. (Akkor nem írnék semmit.) És ezt tiszteletben kéne tartanom, ugye? Ülni és várni
és várni
és várni
hogy felbukkanj, és nem törődni azzal, hogy talán túl késő lesz (hogy már most késő) (hogy elvesztegettük mindezeket az évtizedeket) (és hogy az én hibám volt)

Akartam, hogy tudd, hogy minden az én hibám volt. Annyi-annyi emberrel találkoztam, és mind közül te voltál és te vagy a legfantasztikusabb barát és a legjobb ember, akihez valaha is szerencsém volt, és azt hiszem, szerettelek, tiszta szívemből, annyira, amennyire sosem mertelek és sosem akartalak, annyira, amennyire nem érdemeltem meg soha de soha.

A végsőkig,

Steven G. Rogers
kelt. 2015

u.i. Rendben leszel. Minden rendben lesz.  


✦ ✧ ✦

Jó reggelt!

A neved James Buchanan Barnes, a barátaidnak Bucky.
Washington DC-ben vagy, az én szobámban.
Az ágynemű középronda. Bocs.
Addig maradsz, ameddig kényelmes. A mellékelt telefonszámon rögtön elérsz, ha nem volnék a lakásban.
A hűtőben találsz élelmet és italt. Bármennyit fogyaszthatsz.
A fürdőben a fehér törülköző a tiéd, és a piros fogkefe. Mindenre ráírtam, hogyan használják.
Biztonságban vagy.

Steve
(a szememről szoktál felismerni. kék.)

✦ ✧ ✦

Jó reggelt!

A neved Bucky. Minden rendben van.
Pizza a hűtőben (a hawaii-féle, amit szeretsz)
Clint 18:00-kor jön érted.
Amikor hazaértem, szeretnék megnézni veled egy filmet, ha volna kedved. Találd ki addig, melyik érdekel.
Ne felejts el a kék tablettából bevenni kettőt. Ne felejts el rágózni utána, mert pocsék íze van.
Van kólás rágónk. Egy csomó. Le kéne szoknom.

Steve

✦ ✧ ✦

Bucky,

kirendeltek küldetésre. Nem tudom, mikor érek haza, eltarthat egy ideig. Az ételt minden nap reggel kilenckor fogja hozni a futár. Előre fizettem, bárki bármit mond.
A kártya a Galaxis Útikalauzban van, ha szükséged lenne valamire. Valamire, ami nem élő állat.
Ne vegyél még egy mosómedvét.
Túl sok mosómedvénk van, Bucky.
Meg tudnád csinálni a bojlert, amíg elvagyok?

Steve





 
✦ ✧ ✦

Talán önző dolog tőlem, hogy azt akarom, hogy minden az eszedbe jusson.
Talán gyáva dolog tőlem, hogy ezt levélben közlöm.
Azt mondom magamnak, hogy tudnod kell, mert olyan boldogak voltunk.
Ugyanakkor, amink most van, azt nem adnám semmiért. És annyira nagyon hálás vagyok mindenért, ami megadatott nekünk.

Steve

Nem olvashatsz több Jane Austent.



- Bucky

Nem korlátozhatsz a szabadságomban.

Steve

Akarod mondani Amerika Kapitány



- Bucky


Akarod mondani Buckómackó,

Amerika Kapitány


Azt akarom mondani, hogy gyűlöllek




- Komoly, érett férfiú infantilis párját épelméjű partnerre cserélné
jelige: Mr Darcy Egy L
áma
genetikailag m
ódosított világháborús szuperkatonák előnyben!



✦ ✧ ✦

Bucks,
nézd, minden rendben lesz. Csak most kaptalak vissza, nem foglak elveszíteni megint. Amint tudok, hírt adok a küldetés sikeréről.
Addig is, vigyázz magadra,
én hasonlóképp cselekszem,
a tiéd,

Steve X

✦ ✧ ✦
Azt mondtad, vigyázni fogsz magadra.

Azt mondtad, vigyázni fogsz magadra.

Azt mondtad, vigyázni fogsz magadra.

Azt mondtad, vigyázni fogsz magadra.

Azt mondtad, vigyázni fogsz magadra.

Azt mondtad, vigyázni fogsz magadra.

Azt mondtad, vigyázni fogsz magadra.
Azt mond
✦ ✧ ✦



Viszlát. Mert nem köszöntünk el.

Viszlát. Mert látlak még.

A végsőkig? A jó nagy francokat, Steve.

Nincsenek határok.

A halál biztosan nem az.

Viszontlátlak.

- Buckómackó






komment: igen // nem 




13 megjegyzés:

666rytus írta...

Ó...igen. Az ember hajlamos megfeledkezni róla, hogy Steve a sok küldetés és menekülés közepette minden szuperképessége ellenére, mégiscsak ember...., Bepillantást adsz egy rehabilitálódó Steve érzéseibe.... Kicsit úgy tűnik ő maga sem hisz a "kezelélés" eredményességében....csakis és kizárólagosan Bucky lenne testi valójában a gyógyír az ő lelki sebeire...
Szívbemarkoló kedvenceim:
"Gyere haza, Bucks."
" De ha lenne egy időgépem, Bucks, jönnél velem?

Naná, hogy jönnél velem.

Együtt mennénk egyre távolabb és távolabb és távolabb az időben, amíg minden században helyet nem szorítunk magunknak, csak egy saroknyi kis teret nekem és neked. "

...hétvégén megint... újra....végre megnéztem a télkatonát...nővérem azzal a lendülettel suttyant mellém a fotelba, hogy 'Megint ezt nézed?'...aztán megtárgyaltuk azokat a csillogó kék szemeket; a dacos ajkakat; meztelen felsőtesteket; terminátor lépteket;izmos vállakat és gyönyörűen borzongató mély orgánumot...aztán arra ocsúdtunk, hogy pörög a stáblista....végünk volt...
K*Ö*SZ*Ö*N*Ö*M (ismét)

(ui:írtam neked e-mailt)

GwenPage írta...

Szia drága!
Először is, kérem vissza a szívemet, mert olvasás közben - főleg a vége felé - véglegesen neked adtam, csak no még kell.
Vagy nem, hagyd.
Alig kezdtem el, máris magukkal ragadtak a soraid; Steve, az ember, aki hiába szuperkatona extra sebezhető, és Bucky a gyógyír mindenre.
Aki visszatér. És a vége felé már heherésztem, utána pedig megdermedtem és széthullottam.
Olyan istentelenül gyönyörű volt!!!4!4!4!!
Köszönöm az élményt ♥

Raistlin írta...

RYTUS, ugyehogyezafilm. És Seb Stan játéka. És. És nagyon-nagyon örülök, hogy tetszett, mert ezt igazából véletlenül írtam, anélkül, hogy terveztem volna, egyszerűen csak ott volt egy ponton a monitoron.

GWENPAGE, nagyonköszönöm ;A; Nagyon szokatlan volt Steve stílusában dolgozni, általában bebújok pár hangzatosan zengő sor mögé, ha a sztori egy kicsit hamis, és megúsztam, és ezzel az E/1-el féltem, hogy csúnyán bebukok, de nem tudtam nem megírni. Hihetetlenül sokat jelent, hogy ennyire megfogott, és hogy hagytál hozzászólást - köszönöm még egyszer!

Scout írta...

hnngg nincs rá szó milyen jó volt ez. Nekem is eszembe jutott a leveles ötlet, és annyira jó volt látni, hogy megírtad és milyen fantasztikus lett. Nekem ez hiányzott a filmből, pont ez, hogy bepillantást nyerjünk Steve lelkébe, és persze filmbe ezt nem olyan könnyű megoldani, de mire valók a fanfictionok ha nem erre?
Minden tetszett, mint mindig olvastatta magát, és imádtam. És a falnak megyek, hogy még mindig tudsz velük írni és még mindig van ötleted velük. (titokban azon gondolkodom hogy eladtad a lelked ezért.. de túl nyálas ilyeneken gondolkodni, ezért is titokban)

Köszönöm a csodás élményt (◡‿◡✿)

Raistlin írta...

stucky ötletek höhö (☉ε ⊙ノ)ノ
HÖHÖHÖHÖHÖ (。☉౪ ⊙。)
fuldoklom az ötletekben. viszont vagy időm, vagy motivációm, vagy tehetségem nincs megírni, aztánmegjönnekazilyenkommentekés úgyérzemillenemertjaj

Az Avengers eredetileg Steve POV lett volna, valahogy úgy, mint az Iron Man 3. Kicsit haragszom, hogy dobták az ötletet. Hátha az AmcsiKapcsi 3-ra kapunk már narrálást.

NAGYON köszönöm a kommentet. Ennyire nagyon *mutatja, hogy nagyon*

Névtelen írta...

Kedves Írónőcsoda!
Kezdek végleges bizonyosságot szerezni elhatalmasodó mazochista tendenciáim valóságosságáról. Ez a weboldal bizonyult ezidáig a legalkalmasabbnak arra, hogy zörgősre facsarodjon a szívem csak, hogy néha nyomjon egy Prométheuszt és kicsit visszagyógyuljon az új kínok és túlságos örömök előtt- Annyira köszönöm! Sosem hittem volna, hogy a Buckómackó becenevet olvasva képes leszek ilyen hosszan és fájdalmasan vinnyogva bőgni.
Köszönöm, hogy ráébresztesz lenyűgöző szuperképességeimre! Fade

Raistlin írta...

FADE, nagyon-nagyon szépen köszönöm a hozzászólást, feldobta a napomat ouo Steve-et pedig nem ilyen könnyű eltenni láb alól (csak imádom és gyűlölöm a képregényekben hogy újra és újra eltépi és összehozza őket a sors megint és nem tudtam ezt a vonalat kihagyni)

Mitsuki írta...

Ez egy komment lesz, kontextus nélkül.
Amúgy nekem tetszik a cím, ne tessék bántani.
A kis felvillanó utalások, mint Jane Austen, meg Mr. Darcy egy láma, meg az a kis hirdetés élettel töltik meg az egészet, ha esetleg nem lenne elég Steve. Meg még több Steve. Meg Buckómackó. Meg a jól ismert hullámvasút. De hogy a mosómedvék honnan jönnek, azt nem tudom. De most éppen itt ugrálnak előttem Buckyn és borzasztóan aranyosak.
És tudom hogy nem hal meg mert nem no. Mert mosómedvék. És Jane Austen és happy end.

Raistlin írta...

MITSUKI, fogadd el hálám zálogaként eme mosómedvét *odaadja*
[bucky egy mosómackó.]
[mondanám, hogy a történetben a mosómedvék egyszerre jelentik a puhább, aranyos, városi oldalát és a vadabb, ösztöni, állati lényét, és hogy az állatkák felhalmozása a személyiségének a különböző oldalainak elfogadásának szimbolikus gesztusa, de igazából csak mosómedvék és cukik és Bucky az az ember aki leviszi a szemetet és látja hogy ott kukáznak és felhoppáza őket a kis fémkarjával és durcás arccal beviszi őket a lakásba és maradnak és kész.]

уαмι. írta...

~~~~~~SUCIM MI A FASZT MŰVELTÉL~~~~~
Angluffst? Vagy mi? Utálom a meredek íveidet, miért csináltad ezt? Szeretném hozzávágni a pajzsot a dinamikájához, mert a gyomrom kellemes bukfencezésből zuhanórepülésbe kezdett, aztán jólesően összekucorodott, csak hogy a végére görcsbe ránduljon és heves ütemre újra önmaga legyen, mert tudom, hogy találkoznak még csak szemét vagy, hogy itt zárod le.


[Lassan, de biztosan pótlom a ficeidet. Nem én tehetek róla, hogy többnapos rehabilitációkra van szükségem utánuk. Leveleket kéne írnom.]

Raistlin írta...

HRHRRHFGRHGFHRLHBXÉREFBÉEFCXEÉBÉEFB REÉB ÍRTÁL KRITIKÁT ÉS PONT ERRE ÉS PONT TE ÉS PONT TETSZETT ÉS PONT SZERETLEK

aida írta...

Drága Raistlin,

azt hittem, hogy a Cherik fic-eiddel már rég kitépted a szívemet, és megöltél, de úgy látszik nem, mert újra és újra feltámadok (akár Lord Lazarus.)

Ez megint nagyon fájt. Nincs borzasztóbb dolog, mint várni valakit, aki soha többet nem jön vissza, és a lelked mélyén tudod, hogy nem jön, mert halott, mert nem él, mert porrá lett már rég, és te mégis várod, és írsz neki, mert ANNYIRA szeretnél beszélni hozzá, és többet nem teheted.
A végén már szűkölni tudtam volna. Buck, drága, drága Bucky, kérlek szépen, kérlek, hogy gyere, gyere haza, gyere haza édes Bucky.

P.s. Civil War. Írtad valahol, hogy nem várod, mert amiért, és tudom, hogy én vagyok elbaszott, de én az után kezdtem shipelni őket, hogy megnéztem a filmet. (mint mondtam, a Télkatona egyelőre kimaradt, és az első kapitány filmben még nem annyira figyeltem ezt a párost. ) Tény ami tény, nekem is inkább Avengers 3 lett, mint Cap 3, de mondom, engem megvett benne a két karakter, a barátságuk, és, hogy Steve tűzön vízen átmegy, mindennel szembemegy, csak hogy a drága Buckyt megvédje (ezzel nem spoilereztem, mert 1 a trailerből látni, 2 amúgy meg ismeritek Steve-t... :)))
Megvettek kilóra, egyik leggyönyörűbb kapcsolat, amit láttam, és a filmben kb azt vártam egyfolytában, hogy visszatérjen rájuk a snitt.:)
Én nagyon remélem, hogy nem adod fel a fandomot, és azért találsz benne olyat, ami tetszik Neked.

Szeretem, amiket írsz, és szeretlek Téged, és még egyszer mondom, azóta olvasom orrba szájba a Stuckyjaidat, hogy hazajöttem pénteken a filmről. (előtte egy Stuckyt se olvastam, csak mondom. :))

Bucky, drága Bucky, gyere haza.

<3

Raistlin írta...

Aida, nagyon szépen köszönöm a kommentet - szívből örülök, hogy felfedezted a Starbucks-ficeimet, és boldog vagy velük ;u; Ne haragudj, a komment Civil Warról szóló részét átugrottam. Tényleg nem akarok beszélni róla.

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS