a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2014. augusztus 15.

2x11

A drága [Thia] és [Sticky] díjai ✿ Nagyon köszönöm!


TIZENEGY DOLOG RÓLAM


Kérdezz 11 dolgot, ami még érdekel is [az ask.fm profilomon]!Bújtatott önreklámunkat láthatták.


THIA KÉRDÉSEI


1. Melyik a legrosszabb fic amit olvastál?
A fókazsíros igazából nem volt rossz. Csak egy életre megnyomorított.

2. Steve/Tony vagy Steve/Bucky?



3. Melyik skandináv isten/istennő bőrébe bújnál?
Freya, macskák húzzák a harciszekerét. Újra mondom. Macskák. Húzzák. A csaj. Harciszekerét.

4. A könyv, amit legszívesebben kivágnál az a ablakon, és átkoznád a szerzőt, hogy hogyan lehet ilyen förmedvényt írni az a...
Szutyok szakácskönyv aminek a segítségével szénnéégettem két kiló teljesen jó padlizsánt.

5. Melyik az az együttes amelyik a kedvenc számodat szerezte? 
Crystal Castles, mind az összest.

6. Sok barátod van?
Megtanultam, hogy inkább minőségre törekedjek, mint mennyiségre.

7. Ugye szerinted is utálatos egy varangy Dolores Jane Umbridge?
Kurutty.

8.Kedvenc OTP-d a Harry Potter univerzumból?
Ron/Hermione, ha választani kell.

9. Kedvenc pizzafeltéted?
Négysajtos, ha valaki szeretne anonim küldeni nekem párat.

10. Szereted Angliát?
  [will graham voice] "yes" is the answer to that question

11. Szereted a sárkányokat?
 A mamájukat jobban.

STICKY KÉRDÉSEI


1. Tudod, honnan indult ez az egész díj dolog?
 Senki sem tudja, ami egy kicsit creepy.

2. Ha egy napra bármilyen valós vagy kitalált személy lehetnél, ki lenne az?
Egy pogácsa lenne az.

3.És miért?
Mindig is foglalkoztatott, milyen lehet pogácsának lenni.

 4. Mi volt a legidiótább/legviccesebb dolog, amit valaha fanficben olvastál?
Fókazsír. Szexhinta-szárnyak. A lista végtelen.
 
5. Hogy kezeled, ha egy jónak indult ötlet a toll hegye és a papír/a klaviatúra és a képernyő közt tönkremegy?
Mivel nagy gyakorlatom van és évek óta ezzel foglalkozom, tudom kezelni a helyzetet, ezért a sarokba fekszem profi magzatpózban és sírok.

6. Van olyan karakter/sorozat, amivel kapcsolatban, bármennyire szereted, nem tudsz semmit alkotni?
In the Flesh. Van fenn két fic, de attól még nem megy.

7. Ha bármilyen háziállatot (képzelt vagy valós) választhatnál, mi lenne az?
A cicákat nem múlhatja felül úgy se semmi.

8. Ha egy oda-vissza utad lenne az időben, a jövőbe vagy a múltba utaznál?
A jövőbe. 

9.És mit néznél meg?
Az AmcsiKapcsi hármat.

 10. Fordult már elő, hogy egyértelműen jobban szurkoltál a gonosz karakternek, mint a jónak?
Egész gyerekkorom azzal telt. #TeamArthas

 11. Nagyon idióta kérdések voltak?
Shh, nem.

 TIZENEGY KÉRDÉS TŐLEM, NEKTEK 

helyett most egy játék


Alapítsunk együttest, lányok.  
1. Irány a Wikipédia. Kérj egy véletlenszerű szócikket, akár angolul, akár magyarul. Ez az együttesed neve. 
2. A [quotationspage] oldalon kattints a "random quotes" mezőre. Az első idézet utolsó 4-5 szava az album címe.
3.  A [photonet] oldalon láthatod a borítóképedet.
4. Szerkeszd meg.
5. Töltsd fel valahová, és küld el a linket [kommentben] (*u* )

A legszerencsésebb játékos ingyen belépőt nyer nem létező együttesem, a #TruePic koncertjére!
 

35 megjegyzés:

Siroetta írta...

Challenge accepted and accomplished :D
Élveztem végig csinálni, bár talán egy kicsit elszaladt velem a ló a végére. Mindenesetre én megvenném :')
Először nem akartam elhinni, amikor egy Falcont kaptam képnek :D Aztán elhittem és megnyitottam a ps-t.
A bandám nevének meg pont egy album címét kaptam.

Na és itt van együttesem első lemeze: http://i.imgur.com/JMxuOex.png?1

Lehet, hogy később még zenéket is keresek hozzá :D

Raistlin írta...

Na elmész te a búsba, ez gyönyörű lett *A*

Morgen írta...

Úristen, hát imádtam ezt csinálni, majdnem hasra estem a nevetéstől amikor bandanévnek a 3224-es közutat dobta a wiki :') Meg a Stucky-csodán vagyis képen is jót kacarásztam.

No mindegy, azért itt van ez a gyönyörűség. http://2.bp.blogspot.com/-RuYm4WTzcHM/U-4bCle418I/AAAAAAAAAmk/y5aYh4-R7yo/s1600/albumhahh.png

666rytus írta...

Szia Raistlin, szuper ez a játék, íme együttesem első lemeze
http://www.kephost.com/image/lJE

a címadó dalt neked ajánlva...hisz rólad szól...mert nem értjük....hogy születhet ennyi remek történet....

Raistlin írta...

Gyerekek, elmentek ti a szuper bandáitokkal meg a képszerkesztő tehetségetekkel a... :D
(nyissunk mind egy közös design-blogot, komolyan. fiktív albumborítók készítését vállaljuk.)

GyilkosKoala írta...

Sikerült rávennem magam, hogy megcsináljam *u*
https://plus.google.com/u/0/100494125776500407366/posts/YQVWi5aEri5?pid=6047812530658782898&oid=100494125776500407366
Nagyon érdekes játék volt és köszönöm, hogy megtaláltad. *u*

Raistlin írta...

Nagyon intenzíven irigylem most az együttesed. ❤

blueeyesgirl írta...

Kihívás elfogadva! *felpattan és kirohan a Maclaren'sből*
Mert ezt a játékot nem hagyhatom ki, ha már szenvedélyem az albumkép szerkesztés - semmi hasznom nincs belőle, de hajnalban élvezet űzni. Kár, hogy pechemre megkaptam a Mozaik könyvkiadó jellegzetességét, de szeretjük a jégmadarakat, úgyhogy igyekeztem. És áldassék a Wikipédia az együttesem nevéért. :')
http://www.kepfeltoltes.hu/140815/Woops__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szerintem én is összekaparok a bandámnak pár dalcímet, csak a teljesség kedvéért. Köszönöm a játékot, szeretünk! *^*

Raistlin írta...

Jaj de édes vagy ;u; És milyen tehetséges - mindenképp üzend majd meg a dalcímeket, ha meglesznek! :D

Regina Varga írta...

Én is teljesítettem a feladatot, és köszönöm az élményt. :) Vicces volt öcsém és húgom közreműködésével megcsinálni. :)

http://kepfeltoltes.hu/view/140815/BeFunky_album.jpg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Raistlin írta...

:DD Szuper! Lassan már felléphetünk a Szigeten.

Szocsi írta...

oké, rohadt jó ötlet volt ez a játék. (。◕ ‿ ◕。)
well íme az enyém. http://www.kepfeltoltes.hu/140815/random_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

[én.. én nem akarom tudni, hogy a fókazsír az.. au.]

Raistlin írta...

Micsoda ambient keleti muzsikák szólamlanak fel az én lelkemben...!

A fókazsír.
Nos.
Egyik kedvenc íróm követte el
Sherlock. John. Hajótörés. Egy lakatlan sziget. Fókák.

Nem bocsánat nem nem megy tovább nem.

Hannibal írta...

Hát én is megcsináltam, bár nekem nincs akkora photoshop szakértelmem.:D
Na mindegy, itt van: http://1.bp.blogspot.com/-0DjVkno82t0/U-5WKSfEByI/AAAAAAAAALg/E5aF67YAqyI/s1600/2365522-lg.jpg

Mellesleg mindenkié gyönyörűszép.:33

Raistlin írta...

Megnyerted a legjobb albumcím díját :DD

LadyLoss15 írta...

Jézusom miért nevetek minden egyes megszólalásodon ez ugye nem normális tudom hogy nem az és félek segítség!
Szóval. Paint ugyebár jó barát. Ennél tovább én nem jutok, ha képszerkesztésről esik szó. Ha segítség kell, csettintek, és jönnek a PhotoShop és a grafika nagymesterei. El vagyok kényeztetve. De ezt most én csináltam. Nagyjából 3 perc alatt :D
https://www.tumblr.com/reblog/94851280752/snKkUraD
És ha megírod a következő And it's hard to learn fejezetet, eskü küldök neked egy négysajtost. :) :P
És pacsi Freya miatt. :)
LL15

Raistlin írta...

A You Have a Dictatorship nagyon ígéretes albumnak tűnik :D

A pizzát még a végén lesz pofám behajtani.

LadyLoss15 írta...

Komolyan mondtam. Nekem arra fejezetre SZÜKSÉGEM VAN! :)
Ja és lógok neked egy csokival. Milka. Csak nem emlékszem, miért. De tuti lógok. Basszus. Na mindegy, ha esetleg Te sem emlékszel, akkor lehet mégsem lógok *sunnyog*
Ui.: gondolkodom, hogy írok ezzel a címmel egy számot. Gitárkísérettel. Vicces lenne.
LL15

Raistlin írta...

ne buckyzd be a csokit, héhéhé :D

az and it's-et meg úgy sürgessétek, hogy már csak két fejezet van hátra feltehetőleg. o3o

blueeyesgirl írta...

Ehhez hozzá kell szólnom: LadyLoss, fogjunk össze, rendeljünk közösen pizzát, desszert és innivaló is lesz hozzá, mit szeret a mi drága írónőnk? :) Egy következő And it's hard to learn fejezetért magam viszem házhoz. (Mellesleg a Sweet Nothing lassan rongyosra lészen hallgatva, hajbókolás és szeretet amiért rákapattál a Florence&The Machine dalokra. Miért zárójelezek? Na mindegy, akkor zárójelezek, ennél értelmesebb megnyilvánulásom már nem lesz ilyenkor.)

Raistlin írta...

(Florence-ék zseniálisak és mivel épp a föld [=hűtő] utolsó termésének számító szappanízű répán csámcsogok heves önsajnálattal, ezért nagyon csábít a vacsora ígérete)

blueeyesgirl írta...

Most azon töprengem, hogy hobbitéknál az ilyen időpontban történő étkezés vajon hányadik vacsorának számít, vagy ez már elkönyvelhető első reggelinek.
:\ Az önsajnálathoz klisésebb és passzolóbb egy bödön(?) fagylalt. Azt is vihetünk. Vagy valami nagy édesség. De még mielőtt megennél esetleg engem, ha elfogyott a szappan- bocsánat répád, leállok az ételek sorolásával...^^"

Raistlin írta...

k̤͙̳̮ ̵͚͎̦̤̞̙ͅa̧̻̹̬̙͉̫ ̪̫̰̪̲̞̀j̵͉̳̗ ͖͈̰̖̭͙c͠ͅ ̧ș ̡̯̻̭͙͓͈͉i̧̹͙͇

Mitsuki írta...

Ez a játék naggggyon édesbogár :3
Szóval az együttesem neve:
arenga micrantha, ami nem mellesleg a tibeti cukorpálma hivatalos szépen csengő latin neve. szeretlek wikipedia.
a cím szokásosan kedvelt olvashatatlan betűtípusok egyike lészen, vagyis unless he has his freedom. egészen yiss.
a képre nyilván hölgyet kaptam. de sebaj. crossdressing. vagy skót. vagy úgy se tudjátok elolvasni, hogy "he"

és a borító.
http://kepfeltoltes.hu/140816/borrrr_t__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

számcímekért meg csak nyomkodni kéne a random qoutes-t. lehet ezt használni fogom még. sokat. nagyon sokat.
ilyeneket kaptam:
- noisy desperation
- figures to draw different conclusions
- unhappy in its own way
- ...
(gond van valami címmel? hát nincs többé. köszönöm. hálám üldözni fog.)

Raistlin írta...

Whoa :DD Ez nagyon szép ouo

LadyLoss15 írta...

Oké, blueeyesgirl , én benne vagyok :DD ! Fogjunk össze. Akkor is, ha csak két fejezet. Nekem akkor is kell. Muszáj. *.* :)
LL15

Lusli írta...

A post-rock/indie-pop sufnibandám készen áll az őrjöngésre és tombolásra, persze csak mértékkel (ezt a lemezt btw még én sem venném meg)

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t1.0-9/1426510_886417091386116_8889925216575509478_n.jpg

Csináltam hozzá tracklistet is, mert tényleg ennyire ráérek

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t1.0-9/1604929_886417338052758_6859816939346696269_n.jpg

A nemlétező szerkesztői tehetségem, a szintén nemlétező ízlésem és én jól éreztük magunkat, köszönjük szépen és ha-már-nekem-van-időd-neked-is-legyen alapon elküldtem a barátaimnak is, szóval még egy példa

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10464312_10204488709287592_3739003744622865424_n.jpg?oh=e324d2bcd219cc39d301ca8e0cc0df00&oe=5463759F&__gda__=1417551584_df763b057230fa0485b9a2df44cae4af

Raistlin írta...

Lusli, a bandád kenterbe veri az Arctic Monkeyst, a barátod borítója pedig csodálatos szerencsével jött össze :DD

Anett írta...

Szóval igen. A képszerkesztéshez nem értek, és a bandám neve valami protein-izét jelent. De azért imádtam ezt a játékot. ^^

http://www.kepfeltoltes.hu/view/140817/WHATTHE2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Raistlin írta...

Mulatsz velem, ez gyönyörű ;A; Valami igazi klasszis kis darkwave-et tudok elképzelni hozzá ouo

666rytus írta...

Nos, nem sokszor fordult elő velem ilyen, de annyira szuggesszív hatással volt rám az album címe, hogy szombat reggel az első négy sorral ébredtem; gondoltam nem hagyhatom annyiban így született meg nemlétező együttesem nemlétező albumának címadó dala; (tudom ez nem volt a játék feltétele, de szerettem volna valamilyen formában kifejezni hálámat, amiért ennyi remek történettel örvendeztetsz meg) *ja, elnézést előre is a rosszul alkalmazott nyelvtani dolgokért, mert hát az a helyzet, hogy sose tanultam angolul, csak autodidakta módon otthon, fordításokkal, egyebekkel...szóval...

Something we had to know

Something we had to know
something we had to feel
something we try it out
to make ourself free

Raistlin you must be an angel
with every breath I feel like a stranger
with your words and storys, you wrote it correct
in this life I feel like a stranger
because your world is the best

countless hero in the universe
if they fail one time
but Raistlin you know the cure
how they feel better and more alive

Something we had to know
something we had to feel
something we try it out
to make ourself free

Te magic in your words found me
whisper to me every time
you must be an angel
and now I know why

Every novel about Crow and Azi
every story with Steve and Bucky
when comes the pain and sorrow
happiness knock on my door tomorrow...

уαмι. írta...

*a háttérben hörög*
p o g á c s a k i n

Raistlin írta...

RYTUS teírtálhozzámegydalt teúristen és és és nagyon megtisztelsz, köszönöm ouo Az angolod pedig nagyon ügyes autodidaktához!

YAMI seeeaaaapiiiigggg

Rossio írta...

Hát. A bandám valószínűleg erősen betépett és gonoszul alter lenne, szakállal és kerek szemüveggel, citerát és pici hárfát pengetve.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10599114_797129163665261_2187531751476923118_n.jpg?oh=32596cf18c2250a84cf5b2022cafb5eb&oe=53F43281&__gda__=1408528894_2f0b1af042a15743466b707f7024365e

Raistlin írta...

ezdecukker ;u;

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS