a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2014. július 22.

milliszekundum


In the Flesh, névtelen kérésre, Simon/Kieren dupla drabble szösszenet mert szerelmetes buzizombik. Fluff. És hogy van-e értelme 200 szóhoz zeneszámot mellékelni? Naná, hogy nincs. Azért megtörténik.
m i     a z     a z     i n     t h e     f l e s h    ?


m i l l i s z e k u n d  u m 



A következő szám az ő daluk volt, és az övék volt az alkony és minden maréknyi csillaga, övék volt ez a talpalatnyi föld és vele a bolygó egésze, mert amíg együtt voltak, minden megtapasztalhatót és tapasztalaton túlit kisajátítottak maguknak, Simon és Kieren.

Simon és Kieren, a vetett ágyon heverve, pulóverben, nadrágban, összegabalyodott lábakkal és összekulcsolt ujjakkal és összecsomózódott sorsokkal, Simon homloka Kieren tarkójának hajtva, a gondolatai mind felé hajolva és fölé borulva, amíg a karcos lemez körbeér és megáll a lejátszóban, amíg a Föld körbeér a Nap körül.

Most hallani Kieren húgát pár szobával arrébb, a videójáték egyenletes zaját, mint az élők szívverése, és hallani a szüleit, akik a lépcsőfordulón állva hadarnak egymásnak, a párbeszéd emelkedik és süllyed, és valahol a mosógép zakatol és együtt zúg vele minden vezeték érvonala.

Simon helyezkedik és Kieren felnyög, lustán és tompán, Simon csitítva a fülébe csókol, a keze a derekára hajol, a hűvös és nyirkos bőrre a felgyűrődött ruha anyaga alatt, és az ujjai eltétováznak a csontok hegyén. Kieren hátrahajtja a fejét és végignyújtózik, ívbe hajol, a hangja Simon mellkasának szorul, a bordái közt érzi lüktetni minden. egyes. szavát. (da-da-da-dam)
- Ébren vagyunk?
- Én nem - biztosítja. - Én aztán biztosan nem.



komment: igen // nem

23 megjegyzés:

Scout írta...

Hahó! Pont a múlt héten fejeztem be ezt a sorozatot barátnőm tanácsára, aztán most újranézem..
Én is terveztem hogy írok velük valamit, csak még nem jutottam el odáig.
Ez nagyon édes volt, pont erre vágytam a sorozat befejezése után c: igazán lehetett volna több jelenet velük! Meg hát reméljük hogy még lesz.. :<
nagyon tetszett ez a szösszenet és a zenének is mindig örülök ;u;

Raistlin írta...

szívesebben írtam volna egy tizenhét oldalas tömény fluffot, de nekem is nagyon gyorsan nagyon szükségem volt valamire ami ők és ami fluff és ami mellesleg még fluff is (ha írsz valamit mindenképp kiabálj rám)

már fanmixet is csináltam

nekem annyi, kegyetlenül annyi.

nagyon-nagyon szépen köszönöm a kommentet és fogd a kezem, sorstárs ;^;

Scout írta...

woo hoo fanmix megmutatod csak ha nem baj?
Amúgy már napok óta ezen a sorozaton gondolkodom és otp, és fluffanat, és zavar, hogy nem tudom hogy lesz e új évad.. Hallottál valamit erről? hogy mit mondanak lesz e valami?

Raistlin írta...

nem tudom, hogy áll az évad - tweeteltem a showrunnernek egy hatalmas nagy köszönömöt és nagyon édesen válaszolt. azt hiszem, küzdenek érte és szeretnék, de a döntés nem az övék; én azt a pletykát hallottam, hogy 2015-re jön az új évad, de még csak három napos vagyok a fandomban :D (valaki anno küldött nekem egy névtelen üzenetet hogy nem-e szeretnék írni ezzel a párossal és olyan szépen kérte hogy utánalestem a sorozatnak és most itt tartunk.)

a fanmix meg ő lenne; darkwave akart lenni, de naná hogy elmentem witch-house irányba. ennyit erről. http://8tracks.com/for_autumn_i_am/for-the-flesh-parade

Hannibal írta...

Uramatyám ez terjed.
És én imádom, hogy terjed.:3
És köszönöm szépen hogy megírtad ezt a csodálatosságot, megmelengette a kis fekete, összefacsarodott szívemet. És annak is köszönöm, aki megkért rá. (ha esetleg ezt látja)
Olyan édi-bédi tündériek ezek együtt. Szerelmes buzi kis zombik. Imádom a kort amiben élek.

666rytus írta...

Ama 200 szó hatásai
*A pillanatbuborék sóhajtva pukkant szét, jóleső borzongással töltve el agyam zsibongó sejtjeit*
(Óó, Kieren, minő varázslatos neved adatott.)

No de buzizombik?! Hmhe?
Öööö.. Na ezt nevezem én többszörösen hátrányos helyzetnek.

Raistlin írta...

HANNIBAL annyira örülök, amikor valakiről kiderül, hogy nézi, mármint olyan, mintha egy sikátorban sétálnál ballonkabátban, és meglátsz valamit, és a Titkos Köszöntést Mondod és ő ráfelel hogy "szerintem is buzizombik"
Egyszer majd talán csinálok valami érdemlegeset is de egyelőre csak fluffra vagyok hajlandó.

RYTUS, mahw ;u; Kéretlen etimológiaóránk keretében pedig elpanaszolom, hogy a Kieren gael név, és feketét jelent, de az olyan srácokra használják, akik annyira baromi rendesek hogy az már nem ér.
És Kieren tényleg...kieren.

Ria írta...

Hali!
Hát no, valami új. Elolvastam, aranyosnak tűnt. Teljes véleményt először képtelen voltam alkotni, háttér ismeretek nélkül, nem vonom le a következtetéseimet csak ránézésből, nem vagyok Sherlock (pedig jó lenne, nem inkább Moriarty) XD
Egy este alatt végignéztem mindent *ásít*
És köszi. Jó kis karakterek, hehe Még mi ez már? Kierenek, mivel holt nincs is testhője mégis meleg, na ezt nevezem teljesítménynek... na most már csak a fáradság beszél belőlem, megyek visszafekszem nem fárasztalak :D
További szép napot!
Üdv: Ria

Raistlin írta...

RIA, örülök, hogy tetszik az In the Flesh ouo Direktbe visszanéztem, "hideg és nyirkos" bőrt írtam, bár remélhetőleg van a szösznek egy kis cozy hangulata (ez hogy van magyarul ez) ami megtévesztő lehet :D

Caro írta...

Jaj, végre te is alkottál valamit a fandomban! Nagyon szeretem őket, igazán kellemes volt ez a szívmelengető kis fluff. c:

Raistlin írta...

Köszönöm szépen ouo

Tinuviel írta...

A második évad felénél tartok, most volt meg az első csókjuk. Ma már nem nézem tovább, de most úgy jó lebegni kicsit a fluffban. Köszönöm.

Raistlin írta...

aWWWW BUZIDIÓTÁK ŐK ÁM NAGYOHONNnnn

sütivel és kakaóval várunk amint végeztél az évaddal ;u;

Morgen írta...

Hjajj, konkrétan két perce fejeztem be a második évad negyedik részét, mert addig nem mertem elolvasni, amíg nem tudom, ki az a Simon - oké, tudtam, hogy ki ő, a tumblr egy időben csak úgy dobálta utánam a csókolózós mozgóképeket, de na.
És azt kell mondjam, nagyon nagyon édesaranyos volt ez a kis szösszenet, imádtam a hangulatát, és Kieren és Simon jesszusúristen.
Ezek után nagyon erősnek kell lennem, hogy ne nézzem ma végig egy ültő helyemben az évadot.

Raistlin írta...

nézd végig ma együltő helyedben az évadot.

[menő lett volna, ha csak ennyit küldök, de jár hozzá a hálám is és a köszönetem meg az örömöm, hogy együtt lébecolunk a fandomban. én szerintem kemény három napja tolom. de jól álcázom.]

Kija írta...

Frissen, ropogósan (értsd: szétcsúszva, oszladozóan), de én is megérkeztem. Volt pár lelki köröm a sorozattal, mert én zombikat, én nem. Aztán mégis...
És rohadtul megérte. Durván három perce végeztem, és addig nem akartam neked írni, míg nem végzem ki, mert no. De oda akarok kilyukadni, hogy míg néztem, volt, hogy random leállítottam és jöttem elolvasni ezt. Mert kellett. És még mindig kell *-*
(Pedig zombi... .__.)

Raistlin írta...

behhzombik .___.
nekem ez az első zombisasom. valahogy engem se vonz a téma, a legtöbb feldolgozásban vagy szánalmas, vagy gusztustalan.
és akkor itt van ez.
ezezezezezez.
(és itt vagy te a tündéri kommenteddel)
[és itt vagyunk mi mind, gyűlünk, mint az éji vad, nem is gondoltam volna, hogy ennyien szeretik a sorozatot itthonról ;u;]

Broccoli írta...

Jóságos tejkaramella

Ma már annyit káromkodtam, amennyit összesen egy évben nem szoktam, de hát a 200 szavas fluffok eztet váltják vala ki belőlem, főleg, ha kegyed írja őket

*tehát ez így most egy fél oldalas nyomdafesték~spórolós hozzászólás helye*

/hátdeugyehogymilyencsodás/ /hátdeugyehogymilyencanon/ /hátdeugyehogymilyenkisbuzik/ ♡

Raistlin írta...

éppen újranéztem a 02x05-öt mert lejöttem az életről.

nem tudom, írok-e még a fandomban, mert ez az a fajta imádat amit nem tudok szavakba foglalni [és csakis és kizárólag fluffot akarok a srácoknak, semmi mást, csak fluff't.]

уαмι. írta...

Ez itt
Ez
Ez a kibaszott dubladrabble

ez kell mindenkinek, aki friss sebre keres gyógyírt, mert

"Tryna understand your ways
You hide them with convulsive rage
You tried to be the best you could be" KOMOLYAN BASZKI

Ez olyan apró szelete kettejük történetének, amit most látnom kellett,
amin most úgy tudjak felsírni, mintha vízből felbukva levegőért kapnék
mert. "defaszom"

Sok ficedet imádtam. Még többet élveztem.
De ennél hálásabb talán egyikért sem voltam.

Raistlin írta...

hálám és terapeutikus öleléseim és üdv a fandom sírboltjában (annyira örülök hogy csatlakoztál hozzánk ;u;) és
fogjunk össze a fluffért.
FÖAF.
na?

Anna írta...

Engem most nagyon boldoggá tettél, mert bár igaz, hogy nem egy „friss” sorozatról van szó, én mégis most találtam rá, és végignéztem, és imádtam, aztán elszomorodtam, mert nincs folytatása, és most az írásod megdobogtatta a kis szívemet. Szóval köszönöm, hogy ilyen jót írtál!

Raistlin írta...

Nagyon örülök, hogy tetszett a sorozat is, és ez a nyúlfarknyi ficcenet is :D Rebesgetik, hogy lesz folytatása a Netflixen, szóval here's hoping!

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS