a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2014. július 27.

Fanmix megapost 2014


Mert van egy ilyen hobbim is.
Az albumokat a borítóra és/vagy címre kattintva tudjátok meghallgatni. Az itt bemutatott mixeket és borítókat mind én készítettem, a számok szövege saját fordításban szerepel.
Fandomok: Captain America, X-men,
In the Flesh, Game of Thrones, Good Omens (Drunk On Your Tobacco Lips), Welcome to Night Vale



HUMΔN ΔFTER ΔLL

Fandom Marvel: Captain America
Karakter Bucky Barnes (Winter Soldier)
Koncepció a télkatona az embersége nyomában:
egy elektromos elme zajai, mely az emlékei után kutat.
Stílus elektro, witch-house, kísérleti


1. Daft Punk - Human After All
"Úgy fest, mégiscsak emberek vagyunk"

2. Crystal Castles - Year of Silence
"Legdrágább barátom, bármi történjék is, visszanyelem majd könnyeim és a hajadba lélegzem; helytelen, hogyan zokogunk egymás karjaiban, mikor találkozunk és csókot váltunk."

3. Story of Isaac - Holes
"Felismered ezt az elromlott szerkezetet, a méregkönnyek tört szégyenét?  Nem változtam! Ez még mindig én vagyok!"

4. CRIM3S - Salt
"Elkent utálat és szétmaszatolt könnyek festik meg napégette bőrödet. Felvágták a dalospacsirta nyelvét, soha többé nem beszélsz majd ugyanúgy, soha többé nem beszélsz majd ugyanúgy; egyél keveset és még kevesebbet."

5. Placebo (Veils Remix) - Soulmates Never Die
"A pokolba a kormánnyal, átok a gyilkosságaikra, átok a hazugságaikra; minden rendben, a lelkitársak elpusztíthatatlanok"

6. Disparition (The Egg)
(instrumentális)

7. Killer (Blvck Ceiling Remix) - Psychic Rites
(nos)

8. t.A.T.u. (DJ Soloyev & DJ Anastasia remix) - Nas ne Dagonyat
"A szerelmem irántad örök, csak te és én, más nem számít, nem megyek vissza, nem megyek vissza oda - nem kaphatnak el minket."

9. Linkin Park (Mikael Wills remix) - New Divide
"Nem láttam mást, pusztán elhagyott emlékképeket, nem volt hová bújnom, és a hamu hóként pergett; felrepedt a föld közöttünk, és csak hangod szólt fejemben: "azt kapom, amit megérdemlek" - adj hát célt, bizonyítsd: tévedek, mosd tisztára emlékezetem"

10. HIM (Salem Remix) - In the Arms of Rain
"Megint megküzdöttem magammal, és újfent veszítettem; jöjj, harapj az almába, és huzalokat fűzök majd szíved köré."

11. Röyksopp (Salem Remix) - Tricky Tricky
"Félek, másodszorra is elvesztem ezt / Órákon át bámulom a falat / Fel-le futkosok újra és újra / Trükkös, trükkös kicsike ez / Ha kiderül, hogy elmebajos, majd rólad nevezzük el / Félek, hogy elhagyom a darabkákat, amiket épp hogy csak megleltem/ Ha egyenlőnek teremtettem, miért ez jut nekem? / Egy rakás sztori, amit értelmeznem kell / Kész vagyok szétzúzni, rock'n'roll / Arannyal fénylő virág vagy / Tenyeredben szunnyadom / Megmondják, kit kövess: úgy fest, mint egy ember."

12. Радoсть Моя - Унывай душа моя
http://8tracks.com/for_autumn_i_am/rage-serenity

rage + serenity



Fandom Marvel: X-men 
Karakter Erik Lehnsherr (Magneto) 
Koncepció és stílus Jiddis táncdalok és hegedű-melódiák egy zsidó fiúnak, távol otthontól

1. Mendy Cahan - Sha, Shtil (Pszt, csöndesen, ne zajongj!)

2. Veszprémer Klezmer Band - Shalom (Üdv)

3. Mendy Cahan - Leyg Dayn Kop (Altató felnőtteknek)

4. Zoe Keating - The Path (Az ösvény) 

5. Veszprémer Klezmer Band - Mazeltov

6. Hungry Ghosts - I Don't Think About You Anymore, But I Don't Think About You Any Less (Nem gondolok már rád, de ez nem jelenti azt, hogy kevesebbet merengenék rólad) 

7. Hora - Oi va Voi 
"Az egész az identitásról szól: a méltóságnak, toleranciának és egységnek ez a törzsi felfogása, az előítéleteknek és az álszentségnek.
Az egész az identitásról szól, erő és szolidarítás és ez a szédült, zavart vágy, hogy helyet és időt találjunk magunknak a történelemben. 
Az egész az identitásról szól, vagyis arról, hogyan aggat ránk a puszta többség egy előre meghatározott címkét, aztán meg csendben várják, hogy elítélhessenek minket."

http://8tracks.com/for_autumn_i_am/sad-mutants-in-love

Sad Mutants in Love


Fandom Marvel: X-men - First Class
Páros Charles Xavier (Professor X) / Erik Lehnsherr (Magneto) 
Koncepció és stílus A Kötelező Indie Szerelmes Album

1. The Correspondents - Alarm Call (Charles POV)
"Az az ironikus az egészben, hogy nekem mindig tovább tart felépülnöm, mint neked: seperc alatt talpon vagy újra, engem pedig magamra hagysz, riadód hangjától kísértve és rettegésben élve, mikor buksz el majd megint."

2. Dead Man's Bones - Pa Pa Power (Erik POV)
"Gyújtsuk föl az utcákat, gyújtsuk fel az autókat, ha-ha hatalom, ha-ha hatalom (add, hogy jobb legyen!) Törött üvegek, törött szívek, ha-ha hatalom, ha-ha hatalom, (add, hogy jobb legyen) Téged nem pusztítunk el, nem, téged nem pusztítunk el." 

3. Mumford and Sons - The Enemy (Erik POV)
"Adj  reményt a csöndeddel, könnyebb így, kedvesebb. Ne beszélj a te szívtépő fájdalmadról, csak megbetegíted vele a lelkemet. Találkozni fogunk még ezen az úton, bár az igazat megvallva, semmi változást ne várj majd - de nem én vagyok az ellenség, az ellen nem én vagyok. 
Viszont mikor hozzád tértem, semmi voltam, és semmit kínál nekünk a jövő; miért döntöttél hát úgy, hogy olyasvalakire támaszkodj, akiről jól tudtad: el fog bukni?"

4. The Fray - How to Save a Life? (Charles POV)
"Mit rontottam el? Elvesztettem a barátom valahogy ebben a sok keserűségben; egész éjjel fennmaradtam volna veled, csak tudtam volna, hogyan mentsem meg az életed."

5. The Decemberists - Culling of the Fold (Erik POV)
"Aprítsd fel őt, fiacskám, vagdald apró darabokra; szégyen a léte is, megvallotta neked, tehát jobb lesz, ha szépen szétszeded, zúzd be a fogait és térdre kényszerítsd, remegő kezekkel - majd megtanulja, ki az úr a háznál, marcangold csak fel!
 Zúzd szét a fejét a járda kövén: talán széttöri majd a szíved, hogy széttöröd a csontjait, de valakinek el kell varrnia a szálakat"

6. Editors - Weight (Charles POV)
"Minden nap imádkozom, hogy én haljak meg előbb, nélküled elvesznék... megígértem magamnak, hogy nem beszélek a halálról, tudom, kezdek unalmas lenni. A szerelem súlyát hordom, nélküle az erőm se érne semmit, szóval sújt rám, sújt le rám."

7. Linea Aspera - Synapse (Charles POV)
"Egyetlen pillanat elég volt hozzá, hogy idáig jussunk, a retina zavara, amikor fény éri és képet formál. Szemeid árnyalata átok, átok -- ne nézz rám; ne nézz rám, annyira fáj. A neuronok felizzottak és átáradtak a látóidegeken; nem találom a szavakat, csak a testmeleged marad itt az ágyamban, az illatod és eltérő nézeteink."

8. Depeche Mode - Dangerous (Charles POV)
"A hazugságaidnak nem kéne megtéveszteniük, nem arra valóak, hogy elhiggyem őket, hallottam már gonosz szavaid elégszer. Jól tudod már, ennél több kell ahhoz, hogy engem szenvedni láss. Veszélyes vagy, veszélyes, ahogy többet akarok belőled."

9. Ben Howards - Oats in the Water (Erik POV)
"Járd csak a magad útját, én a nehezebbik ösvényt választom, megtalálom a hosszú utat a pokolba, tessék. Meglátod majd, micsoda veszteség ér, rettegni fogsz attól, ami a célnál vár, amikor lecsap rád a vihar."

10. The National - Sorrow (Charles POV)
"Rámlelt a bánat, amikor még fiatal voltam, a bánat kivárt és győzedelmeskedett, a bánat miatt szedem marékra a gyógyszerem: ott van a mézemben és a tejben, amit iszok. Ne hagyd magára beteg szívem a vízen, takarj be rongyokkal, csontokkal, mutasd részvétedet. Mert nem akarok túljutni rajtad, nem akarok túljutni rajtad."

11. Shearwater - Castaways (Erik POV)
"Beárnyékoljuk civil életünk és elfeledett szavaink sötét zugait az erőszakkal, a váltott őrséggel, az elkerítéssel és dühödt meneteléssel; marokra gyűjtjük a szent fényt és a számkivetettek életét éljük, míg a félelmünk egyre nő."

12. Jack White - Love is Blindness (Erik/Charles duett)
"A szerelem mechanikus, a szerelem hideg fém,  letompult ujjaiddal érezni sem tudsz, ragadd meg a féket, fújd el a gyertyát: a szerelem vakság, már beteg vagyok tőle."


http://8tracks.com/for_autumn_i_am/party-like-your-boyfriend-had-tried-to-kill-you

Party Like Your Boyfriend Had Tried To Kill You 

(At Least Twice)


Fandom Marvel: X-men - Days of Future Past
Páros Charles Xavier (Professor X) / Erik Lehnsherr (Magneto) 
Koncepció ironikus(!) partyalbum a DoFP szeretlek/gyűlöllek viszonyára
Stílus
ennek megfelelően szintipop és elektro


Erről több szó ne essék.

http://8tracks.com/for_autumn_i_am/for-the-flesh-parade

we came in good faith for the flesh parade

Fandom In the Flesh 
Páros Siren (Simon Monroe/Kieren Walker)
Koncepció Mire ropják a lázadó zombik
Stílus darkwave, witch-house, post-punk, elektromos

1. IAMX - The Stupid, the Proud
"A balgák, a büszkék romba döntik otthonainkat / Magasztald magad, hogy életben maradhass / Töltsd le a szolgálatod / Követelned kell, hogy engedelmeskedjenek / Különös az univerzum /  Szokd meg a szabadságot, fegyvereddé válhat / Vadászd le a jövőd"

2. Orka - We Have Fallen into Each Other
"Egyre nő köztünk a szexuális feszültség / Egymásba estünk, nagyon gyorsan és nagyon mélyen."

3. Lebanon Hanover - Hall of Ice
"Ha nem tudjuk megváltoztatni az embereket / akkor ennyi erővel akár a jégen is foroghatnánk / körbe-körbe, amíg meg nem halunk / Látom a szemeikben / hogy helytelenítik minden választásom / és sosem fogom megérteni, miért / Gyere, találkozz velem ma este / messze az utcalámpáktól /... / Az emberiség hitetlenségét / lefagyasztjuk a jégcsarnokban"

4. Linea Aspera - Vultures
"Jóhiszeműen érkeztünk a húsparádéra / de hagytak minket elrohadni / Riadó! Gyorsan táplálkozunk / Riadó! Őrjöngő kezdet ez egy ronda véghez"

5. Crystal Castles - Pale Flesh
"Szórj hamut a fejükre / befogandó impresszió / fogzás előtt újraszületett / gyűjtsd össze sirámaik könnycseppjeit / Kamasz még a vőlegény / húsát kínálhatja csak"

6. Grimes - Skin
"Lágy bőr / Szívem közelében tartalak majd / míg embernek nem érzem magam megint / Lágy bőr / Sosem voltál csak hazugság / így hát most szenvedek"

7. The Cure - Lovesong
"Valahányszor magunk vagyunk / fiatalnak érzem magam megint / valahányszor magunk vagyunk / viccesnek érzem magam megint / Bármily messze menjek is / örökre szeretni foglak / bármily soká maradjak / örökre szeretni foglak / bármit mondok is / örökké szeretni foglak"

8. Salem - I'll Fly with You / Forever Young
"Még mindig hiszek a szemeidben / nem érdekel, mit követtél el életedben / baby, mindig itt leszek melletted"
"A menny várhat még, most az eget nézzük ketten / a legjobbakat várjuk, és a legrosszabbra számítunk / Örökké fiatal akarok lenni / te tényleg örökké szeretnél élni?"

9. Crystal Castles - Love and Caring
"Itt van az én géniusz tervem / hogyan hozzuk létre a felsőbbrendű fajt: / ez az anatómikusan felépített félhulla nem tud vétkezni /.../ Ja, csak mondom / adassék / hogy arcod minimalizálja az emberi fajt / úgy talán együtt lehetünk" 

http://8tracks.com/for_autumn_i_am/tomb-for-two

Tomb for Two


Fandom: Game of Thrones (Trónok Harca)
Páros Theon Greyjoy/Robb Stark
Koncepció Theon gyászol. Évekig. *mézbort tölt magának és zokog*
p.s. agresszívan visszatérő folyómotívum Robb meggyalázott holttestének végső nyughelye miatt
Stílus alternatív, downbeat

1. Of the Wand & the Moon - Wintry Mantle
"Neveinket titkos, varázsos rúnákkal véstem fel  a tél-takarta erdő fájára / és hányszor suttogtam már neved az éj sötét magányában, elmorzsoltam érted ezer imát és álmaimban benne jártál"

2. Asaf Avidan - Different Pulses
"Életem olyan, mint a seb, mit fel kell fakasszak, míg vérezni kezd /... / Halálom a mellkasomba oltott faként rügyez / futok hát, mielőtt gyökeret ereszt / ó drága, elvesztem / ó drága, a tied vagyok"

3. IAMX & Imogen Heap - Secret Friend
"Titkos barátom / ó, vígy a folyóhoz / titkos barátom / hogy örökre együtt úszhassunk / törd meg legmélyebb ígéretem"

4. Röyksopp - Something in my Heart
"Azt mondod, az idő nem gyógyítja be a sebeket / Törött a szív, amit elraboltál / Már azt sem tudom, mi valóság / Minden vagy, ami én nem lehetek / Minden vagy, ami én nem lehetek / A szívemben dobban valami / És még inkább hiányollak téged"

5. Eivør - Rain
"Hol talállak majd, ha szükségem lesz rád, elveszett barátom? / Hozd vissza a víz tükörképét, hogy láthassalak megint / Mikor eső ered, feldagad az ár / Az esőben könnyezek / Az esőben / magam a folyó fenekére vetem"

6. Lebanon Hanover - Tomb for Two
"Nincs eső, mi megállíthatná csókjaink / se oly villám vagy jégeső / húzódj fedezékembe / sírbolt ez itt két főre, két morbid szeretőnek"

7. Fever Ray - Keep the Streets Empty for Me
"Visszatér minden vénült emlék / Sosem én tudom meg legelébb / Követem a patak árját Északnak fel / Ahol a hozzánk hasonlók lebegnek /.../ Mennyi remény egy egyszemélyes sátorban / Nincs itt hely az ártatlanságnak /  Vígy hát haza még a vihar előtt / A bársonymolyok majd melegen tartanak bennünket / A földre fekszem, havat falok / Bundám forró, nyelvem fagyott"

8. CocoRosie - The Sea is Calm




Such Perfect Teeth (Caressing my Throat)


Fandom Welcome to Night Vale
Páros Cecil/Carlos
Koncepció Az Arby's mesterséges fényei felragyogva két szerelmes arcán, zenében megfestve
Stílus alternatív, downbeat, elektromos, paranoid

1. Bright Eyes - Time Code
"Halál, adatbevitel, hangyaboly-törvény / Közös ügyünk előre programozott terv / Igyál folyékony órákat, míg meg nem látod Isten arcát / Kristály-visszajátszás, nem lehet kikapcsolni / Shhh... / Ne szólj, ne beszélj"

2. OSI - Terminal
"Megindul a rádióadás napja /Szerelmes vagyok, csöng a telefon, te keresel / Újabb fülest kapok, hogy még ma kipurcanok / Menjünk haza / Egy kisfiú áll a küszöbön, kezében kés / Majd elmegy, ha elunja / Hajnal óta áll és vár ránk / Ezt mondta, nem?// Hazudozni akarok, amint elhagyjuk az otthonunk / És játszani, hogy milyen erős vagyok, amikor rádtör a félelem / Szórakozni akarok, mint régen / Előbb-utóbb majd kikötünk Kaliforniában, mi meg a fizikai valónk / És ott majd igazán szerethetlek"

3. CHVRCHES sketch
(instrumentális)

4. CHVRCHES - Science and Vision
"Tudomány és látomás / Légy közel, ha kereslek / Vagy tégy fel egy kérdést / Hallom még a légzésedet / Lélegezz / Ne beszélj"

5. Crystal Castles - Celestica
"Kövess a semmibe / törődéssel átszőve / ha eltűnök, kérlek, ne keress /  ha fulladok, kérlek, hagyj süllyedni /.../ kloriddal mostak át téged / a térd mögött is, alaposan"

6. Disparition - Analog
"Csak füleid / érzik majd a különbséget / de azok már az enyémek / mert hallgattál rám / és hittél nekem  / (kérlek, ne higgy nekem / egyetlen-egy percre se)"

7. Ólafur Arnalds - Himinninn er að hrynja, en stjörnurnar fara þér vel (Széthull az ég, de szerencsét ígérnek a csillagok)
Azt kérdezted, mi történik, ha meghalunk? / "Elfelejtesz mindent," mondtam. / "Még téged is?" / "Igen, még engem is." / Nem akartál hát meghalni. 

8. Fever Rey - Triangle Walks
"Ki áll már megint a házamnál / Az ablak alatt áll / Felfalja gyümölcseink / És kizabál minket az otthon fogalmából / Ébren tart bennünket, ébren tart bennünket / Átmehetek hozzád? / Pihennem kell, leheveredni egy kicsit / Kikapcsolnom, mert az éjszaka hosszú volt / És még hosszabb a nappal"

9. Gesaffelstein - Perfection
(instrumentális)

10. Crystal Castles - Courtship Dating
"Tűzhely égette kéz / mutasd meg a barátaimnak / Légy a részese / A szemek kifordulnak / A végtagok a földre hullnak"

11. Raucherecke - Libido 200
(instrumentális)

http://8tracks.com/for_autumn_i_am/drunk-on-your-tobacco-lips

Drunk On Your Tobacco Lips

közös mix yamival és riverrel 


Fandom Good Omens AU 
Páros Anthony J. Crowley/Aziraphale Fell 
A Drunk On Your Tobacco Lips című regényünkhöz
Stílus punk, glamrock, indie - modern és klasszikus, upbeat és downbeat találkozása


1. Duran Duran - Wild Boys
"A vad srácok kivetettek a kegyelemből / Felelőtlenek és olyan kiéhezettek"

2. The Pretty Reckless - Heaven Knows
"Daloljuk együtt: ó, Istenem, a menny már csak tudja /  Mi odalentre tartozunk"

3. Franz Ferdinand - Love Illumination
"Szeretnéd, ha szeretnének / De úgy fest, ezt senki nem veszi észre"

4. David Bowie - The Pretty Things are Going to Hell
"Mihez kezdj magaddal? / Mit mondjál? / Mit vegyél fel egy napos délután? / Kit hívj fel? / Kit verj agyon? / Kit vigyél táncolni egy vasárnapon?"

5. The Killers - Somebody Told Me
"A nyakamat szegem, csak hogy megtudjam a neved / De a Menny nincs közel egy ilyen helyen / Bármi megtörténhet, csak ne pislogj, mert még elszalasztod"

6. Franz Ferdinand - Ulysses
"Hát, unatkozom, unatkozom /  Gyere, tépjünk be / Nem te vagy Ulysses / Baby, la-la-la"

7. Arctic Monkeys - I Wanna Be Yours
"A porszívód lennék / Csak hogy belélegezhessem hamud / Ford Cortinád lennék / És soha nem rozsdásodnék / Ha forrón szereted a kávéd / Hadd legyek én a csészéd / A te döntésed, kedves / Csak hadd legyek a tied"

8. Alt-J - Breezeblocks
"Kérlek, ne menj, kérlek, ne menj, úgy szeretlek, úgy szeretlek, úgy szeretlek majd' megeszlek"

9. Half Moon Run - Full Circle
"Mindig összeszedettnek tűnsz, bár a külsőd mást mond / Szállnak a szikrák, mert nyugalomra nyakalsz / Egy gyerek szívével és egy bolond eszével / Nem értem, miért nem vonok falakat köréd"

10. Ryan Henderson (Daughter Cover) - Youth
"Poénból lobbanjuk lángra belsejünk / Gyűjtjük a félrecsúszott románcok neveit / Mi vagyunk az a felelőtlen, vad fiatalság / A jövőnk illúzióját űzve / Egy nap majd kiderül az igazság: / Hogy meghalunk, mire a jövőig eljutunk."

11. The Irrepressibles - Two Men in Love
"Ha megkérdezném / leszel-e a hercegem / levetnéd-e a fegyverzeted?"

12. The XX - Infinity
"Nem adhatom fel / valaki más érintéséért / mert túlságosan is fontos nekem"

13. Yonderboi - All We Go To Hell
"Hölgyeim és uraim / semmiből se tanulunk / mert nem tudunk / Most vagy soha"

14. Soap&Skin - Pray
"Kik színleltek bennünket? / Arra kárhoztattam / hogy felköhögjem imáim minden szavát"

15. Rise Against - Swing Life Away
"Tiszta vagyok és világos, vagy most épp szakítok veled? / Szerencsét, vagy balsorsot hozok már rád? / Közelebb kerültünk, vagy csak még inkább elvesztünk?"

16. Lebanon Hanover - No 1. Mafioso
 "Tudom, mit gondolnak rólam az emberek / A topmaffiózó vagyok a legsötétebb öltönyben / Meg ott van az a sok fegyver a zsebemben / És bárhová megyek / Csak szórakozgatok"

17. Placebo - English Summer Rain
"Minden a régi marad, semmi nem változik / Angol nyári eső, évek óta a legelső /A pincében vagyok, te meg az égben / A pincében vagyok, édes, látogass le hozzám"

18. Pete and the Pirates - Blood Gets Thin
"Itt jön ő / hűvös, mint a bűn / és sűrűvé forr a vérem"

19. Amanda Palmer & The Grand Theft Orchestra - Do it with a Rockstar (mert majd Gaiman feleségét és a punk királynőjét hagyjuk le az albumról, mi?)
"Nem szeretnél berúgni, és itt aludni velem? /  Nem szeretnél cigizni, amíg a torkod marni kezd? / Nem akarsz henteregni velem, és dumálni egy sort?"

20. Florence + The Machines - Bedroom Hymns
"Itt is ugyanolyan jól lehet elbukni, mint bárhol máshol / Itt állítsuk hát fel oltárunk"

21. Lady Lamb & The Beekeper - Crance Your Neck
"Kész röhej, hogy még tűző napnál is fájnia kell / Hiszen a szív akkor ver a legszebben, ha a szeretője hátához simul az ágyban / Igen, akkor dobog a legszebben / Amikor a fejedben irrelevánssá lesz a halál // Éhezned kell érte, legyél kiéhezve rá / Mozgasd a csípőd és hajlítsd a nyakad / Mozgasd a csípőd bennem, hajlítsd meg a hátadat / Legyél kiéhezve rá"

22. Matt Beilis - S&M (erre van egy nagyon jó magyarázat)
"Lehet, hogy rossz vagyok, de nagyon jól csinálom"


füleseket fel.

10 megjegyzés:

béla írta...

többszörös örökéletfogytiglan kipipálva a bakancslistáról

a fantomfájdalom a lelkem helyén bőszen hálás neked ezért itt

Raistlin írta...

árasztom rád hogy fájjon neked is mert nekem fáj

уαмι. írta...

Vétettünk egy hatalmas hibát amikor a Drunk mixre nem került fel a Szeress úgy is ha rossz vagyok.

Raistlin írta...

meg a halhatatlan klassziikus, a "sad violin plays for 10 hours," Crowley érzelmeinek hiteles bemutatására.

Kija írta...

Az hagyján, hogy mennyire imádom a fanmixeidet (igen, mindet, igen, nagyon.), de napok óta képtelen vagyok szabadulni a we came in good faith for the flesh parade mixedtől. Mit tettél velem? Mit?

Raistlin írta...

annyiranagyonörülökhogytetszik (;u;)

a helyzet az, hogy vannak történetek, amiket nagyon el akarok mondani, de nem tudok szavakkal. és sirenékről szerettem volna mesélni valamit, de csak zenében sikerült.

Ria írta...

Elképesztő! Ilyet is tudsz ez valami fenomenális :D

Raistlin írta...

Egyértelműen túl sok szabadidőm van.
És kellemesen semmilyen zenei ízlésem.

666rytus írta...

K * Ö * SZ * Ö * N * Ö * M
Gratula a fanmixekhez, nagyon megörültem nekik!Néhányukat már korábbi ajánlódból ismerek és megszerettem, persze túlzás lenne állítanom, hogy mindegyik egyformán vált a szívem csücskévé, de jó pár zeneszámmal gazdagodott a kedvencek mappám, no... és most még több zene, zene, zene... uuúú lálálá uú....
Yaminak és Rivernek is köszönöm a közreműködést a Good Omens mixhez, egyik kedvencem a Heaven Knows....
(rákerestem a sad violins-re; jól láttam? 10 óra non-stop?! vagy csak a cím ugyanaz?)

Raistlin írta...

az pontosan az
aminek látszik :DD

és nagyon szépen köszönöm/jük ouo

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS