a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2014. július 30.

Непробужденный

"...Let me die / Still unawaken'd" (Puskin) Télkatona/Fekete Özvegy, Marvel fandom, erősen kísérleti jelleg. 
nagyon. erősen. kísérleti jelleg. 
télkatona POV. hidegháborús évek.
natashánk az eredeti orosz nevével szerepel.



Непробужденный
(unawakened)


1.

szobahűvösben vörös fénypára szétszitál a fémfalakon lecsorog az asztalokon lustalassan ahogy üveg folyik az asztal fémszélén élén a lány ül fekete ruhában fekete tüllben ülve vár és a haja vörös az arca fehér felém ér a keze és a lehelete azt mondom él mert lélegzik valós kell hogy legyen
- Mi történt a karoddal?
- Mindig ilyen volt.
- Nem, nem lehetett mindig ilyen.
szóval
Csjórnájá Vdová azt mondja
vannak részletek, amikre nem emlékezem

Ezeket tudom:
>> hogy a dózisra várunk
>> 32557038
>> hogy a gerincvelőbe folyadék, tűvel -----
>> és hogy kitisztul az elméd többet nincs a tiktaktikaktiktak ahogy lihegsz: ki vagy ki vagy KI VAGY
>> hogy te vagy a tél katonája (én vagyok)
(vagyok ----)
>> 32557038
>> hogy ő Csjórnájá Vdová
>> sztv rdzsrz
>> “BKY KAPASZKODJ”
>> hogy jelentem-az-alany-likvidálva
>> hogy jelentem-a-küldetés-teljes-sikerét
>> hogy orvosi-vizsgálatra-jelentkezem
>> 32557038

- Nem fáj?
szerintem nem fáj
amikor betörnek
amikor tetten érnek
az fáj;
Csjórnájá Vdovát elrángatják
- SZIGORÚAN TILTOTT ÖVEZET AZ ÉLETÉBE KERÜLHETETT---
amikor
az asztalra vonnak
a nyakamnál
puskatussal
a koponyámnál
az fáj
hatan vannak
katonák
az orvos:
- PUSZTA KÉZZEL TÉPTE FEL AZ ŐR TORKÁT
a nyak reccsen
a csigolyák
ha eltörik
majd megjavítják.
- Sajnálom, én csak--

2.

műtőasztalon megfeszítve megint fémkörök könyökön csuklón pántok: derék, nyak, lábak, comb
az orr vére szájba foly fogon szárad és az alvadásból
és a csontok forradásából
tudom, mióta vagyok itt.
fény nem ég még egyenletes feketeség és annak is fénye van ha sokáig nézed fénye van ha sokáig nézed formákká forr és oldd ki a zárat, húzd meg a ravaszt, tartsd a puskát visszarúg
jelentem-az-alany-likvidálva
fojtsd a nyakát, visszarúg
jelentem a fogaimon vér a fogaimon mosoly
jelentem a fiú szőke volt és mindig-mindig mosolygott rám (fel)
- Css. Nem kéne itt lennem. Egy élet volt megtalálni, tudod?
egy élet volt
- Másrészről, melyik hülye rejt el egy szuperfegyvert egy kémképző központon? Szerintem direkt provokálnak, ha engem kérdezel. Meg nem tudom, mennyire érzed magad fegyvernek? Mármint ki tudnál jönni, ha akarnál, nem?  Szóval nem vagy robot?
robot: nemérez nemvérez nemkérdez
- Nyet.
(oroszul kell válaszolni.)
- Oké, akkor ezeket most levesszük, jó? Egy csomó kérdésem van.
(oroszul kell válaszolni, ha kérdeznek.)
- Mikor jönnek érted? Mennyi időnk van? Kivihetlek innen? Szart se látok.
ha sokáig nézed fénye van ha sokáig nézed formákká forr és oldd ki a zárat, húzd meg a ravaszt, tartsd a puskát visszarúg
- Két óra tizenhárom perc ötvennégy másodperc. Ötvenhárom.

3.

- A lányokkal mindig ide jövünk fel, ha nem akarjuk, hogy megtaláljanak.
- Nehezen védhető.
tűzlépcső: nehezen védhető
látásviszonyok: nem kedvezőek
északi szél, mérsékelt hóhullás
hőmérséklet -12 fok
magasság +9 méter
Csjórnájá Vdová: nőnemű // 157cm54kg // felfegyverzett // gyengepont: 54+ // célpont: negatív
- Mondj el magadról mindent.
életkor: 15/16
- Elsősorban szigorúan titkosított információkra vagyok kíváncsi, ha már itt tartunk.
- Te kém vagy?
- Képzésben. Aha.
- Elég rossz kém vagy.
- Na.
- Ha kém vagy, ki tudod deríteni, hogy hívnak?
- Téged? Aha. Fogadjunk. Akarsz fogadni?
- Akarok fogadni.
- Kiderítem, hogy hívnak, de előbb neked kell kiderítened, engem hogy hívnak.
- Fogadunk.
a hőmérséklet stabil, de enyhülni látszik: egy hiba az érzékelésben.

4.

- Megint eljöttél.
- Én is örülök neked. Figyelj, lesz egy fellépésem, egy hét múlva, de akarsz jönni?
- Nincs információm.
- Oké, de akarsz jönni?
akarom: a küldetés sikerét
akarom: a fájdalom hiányát
akarom: a fiú mosolyát és a kezét a kezemben keze fehér hangja a fülemben illata a nyelvem alatt közelsége hő belül bordaközben
reggel 6: az első adag szemcseppet becsöpögtetni neki pulzust ellenőrizni köptető shiloh csepp: 5 csepp egy pohárba hill’s tabletta egy fél hőmérő lázmérő nyers máj reggeli rosszul van crampton’s tabletta 1 vagy kodol legyél jól legyél jól
- Akarok.
Csjórnájá Vdová mosolyog: akarom
mondj egy viccet >> hogy kell?

5.

dallam: tá-táá-ti-ti-táá-táá-tá-táá-tá
szöveg: amAzing grace! (how swEEt the sound) / that sAved a wretch like mE! / i once was lOst, but nOw i'm fOUNd, / was bLIIInd, but now I -------see------ // through mAny dangers, toils and snAres / ---------- / grAce will lead me hOOOme!

6.

- Hoztam teát. Ha kérsz. - a lány neve Csjórnájá Vdová. - Oké. Akkor mondom máshogy: kérsz teát?
- Kérek.
Csjórnájá Vdová a lány, aki jó hozzám.
a tea az az ital, ami forró.
a napnak ez a szaka az, ami a kedvencem.

7.

- Még mindig nem tudom a neved. Már tudnom kéne?
- Én sem tudom.
- Az enyémet?
- Csjórnájá Vdová.
- Nem, az a szervezet. Az igazi nevemet kell… hé, a többiekkel már találkoztál?
- Nem találkoztam a többiekkel.
- Akkor te tényleg az én titkom vagy.
a lány büszke. a lány boldog. a lány fontos.

8.

A nevem 32557038 James Buchanan Barnes őrmester.
A fiú neve “Steven Grant Rogers” (ő Steve.)
A lány neve nem Csjórnájá Vdová.
Azt hiszem, foglyok vagyunk.
Azt hiszem, meg kell találnom Steve-et.
Azt hiszem, nincs itt: az ajtókat sorra nyitottam.
Azt hiszem, nincs itt.
Azt hiszem, elveszett.
Steve nincs itt.

9.

És meghalnak mind: az agyvelő a csempére loccsan, a bűze az orromban, szédülök, a fémkar a húsomban szedd le szedd le SZEDJÉK LE RÓLAM
Amikor leszíjaznak, tudom, mi következik: amikor a fémládába löknek, tudom, mi következik; amikor a jég felkúszik a térdemig, tudom, mi következik; és a könnyek a szemembe fagynak.
Steve nem volt sehol.
A katonák őrt állnak.
Nem a mi embereink.

10.

---------------------------
hívókód: télkatona
jelentem-a-küldetés-teljes-sikerét
--------------------------
sztvn rdzsrz
--------------------------
- K A P A S Z K O D J
-------------------------
jelentem-a-küldetés-


11.

three-two-five-five
free-to-thrive-thrive
steve-r-you-fine-fine?

12.

halántékra mért ütés nem halálos
támadó: nőnemű // 160cm58kg // felfegyverzett // életkora: 18 év
- Te meg hol a fenében voltál? Válaszolj! Te meg hol a fenében voltál!?
- Aludtam.
ne öld meg.
parancs nélkül ne öld meg,
és ne tedd harcképtelenné;
parancs nélkül ne küzdj,
ne mozdulj,
ne szólj,
és felelj, ha kérdeznek.
- Emlékszel rám?
- Nem emlékszem rád.
- Lemaradtál az előadásomról. Tudod? Balett?
- Nem tudom.
- Csjórnájá Vdová vagyok. Az egyik. Én fogom kideríteni a nevedet. Emlékszel?
- Nem emlékszem.
ütés balról.
- Én nem felejtettek el.
ismeretlen szó:
- Seggfej.
ne mozdulj.
ne szólj.
ha az ütéseket elviseled, a fájdalom véget ér.
ha a rúgásokat elviseled, és az áramot elviseled, és a szikét elviseled, és a szíjat elviseled, és a szomjat elviseled, és a vegyszert elviseled.
ne mozdulj,
ne szólj.
felelj, ha kérdeznek.
- Mondj valamit, amire emlékszel. Mire emlékszel?
- Azt mondta, kapaszkodjak.
- Mi van?
- A férfi azt mondta, kapaszkodjak.
- Milyen férfi?
- A férfi a vonaton. Kapaszkodnom kellett. Nem értem el a kezét.
Csjórnájá Vdová leguggol. az arca az enyémmel egy magasságban, az arcán: aggodalom? aggódva könnyen támadható. aki fél, az könnyen támadható.
- Mi történt utána?
- Nem tudtam kapaszkodni.
- És utána?
- Nem értem el a kezét. Megtartott volna. Elérem a kezét: minden rendben. De nem értem el a kezét.

13.

Csjórnájá Vdová marad.
a férfira csak titokban gondolok.
ne kerülj bajba!
steve-nek hívják. de ez titok.
az én nevem: télkatona.
ő Csjórnájá Vdová.

14.

jelentem-az-alanyok-mind-likvidálva
jelentem-a-küldetés-teljes-sikerét
orvosi-vizsgálatra-jelentkezem.

15.

- Szerintem büszkék rád. Azért engedtek ki. Mit csinálsz tulajdonképpen?
- Likvidálom az alanyokat.
- Hogyan?
nem értem.
folyosó: klang klang klang a bakancsom klang klang klang, fémfolyosó, fűtött, jó itt. jó itt jó itt jó itt. Csjórnájá Vdová feketében, mellettem.
- Mármint te ühm, ilyen fejvadász vagy?
- Nincs információm.
- Mit csinálsz? Amikor, na, “likvidálod az alanyokat.”
vállhoz tartom a gépfegyvert. az információ titkosított. a gesztusra nincs szabály.
- Jó, azt látom. Miben vagy még jó?
- Nincs inform--
- Az egy gránát?
- Igen.
- És akkor szedjük össze: a pisztolyok, meg a kés; a kérdés az, hogy vagy olyan állapotban, hogy megtaníts? Mármint úgy tűnik, hogy te jól lősz, én meg szarul lövök. Nem olyan jól, mint a többiek. Szóval ha meg tudnál tanítani, az szuper lenne. Meg tudsz tanítani?
- Igen.
- Régen szórakoztatóbb voltál.
- Nem emlékszem.
- Tudom. Milyen gyakran jönnek vissza az emlékeid? Várj, kitalálom - nem emlékszel.
- He-he.
a hang furcsa. analizálni kell: he-he.
- Néha nekem sincsenek emlékeim. De aztán megkapom az injekciót. Veled is így van? Kérned kéne injekciót.
- Nekem akkor nincsenek emlékeim, amikor kapok injekciót.
- Pff. Fura.
klang-klang-klang.
- Hé, mondták már, hogy amikor mosolyogsz, akkor egész jóképű vagy? Mármint… úgy általában egész jóképű vagy.

16.

Csjórnájá Vdová kéz kezemben pisztoly visszatart bang-bang könyék laza környék: haza bang-bang
a hajam nedves a haja nedves disztrakció hull a hó
kéz derékon állj közelebb test a testhez fegyvert fel bang-bang
fogak fehéren mosoly akarom
- Ez jól ment.
- Gondolod?
jól megy hetek jó magaviselet jó jó injekció  
oldat szét a vérben: Csjórnájá Vdová kéz a kézben lőtéren fedetlen tér az udvaron végigér de-de a fiú neve nem egészen--
nem baj, ha nem emlékszem.
nem baj, ha nem emlékszem.

17.

- Oké, szóval addig eljutottam, hogy amerikai vagy...
nem baj, ha nem emlékszem.
- ...és szolgáltál a hadseregben.
- Milyen hadseregben?
- Meg fogsz lepődni: az amerikaiban. Tudod, ez miért cinkes?
- Nem tudom.
- Mert ők az ellenség. Szóval…
nem baj, ha nem emlékszem.
- ...ezzz maradjon a mi titkunk. Mondjuk a dátum nem tiszta. Mármint elvileg ‘41-től. De akkor nem tudom, elég durván öreg lennél.
meglep
hogy van életkorom.

19.

- Gyere, megszöktetlek.
- A parancs értelmében mindenkor a Vörös Szoba épületének területén belül kell tartózkodnom.
- Csak sétálni megyünk. Na?
Csjórnájá Vdová civilben. felöltöztet: én civilben. ahová megyünk: a vörös tér.
Csjórnájá Vdová  haja vörös.
az az egyetlen igazi vörös.
- Fogd meg a kezem. Tegyél úgy, mintha a fiúm lennél, hadd vágjak föl veled.
(föl kell vágni valakit?)
[BKY FOGD A KEZEM]
[KAPASZKODJ]
Csjórnájá Vdová kezét szorítom, szorítom, szorítom.

20.

a kezem Csjórnájá Vdová combjai közt. fémujjak, nem érzem. fémujjak benne.
(ahh. hah. hah. hah.)
(egy sikoly, különbözik az összes többi sikolyoktól; és a nyögés nem nyöszörgés - a magam részéről tudom, hogy élek.)
a haja szétterül a párnán.
amikor a mellébe kóstolok, a bőre sóját akarom a számon. az ízét. az illatát.

21.

egy vörös tincs, az usanaka alól kiesve, ahogy a nyakára rebben- ezt nem fogom elfelejteni.

22.

-  Nyakra támadj!

23.

- Ugye te se fogod megbánni? Mert én nem bántam meg. Még mindig nem bántam meg.

24.

a combok a nyakam körül, ahogy edzünk és ahogy szeretkezünk. fölé hajolok. magával ragad.
natalia.

25.

- Ismerős az a név, hogy “James”?
- Nem.
nem nem nem nem nem nem nem.
[BUCKY, kapaszkodj!]
nem.
- Ebben egészen biztos vagy?
- Igen.
- Valami baj van…?
[BUCKY!]
maradjunk
a télkatonánál
maradjunk
együtt.

26.

- Jégre tehetik.
nem nem nem nem nem NEM

27.

kirendelt partner: nőnemű // 160cm54kg // felfegyverzett // életkora: 24 év
- Szerintem most csak szivatnak minket.
hangszín: analizálhatatlan. emocionális állapot: analizálhatatlan.
alany felkutatva (kirendelt partner) alany likvidálva (télkatona) küldetés teljesítve (kooperáció)
számottevő kommunikációra nem kerül sor. partner egyetlen megjegyzése rögzült:
- Tudod, mit szeretek benned, James? Hogy olyan kurvára professzionális vagy.
james?

28.

kirendelt partner---
- Mit is várhatna az ember egy rohadt jenkitől? Szerinted te vagy az egyetlen, akinek nagymosásra viszik az agyát? Azért nem tudsz küzdeni ellene, mert gyenge vagy.
kirendelt partner
eltűnik.

29.

célpont: nőnemű // 160cm57kg // felfegyverzett // életkora: meghatározhatatlan
találat a hasfalon
férfi célpont likvidálva
jelentem a küldetés sikerét
orvosi vizsgálatra jelentkezem

30.

rögzített felvétel:
(lélegzetvétel) “meg foglak találni, james.” (lélegzetvétel) “ha ez eljutott hozzád, szerinted nekem mennyi idő lesz?” (lélegzetvétel) “már tudom, hogy mi vagy” (csönd) “és nemsokára halott leszel”
katt
felvétel vége

31.

a nő a nyomomban
de lemaradva
mindig éppen pár országgal
pár évvel
annyit nem ér, hogy bevárjunk szembe szálljunk megálljunk minek-minek
a célpont neve: nick fury, elhelyezkedés: washington city  

32.

A célpont neve Steve Rogers, tudom, tudom, tudom
Amikor felémhajítja a pajzsot és elkapom
Kifulladva áll és felékínálnék egy asztmacigerattát a vállra pokróc a széltől is óvd James BUCKY Barnes ez az egyetlen k i b a s z o t t feladatod
Ő Amerika Kapitány és az a te örökkön-örökké fene nagy szerelmed
ORVOSI VIZSGÁLATRA JELENTKEZEM
az alany halott // a küldetés elbukott
Az életemmel tartozom neked és nézd mire vittem
A műtőpadra fekszem
És üvöltöm
torkom szakadtából
a neved kettéharapott
magánhangzóit.

33.

célpont#1 teherautó alá lökve klang klang halál
 alany#1 szőke férfi rakétavetővel bang bang talál 
célpont#2  bemérve szemüveglencse sérül
sortűz ratatatata indulat hibahiba
célpont túl gyors
kooperáció elrendelve
civilek likvidálása felesleges
célpont#2 bemérve
fals
rögzített felvétel
detonáció-
(- NYAKRA TÁMADJ! ezt én mondtam?)
a huzal a nyak körül
(ez én voltam?)
kar elektrosokk sérülés százalék 5
célpont#2 rohanszaladel
célpont#2 pánikreakció
célpont#2 úgy harcol mint aki ismeri minden-egyes-lehetséges-reakcióm
(analizálás?)
vörös hajtincs a fehér nyakon
(analizálás?)
találat a vállon
(analizálás sikertelen)
következő találat homloklebenyre mérve
alany#1 közbeavatkozik
stratégia fókusz vált
alany#1 semlegesít/likvidál

alany#1 úgy harcol mint aki
kitaláljamint aki
megérzi
minden
egyes
lehetséges
reakcióm

- Bucky?
- Ki a fene az a Bucky?


34.

Tudom, mennyi idő telt el.
A születésünk óta több, mint kilencven.

35.

Tudom, hogy túl sok idő telt el.

36.

Tudom, tudom, tudom.

37.

- James Buckhanan Barnes.
- Natalia Alianovna Romanova. Melyikünk nyert?
- Mmm. Szerintem előbb tudtam, mint te, de még így is kínosan későn jöttem rá, hogy… James, az isten áldjon meg. Steve hülyére keres.
- Szerinted… szóval szerinted jó ötlet, hogy megtaláljon?
Ha a hangom elcsuklik, az nem az én hibám.
Minden más az én hibám.
Clint Barton apartmanjában vagyunk. Szóval betörtem. Csjórnájá Vd-- Natasha feketében, a válla körül Clint kabátja. Halkan beszélünk, a tűzlépcsőn ülünk.
Alattunk New York, és New Yorkban hullik a hó.
- Szerintem te úgy, ahogy vagy, az egy rossz ötlet.
A hangjában nincs indulat. A hangjában nincs semmiféle érzelem. Szorosan összevonja magán a bőrkabátot. A haja most egészen rövid, a nyakára esik.
Szemközt egy olcsó bár: a fényei hunyorgó vörösek.
Az ujjaim köré hurkolok egy fénynyalábnyi tincset. Ahogy lehajtja a fejét, a haja előre borul. Ahogy az érintésembe hajol.
- Neked kéne megkeresned. Ha rám hallgatsz.
- Hallgatok rád, Nat.
- Ha legközelebb idetolod a képed, előtte hívj fel. Csinálok kávét. Clint szuper kávét tud.

38.

Clint tényleg szuper kávét tud.

39.

Steve feketén issza.
Én két cukorral.

40.

Natasha pedig ujjnyi whiskyvel. 


komment: IGEN // nyet 

12 megjegyzés:

River írta...

és én vagyok itt először
és én itt is maradok
én ebbe belevonom magam mert szavak ilyen egybevágott hangzása
egy kibaszott stílust építettél fel Buckyból és
hitelesebb volt mint nekem eddig
bármi
imádom
imádom
ki akarnék emelni belőle de nem tudok
mert épp szedegetem ki a tűket az ézéseimből; pontosak, helyre támadnak, élesek, szavak, sorsok
és az a sok szünet közte, az orosz, fehér csöndek
ez nem is fic, ez egy rajz, ez vonalanként issza bele magát az emberbe a bőre alá
és ott veri fel a színeket, a lobbanó vöröset, a havat és a fémszürkét
és a zenét még be sem mertem kapcsolni hozzá, mert ha már így így, akkor úgy mennyire így lenne.

mindig is szerettem volna az ő kapcsolatukról olvasni. és most már nem is akarom máshogy elképzelni.

Raistlin írta...

a te hibád te szerencsétlen hatalmad volt megállítani és most nézd mit tettem
[és annyira örülök hogy nem totál katasztrófa vagy illetve hogy pont hogy az és az hogy ennyire megfogott rengeteget jelent és nem tudom szavakba foglalni szóval csak szitkozódok és vádaskodok mert mert mert úristennagyonköszönöm hát azért]

Anonima írta...

Nagyon tetszik / főleg hogy a karakterek ilyen... Ilyen... (nem hiszem el valami rendes kritika szerű dicséretet akartam írni de csak dicsérni tudom!) imádom az egészet ! Imádlak!!! Hogy lehet hogy nem tudlak kritizálni? XD

GwenPage írta...

Mindig tudsz újat mondani. Mindig lenyűgözöl és elkápráztatsz de mindig máshogy.
Az első köszönetem ezért jár, mert írtál Black Widowról, jaj az a nő, meg Scarlett is, végtelenül odavagyok értük.
A második köszönetem magáért a történetért jár, mert valami elképesztően jól sikerült, az egyedi és zseniális szerkesztés, csak olvastam és olvastam és az egész a lelkembe égette magát.
A harmadik köszönöm azért jár, mert olvashattam. ♥

Ráadásul a zene is tökéletes.

Raistlin írta...

ANONIMA, jusztisköszönöm (▰˘◡˘▰)

GWENPAGE, nagyon nem tetszett, ahogy a képregényekben ábrázolták a viszonyukat, és úgy éreztem, Scarlet és Seb csodálatos interpretációját észben tartva annál talán többet is ki lehet hozni belőle, mert gyerünk, agymosott szovjet kém/bérgyilkosok akik nagyon lassan öregszenek és ugyanakkora eséllyel rántanak fegyvert mint ölelik át egymást ez a legjobb alap
A történetet anno Nat!POVban írtam és úgy, öhm, nagyon...más...volt :D (Például, sokkal humorosabb. Imádom azt a nőt.) De nem volt az igazi, szóval kukáztam az ötletet, amíg szembe nem jött ez a szám és BADUMM.

Mindenképp szeretnék még Tashával dolgozni, ha a sors is úgy akarja, össze tudok hozni egy épkézláb Clintashát, mert az a kettő a szívem csücske.

666rytus írta...

Szia Raistlin,
csak úgy ontod magadból a jobbnál-jobb írásokat. Úgy imádlak, mondtam már?! Pedig de!!!...
Szinte magam előtt láttam az egészet.... a bevillanó emlékfoszlányokat, ahogy közben Bucky mereven maga elé néz és pörög-pörög az agya,...
Tasha és Bucky közös "előélete" , meg a vissza-visszatérő kép, mikor elszakadtak egymástól Steve és Bucky...a vonat...jaj nekem, összeszoult a szívem....
Hálás vagyok!

Raistlin írta...

Én vagyok hálás de én nagyon ;u; Köszönöm szépen!

Jean írta...

Nos, komment: igen, és mi sem lehet ennél egyértelműbb.
Köszönöm, egyrészt azért mert egészen jóban lettem a Nat-Bucks gondolattal miközben olvastalak, pedig eddig főellenségemnek véltem ezt a párost. De valósan és számomra hitelesen ábrázoltad, és teljes mértékig hittem neked, és hittem bennük.(de azért a Stucky, az Stucky. :D)
A másik ami számomra egészen különleges volt az a fic stílusa. Eddig több olyan ficet is olvastam-kerestem ami Winter Soldier szemszögéből íródik, és alig-alig találtam jót. És te ezt a stílust tökéletesen formáltad meg, élet- és karakterhűen, egy élmény volt olvasni. Igazán. Köszönöm. (:

Raistlin írta...

drága Jean, annyira örülök, hogy tetszett! ouo Anne Rice mondta, hogy "írd meg a történetet, amit olvasni szeretnél," és hát - most itt tartunk :D Nekem se tetszett a páros, elsősorban a képregényes télkatona jelleme miatt, de úgy éreztem, hogy egy más megvilágításban nagyon sok lehetőség van a történetben. :3

jederanalexa írta...

Ezt a ficit egy szóval lehet jellemezni: MÉG! Sajnos én még nem olvastam a képregényeket, de ez nagyon tetszett.

Raistlin írta...

Sajnos nem ajánlom a képregényeket, de legalábbis nem jó szívvel: elég régi kettejük sztorivonala, így Bucky übermacsó, Natasha meg a megmentésére szoruló kis hölgyike, ami csak így...ühh, hanyagoljuk.
Szóval nagyon örülök, hogy a történelemhamisító fic tetszett ;u;

jederanalexa írta...

Natahsa mint a megmentésére szoruló kis hölgyike? Ugh! Buckyról meg már eleve tudjuk, hogy übermacsó, szóval ez nem volt titok. :)

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS