a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2014. július 30.

11x11


Engem a drága GwenPage kérdezett, titeket pedig én faggatlak. ღ

Juszt is összeszenvedek magamról 11 dolgot

1. Mindig rémálmaim vannak, ha ugyan épp álmodok valamit. A mai tartalma: megnyúzott hulla hóban állványra feszítve, törzsi vérbosszú táncelemekkel, ősöreg istenek ébredése, hate-crime egy katedrálisban. Álmomban arra gondoltam, hogy "hmm, ezt meg lehetne írni."

2. A legtöbbször ha valami szörnyűség történik velem, arra gondolok, hogy "hmm, ezt meg lehetne írni."

3. Aztán nem írom meg.

4. A négyes nem a tizenegyes szám.

5. Feladom.

GwenPage 11 kérdése


1. Hogy nézne ki a személyes mennyországod?
Így.

2. És a személyes poklod?

Ugyanúgy csak fejjel lefelé. Folyton lepotyognék én meg a bútorok.

3. Tervszerűen vagy inkább csapongva, hirtelen felmerülő ötleteket továbbvíve írsz?
"Romboljatok, hogy építhessetek, és építsetek, hogy győzhessetek," mondta Kassák, és milyen igaza volt. Ha megragad egy lázas ötlet, addig ütöm kalapáccsal, amíg történet-formájú nem lesz. 

4. Mi a vezérelved, amit soha, semmilyen körülmények között nem adnál fel? Vagy a szélsőséges körülmények mindig megtörik az akaraterőt? 
Fizikailag képtelen vagyok engedni abból, hogy egy embert sem lehet olyan tulajdonsága miatt gyűlölni, legyen az a neme, faja, beállítottsága vagy egészségügyi állapota, amiről ő nem tehet. 

5. Ki az az író/művész, aki ha tanácsokat adna neked, egész biztosan hallgatnál rá? (Azaz ki az úgymond példaképed. Nem kell ma is élő embernek lennie.)


"Ez az írás titka: leülsz a billentyűzet elé,  és egyik szót a másik után rakosgatod, amíg kész nem vagy. Ilyen könnyű az egész; és ilyen nehéz." - Neil Gaiman

6. Képes lennél arra, hogy egy teljes napig ne szólalj meg? 
Meditatív gyakorlatként volt már rá példa. A lelki békém helyett azt találtam, hogy az ember elkezd kiabálni magában olyasmiket, hogy "SAJT." (Tán trappista asszociáció...?)

7. Van/vannak olyan ember/emberek az életedben, akiért bármit megtennél?
Gyűjtöm őket. 

8. Szerinted hogy látnak téged azok, akik nem ismernek igazán?
Személyes meggyőződésemként egy rinocérosz és egy korcs macska különös kereszteződéseként. A közelebbi ismerőseim nyugtatni szoktak, hogy paranoid vagyok. 

9. Félsz az ismeretlentől? 
Attól függ, részesei-e a csigák az ismeretlennek.

10. Makacs vagy vagy megalkuvó, konfliktuskerülő?
Mivel pontosan tudom magamról, mennyire makacs vagyok, az emberiség általános érdekében kerülöm a konfliktust egészen addig a pontig, amíg elegem lesz, az asztalra vágok, szónoklatot tartok és az átmeneti süketség fortyogó állapotába lépek.  

11. Milyen típusú harcos lennél? Törtető, vagy kifinomult, gyors? Milyen fegyvereid lennének, hogy nézne ki a páncélod/ruhád?   
Szeretném azt hinni, hogy én lennék Arya Stark és Black Widow szerelemgyereke, de valószínűleg tankként törtetnék. Egy lövészárokban hasalva. Inkább leszek boszorkány. Lehetek boszorkány? Boszorkány leszek. 



 

11 kérdés nektek

tetszés szerint megválaszolható kommentben vagy a saját blogotokon (✿´‿`)
téma: Ó Ti Nagy Nyári Felfedezések

1. Melyik dal jellemezné az idei nyaradat? Miért?
2. Melyik volt a legjobb film, amit idén nyáron láttál?
3. Kezdtél bele új sorozatba?
4. A nyár legjobb könyve? 
5. Legszebb élmény? 
6. Kedvenc nyári ruha? 
7. Milyen kaja nélkül tartanád elképzelhetetlennek a vakációt?
8. Leghatásosabb hőségtúlélési tipp? 
9. Legjobb rendezvény?
10. Fogadalmak szeptemberre?
11. Be fogod tartani? 


[komment]
kapcsolódó híreinkben az [ask.fm] oldalam ismét nyitva áll

19 megjegyzés:

Kija írta...

Sziaa~ Hát, én lecsaptam erre, azonnal és kegyetlenül.

1. Melyik dal jellemezné az idei nyaradat? Miért?
Ezen durván három percig gondolkoztam és arra jutottam, hogy vagy az HEATH - USA boys, vagy a Pendulum - Showdown. Bármelyik is, azért, mert mindkettőre elkezdtem valamit, amiről azt hittem, hogy jó lesz, aztán... :"D

2. Melyik volt a legjobb film, amit idén nyáron láttál?
Idén egy filmet se láttam .__. Vagy várjunk... Tin majdnem megnézette velem az X-ment. Majdnem. (De még idén megnézzük, szóval mondhatom azt?)

3. Kezdtél bele új sorozatba?
Ó, de még hogy!

4. A nyár legjobb könyve?
The Raven Boys és a folytatása a Dream Thieves. Meg a City of Heavenly Fire. Megmegmegmeg...

5. Legszebb élmény?
Itt volt Tin! *-*

6. Kedvenc nyári ruha?
Hm... Talán a sötétkék, kockás ruhám.

7. Milyen kaja nélkül tartanád elképzelhetetlennek a vakációt?
A szilva már pedig nyári gyümölcs, bárki bármit mond! Amúgy meg télen-nyáron, fagyban-szélben túró rudi.

8. Leghatásosabb hőségtúlélési tipp?
Én már rég elszáradtam az első hőhullám jöttével, és most zombi vagyok. (elképesztő, mennyire nem bírom)

9. Legjobb rendezvény?
Most van az East Feszt. Nem mondanám, hogy a legjobb, de ha akarom, ha nem hallom, erre felé meg nincs semmi. Az Alföld közepe tényleg a világ végén van.

10. Fogadalmak szeptemberre?
Nem leszek ekkora lusta szar, és nem leszek ilyen szétszórt.

11. Be fogod tartani?
Ennek az esélye több mint nulla, de kevesebb, mint egy. :"D

(Pszt, nekem már egy ideje feltűntél askon~)

Raistlin írta...

Kedves Kija,
nézzél X-ment.

Szeretettel,
én.

Mitsuki írta...

höh ilyen hamar se írtam még... meleg van kint. szóval én bent maradok.

1. Melyik dal jellemezné az idei nyaradat? Miért?
Game of Thrones opening theme. Mert a húgommal végig kellett nézni mind a négy évadot. Neki először, nekem megint. Amúgy meg ez jutott eszembe, mert nem csináltam semmit a nyáron, na jó sok mindent csináltam és nem tudnám egy dalba sűríteni. Vagy az egy nagyon fura dal lenne...

2. Melyik volt a legjobb film, amit idén nyáron láttál?
Hümm. Nem sok filmet láttam a nyáron.
*nem baj a május nyár. nyár ha mondom*
Only Lovers Left Alive. mert zene. mert hangulat. mert lassú és füstös és filozófia.

3. Kezdtél bele új sorozatba?
Da Vinci's Demons. Eddig két részt láttam, de tetszett.
Üldöz Firenze mostanában. Mindenütt.
(Tervben In The Flesh és Penny Dreadful, meg később Constantine)

4. A nyár legjobb könyve?
Neil Gaiman: Amerikai Istenek. Nem rég kezdtem. És igen hamar folytatom.
*úgy érzem nem kell megmagyarázni*
(Befejezettből a Tűz és Jég Dala minden könyve amihez valaha a kezem ért)

5. Legszebb élmény?
Szakadó eső. Fürdőruha. Kert a semmi közepén és táncolunk és éneklünk az esőben és nevetünk.
Szabadon nevetünk.

6. Kedvenc nyári ruha?
Fekete. Pántos. Rövid. Kivágott, csipkés dekoltázzsal. Apró fehér virágok vannak rajta.
Drága barátnéim szerint úgy néz ki, mint egy kombiné.
NEM is tudom, hogy szívattok.

7. Milyen kaja nélkül tartanád elképzelhetetlennek a vakációt?
Házi fagyi. Saláta, meg sok zöldség. Gyros, de csak az igazi, görögben.

8. Leghatásosabb hőségtúlélési tipp?
A. Vízpart. Fürdés.
B. Hőségben antiszoc élet lehúzott redőnyökkel és hideg vízzel a fagyról.
C. Bagoly életmód éjszaka.
*lehetőleg mind egyszerre*

9. Legjobb rendezvény?
Hönng-hönng, engem kikerültek az idén....

10. Fogadalmak szeptemberre?
Nagyon mainstrem leszek. Tanulj = 5-ös feletti átlag marad. Élj = ne legyél antiszoc.
(meg ilyenek, mint: tanulj meg festeni, modellezni azzal az új programmal, angolt se kéne hanyagolni, rakj fel valamit a blogra mert üres, aludj napi 2 óránál többet, ... túl sok.)

11. Be fogod tartani?
Ha rajtam múlik, igen. De általában nem így van, ó mindenható egyetem.

Mary Wolf írta...

WTF? Te hogy tudsz ilyen beteg dolgokat álmodni? Jó, mondjuk az enyémek is brutálisak, de ez még azon is túl tesz :D De ha megírnád, elolvasnám az biztos! =D Jaj, kiskoromban én mindig boszorkány akartam lenni, meg még most is T.T
Na de a kérdésekre válaszolva:
1. Road-Megint nyár Nincs is több hozzá fűzni valóm, a dalban benne van minden :D
2. Idén nyáron inkább a sorozatok mennek nálam
3. A kór - bár még csak nem rég jött ki, de már most brutális egy sorozat
4. Az első olyan nyaram, hogy nem olvastam még egy könyvet se.... Az a baj, hogy annyi van, hogy nem tudok dönteni :S
5. Az összes, mikor a barátaimmal vagyok :3
6. Egy lenge ujjatlan, fehér fölső, a vállain csipkével és fekete pöttyös.
7. Hamburger
8. Egy jó hideg itallal a kézben dögleni a hintaágyon, miközben a macskáid állandóan mászkálnak rajtad :D
9. No komment. Egyikre se jutok el sose ><
10. Inkább nem fogadok meg semmit,
11, mert egyet se tudok betartani :S

666rytus írta...

Gondoltam pik-pak megválaszolom a kérdéseket, de nem is olyan egyszerű...
1. Melyik dal jellemezné az idei nyaradat? Miért?
United-Keserű méz…a jóval együtt mindig beütött valami szar, de fordítva is igaz....

2. Melyik volt a legjobb film, amit idén nyáron láttál?
Egyértelműen és kizárólagosan a szívemcsücske Télkatona...még most is rehabilitálódom....
3. Kezdtél bele új sorozatba?
egyfolytában sorozatokat nézek...doramafüggő vagyok
4. A nyár legjobb könyve?
Simon Tamás: Vérmacska avagy Alfi világuralomra tör
5. Legszebb élmény?
1 hét Erdély...
6. Kedvenc nyári ruha?
Virágos anyag csipkebetéttel, álomszép!...és más vette meg...1 hétig sírtam...
7. Milyen kaja nélkül tartanád elképzelhetetlennek a vakációt?
Brassói, és nem csak a vakációt…
8. Leghatásosabb hőségtúlélési tipp?
...alvás a kádban, kopoltyú növesztéssel kombinálva...
9. Legjobb rendezvény?
party all the time
10. Fogadalmak szeptemberre?
Miért, mi lesz szeptemberben?....
11. Be fogod tartani?
Neeeeem...
gyenge vagyok…nem fogadkozok....

Ria írta...

Halli,

Van, amit nem lehet kihagyni. :D

1. Melyik dal jellemezné az idei nyaradat? Miért?
Nem, ilyen nincs.
2. Melyik volt a legjobb film, amit idén nyáron láttál?
Nagy a vacillálás a Télkatonája és az X-man között.
3. Kezdtél bele új sorozatba?
Mi sem természetesebb. Elkezdtem pl: az In the Flesht.
4. A nyár legjobb könyve?
A választás itt is a képtelenség határát súrolja. És még szeretnék olvasni sok mindent.
5. Legszebb élmény?
Hát ez egy vízválasztó nyár az életemben, több okból kifolyólag. De talán az, hogy végre nem csak az asztalfiók szórákosztatásának élek és nyitottam egy blogot. Mondjuk nem mintha sok dolog lenne eddig kint, szörnyen lassan haladok :/
6. Kedvenc nyári ruha?
Egy türkizkék ing.
7. Milyen kaja nélkül tartanád elképzelhetetlennek a vakációt?
Dinnye. Fagylalt. Dió.
8. Leghatásosabb hőségtúlélési tipp?
Légkondi.
9. Legjobb rendezvény?
Egyre se tudtam elmenni...
10. Fogadalmak szeptemberre?
Jó jegyek, rendes étrend, frissíteni a blogon valamennyit és a csodaszép német nyelv megtanulása.
11. Be fogod tartani?
A cél előtt szokásom elbukni.

A további boszorkányos napot!
Üdv: Ria :)

Hannibal írta...

Szóval én is idepofátlankodok.:D
1. Calvin Harriss ft. Florence Welch - Sweet nothing. Kell ezt magyarázni?
2. Captain America: Winter Soldier. Kell ezt magyarázni?xd
3. In the Flesh és övé vagyok testestül-lelkestül. :D
4. Most kezdtem nyáron olvasni a Trónok harcát. Harmadik kötetnél járok és nyáladzok gyönyörűségemben.
5. Gyermekkorom minden nyara. Volt egy család, aki eljött a falunkba nyaralni és velük együtt, mi fiatalok lejártunk a romos kis kastélyunkhoz, hogy bújócskát játszunk a napsütötte búzatáblák között és leugráljunk az omló lépcsőkről.
6. Haspóló+rövidnadrág. Ami vicces mert szörnyű lábaim vannak.
7. Fogalmam sincs. Még sosem voltam nyaralni. De alapvetően nem eszek sokat. Adjatok vizet és egy tál gyümölcsöt és túlélek mindent. Kaktusznak érzem magam.
8. Nyisd ki az ablakot, hozz be egy vödör jeget, tedd magad alá és várj.
9. Höhöhö. Elmondom, amikor elhagyom a szobámat. :D
10. Megpróbálok távol maradni az ellenkező nemtől.
11. Nagyon valószínű, hogy nem.:D

LadyLoss15 írta...

Szia! :)
Reagálhatok a Te válaszaidra is? :$ :D
Ha álmodok, nekem is csak rémálmaim vannak. Utoljára talán óvodában volt nem rémálom-álmom. És ha rossz történik velem, én is meg akarom írni. Ha mással történik rossz, akkor még jobban.
A személyes Poklodon felröhögtem. :D Köszönöm. :))

"8. Szerinted hogy látnak téged azok, akik nem ismernek igazán?" - Öhm... Én nem ismerlek nem hogy igazán, gyakorlatilag egyáltalán. És én egyedinek, különlegesnek, merésznek és önállónak látlak. Kicsit lázadónak, öntudatosnak, és jó példának. Képek alapján. Írás alapján fiatal és meglepően kedves zseninek. :)
A csigák pedig részei az ismeretlennek. A húsevő meztelencsigák biztosan.
A fegyvernemen is jót röhögtem. Régen Arya akartam lenni az Eragon-könyvekből, mostanában Arya Stark. Vagy Natasha. Vagy Clint. Mindenesetre gyors és ügyes, mégis erős. És TUDOM, hogy inkább egy precíz mozgású tank vagyok, faltörő kos. Legalábbis ha boxolni kell. :/
Ééés válaszok azokra, amiket te kérdeztél... Muszáj :$$ (Valamiért azt érzem, hogy ha kérdeznek, ki kell használnom a lehetőséget, és mindig jó bőven válaszolok, és közben olyan szarul érzem magam, mert tudom hogy az emberek 99,99%-a nem is kíváncsi, és én meg traktálom őket. Utálom magam, amiért azt akarom érezni, hogy valakit érdekel. Dehát ilyenek vagyunk... :) )
1. Fall Out Boy - The Phoenix
2. The Fault In Our Stars. Voltak benne dolgok, amik furcsák voltak, vagy nem értettem őket, nem értettem velük egyet. De összességében gyönyörű film. És sírtam. És a zenéje azóta is az uralma alatt tart. *.* ---- A csajok bosszúja a másik. Remekül szórakoztam rajta, bár nem lesz a kedvenc filmem, de kikapcsolni jó volt.
3. Nem, de a HIMYM-t majdnem teljesen befejeztem. És a Supernatural első négy és fél évadát újranéztem.
4. Alig fél órája fejeztem be Benjamin Zephaniah - Refugee Boy című könyvét. Ezért most az a kedvencem, mert a hatása alatt vagyok. Így nem igazságos. Amúgy a Csontbrigád Rejtőtől és a game of Thrones, ezúttal angolul is nagyon megragadott. :)
5. A legszebb élmény... Nehéz egyet választani, és még nincs vége a nyárnak! ;)
6. Kaptam egy neonsárga trikót és egy neonsárga pólót. Imádom őket. :D
7. Csoki. Jégkrém. Jégkrém. Csoki.
8. Uszoda. ;) Írás és olvasás. :P
9. Az idei Gólyatábor LESZ. Amit én is szervezek. Szuper lesz! :D
10. Jövőre is kitűnő bizivel zárok, így már szeptemberben el kell kezdenem tanulni.
11. NEM.
LL15

Zenda írta...

1. "Melyik dal jellemezné az idei nyaradat? Miért?"
https://www.youtube.com/watch?v=D3Jlp_3lUco <--- hogy miért? mert egész nyáron mást se csináltam, csak hevertem és olvastam, hevertem és olvastam. ja, és aludtam. xD Garfield-üzemmódba kapcsolva.
2. "Melyik volt a legjobb film, amit idén nyáron láttál?"
A Trónok harca c. sorozat, bár azt nem tudom, filmnek számít-e. O.o ha nem, akkor A Karib-tenger kalózai angolul, és sokadszorra is sírva röhögtem rajta. :DD
3. "Kezdtél bele új sorozatba?"
Igen, a Trónok harcába, és nagyon nem bántam meg.*____*
4. " A nyár legjobb könyve?"
Frédérique Deghelt: Valaki másnak az élete - mesés sztori, lélegzetvisszafojtva olvastam, ökölbe szorított lábujjakkal, a fotelban ücsörögve, a saját izzadságomban zuhanyozva.
5. "Legszebb élmény? "
Ironikusan vagy szó szerint értve?
Ha ironikusan, akkor: megláttam az egyik utcabelit fecskében, térdig érő sörhassal, cigányra égve.
Ha szó szerint: megkaptam első fizetésemet a nyári munkámért. :DD
6. "Kedvenc nyári ruha? "
Boxeralsó + cirkuszsátornyi póló.
7. "Milyen kaja nélkül tartanád elképzelhetetlennek a vakációt?"
A fagyi annak számít? Ha igen, akkor azt, ha nem: pörkölt. *___* -paraszt a szentem-
8. "Leghatásosabb hőségtúlélési tipp? "
Beülni a fürdőszoba kövére egy pofás könyv társaságában. Órákat ücsörögtem bent, és amikor valakinek dolga akadt bent, kikullogtam, és a konyhában hevertem tovább, természetesen a közepén. :D
9. "Legjobb rendezvény?"
Egyen sem voltam ott, de állítólag a falunapunk volt a legkirályabb. ^^
10. "Fogadalmak szeptemberre?"
Humorosabbnak lenni, összebarátkozni az osztálytársaimmal + az élettel, és belehúzni a tanulásba.
11. "Be fogod tartani? "
Magamat ismerve? Nem! :D

Köszönöm a kitöltés lehetőségét, és még mindig imádom, ahogy a kérdésekre válaszolsz. *____*

Raistlin írta...

MITSUKI, pont most töltöttem le az Only Lovers...-t. Valahára már no.

MARY WOLF, pacsizzunk le a "túl sok könyvem van" klub elnökeiként. ;__;

RYTUS, A Keserű méz című filmet is nagyon ajánlom ;u;

RIA, ohohoointhelfesh ezaz gyere gyermek fájni fog (nem jobban, mint a német.)
(nem tudok németül.)

HANNIBAL, te vagy a kedvenc fandompajti-kaktuszom. ouo

LADY LOSS, nagyonköszönömanyócastmegúgymindent
A HIMYM ne fejezd be. Az utolsó rész hivatalosan nem történt meg. Higgy bennem.

ZENDA, üdv a Trónok Harca fedélzetén, vegyél érzékeny búcsút a kedvenceidtől, mind meghalnak, lálálá.
(és köszönöm -u-)

GwenPage írta...

A mennyországod ritka gyönyörű.
Még fordítva is.
És nagyon jól tetted, hogy letöltötted az Only Loverst, mert úristen.
A boszorkányok a legmenőbbek!
És tegyük fel, hogy az ismeretlen nem tartalmaz csigákat, legfeljebb kakaós csigákat.

Caro írta...

Hát, akkor már én is élek a kitöltés lehetőségével.


1. Melyik dal jellemezné az idei nyaradat? Miért?

Mostanában sokszor hallgatom a Radioheadtől a Karma Policet. Talán az. A hangulata miatt.

2. Melyik volt a legjobb film, amit idén nyáron láttál?

Donnie Darko, Her, The Grand Budapest Hotel, The Machinist, Captain America: The Winter Soldier. És még sokat tervezek nézni.

3. Kezdtél bele új sorozatba?

In The Flesh, Misfits, Shameless (US), Penny Dreadful. Ezekbe. Pár régit meg folytattam.

4. A nyár legjobb könyve?

Vonneguttől a Macskabölcső, Salingertől a Franny és Zooey, Wildetól a Dorian Gray arcképe, valamint a könyvajánlós bejegyzéseden felbuzdulva megszereztem Palahniuktól a Láthatatlan szörnyeket. Néha meglepődök, milyen magas az igerküszöböm. Imádtam.

5. Legszebb élmény?

Minden egyes milliszekundum, melyben nem a szobámban vegetálva létezem.

6. Kedvenc nyári ruha?

Éjfekete maxiszoknya. Egyszerű szabású, a mellem alatt húzott. Puha és kényelmes.

7. Milyen kaja nélkül tartanád elképzelhetetlennek a vakációt?

Rántott tök és cukkini. Nem vicc.

8. Leghatásosabb hőségtúlélési tipp?

Gondosan lehúzott redőnyök, egy megbízható ventillátor, és kartávolságban elhelyezett frissítő.

9. Legjobb rendezvény?

Emlékszel, mikor volt utoljára pénzem koncertekre? Én se.

10. Fogadalmak szeptemberre?

"Éld túl a tanévet. Ne hagyd ki az órákat. TANULJ"

11. Be fogod tartani?

Reményeim szerint.

Hattie írta...

annyira szar az időérzékem. de tényleg. néha nem tudom eldönteni, hogy valami másfél éve volt, vagy két hónapja. azért megpróbálom ezt így kitölteni.

1. oké tudom hogy populáris meg minden de a wake me up. lent említett tábori búcsúestémen hallottam hosszú idő óta, és teljesen (de tényleg) elérzékenyültem. hogy mennyit változtam egy hét alatt és végre értem és érzem és szeretem ezt a számot nem fogom leírni az egészet amúgy se túl érdekes.
2. huh. uh. the breakfast club, eddig.
3. igen. in the flesh,(köszönöm ~) ill. megnéztem egy queer as folk epizódot (köhh), meg a casanova minisorozatot.
4. virginia woolf - orlando. kívülről meg akarom tanulni minden mondatát. (nem fogom.)
5. oké - múlt hét, az egész. tábor. de leginkább azt emelném ki, amikor megtanultam swingelni (szerintem már elfelejtettem), és a búcsúestét, úgy, ahogy van. meg a légkört. az embereket. meg hogy önként jelentkeztem két játékra?? és felvettem egy jó erőben lévő, húsz év körüli srácot a hátamra. játék részeként. mentem vele vagy két lépést, de tisztára belelkesült.
6. eh?
7. lángos, és sok egészségtelen gyorskaja.
8. bennmaradok a szobában.
9. *szolidan röhög* nem lesz nehéz választani kettőből. a ceglédi laska- és borfesztivál.
10. ~ I WILL SURVIVE ~
11. remélem. és ez már hatalmas előrelépés.

Susie Lupin írta...

Üdvözlet Tirolból. :3 *küld egy kis esőt is a kánikulába*

1. Melyik dal jellemezné az idei nyaradat? Miért?
Sigurjón's Friends - Coming Home
'Cause I can't wait for tomorrow
To say the things I wanna say
Your smile will always lead my way
I can't wait, I'm coming soon
I just wanna see your face again

Mert olyasvalakire gondolok naponta túl sokat, aki sosem lehet az enyém és több mint ezer kilométerre van.
És mert ma alföldet haluztam a ködbevesző hegyre. xD

2. Melyik volt a legjobb film, amit idén nyáron láttál?
Még mindig az Így neveld a sárkányod 2.

3. Kezdtél bele új sorozatba?
Éppen tegnap, mert megígértem Lizinek.

4. A nyár legjobb könyve?
Eddig a Csillagainkban a hiba, sohatöbbénemakaromelolvasni. *úgy tesz, mintha tegnap a könyvesboltban nem a német kiadást leste volna*

5. Legszebb élmény?
Idén? Amikor az Innsbruckból Reuttéba tartó vonaton tök fesztelenül elbeszélgettem egy nénivel, aki Németországban szállt le biciklivel. Nagyon tetszik, hogy itt ilyen közvetlenek az emberek, és fittek az idősek. Ráadásul csodaszép idő volt (azóta nem is nagyon volt ilyen), hétágra sütött a nap, a hegyeken minden egyes kis részlétet látni lehetett, legszívesebben minden megállónál kiszálltam volna fotózni.
És a LEVEGŐ. *.*

6. Kedvenc nyári ruha?
Ujjatlan kék felső és fehér alapon virágos rövid szoknya. *sóhajt* De Tirol nem szeretné, hogy felvegyem. :D

7. Milyen kaja nélkül tartanád elképzelhetetlennek a vakációt?
Görög saláta.

8. Leghatásosabb hőségtúlélési tipp?
Bikiniben ülni az elsötétített szobában, valahol a háttérben megy a ventilátor. Estére talán jó idő is lesz.

9. Legjobb rendezvény?
Keine Ahnung, szemben a keddi Platzkonzert. xD

10. Fogadalmak szeptemberre?
Átjavítom októberre, mert nekem akkor kezdődik az egyetem: nem leszek lusta és kitartok. Komolyan. És nem leszek antiszoc.

11. Be fogod tartani?
Muszáj lesz magamat tartani valamihez.

Raistlin írta...

GWEN, köszönöm mégegyszer és nagyon, hogy gondoltál rám ouo

CARO, nagyon irigylem a nyaradat ezekért a filmekért és könyvekért.

HATTIE, el kell olvasnom az orlandót.

SUSIE, menj a... Triolba. Nyühh.
És mi az hogy Októberben. Mi az hogy. Októberben. Én. Énnn.

Morgen írta...

Én is megjöttem, nem szabadulsz a válaszaimtól :3

1. Melyik dal jellemezné az idei nyaradat? Miért?
The Republic Tigers - Fight Song. Mert sz@rrá hallgattam már és idegesítően fülbemászó a refrénje.

2. Melyik volt a legjobb film, amit idén nyáron láttál?
Kill Your Darlings. Annyira tetszett, hogy az már egészségtelen...

3. Kezdtél bele új sorozatba?
Iiiigen. In The Flesh és Halt and Catch Fire.

4. A nyár legjobb könyve?
Eddig csak egyet olvastam el, az pedig az Angyalok és démonok volt. Inkább csak a sztori tetszett az illuminátusokkal.

5. Legszebb élmény?
Talán az, hogy megint elkezdtem a blogot és szeretik is.

6. Kedvenc nyári ruha?
Van egy szolid kis virágmintás ruhám, na azt imádom.

7. Milyen kaja nélkül tartanád elképzelhetetlennek a vakációt?
Görögsali. Strandon mindig kívánom.

8. Leghatásosabb hőségtúlélési tipp?
Maradj bent a szobádban egy ventilátorral, csinálj jeget és igyál, hogy ne száradj ki.

9. Legjobb rendezvény?
Voltam Veszprémben Utcazenén, szeretem az egész hangulatát.

10. Fogadalmak szeptemberre?
Tanulni. Fogok.

11. Be fogod tartani?
Muszáj lesz. :D

Raistlin írta...

morgen, az istenit, a kill your darlingsról nem beszélünk.

*sírva el*

Réka Csikoós írta...

Muszáj volt kitöltenem, hogy levezessem a feszültséget! Kritikát kéne írnom, de a szívem a Winchester fiúk bámulásához húz vagy ide az oldalra. Sooooo...

1. Melyik dal jellemezné az idei nyaradat? Miért?
Rúzsa Magdi- Szerelmes vagyok beléd, mert reménytelenül szerelmes vagyok és a legjobb barátnőm szarrá hallgattatta velem. Megérte.
2. Melyik volt a legjobb film, amit idén nyáron láttál?
The Croods, nagyon aranyos rajzfilm… és ezek kívül, még a csak a Twilight szériát néztem meg. (Kill me! Please!)
3. Kezdtél bele új sorozatba?
Nem, de ma végre megnéztem a Supernatural 1.(?) részét!!!! Castiel: ahwww
4. A nyár legjobb könyve?
Cassandra Clare: City of Heavenly Fire. Megérte a szenvedést és, hogy angolul olvassam.
5. Legszebb élmény?
Edward Cullen szőrös, csillogó mellkasának látványa újra és újra. *iróniaméter kiakad* viccet férre téve: Londonban voltam egy hetet és egy egész napot töltöttem el a Warner Bros Studio-ban, ahol a Harry Potter filmeket forgatták. :3
6. Kedvenc nyári ruha?
Fűzöld rövidnadrág fehér pólóval gladiátorbeütésű fekete saruval.
7. Milyen kaja nélkül tartanád elképzelhetetlennek a vakációt?
Fagylalt, fagylalt, fagylalt és töltött paprika.
8. Leghatásosabb hőségtúlélési tipp? Olyan közel lenni a Balatonhoz, hogy bármikor fürödhessek, amikor kedvem tartja.
9. Legjobb rendezvény?
Antiszoc vagyok…
10. Fogadalmak szeptemberre?
Nincs, mert úgysem tartanám be. (Talán, hogy elolvasok vagy 15 könyvet.)
11. Be fogod tartani?
Természetesen… nem.

Raistlin írta...

Az a supnatnak a 04x01-edik része, de ccss, én is ott kezdtem, jó hely az, szép hely az ;u;

A Herripotterér meg irigykedések és lapos tekintetek.

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS