a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2014. június 27.

Díjak nagy mennyiségben

[Netti] nagyon édes volt, és díjjal várt haza. Szokás szerint számotokra is van tizenegy kérdés, tehát ha van kedvetek, kommentben küldjétek be a válaszaitokat ~(⁰▿⁰)~

Mivel képtelen vagyok tizenegy dolgot írni magamról, ezért csaltam és megválaszoltam Mesi kérdéseit.


  1. Szoktál hallgatni DJ/disco zenéket?
    És most már te is fogsz. [klikk]
  2. Mikor születtél?
    Tizenharmadikán, a szellemidézés órájában, és erre nagyon fel tudok vágni.

  3. Mi a kedvenc Disney mesefilmed?
    Bár mindig megvető arcot vágok, ha szóba kerül az úriember, az újabbak közül az Epic és a Rapunzel tetszett, gyerekkoromban pedig az Atlantisz.
  4. Melyik a kedvenc csatornád?
    A TLC egy bűnös élvezet.

  5. Mit részesítesz előnyben: nadrág - szoknya, tornacsuka - magassarkú, póló - blúz, tetoválás - piercing?
    Ruha. Magassarkú. Tetoválás. Tömeggyilkosság.
  6. Melyik a kedvenc, nem fanfic blogod?
    Neil Gaiman blogja (ingyen reklám: magyarul is olvashatjátok [itt]!)
  7. Melyik könyvet olvastad utoljára?
    Jelenleg a Zabhegyező van soron J.D. Salingertől, előtte fejeztem be a Mobilt Stephen Kingtől, ami tökéletes tengerparti olvasmánynak tűnt, aztán a strandolásból hazatérő barátnőm ott lelt a sátrunk előtt magzatpózban, háttal a kiolvasott kötetnek. (Zseniális. Tegyétek vele tönkre ti is a vakációtokat.)

  8. Szoktál könyvtárba járni?
    Szoktam volt a központi Szabó Ervinbe, de lelombozott a nemlét peremén ingadozó idegen nyelvű kollekciójuk és azóta az anglisztika-kar üvegboltozatú könyvtárában duzzogok.
  9. Mi a kedvenc helyed a városban? Hol laksz?
    A Duna-part és a Kálvin tér környéke, mert minden ELTE-hallgatóba olyan mágnest telepítenek a felvételi után műtéti úton ami az alma mater ötszáz méteres vonzáskörzetében tartja őket. Fact.
  10. A családod tudja, hogy blogolsz? Olvasták már az irományod?
    A családom néha félreérthetetlen célzásokat enged meg arra vonatkozóan, hogy gyanakodnak rá, hogy én néha dolgokat írok. Ekkor sejtelmes arccal úgy teszek, mint aki nincs ott. Nem éppen ők a célközönségem - nem szégyellem előttük a munkáimat, de szinte biztos nem akarnának szabadidejükben Amerika Kapitány és hűséges csatlósának tragikus románcáról olvasni.
  11. Hazaérsz az iskolából, kedvenc énekesed vár otthon a szobádban. Mit csinálnál vele először?
    Brian Molkóval? Palacsintát.

Netti 11 kérdése:

  1. Te inkább a zenét szereted, vagy a dalszövegeket és a mondanivalóra figyelsz?
    Mondanám nagyvonalúan, hogy számomra elválaszthatatlan a kettő, de sűrűn előfordult már, hogy több hónapos lelkes hallgatás után tűnt fel, hogy a dalszöveg nem "I say everybody's a legend" hanem "I sing the body electric," tehát a továbbiakban köhécselek, az égre bámulok és zsebre vágom a kezemet.
  2. Ha választanod kellene, hogy milyen mesebeli lény legyél, mit választanál?
    Ha a boszorkány annak számít, akkor boszorkány. Ha nem, akkor is boszorkány.
  3. Hiszel a Sorsban/Istenben/akármiben?
    Istenben igen, de egyre sűrűbben az akármiben is.
  4. Van kedvenc szerződ, könyved?
    Nem múlik el díj a Láthatatlan Szörnyek említése nélkül. Chuck Palahniuktől. Bizony.
  5. Mit gondolsz a kortárs művészekről?
  6. Elhiszed a népvándorlás történetét? Ha nem az Uráltól, szerinted hova valósiak vagyunk?
    Az Uránuszról. Nyilvánvalóan az Uránuszról.
  7. Van valami, amitől iszonyodsz?
    Csigák. Bámulnak itt a redva szemeikkel mindenfelé.
  8. Keresel lényeget a dolgokban? Mit gondolsz a filozófiáról?
    Intenzíven kötelező tantárggyá tenném.
  9. Humános vagy reálos vagy inkább?
    Bő'csész.
  10. Mit gondolsz a szerelemről?
    Előfordulhat, hogy helyenként romantikus történeteket írok. Kétszázat. Sacc.
  11. Mióta írsz blogot? Vannak egyéb irományaid is?
    Ezt a blogot négy éve vezetem, az első blogomat hősi tizenegy évesen kreáltam. Emlékeim szerint édesanyám nevelési módszereinek heveny megkérdőjelezésére alkalmaztam.

És tizenegy kérdés nektek - az Utolsó Dolgokról (itt drámai zene következik)


1. Milyen számot/albumot hallgattál utoljára?
2. És melyik szám volt az, ami legutóbb a fejedben maradt napokig?
3. Melyik filmet láttad utoljára, és hogy tetszett?
4. Milyen állatot simogattál meg utoljára?
5. Milyen idegen városban vagy országban jártál utoljára, és mi a legszebb emléked onnan?
6. Milyen koncerten voltál utoljára?
7. Mit vásároltál legutóbb?
8. Melyik YouTube videót nézted nemrég?
9. Min nevettél fel hangosan utoljára?
10. Mi volt a legutóbbi álmodban, amire emlékszel?
11. Mikor húztad ki magad utoljára? Mielőtt válaszolnál, körözz hátra a válladdal és ülj büszkén.

(⁰▿⁰)
 


komment: IGEN // nem

37 megjegyzés:

GwenPage írta...

Szia!
Ó, a magassarkúban és a tetkóban osztozunk - szerencsémre anyám a világ legnagyobb tetkómániása, és ő már bököd, hogy moströgtöncsináltassak, fogok is.
Ha a Mobil valóban ilyen jó, magammal viszem a Balatonra. Pancsolni úgyis utálok. Befejezem a Trónok harcát, és utána rávetem magam.
Jaj, ezek a csigák. Kiskoromban állandóan átdobáltam őket a szomszéd kertjébe. Nem voltunk jóban sosem. Mármint a szomszéddal.

Nagy kedvet kaptam a válaszolgatáshoz, úgyhogy az alkalmon is kapok.
1. Milyen számot/albumot hallgattál utoljára?
Saltillo: Gatekeepers. Annyira sosem lelkesedtem a recsegő-ropogó géphangokért, de itt a vonóshangszerek is befigyelnek és vah. Imádom.
2. És melyik szám volt az, ami legutóbb a fejedben maradt napokig?
Pontosan ugyanez. Az első mondat miatt.
3. Melyik filmet láttad utoljára, és hogy tetszett?
300 - Rise of an Empire. Annyira nem jött be. Az elődje sem. De egyszer kibírtam.
4. Milyen állatot simogattál meg utoljára?
Az öcsémet.
5. Milyen idegen városban vagy országban jártál utoljára, és mi a legszebb emléked onnan?
Rómában, és az, ahogy anyámat hajkurászom a Colosseum körül. Mint egy rossz gyerek, folyton elcsatangolt.
6. Milyen koncerten voltál utoljára?
Depeche Mode.
7. Mit vásároltál legutóbb?
Barackot és szőlőt.
8. Melyik YouTube videót nézted nemrég?
Szőllősy-Csák Gergő videókat. A napokban halt meg. Feldolgozhatatlan. T.T
9. Min nevettél fel hangosan utoljára?
Egy barátnőm igencsak dinka poénján. De jó volt.
10. Mi volt a legutóbbi álmodban, amire emlékszel?
Erre nagyon büszke vagyok :3 Álmomban Charles voltam, és Erik nyakába borulva ölelgettem, sírva. Megtörve. Kissé hisztérikusan. De az ölelés viszonzott volt, és rájöttem, hogy az agyam egy része Cheriket akar írni.
11. Mikor húztad ki magad utoljára? Mielőtt válaszolnál, körözz hátra a válladdal és ülj büszkén.
OwO Mindig kihúzott háttal ülök a gép előtt.

Raistlin írta...

NAGYON irigylem az álmodat, és nagyon köszönöm, hogy kitöltötted ;u;

Tatsu írta...

Szia drága, örülök, hogy hazaértél épen-épségben! (Nem mintha másra számítottam volna, khöm)
Előre bocsájtva: Marry me please, mert Brian Molko és te egyre tökéletesebb vagy a szememben. Nekem is ő a kedvenc énekesem <3 Annyira szeretnék én is tetoválást, de anyumék eléggé ellene vannak, szóval lassan gyűjtögetek rá, aztán ha meglesz, amúgy sem dobnának ki ezért otthonról. Anyum már amúgy is barátkozik a gondolattal. És most a kérdések:

1. Milyen számot/albumot hallgattál utoljára?
Egy barátom zenekarának új számát. Azt elfelejtette közölni, mikor megmutatta, hogy mi a címe, úgyhogy ne kérdezd, de nagyon jók.
2. És melyik szám volt az, ami legutóbb a fejedben maradt napokig?
The band perry - If i die young (nightcore verzió, mert én már csak ilyen vagyok és az eredetit nem szeretem)
3. Melyik filmet láttad utoljára, és hogy tetszett?
Step up 4 - Forradalom. A története nem volt nagy szám, de a koreográfiák iszonyat jók voltak, elvitték a hátukon a filmet, szóval lényegében tetszett.
4. Milyen állatot simogattál meg utoljára?
A macskámat, aki egy rohadék volt és lemászott az ölemből.
5. Milyen idegen városban vagy országban jártál utoljára, és mi a legszebb emléked onnan?
Idegen város, hogy eddig már nem jártam ott? Fáradt vagyok és tökre nem értek teljesen logikus dolgokat se és így álltam neki írni, remek lesz. Nem tudom a helyiség nevét, de valahol Eger mellett voltunk és egy pár hete nyaraltunk ott. A legszebb emlékem talán, hogy megint biliárdozhattam, hiába nem győztem egyszer se apám ellen, megmeg a gőz. Órákat el tudtam volna ücsörögni a gőzben, a következő ficemet tervezve.
6. Milyen koncerten voltál utoljára?
Girugamesh és jajdenagyon jó volt! <3 Tegnap pedig megvettem a jegyet HIM-re és akkor is kijutok, ha belehalok.
7. Mit vásároltál legutóbb?
Egy pár keresztes fülbevalót, pasztellzöldben és lilában.
8. Melyik YouTube videót nézted nemrég?
Huntub Twilight paródiát.
9. Min nevettél fel hangosan utoljára?
Egy barátnőm nagyjából minden mondatán. Egy értelmes megnyilvánulása sincs, de így szeretem.
10. Mi volt a legutóbbi álmodban, amire emlékszel?
Hörcsögök O_O Valami kísérletet terveztünk, hogy a hörcsögök hogyan tudnak úszni, szóval beletették őket egy vödör vízbe. Én ki akartam szedni, de nem engedték T.T
11. Mikor húztad ki magad utoljára? Mielőtt válaszolnál, körözz hátra a válladdal és ülj büszkén.
Épp most. Egyébként meg rettentő görnyedt vagyok, de talán a hegedűóráim majd segítenek a dolgon.

Raistlin írta...

Nagyon szépen köszönöm, itt vagyok épen-szépen és a fényképezőgép kábelének a teljes és tökéletes hiányában
subidú
és ér a magyar város is nyílván, csak nem tudok fogalmazni (praktikus tulajdonság egy reménybeli írónak :D)

Susie Lupin írta...

A dalszövegekkel én is rendszeresen így járok. Megtetszik valami, lelkesen éneklem, aztán ha rákeresek a szövegre, meglepődök és inkább befogom.
Ugyan kicsit el vagyok tűnve az éterből, de azért én is válaszolnék a kérdéseidre~ (Mert olyan sok fölösleges időm van.)


1. Milyen számot/albumot hallgattál utoljára?
A Haloo Helsinki! számait, hogy felélénkítsem tespedő és fogyó finn nyelvtudásomat (ami édeskevés, de azért próbálkozom).

2. És melyik szám volt az, ami legutóbb a fejedben maradt napokig?
A nap nagy részében megy a rádió, mert anya mellette főz, így valamelyik tömegszámra adom a voksom. Arra emlékszem, hogy nagyban énekeltem valamit a táncolásról a tükör előtt. Aztán rajtakaptam magam, és elhallgattam.

3. Melyik filmet láttad utoljára, és hogy tetszett?
Így neveld a sárkányod 2. *.* Az nem kifejezés, hogy tetszett. Film közepén el is pityeredtem, örültem, ha látok valamit a könnyeimtől.
Még jó, hogy hat éven felülieknek ajánlott, és mi voltunk a legidősebbek barátnőmmel. Leszámítva persze az anyukákat.

4. Milyen állatot simogattál meg utoljára?
Cica~

5. Milyen idegen városban vagy országban jártál utoljára, és mi a legszebb emléked onnan?
Ausztria, Bécs. Barátnőmmel belógtunk az egyetem főépületébe (miután szétmászkáltuk magunkat a karácsonyi vásárban), körbejártuk, zavartan nevetgéltünk, alig találtunk mosdót, én pedig még jobban belezúgtam az osztrák fővárosba.

6. Milyen koncerten voltál utoljára?
Sanszos, hogy a tanszaki fuvolaverseny a szülőknek, ahol Csajkovszkij Szentimentális keringőjét játszottam.

7. Mit vásároltál legutóbb?
Szemceruzát, tust és púdert.

8. Melyik YouTube videót nézted nemrég?
Fogalmam sincs, de tuti köze volt az Így neveld a sárkányodhoz.

9. Min nevettél fel hangosan utoljára?
A délutánt egy barátnőmmel töltöttem, beszélgettünk az eltelt évekről, felidéztük a szép emléket és az osztályunk aranyköpéseit.

10. Mi volt a legutóbbi álmodban, amire emlékszel?
Kiraboltak, felriadtam, visszaaludtam, és azon gondolkoztam, hogyan mondjam el az érzéseimet a szerelmemnek, aki egyre inkább hasonlított Hablatyra.
De a kedvenc álmom még mindig az, amikor egyik osztálytársam felrobbantotta az iskolát, mert nem akart érettségizni fizikából.

11. Mikor húztad ki magad utoljára? Mielőtt válaszolnál, körözz hátra a válladdal és ülj büszkén.
Köszönhetően a figyelmességednek, hogy helyettem is ügyelsz a ramaty testtartásomra, éppen most. :D

Morgen írta...

Uuuu, kérdések! Imádom a kérdéseket. Ah, a blogolás-témával teljesen egyetértek, nem mutatnám meg az agyszüleményeimet a családnak, még akkor se, ha fizetnének érte.

1. Milyen számot/albumot hallgattál utoljára?
Mumford & Sons - Where Are You Now. Imádom. ♥

2. És melyik szám volt az, ami legutóbb a fejedben maradt napokig?
Avenged Sevenfold - Requiem. Főleg a latin szöveget az elején, de azt bármikor képes vagyok elkántálni.

3. Melyik filmet láttad utoljára, és hogy tetszett?
Ah, nem sikerült megnéznem az X-Ment, bármennyire is akartam. A legutolsó film, amit láttam... Talán a The Fall volt, és nagyon tetszett, ha még nem láttátok, nézzétek meg!

4. Milyen állatot simogattál meg utoljára?
Egy hófehér pár napos kiscicát :3

5. Milyen idegen városban vagy országban jártál utoljára, és mi a legszebb emléked onnan?
Csak Ausztriában voltam eddig, mégpedig Mauthausenben, a hely azóta is kísért... De ez a legszebb emlékem is onnan, már ha lehet ilyet mondani, testközelben lenni a tömény történelemmel... Borzongató.

6. Milyen koncerten voltál utoljára?
Hát, jó rég volt, de talán Punnany Massifon, amit amúgy nem is szeretek, de ingyen lehetett bemenni...

7. Mit vásároltál legutóbb?
Spáros kávét. :D

8. Melyik YouTube videót nézted nemrég?
Hát, fogalmam sincs. Talán Vivaldit kerestem...

9. Min nevettél fel hangosan utoljára?
Amikor tanulgattam a kidolgozott tételeket, észrevettem, hogy néhány mondatot elfelejtettem befejezni és lehagytam a szóvégeket is...

10. Mi volt a legutóbbi álmodban, amire emlékszel?
Nem emlékszem rájuk sajnos :/

11. Mikor húztad ki magad utoljára? Mielőtt válaszolnál, körözz hátra a válladdal és ülj büszkén.
Banketten! Emlékszem, mert a ruha egyébként nem állt jól. De most is kihúztam magam :3

River írta...

fun-fun partyhard :3

1. Milyen számot/albumot hallgattál utoljára?
Andy You’re A Star mert a Killers rulez.

2. És melyik szám volt az, ami legutóbb a fejedben maradt napokig?
Placebo - Scene Of The Crime ; és szólj ha palacsintáztok a tündérrel.

3. Melyik filmet láttad utoljára, és hogy tetszett?
Virginia. Fahkkin. Pepper. Potts. Fakkyeah.

4. Milyen állatot simogattál meg utoljára?
A szobámban maradt ördögszekérként guruló kutyaszőrt simogattam fel a padlóról.

5. Milyen idegen városban vagy országban jártál utoljára, és mi a legszebb emléked onnan?
Barcelona, hajnali tenger és a forró churros ami leégette a nyelvem.

6. Milyen koncerten voltál utoljára?
Fishing On Orfűű
denszíg indő nájtkláábbb
*lelkes nem-ismerem-a-kiscsillagot-help tombolás*

7. Mit vásároltál legutóbb?
Másfél méter műbőr anyagot, hogy motiváljam magam a fem!Bucky cosplayre.

8. Melyik YouTube videót nézted nemrég?
Megtudtam, hogy Michael Fassbender játszik egy dark-indie- comedy filmben ahol másfél órán keresztül egy emberfejű doboz van a fején, szóval FRANK.

9. Min nevettél fel hangosan utoljára?
Kannibál a Hannibál szögedi szóviccen
/- Hol van Jack?
- Mögöttem.
- Mögötted?
- Mög. / Képekkel ám viccesebb.

10. Mi volt a legutóbbi álmodban, amire emlékszel?
Csak annyi van meg, hogy felébredek és fáj a világ, és fáj a szerelem úgyhogy egy intenzívebb cherik-re tippelek.

11. Mikor húztad ki magad utoljára? Mielőtt válaszolnál, körözz hátra a válladdal és ülj büszkén.
Azt vallom, hogy egy úrihölgy mindig tartsa magát szépen; én meg kényelmesen ülök az ívemben.

Raistlin írta...

SUSIE, Istenem sose fogom túltenni magam azon hogy a Hiccupot Hablatynak fordították ;u; (Baromi édes. El fogom lopni azt a filmet de durván.)

MORGEN, örülök, hogy nem csak én nevetek a tételeimen [némileg hisztérikusdadan] - nekem az a kedvencem, amikor már annyiszor dalolom fel a mondatot, hogy felcserélek benne valamit, és "In the United Presidents of America, the state can declare... shit"

RIVEREM, szín of dö krájm..hoppávalaki bádogember hoppá és és NEM LÉTEZIK HOGY A FRANKBEN FASSY JÁTSZIK most már nekem is látnom kell mert mögötted

D.L.L. írta...

1. Milyen számot/albumot hallgattál utoljára?
A Drunk Scotsman című kocsmadal egyik modern feldolgozását. Mert attól felébredek, és az ma kellet. Albumból pedig a My Darkest Days Sick and twisted affair-jét és két év után sem jövök rá hogy mit tud ez a nyálas tucatrock banda csak női rajongókkal, amit más nem, de valamit nagyon.

2. És melyik szám volt az, ami legutóbb a fejedben maradt napokig?
Ferenczi György - A nő olyan.. (mint a hurrikán, viszi a kocsit, a házat, a tévét) énekelte a három éves húgom egész nap megállás nélkül, miután hallotta. Hogy ne maradt volna a fejemben?

3. Melyik filmet láttad utoljára, és hogy tetszett?
Amit legutóbb láttam, és akkor elsőre, az Amerika Kapitány 2. És hogy hogy tetszett? 1-10es skálán STUCKY <3
Amit meg tényleg legutoljára néztem, az az Ölelj meg és ölj. Még tizedszerre is zseniális, bár barátnőmmel nem tudtuk komolyan venni, úgyhogy a változatosság kedvéért bőgés helyett röhögtem rajta, és embereket shipeltem, mint minden jobb filmben.

4. Milyen állatot simogattál meg utoljára?
Az unokatesóm tengerimalacát.

5. Milyen idegen városban vagy országban jártál utoljára, és mi a legszebb emléked onnan?
Londonban, és most komolyan arra kényszerítesz, hogy egyet válasszak ki? T.T A metrózás, pénteken reggel nyolckor, mikor rosszul lettem az oxigénhiánytól és egy megállóval előbb le kellett szállnom. Mert azt imádom Londonban hogy soha nem érzem magam turistának.

6. Milyen koncerten voltál utoljára?
A Billy Talent lemezbemutatóján, az A38-on. Az első sorban. Hellyeah~

7. Mit vásároltál legutóbb?
Vonatjegyet Zamárdiba

8. Melyik YouTube videót nézted nemrég?
Valami Hetalia cmv-t de már nem emlékszem a címére.

9. Min nevettél fel hangosan utoljára?
A sztorin miszerint az unokaöcsém megnyerte a táborban a kullancsgyűjtő versenyt. Azt mondta a tanár, hogy akiben a legtöbb kullancs lesz, az kap fagyit. (Earl, te vagy az?)

10. Mi volt a legutóbbi álmodban, amire emlékszel?
Egy temetőben voltam és ahogy jártam a sírok között, minden név egy barátomé vagy családtagomé volt, akikről nem is tudtam, hogy meghaltak. o.o

11. Mikor húztad ki magad utoljára? Mielőtt válaszolnál, körözz hátra a válladdal és ülj büszkén.
Soha. Ez az igazság.

Raistlin írta...

D.L.L., ó London-London-London, a lelkem tényleg valahogy hazavár és ez annyira csodálatos benne; és még nem találkoztam olyan várossal, ami ilyen lett volna, ennyire otthon

p.s. add át üdvözletem Earlnek.

LadyLoss15 írta...

Üdv újra köztünk, halandó(?) ! :)
Túl lelkes vagyok, és annyira örülök az új bejegyzésnek, hogy máris válaszolok a kérdésekre.
1. Polyák Lilla és Homonnay Zsolt: Szólj!
2. Budapest Bár: Szívemben bomba van
3. Filmet? Az meg mi is? Háát, pár hónapja megnéztem valamit az öcsémmel, de hogy MIT.... És azt hiszem, belealudtam. De sok vér folyt.
4. A szomszéd macskáját kapom el rendszeresen egy kis dögönyözésre a parkolóban. Azt hiszem, utál. (Amúgy a neve Artúr, de lány. Tiszta Hagrid-Norbert-feelisnges :D )
5. Szobon, ahol száraz fűkupacokat gyújtogattam fel a kisvonatból származó fáradt olaj segítségével, meg nagyon menő vonatos dolgokat tanultam két fanatikustól, akik nagyon lelkesen fogadták laikus értetlenségemet. :)
6. Fish! Pont egy hete. Barba Negra Track. És Ó volt *.*
7. Ma vettem magamnak egy táskát, amire évek óta szükségem lett volna, és NAGYON akartam, de csak most finanszírozta meg anya... Abszolút megérte a 3500 forintot. :) Fehér és színes és imádom.
8. "UCLA ScatterTones: I'll Make A Man Out Of You " című videó végénél járok épp. 0-24 YouTube-ozok. Najó, 9-2... :)
9. Ezen a bejegyzésen! Az első kérdésre adott válaszodon. Aztán az Uránuszon biztosan. De tuti, hogy nem csak kétszer. :)) (Mellesleg állandóan hangosan nevetek, mosolygok, vigyorgok mint a vadalma. )
10. Hűha. Volt valami sárga függőágy, meg szakadék, meg néhány gyerekkori barátom. És asszem detektív voltam.
11. Ma délelőtt, mert anya hátbavágott, mondván, rossz a tartásom... -.-
LL15

Raistlin írta...

hahó arra is ouo és most elkezdtem tutulni az i'll make a man out of you-t. előfordulhat, hogy vizsgaidőszakban azt szokásom dúdolni magamnak.

Hattie írta...

jajdejó ˇˇ

1. The Killers - Human
2. Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine. Vasárnap játszották a laskafesztiválon, és alig bírtam megállni, hogy ne énekeljem. Cserébe ottmaradt a fejemben.
3. Az In My Sleepet. Elég felejthető, de az elején kibírhatatlan, pulzust felgyorsító rettegést éreztem. Borzasztó jó volt. (Csalok. Előtte a 2012-es Les Misérablest néztem. Nem érdekel, ha én vagyok az egyetlen, akinek tetszik. Az se érdekel, ha emiatt egyedül fogok meghalni egy szűk panelban.)
4. Kutyát. Kutyákat. A kutyáinkat, na.
5. Poroszlón.
Hümm, az lehet, hogy ugye Poroszló messze van, és kora reggel indultunk, vagyis mindenki fáradt volt. Anyu a vállamon aludt el, de a feje alatt ott volt a pulóvere, mert túl csontos voltam neki. A vállamon. Amúgy nem.
6. Fatal Error, múlt szombaton. Kihagytam miatta a "bankettem", de jobb volt elmenni fesztiválozni a mostohanővéremmel, mint órákig áztatni magam a strandon olyan emberekkel, akik utálnak és viszont.
7. Gyrost pitában és joghurtitalt.
8. How To Toothpaste. Komment nélkül hagyom.
9. Hát nem A nyomorultakon.
10. Otthagyott spagetti az asztalon, aztán valami kőfalú helyen valakik össze akarnak házasodni, és jön egy öreg néni, akivel jót beszélgetünk, hogy nagyon kevés a pap ebben a városban, egyébként is mindenki utálatos. Aztán emlékszem, hogy sokat vártam, és közben láttam omega-alakban felcelluxozott döglött rovarokat egy fehér lapon. (Inkább nem akarom tudni, ez mit jelent.)
11. A 6. pontnál említett koncerten. De csak mert pántnélküli top volt rajtam. Kilógtam a rajongók közül.

Raistlin írta...

Őszintén bevallom hogy a Les Mis fandom nagyon szimpatikus a tumblr alapján, percekig tudtam/tudok szakadni egy-egy gifseten, de mivel én eleve ki nem állom a musicaleket, ezért úgy teszek, mintha nem énekelnének benne, és már láttam volna.

Nita Cerberus írta...

Welcome back! ;3 (már rá is veti magát a kérdésekre)

1. Milyen számot/albumot hallgattál utoljára?
Sia - Chandelier (napok óta folyamatosan létesít szexuális kapcsolatot a hallószervemmel)
2. És melyik szám volt az, ami legutóbb a fejedben maradt napokig?
Khm. xD
3. Melyik filmet láttad utoljára, és hogy tetszett?
Moziban: Captain America - The Winter Soldier...negyedjére. xD Nah de ami új is volt meg minden, az a Maleficent. Nekem nagyon tetszett, Maleficent karaktere iszonyatosan átjött, amúgy is imádom a tragikus múltú villainokat. Mondjuk az is igaz, hogy Aurora meg a három tündérkeresztanya az idegszálaimat szedte pépesre, szóval az ő részük erősen elhanyagolható.
4. Milyen állatot simogattál meg utoljára?
A sajátomat, kis gyökér west highland white terriert. :D Természetesen a pofámba ugorva ébresztett, ahogy mindig... xD
5. Milyen idegen városban vagy országban jártál utoljára, és mi a legszebb emléked onnan?
Idegen országban már két éve nem voltam sajnos, így marad Szeged. Olyan, mintha a második otthonom lenne, szóval úgy az egész feeling egy hatalmas szép emlék. De talán a legjobb akkorról, mikor barátnőnket a dohánybolt előtt várva próbáltam lefejelni a jégcsapokat az ereszről. :D
6. Milyen koncerten voltál utoljára?
Maybe Paddy and the Rats.
7. Mit vásároltál legutóbb?
Tegnap. xD Lila hajszínező~
8. Melyik YouTube videót nézted nemrég?
https://www.youtube.com/watch?v=f546Vc6VL-4
9. Min nevettél fel hangosan utoljára?
https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/1237534_517642451668998_1520123904089435761_n.jpg xDD
10. Mi volt a legutóbbi álmodban, amire emlékszel?
Nagyon régóta nem emlékszem az álmaimra... de úgy tényleg semmire belőle. Talán ami megmaradt még, az az, mikor a metró teljesen megtelt vízzel én meg talicskával próbáltam elhordani onnan az egészet. Well done!XD
11. Mikor húztad ki magad utoljára? Mielőtt válaszolnál, körözz hátra a válladdal és ülj büszkén.
*most is úgy görnyed itt, mint Gollam, sz'al megteszi amire kéred* Jé, új ember lettem! *w* xDD

Nita Cerberus írta...

Najó, látszik, hogy még 'korán' van. xD Szóval edit:

3. Melyik filmet láttad utoljára, és hogy tetszett?

How to train your dragon 2.
(túl sokat járok mostanában moziba, egybefolynak már a hetek...)
És hogy hogy tetszett? Hm, aranyos volt, izgalmas volt, Toothless a végén badass volt and stuff. (instant Godzilla feeling here) De valahogy az első rész jobban megragadt bennem.

Viszont Hiccupp elképesztően sexy. PONT.

Raistlin írta...

NITA, köszönöm hogy kitöltötted ;u; Hiccup zavarba ejtő. Mármint láttuk kölyökként. Így olyan mint amikor a nyomi szomszéd srác egy nyár alatt szexi lesz te meg csak így "hé a múltkor még kilenc éves voltál"

cécile írta...

üdv újra itthon :)
még mielőtt őrülten rávetném magam a kérdésekre: a csigák iránti ellenszenvet átérzem. elég egyszer rálépni egyre mezítláb, és örök életére hányingert kap tőlük az ember. :D
1. Csajkovszkij: Violin Concerto in D major op. 35

2. fentebb említett csoda. *hihetetlenül hosszú sóhaj helye*

3. Zöld hentesek (tegnap éjjel láttam a Viharsziget és az eredeti Drakula film után, és wow. ha még nem láttad, feltétlenül. Mads Mikkelsen hajáért már megéri, hidd el nekem)

4. a cicámat. *u*

5. Szántód. legszebb emlék? huh. talán az, amikor egy helyes orosz srácnak még spiccesen (részegen) is tudtam válaszolni a nyelven, ami már éve totális bűvöletében tart. helyes igeragozással fuckyeaaaaaah

6. ezek után nem fogod elhinni, hogy nem vagyok egy unalmas ember, de Maxim Vengerov koncertjén voltam utoljára, a Zeneakadémián. és ki nem találod, mit játszott (többek között)... igen. Csajkovszkij op. 35. hegedűconcertóját. atyavilág.

7. ruhát a volt szolfézstanárom esküvűjére.

8. nem vagyok benne biztos, de vagy egy danisnotonfire vagy egy Hollywood News Agency videó lehetett. TURBÉKTURBÉKMOTHAFUCKERS

9. random videó 9gagen :D

10. szexeltem a tesitanárommal. *awkward silence*

11. túl rég, de újabban igyekszem. (azt jelenti néha észbekapok és próbálok kevésbé gollamosan kinézni. két perre szokott sikerülni)

(u.i.: én is a zabhegyezőt olvasom.)

Raistlin írta...

állítólag mind JFK mind a gyilkosa a tett színhelyén hagyott egy kötet zabhegyezőt szóval most félek
erik is tuti zabhegyezőt olvas
(the catcher in the rye. a fordítói munka gyönyörei.)

p.s. ha háromszor kiejted Csajkovszkij nevét a tükör előtt éjfélkor, egy nagyon boldog Aziraphale megjelenik és lepacsizik veled. velem egyetemben.

Dragda írta...

Remélem jó utad volt, és kipihented magad aktívan, ahogy kell, mert most majd az éhes szemű olvasók - köztük én is - abajgatni fognak ám az új novellákért! *sátáni tekintet és kacaj*

Node, a kérdések, mert szeretjük a játékokat :D
1. Milyen számot/albumot hallgattál utoljára?
~ Most vissza kellett néznem a youtube-on, de ezt: Wardruna - Runaljod - Yggdrasil (viking sámánzene, zseniális)

2. És melyik szám volt az, ami legutóbb a fejedben maradt napokig?
~ EZ: https://www.youtube.com/watch?v=nkqVm5aiC28
A film miatt. Nem tudok és nem is akarok beszélni róla, mert elég volt a sírásból :'(

3. Melyik filmet láttad utoljára, és hogy tetszett?
~ Így neveld a sárkányodat 2! Imádtam, jó volt újra gyereknek lenni. Kikapcsolt, megnyugtatott az utolsó vizsgám előtt. Imádom a zenéjét, Hablaty tiszta szöxi animált pasi lett, Fogatlan pedig egyre macskásabb. :D Zabáltam <3

4. Milyen állatot simogattál meg utoljára?
~ Macska. Egyetemi kolinál lakik egy kóbor cica, Zoltán (7 éves a drága) és mi etetjük, gondozzuk, házikója is van. Ő a mienk. :D

5. Milyen idegen városban vagy országban jártál utoljára, és mi a legszebb emléked onnan?
~ Ami számomra idegen? Nyíregyháza, tavalyi nyaraláskor. És az állatkert. Meg az, hogy együtt volt a családom 3 napot veszekedés nélkül. És csak nevettünk és nevettünk...

6. Milyen koncerten voltál utoljára?
~ Paddy and the rats! *.*

7. Mit vásároltál legutóbb?
~ Új Vavyan Fable könyvet.

8. Melyik YouTube videót nézted nemrég?
~ https://www.youtube.com/watch?v=mIQr_TrFTUk
A srác egy elmebeteg zseni :D

9. Min nevettél fel hangosan utoljára?
~ Cabin pressure, mert munkába menet azt hallgatok :D

10. Mi volt a legutóbbi álmodban, amire emlékszel?
~ Dolgoztam. -.-

11. Mikor húztad ki magad utoljára? Mielőtt válaszolnál, körözz hátra a válladdal és ülj büszkén.
~ Tegnap, mert költöztem a nyári szállásomra :D

Raistlin írta...

Ah, a Wardrunát én is nagyon szeretem ;u; És adj át Zoltánnak egy puszit a nevemben kérlek, nagyon munyinak hangzik.

Mitsuki írta...

*höjj üdv, látom nem loptak el stoppon*

1. Milyen számot/albumot hallgattál utoljára?
Bastille - Bad Blood, nem tudom megunni, nem. Nem.

2. És melyik szám volt az, ami legutóbb a fejedben maradt napokig?
Bastille, hinnye de változatos vagyok - Things We Lost in Fire (Abbey Road Sessions)mert nagyon egymásra találtunk.

3. Melyik filmet láttad utoljára, és hogy tetszett?
Nagyon örök gyerek, szóval sáááárkáááányt. Khmm... az Így neveld a sárkányod 2-őt. Mi röhögtünk a leghangosabban a moziban. Egymáson, ja meg a filmen is. Mert Hablatynak mindig csak az egyik szeme sír.

4. Milyen állatot simogattál meg utoljára?
Édesbogár kutyánkat itthon, mert nem hagy gyümölcsöt szedni se.

5. Milyen idegen városban vagy országban jártál utoljára, és mi a legszebb emléked onnan?
Velence. Vagy 40 fok. Ütött kopott, és omlik és régi, és tömeg és első látásra szerelem.

6. Milyen koncerten voltál utoljára?
Hát olyan régen volt, mintha nem is lett volna.

7. Mit vásároltál legutóbb?
Nyári fekete-beújítás címén egy gyönyörűséges fürdőruhát, és három bokapántos, elegáncs cipőt, mindkettő "te nekem kellesz és pont" darab. *jéj-jéj vásárlótúra*

8. Melyik YouTube videót nézted nemrég?
SuperFruit. 50 TERRIBLE CELEBRITY IMPRESSIONS. Sírsz. Mint minden részen. *munyik*

9. Min nevettél fel hangosan utoljára?
Mozi. Legepicebb szomorú rész, és Hablatynak még mindig csak az egyik szeme sír...
*totál illúzióromboló vagyok*

10. Mi volt a legutóbbi álmodban, amire emlékszel?
Emlékek. Nope. De nem akartam felkelni. Fene tudja.

11. Mikor húztad ki magad utoljára? Mielőtt válaszolnál, körözz hátra a válladdal és ülj büszkén.
Most. Szerencsére a sarkascipőimádatom sokat dob a dolgon.

KatieCat írta...

Megint inkább blogon töltöttem ki~
http://never-marauders-land.blogspot.hu/2014/06/come-fly-with-me.html#more

Hattie írta...

(de azért nem ítélsz el ugye)

Eva Reyklani írta...

Szia itthon! Jó tudni, hogy nem raboltak el. Bár úgyis ment volna a blogspotos felmentősereg, de azért jobb, hogy épségben vagy.

1. Milyen számot/albumot hallgattál utoljára?
Arkona - Goi, Rode, Goi! Kerestem valami metált, ami ráhangol a Szent László napokra, és rájöttem, hogy én ezt már jó régen hallgattam, de még mindig tetszik. És igazán feelinges a buszon ülve hallgatni, miközben kint szakad az eső.

2. És melyik szám volt az, ami legutóbb a fejedben maradt napokig?
Majka Curtis: Belehalok. Nem szoktam ilyen stílust hallgatni, de ez a dal, ez pontosan kifejezte az érzéseim.

3. Melyik filmet láttad utoljára, és hogy tetszett?
Huszonötezredszerre a Galaxis Útikalauz stopposoknak. Nem tudom megunni, mert hát Douglas Adams, meg Martin Freeman, és a Paranoid Android, meg Zaphod és az egész úgy ahogy van. I m á d o m.(Ha eljutok conra, ami egyre esélytelenebb tuti űrstoppos leszek)

4) Milyen állatot simogattál meg utoljára?
Valami zsebpatkányt, ami hivatalosan kutyának hívta magát. De nagyon cuki volt a csillogó, rózsaszín masnijával, rózsaszín pórázzal.

5) Milyen idegen városban vagy országban jártál utoljára, és mi a legszebb emléked onnan?
Budapest, mert nekem az már idegen. Találka volt és hát rekedtre röhögtem magam. :D

6) Milyen koncerten voltál utoljára?
Hollóének Hungarica. Középkori metal, síppal, dobbal, bár a nádihegedűben nem vagyok biztos, de olyan irgalmatlan hangulatot csináltak, hogy még.

7) Mit vásároltál legutóbb?
Fehér, hosszúujjú parasztinget. Szent László napokra kellett.

8) Melyik YouTube videót nézted nemrég?
Rómeó Vérzik - Kalózhajó hivatalos klippjét. Van mondanivalója rendesen

9) Min nevettél fel hangosan utoljára?
Ezen a mondaton: "Hülyén hangzik, hogy csacsi, öreg predatorom" Meg azon, hogy Hannibal a menzakonyhán.

10) Mi volt a legutóbbi álmodban, amire emlékszel?
Annyi dereng, hogy a kardosokkal voltam valami gyakorlaton, egy városban láttunk el védő feladatokat és épp készültünk egy támadásra. Ami nem tudom, hogy megérkezett-e, mert kelnem kellett. De biztos, hogy győztünk volna, mert maga Lichtenauer oktatott minket, és elárulta, hogy a vívóversét nem részegen irta, csak mi képtelenek vagyunk felfogni több száz év átvolságból. Amiben van némi ráció.

11)Mikor húztad ki magad utoljára? Mielőtt válaszolnál, körözz hátra a válladdal és ülj büszkén.
Mindig kihúzom magam, ha épp nincs rajtam három táska, plusz a fegyvereim, amik görnyesztenek. Gép előtt is. Azt hiszem eléggé büszke lehetek.

Raistlin írta...

MITSUKI, ne becsüld le a Single Tear of Manliness hatalmát :DD

KATIE, hussanok meglesni :3

HATTIE, frászokat, Enjloras(?) mekkora köcsög már. Mekkora gyönyörű köcsögpéldány.
Meg például a Moulin Rouge-t imádom, és abban is énekel mindenki ha baja van.
Igazából én is énekelek ha bajom van.
Hmm.

REYKLANI köszönöm a kitöltést!

Sophie írta...

Brian Molko??? Nem tudok elmenni a neve mellet, IMÁDOOOOM azt az embert.Nagyon remélem kijutok a szigetre a Placebo koncertre.
Ezt muszáj volt megosztanom, bocsi :))

Raistlin írta...

juss el hirtelen, mert annak az embernek olyan kisugárzása van, hogy nyolc napon túl gyógyul, és amit a színpadon művel, arra nincsenek szavak.

Névtelen írta...

Szia :) Kicsit utólag de én is valaszolgatok uwu ja és a Zabhegyező az egyik kedvenc konyvem. Imádom. Szóval hajrá :3
Nekem is van egy plusz kérdésem neked: Stephen Kingtől mit olvastál még?

1.) Milyen számot hallgattál utoljára?
The Royal Concept- On our way: a kocsiban hangosan mielott indultunk Amsterdamba noveremmel idiotan tancolva rá.
2.) És melyik szám volt ami legutobb a fejedben maradt napokig?
Good Morning Sunshine -Alex Day drága lelkem túl fülbemászó dalt írt.
3.) Melyik filmet láttad utoljára és hogy tetszett?
Így neveld a sárkányod első része mert annyira jo volt a 2.resz es angolul is muszáj volt látni az elsőt.
4.) Milyen állatot simogattál utoljára?
A cicámat, Eleket u.u
5.) Milyen idegen városban vagy országban jártál utoljára és mi a legszebb emléked onnan?
Hollandia -Delft és Amsterdam. Nem tudok dönteni de talán a Van Gogh Múzeum volt a legjobb. Imádom VanGoghot. Ő is szeret engem.
6.) Milyen koncerten voltál utoljára?
Mivel nem nagyon járok koncertekre számít barátnőm helyi kóruskoncertje?
7.) Mit vásároltál legutobb?
Egy amsterdamos öngyújtót barátnőmnek.
8.) Melyik youtube videot nézted nemrég?
Videománia- PC vész.. Ha nem láttad még erősen ajánlom figyelmedbe.
9.) Min nevettél fel hangosan utoljára?
A csigás kommenteden. Én se mondhattam volna szebben.
10.) Mi volt a legutobbi álmodban amire emlékszel?
A bararaim tanyerjait mosogattam el es ok kozbe neztek .. (??) sok ertelme van :D
11.) Mikor húztad ki magad utoljára?
Ez már nagyon hülyén fog kijönni mintha felvágnék (de tényleg nem), amsterdami hajokazas kozben huztam ki magam mert megláttam magam valahol visszatukrozodni. es utalom hogy ilyen gornyedt vagyok folyton. (az iskolai stresszt okolom. még mindig kísért.)

Scout voltam c:

Raistlin írta...

Stephen Kingtől még csak a Misery-t és a The Shiningot olvastam, mert nagyon gyáva alak vagyok. Borzasztóan tetszett mindhárom munkája, ami a kezembe akadt, és tervezek lecsapni továbbiakra is, de óvatos vagyok nehogy ijesztegetős legyen mert jaj és bocsánat de ELEKNEK HÍVJÁK A MACSKÁD ez mekkora aranyos már istenem

Névtelen írta...

Akkor nembaj ha ajánlok SKt?:3 (megse varom a valaszt)
Halálsoron, Állattemető, Cujo, Sárkány szeme (nagyon jo kis fantasy), Minden haláli (ez egy novellas kotet de nem mindegyik annyira jo csak valogass uwu), Titkos ablak titkos kert - és onnan a Langolierek.. ezek nekem kozepesen voltak ijesztoek bar mindenkinel mashogy van. szoval ha nagyon bantanak akkor nyugodtan dobd a sarokba, kiveve ha az allattemetorol van szo mert o egy elo es erzo leny es bekell takargatni es estimeset mondani neki mert annyira jo ;u;
ó elekről jut eszembe, van valami cica név ötleted? fekete lany cica, es fekete feher nemtudommilyen cica. egy hét mulva kapjuk oket :3
amugy ha nembaj még elmesélném hogy buckyval álmodtam, kiderult rola hogy egy angyal az spnbol es szárnya is volt meg minden es natashaekat faggatta steverol aki szinten egy angyal volt.. spn au ;u;

scout

Névtelen írta...

Akkor nembaj ha ajánlok SKt?:3 (megse varom a valaszt)
Halálsoron, Állattemető, Cujo, Sárkány szeme (nagyon jo kis fantasy), Minden haláli (ez egy novellas kotet de nem mindegyik annyira jo csak valogass uwu), Titkos ablak titkos kert - és onnan a Langolierek.. ezek nekem kozepesen voltak ijesztoek bar mindenkinel mashogy van. szoval ha nagyon bantanak akkor nyugodtan dobd a sarokba, kiveve ha az allattemetorol van szo mert o egy elo es erzo leny es bekell takargatni es estimeset mondani neki mert annyira jo ;u;
ó elekről jut eszembe, van valami cica név ötleted? fekete lany cica, es fekete feher nemtudommilyen cica. egy hét mulva kapjuk oket :3
amugy ha nembaj még elmesélném hogy buckyval álmodtam, kiderult rola hogy egy angyal az spnbol es szárnya is volt meg minden es natashaekat faggatta steverol aki szinten egy angyal volt.. spn au ;u;

scout

Raistlin írta...

Köszönöm szépen az ajánlót! ;u; A Halálsoront meg az Állattemetőt mindenképp megjegyzem magamnak, a többiektől még egy kicsit tartok.

Én szörnyű vagyok a macskanevekkel. Fekete-fehéret én Monokrómnak nevezném el, a feketét pedig Ecet Tomnak a boszorkánylegendák után. Nem mennek a cuki nevek.

NAGYON irigylem az SPN-AUdat, nekem valami olyan jutott amiben Sebastian Stan játszotta a herceget valami Atlantisz-szerű világban és a béna rohadék egész végig kussolt róla hogy egy szörnyeteg él a sziget mélyén akivel a dinasztiája alkut kötött és tartoznak neki az áldozatukkal és mire kibökte, már senkit se érdekelt, aztán pedig váltott a dolog és én bolyongtam a barátnőmmel és szemmel kellett tartanunk azt a rohadt parás nyúlembert a Donnie Darkóból és az áthatolhatatlan feketeségen át próbáltunk bejutni valami házba de állandóan csak körbe és körbe jártunk és ehh.

Névtelen írta...

hűha egy seb-es álmot nem utasitanék vissza! én egy életnagyságú bárányt rúgtam le álmomban diszkréten egy jol iranyzott capoeira mozdulattal es ravicsorogtam. aztán megfordult és elment. kiváncsi vagyok ennek a mélyebb jelentésére..
nem hallottam még a donnie darkóról ,mi az?:o
btw koszi a nevekert a monokrom tok jo ;u; milyen boszorkanylegendaban van ecet tom? (ez a nev csak azert nem stimmel mert fiu nev)
scout

Raistlin írta...

A Donnie Darko egy sci-fi/lélektani/horror dráma, ami őrülten kikészített. Nagyon szokták szeretni, de nekem pszichológushoz kellett mennem utána. [Ezért is vagyok óvatos a horrorokkal.]

Ecet Tom a néphagyományban egy famulus neve, macskanévként Caryl Churchill azonos című drámájában szerepel :3

Réka Csikoós írta...

Már egy ideje szemezek Stephen King könyvekkel. Még nem volt rájuk időm, de ezután a csodálatos ösztönzés után mindenképpen neki állok. És most, ha nem gond, én is válaszolok a kérdésekre.
1. Milyen számot/albumot hallgattál utoljára?
5 Seconds of Summer: Amnesia
2. És melyik szám volt az, ami legutóbb a fejedben maradt napokig?
Barbie és a rocksztár főcímdala… muszáj volt megnéznem a húgommal.
3. Melyik filmet láttad utoljára, és hogy tetszett?
Őszintén szólva passz… talán Harry Potter és a végzet ereklyéi 2. rész. De, ha ez, akkor már több, mint egy hónapja nem néztem filmet. De a HP-t imádom. <3
4. Milyen állatot simogattál meg utoljára?
A legjobb barátnőm öccse számít? Ha nem akkor egy vizslát…
5. Milyen idegen városban vagy országban jártál utoljára, és mi a legszebb emléked onnan?
Nem rég értünk haza a családdal Párizsból, ahol meglepően finom csigát lehet enni, ami még jedi erővel is felruház.
6. Milyen koncerten voltál utoljára? Kb. 1,5 éve: Wolf Kati
7. Mit vásároltál legutóbb?
egy igencsak csodálatos zöld rövidnadrágot.
8. Melyik YouTube videót nézted nemrég?
Attila the Bookaholic: összes videója szépen sorban. Nem tudom melyik volt az utolsó.
9. Min nevettél fel hangosan utoljára?
Az öcsém mesélt borzalmas favicceket nekem. Egyszerűen pocsék a humorom és bármin képes vagyok röhögni.
10. Mi volt a legutóbbi álmodban, amire emlékszel?
Sosem emlékszem az álmaimra. Az utolsó, ami rémlik tavaly decemberi: Josh Hutchersonnal voltam a Futótűz filmbemutatóján. *igen erős fangörcs*
11. Mikor húztad ki magad utoljára?
Éppen az ágyban fekve gépelem mobilról eme sorokat, de délután egyenesen álltam. ;)

Raistlin írta...

A Párizsért intenzíven irigyellek.
A csigáért intenzíven nem :D
És nagyon szépen köszönöm, hogy kitöltötted~!

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS