a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2014. május 1.

Műhelyben: Drunk On Your Tobacco Lips

Yami [link], River [link] és jómagam [én nem vagyok link] büszkén és boldogan jelentjük be, hogy éppen egy Good Omens high school AU regényen dolgozunk közösen, és úgy nyolcvan a/5 oldal alatt eljutottunk addig, hogy Crowley és Aziraphale már rá mernek nézni egymásra.

"I didn't know my bones could ache until I met you"

[Nem tudtam, hogy a csontjaim is sajoghatnak,
míg veled nem találkoztam]
/d.a.s./


Beleszeretni valakibe néha csak egy pillanat műve. Ráébredni, hogy viszontszeretnek, évekbe telhet.
Crowley és Aziraphale a winsdori Berkeley gimnázium utolsó éves tanulói; az egyikünk punk fenegyerek, a másik pedig egy komor könyvmoly (sose találjátok ki, melyikük melyik.) A vonzalmuk azonnali. Ez nem segít rajtuk.

Keserédes romantika, humor és még több humor egy kis humorral tizennyolc éven felülieknek és saját számítógéppel rendelkező ifjaknak, akár ismerősek az eredeti történettel, akár nem.

részletek előzetes helyett és gyanánt



Márvány.
Crowleynak úgy tűnik, mintha egy életbe toppanó szobrot figyelne: az igazi mesterremekek arányos mását, a puha húsnak tűnő faragott követ; igen-igen, egy
bálványt, ami könnyedén lelép emelvényéről, és haja arannyal szikrázik fel, tekintetében pedig időtlen bölcsesség pihen, és, és az ajkain finoman megül - a gúny.
Ez egyetlen pillanat volt.

*

Tovább; tovább a keskeny nyak, hosszú, kecses, éles kulcscsontok egy mélyen kivágott pólóból elővillanva. A könyök hegyes, bőrén tetoválások kúsznak végig. Aziraphale a helyéről nem látja a mintákat - zárójelek közé börtönzött metaforák, pontosvesszővel elválasztva, csak szavak, szavak, szavak.
Alig fél percen át meredt rá, ennyi volt az egész borítótól utószóig, ennyi kellett ahhoz, hogy minden megváltozzon és mégis ugyanolyan maradjon, mint amilyen valaha volt és valaha lehetett.


*

Közöttük betonfal.
Át tudna suhanni azon a falon. Képes lenne rá most; odabújna Crowley mellé, hogy ölelje át, hogy a karjaiban aludhasson el, mert máshogy egyszerűen
nincs értelme, nincs értelme itt feküdni, ha ő nem hever mellette, és nincs értelme az éjszakának, ha nem osztozhat rajta vele, és talán nincs értelmük a könyveknek, ha Crowley-nak nem mesélhet róluk, ha lepisszegik, ha…



coming soon(er or later)




komment: igen // nem
a montázs yami munkája

15 megjegyzés:

Tinuviel írta...

Egy pillanatra már örültem, hogy úristen készen vagytok, de nem panaszkodom, ez a kis kóstoló is remek volt, és én továbbra nagyon-nagyon várom.

Raistlin írta...

*együttérzően hátbalapogat és hálásan mosolyog*

Mary Wolf írta...

Én is várom már nagyon! =D Már most beleszerettem a sorokba. Mi lesz később? :O

Hannibal írta...

Nem rég olvastam el a könyvet, azóta beléjük vagyok szerelmesedve. Most vérzik a szívem. Akarom...MOOOST!

Raistlin írta...

Mary Wolf, később slash lesz. Az. :D

Hannibal, ahh, üdv a fandomban ;u; [azért volt kiváló ötlet most belekezdeni a regénybe, mert River érettségizik, Yami meg én pedig a vizsgaidőszak borzalmaival nézünk szembe két záróvizsgákkal és esszékkel terhelt héten belül. De lelkesek vagyunk. Nagyon.]

Mitsuki írta...

Hajrá gyerekek, ilyen vészterhes időkben (vizsgaidőszak előtti utolsó hajrá) minden finom falat jólesik, ez a pár sor is. Köszönyöm.
*lelkes támogatás*
És nagyon sokmillió erő és kitartás azokhoz a fránya, csúnya-gonosz tanulnivalókhoz~ :3
Üljön a válladon Crowley, míg meg nem tanulod és próbálj meg Azi szemébe nézni, ha nem <3 .

Raistlin írta...

"Üljön a válladon Crowley, míg meg nem tanulod és próbálj meg Azi szemébe nézni, ha nem <3 ." Ennél szebb és motiválóbb fenyegetést még soha, senki :D Nagyon köszönöm/köszönjük!

Névtelen írta...

Üdv Tinéktek! :)
Beállok a várakozók sorába; majd mindennap felnézek az oldalra, hátha...
Malec fanficet kerestem a neten, de Crowley-t találtam, de nem bánom mert imádom! Őket és Titeket is!
Sok sikert a vizsgáitokhoz!!!! (Addig megpróbálom megszerezni az eredeti művet, hogy képben legyek)
Rytus

Raistlin írta...

de édes vagy, köszönjük szépen ouo

littlemissprimadonna írta...

úúúú de jó *--* fényjelzést kérek szépen erre a ficre, ha kész lesz, már most imádom *--*

Raistlin írta...

deal ouo köszönjük szépen!

Luna és Maiev írta...

Hmm, ígéretes, nagyon várom *-* Ez finom lesz, érzem előre :3

Raistlin írta...

köszönjük szépen ouo készülget~

666rytus írta...

Szióka, végre rászántam magam és beruháztam egy Good Omens könyvre, úgy éreztem ennyit megérdemel Azi és Crow, meg aztán sok kedvem nem volt gagyin összetákolt kalóz pdf-re meresztgetni a szemeim....
Egyébként a most kapható kiadvány teljesen ugyanolyan, mint a korábbi kiadás vagy van eltérés nálunk is?(Olvastam, hogy néhány országban változtatásokkal jelent meg a művecske...)

Raistlin írta...

Jaj de remek hírek! ;u; Az országonkénti változtatások nagyon apró eltérések: az amerikai verzióban van plusz 700 szó arról, mi lett Warlock sorsa, és Crowley kedvenc sorozata nem a Golden Girls, hanem egy másik angol széria; a franciában ugye máshogy hívják; és talán van még egy európai fordító, aki a nagyon brit dolgokat igyekezett az országára igazítani csöppet. Nekem nincs meg a magyar verzió, de a legjobb tudomásom szerint az angol verzió alapszik - ezt tudod ellenőrizni rögtön az első oldalon elviekben, a copyright résznél, de a változtatások tényleg elenyészőek, és a magyar fordító alapvetően szöveghű volt. :3

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS