a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2014. március 25.

Díj nekem, nektek

 A tündéri [I v y]-tól. ❤


11


11 dolog magadról
Már nincsenek titkaim előttetek.

Válasz Ivy 11 kérdésére

1. Mi a véleményed a fényképészetről, mint művészeti ágról? Van esetleg kedvenc fotósod?
Mint az alant mellékelt ábrák mutatják, a szobám számottevő részét fotók borítják be egyfajta művészeti álcahálóként.



Szerelmes leszek minden képbe, ami történetet mesél.
Egy OKJs fotóképzést is elkezdtem még az egyetem előtt, de fél év múlva az iskola csődbe jutott és egy bájos mozdulattal megszűnt alólam; rezignált megrökönyödéssel fogadtam a hírt, majd azzal vigasztaltam magam, hogy most már bármikor képes vagyok összeszerelni egy reflektort (eme képesség modern társadalmunkban nélkülözhetetlen).
[Ellenben megtanultam úgy-ahogy képekben gondolkozni, és még némi pénzt is kerestem aktfotózással - a kérdéseket megelőzendő, nem az látható kicenzúrázva a fenti fotón, hanem a világ legesleggyönyörűbb Welcome to Night Vale fanartja  öribarátnőm munkájaként, aki viszont megfojtana azokkal az aranykezeivel a maradék teámban, ha bárhova is felraknék róla egy fotót, tehát így jártunk]

2. Milyen kiállításon voltál utoljára? Ajánlanád másoknak is?
Londonban a National Gallery impresszionista tárlatán, ahol ki kellett hívni a biztonsági őröket, mert zokogva a festményeknek dörgöltem az arcomat. Gondolatban. Sokszor.


3. Antikvárium, könyvesbolt vagy internet?
Nagyjából ebben a sorrendben, egy halálra vált Azirafaellel megspékelve.


4. A virágos növényeket szereted inkább, vagy az állandóan élénk színű friss zöldeket? (Röviden fikusz vagy orchidea?) 
A szobanövényeimet szinte háziállatként abajgatom, akár virágzanak, akár nem.


5. Van kedvenc divatterveződ?
 A divattal úgy vagyok, mint a matematikával és a francia nyelvvel: tisztelem, csodálom és imádom, de semmit nem értek hozzá- illetve csak pont annyit, hogy felismerjem, hogy nincs hozzá se érzékem, se tehetségem. ["Életátkom képe, sugár ecset, mely festi végzetem."] Örök hódolatom hovatovább Yves Saint Laurent, Alexander McQueen és Vivienne Westwood géniusza előtt, valamint szeretném megköszönni Coco Chanelnek, hogy beszüntette a fűzőt, M.-nek pedig, hogy egy hülye zseni.


6. És boltod, butikod, márkakereskedésed?
Second hand, erre fussa.


7. Van álomlakásod?











Nincs.


8. Vezetsz naplót, vagy bármit amibe életed rezdüléseit dokumentálod? (Olyan releváns kérdéseket vágok az emberekhez így a blogger keretein belül, hát nem?)
(Pedig de.) Fénykoromban ekszesszíven blogoltam, de az utóbbi években már idegesít, ha túl sokat vagyok kettesben a saját gondolataimmal, ezért úgy havi egyszer megpróbálok életjelet adni magamról, hogy majd legyen rá bizonyítékom, hogy léteztem meg ilyenek, aztán visszasüppedek a homályba.




9. Milyen az írásképed és egyáltalán szeretsz-e kézzel írni?



Ábránkon a Turn into Earth, a Tabula Rasa valamint az A little domestic kézirata, egy motiváció-mifene a toruble+-hoz (angolul), egy bús Will Graham a s n y a p s e szövegére, és egy megható részlet a naplómból.
Ha nem tudjátok elolvasni, hogy melyik melyik, az igen sokat elárul az írásképemről.


10. Kevin vagy Cecil? (Ha nem hallgatsz WtNV-t, akkor ezt a kérdést nyugodtan ugord át.)

C E C I L .


11. Melyik a kedvenc csontod? Vagy szerved?
Mindegyiküknek igen hálás vagyok, hogy életben tartanak.



11 dolog rólatok (hurrá!)
  1. Akcióhős vagy, mesélj a fegyveredről
  2. Ha mitológiai lény lennél, mi lennél és miért?
  3. Boszorkány vagy a Roxfortban: melyik házba osztottak be. és mi a kedvenc tárgyad?
  4. Gratulálunk, megnyerted az Oscar/Pulitzer/Nobel-díjat! Miben mész a gálára?
  5. Annak a filmnek a világában ébredsz, amit utoljára láttál. Mennyire szívtad meg?
  6. Melyik regényhőssel lennél hajlandó stoppal átutazni Amerikát?
  7. Ha te lennél regényhős, milyen műfajú történetet szánnál magadnak? 
  8. Fejezd ki magad egy gesztussal. Mit csinálsz?
  9. Egy űrkolóniában élsz a holdon. Mi a munkád?
  10. Kalózokkal hajózol. Három tárgy lehet nálad. Mit viszel? 
  11. Az ellenkező nem tagjaként ébredsz. Első reakció?
 A válaszokat [ i d e  k a t t i n t v a ] írhatjátok meg - kíváncsian várom!


28 megjegyzés:

Névtelen írta...

1. Alkimista révén az eszem a fegyverem. Nem túl elmés mi? :D
2. Sárkány, mert mérhetetlenül bölcs, halálosan vad, ja meg marha jó hobbi lehet királykosasszonyokat rabolni.
3. A Mardekárba mi sem egyértelműbb. Bájitaltan, meg Legendás Lények Gondozása, ami a varász világ biosz-kémiája lehet (+ Gyógynövénytant is ideveheted)
4. Ruhában.
5. Baromira.
6. Perselus Piton (Fogalmam sincs miért, de jöhetnek mások is csoportban viccesebb.)
7. Fantasy/Krimi utóbbinál, lehetőleg ne a hulla legyek.
8. Fél oldalvást felvont szemöldökkel hunyorgok, majd megtörlöm a szemüvegem.
9. Gépészmérnök vagy szerelő.
10.Rumot, kampót és egy Pán Péter (Robbie Kay kiadás) plüsst.
11. Megnézem kockás e a hasam. (Majd Coming aut-olnék)XD

Szia, így a végére hagyva. Megválaszoltam mindent. :D
Érdekes kérdések amúgy, nem tudtam nekik ellen állni, pedig a kommentelés, még mindig nem a legkedvesebb hobbim. Kétlem, hogy emlékszel, még rám, de hát ha. :D
Mindenesetre további szép estét!
Üdvözlettel Kitti.

Raistlin írta...

aziamegintitt Kitti, és nagyon köszönöm a válaszokat! *alkimista-pacsi* *mardekár-pacsi* *szemüveges-pacsi* *pacsi-pacsi*

Mary Wolf írta...

A kézírásod semmi, az enyémhez képest :D Nem egy visszajelzést kaptam már, hogy rondábban írok, mint egy trehány fiú. Egyszer még én is megszóltam, mert azt, hittem, hogy a füzet ami előttem van, valaki másé... Az első képen pedig az a bagoly nagyon kis cuki *.*

1. Az elmém lenne a fegyverem és agyhullámaim segítségével zavart keltenék a tér-idő kontinuum-ban
2. Egy egyszarvú Pegazus, mert egyszarvú és Pegazus egyben
3. Hát nem vagyok nagyon otthon a HP világában, de akkor már legyen Mardekár. A kedvenc tárgyam meg legyen egy repülő söprű
4. Valami olyanban, ami nyomott hagy az emberekben.
5. Ha csak a sorozatokat vesszük, akkor zombik között ébredek, ha meg az utolsó filmet, akkor AIDS-es vagyok :S
6. Hmmm... Legyen mondjuk a Sárkányok anyja.
7. Valami titokzatos, horror sztorit többféleképpen értelmezhető befejezéssel.
8. Megrögzött tekintettel bámulom a monitort, közben a testem egészségtelenül előre görnyed.
9. egy bányában dolgozom éhbérért.
10. Pisztoly, egy titkos térkép a kincshez meg persze rum.
11. "Hát igen, az izom! AZ IZOM!" :D

Raistlin írta...

Az enyémre azt szokták mondani, hogy szép, csak olvashatatlan. (Az igazság kedvéért tettem bele a Ceciles vázlatot is, mert az a "félálomban, félhomályban, marha gyorsan mielőtt elalszok" stílusom) [Herr Archimédes Gutentag, a bagoly, köszöni bókjaid]

*halk suttogás a hatosra* khaleesi

Köszönöm szépen, hogy kitöltötted! (~ ̄▽ ̄)~

LadyLoss15 írta...

Juhúú! :D
1. A szeretet. Gondolj bele, mikor a gonosz ölelgetni kezd. Mert amúgy ők is aranyosak, csak lelki sérültek, az esetek 90%ában. ;) Najó, ez kicsit elcsépelt, és eléggé Albus Dumbledore, de nahát. Néha jó a sablon is... :$ :D
2.Kentaur. Száguldás, por sok, szerelem.... :D
3. Hollóhát. Kviddics.
4. Az utolsó pillanatig válogatok, végül pedig felveszem azt, ami kényelmes, és magamnak érzem magam benne. ;)
5. Hehe NAGYON. De szó szerint. (the perks of being a wallflower)
6. Razumihin a Bűn és bűnhődésből. Nyitott, okos és kedves. :) Érdekes lenne.
7. fantasy. Reménytelenül elvesztem bennük még anno.
8. VIGYORGOK
9. Tehermentesített környezetben gyógytornát tartok. :)
10. Az eszemet, SOK piát, egy kalapot.
11. WOAH! Vééégreee!!! *.*
(Később már baj lenne De zavarba ejtően sokáig imádnám a helyzetet.)
LL15

LadyLoss15 írta...

Ui. a kézírásod NAGYON tetszik! :) *.*

Raistlin írta...

Lady (Lord? :D) Loss: Köszönöm szépen, no meg a kitöltést is ;u; És nekem határozottan tetszett az 1-re a megoldásod (pláne hogy én egy arzenálnyi steampunk-stílű fegyvert cipelnék magammal minden bizonnyal...)

Névtelen írta...

A Legfontosabbat, mondjuk lehagytam GRATULÁLOK A DÍJHOZ! :D

Eva Reyklani írta...

Gratula! Az első képen az egy írógép? Vagy táska? Nem tudom eldönteni, de mindkét verzió tetszik.
Az írásképed teljesen oké, az enyémet mindig leszpichopatázzák.

1) Messer. Ez egy középkori, egykezes fegyver, de a csizmámba eldugott pisztoly mellett, ezt használnám. A penge úgy alkarhosszúságú, a végén handzsárszerű kialakítás, az éle sorjás, rozsdás, a markolat szegecselt, és az egyetlen dísz az ujjak védelmére kialakított kagylóba vésett cimerem. Roncsol, tép, szaggat, és ha nem is halsz bele a sérülésbe még mindig összeszedsz egy csinos vérfertőzést. Romantikus egy fegyver.

2) Háromfejű sárkány. Nem csak azért, mert tüzet hány, egyedül lakhat egy művészien komor helyen, és csak a hülyék packáznak vele, hanem mert a sárkány őrző is, véd kincset, tudást, történelmet, regéket, egyszóval bármit. És tüzet fúj, meg repül :)

3) Hugrabug. Bármi amiben nincs kémia meg matek, de a legjobban a repülés órát élvezném. (És ripityává vernénk a Griffendélt kviddicsben)

4) Sötétkék bársony magassarkú, fekete bársonynadrág, a boka körül örvénylő ajjal, a jobb lába szárán csillogó ezüstfonállal hímeztek kacskaringókat. Az ingem mélyvörös, szabadon hagyja a vállaimat, a csukló feé összeszorul az ujja, hogy aztán szolidan csipkézett tölcsérbe menjen át, ami nem olyan nagy, hogy mindenbe elakadjon. Mintája nincs, az ékszereim a díszei, amit anyám készített. Komolyan, csodákra képes a gyönyökkel. A hajam kiengedve és egy olyan színű kalapot viselek, ami harmonziál a cipőmmel. (Valamint a reményt, hogy nem nézek úgy ki, mint egy vigyorgó töltött hurka, a divatra való minuszegyes érzékenységemmel)

5)Mivel az egy gépre eső fők száma túl sok ahhoz, hogy filmet nézzek, a TV-ben meg reklám-reklám hátán megy, ezért én csakm sorozatról tudok nyilatkozni. Úgyhogy nagyon. Supernatural. De megpróbálnám túlélni.

6)Fandorin a Török cselből. Intelligens, aranyos, és ő az orosz Sherlock Holmes :) Vagy vele vagy "Aranyos kis Thorndee"-val, aki folyton elhagyja a testrészeit, viszont valaminek az istene. (Anthony Sheenard: A szerencse zsoldosai)

7) Abszurd humor sci-fivel megspékelve, többé-kevésbé boldog véggel.

8)Féltérdre ereszkedem, jobb láb van elöl, rajta a kezeim. Jobb tenyér, bal kézháton, a könyökök oldalra néznek, hát, gerinc egyenes, fej felszeg, határozott tekintet.

9) Pszichológus. Na jó, inkább csak gyakornok, aki valójában adminisztrációval foglalkozik, de elbeszélget az emberekkel, és akit kell, azt a valódi pszichológushoz küldi.

10) Kard, iránytű meg egy kicsi, arany, kereszt alakú medál.

11) Baszki! De ha az összes srácról kiderül, hogy heteró...!

Raistlin írta...

A mobilommal éteri minőségű képeket lehet készíteni, az egy világháborús Underwood írógép :3 (Van vagy húsz-harminc kiló, egy élmény emelgetni)

És köszönöm, hogy kitöltötted! Thorndee zseniális karakternek hangzik, a Messer pedig remek választás önvédelemre :D

Dragda írta...

~ 1: Partiágyú, és a sörényemből is muffinok potyognak (egen, Pinkie Pie a kedvenc)
~ 2: Kelpi, mert az mindenféle formába át tud alakulni, így nem is kell választanom
~ 3: Pottermore szerint Mardekáros vagyok, de állandóan azt kapom, hogy Hugrabugos vagyok, szóval... Hugrabug. Bájitalkészítés, azt imádnám.
~ 4: Westwood ruciban, csakis.
~ 5: Ha film, akkor a Beavatott, szóval nem lenne vészes. Ha sorozat, akkor Supernatural, és nagyon, de nagyon megszívtam. -.-
~ 6: Nem regény, manga, de Sikamarut elvinném egy körre, mert imádom a szövegét.
~ 7: Szakácskönyvbe oltott krimi :D
~ 8: Olvasok és kajálok :)
~ 9: Szakács XD (Az ételnek túl nagy szerepe van az életemben. Túl nagy.)
~ 10: Serpenyő, kés, iránytű.
~ 11: Alpári leszek, de csekkolnám a déli régiókat, aztán kiverném. Millió elmélet van arról miben más a "két" nem orgazmusa, legalább első kézből tapasztalnám a dolgot. :)

Jaj, nem hagyhattam ki a kérdéseket. És pardon, hogy mostanság nem kritikázok, de erőst készülök a szakdogára és haldoklom miatta. -.-

KatieCat írta...

Partizánkodtam egy jót, és a blogomon töltöttem ki~
http://never-marauders-land.blogspot.hu/2014/03/valaszok-sokadik-felvonas.html#more

Amúgy az az I can't find nagyon hajaz az én nyomtatott nagybetűimre xD A folyóírásom meg csúnyának néz ki és csúnya is xD

Raistlin írta...

DRAGDA, teljesen egyetértek mindennemű gasztronómiai irányultságú döntéseddel *ünnepélyes kézfogás* Sok sikert a szakdogához! (Meg sok kávét. ) (Nagyon sok kávét.)

KATIE CAT, hussanok megnézni! ouo

Mitsuki írta...

Gratulációm~ megint. mindig.

Csak mert, na jó, amúgy is, de na. Nem volt jobb dolgom, mint a holnapi fizika zh-ra tanulni.
Hát lett.

1.) Akcióhős vagy, mesélj a fegyveredről...
Imádom a lőfegyvereket. Az apró, kifinomult és nőies pisztolyoktól kezdve a már érzed a válladban a fizikát páncélökölig minden jöhet.
Szívszerelmeim.

2.) Ha mitológiai lény lennél, mi lennél és miért?
A vektoralgebra előadó mindig a görög mitológiáról mesél, így nagyon benne vagyok a dologban. Azt hiszem fúria lennék, a jelenlegi hangulatommal biztosan.

3.) Boszorkány vagy a Roxfortban: melyik házba osztottak be. és mi a kedvenc tárgyad?
Mardekár. Egyértelműen (vagyis a Pottermore szerint is).
Kedvencem... khm... azt hiszem a Számmisztika lenne, vagy a Sötét varázslatok kivédése (szigorúan Umbridge mentesen).

4.) Gratulálunk, megnyerted az Oscar/Pulitzer/Nobel-díjat! Miben mész a gálára?
*bármelyikkel megbékélne*
Saját tervezésű ruhában. Szigorúan. Egy csepp hóbort, temérdek elegancia és csuda-fekete képlettel írnám le.

5.) Annak a filmnek a világában ébredsz, amit utoljára láttál. Mennyire szívtad meg?
Utoljára a Hannibál (a kannibál)-t láttam. Nem rosszabb mint itt és most.

6.) Melyik regényhőssel lennél hajlandó stoppal átutazni Amerikát?
Eléggé hosszú lenne a sor... de Amerika, Road 66, napszemüveg Crowley. Jól kijönnénk~

7.) Ha te lennél regényhős, milyen műfajú történetet szánnál magadnak?
Tankönyv. Na jó. Nem gondoltam én ezt komolyan.
Pszichológiai thriller. (ez műfaj? az.) Mellesleg dráma - krimi, bármi amiben történnek dolgok és gondolkodnak benne...

8.) Fejezd ki magad egy gesztussal. Mit csinálsz?
Padra borul. Koppan a fej a tanulnivalón. Lezuhan minden és ásítva felveszem és szidom és fej a padon. Fej a padon.

9.) Egy űrkolóniában élsz a holdon. Mi a munkád?
Öhm. Mivel fizikát (is) tanulok, feltételezem valami olyan. Attól függ mennyire van kiépítve az űrkolónia. Tervezhetem az űrhajót, az útvonalat, a tárgyainkat, lehetek műszerész, csillagász, miegymás... Ha kicsit jobb már a helyzet, hivatalosan gépész vagy terméktervező. Másnéven "kocka".

10.) Kalózokkal hajózol. Három tárgy lehet nálad. Mit viszel?
- Iránytű. Mert az kell, mert legyen már egy kis tudomány.
- Pisztoly. Féltem az életem, féltsék mások is az övéket. ;)
- Kulacs. Vízzel vagy valami egyéb hasznos itókával. Khm... rum...

11.) Az ellenkező nem tagjaként ébredsz. Első reakció?
Nem fognak megnézni a suliban. (khmm... gépész lányok....)
Asszem még mindig ugyanúgy gondolkodom.
OKÉ. *gáz van* Nem mehetek magassarkúban.
Ha lehetséges lenne, tényleg kipróbálnám a dolgot.

De kis érdekesek voltak megint, és rájöttem, hogy olyan irgalmatlanul tudományos-fizikás-vagyok válaszokat adtam, hogy már visít a piros villogó fényreklám "kocka".

Köszönöm és gratula még 1x.

Raistlin írta...

embrace your inner kocka
köszönöm, hogy kitöltötted ouo
és én crowleyra nem is gondoltam, de talán tényleg ő a legjobb választás. bár igen...elszántan vezet. :D
*fegyverpacsi és mardekárpacsi jár*

William Greenwood írta...

1. Íjász. Minő meglepetés, csak nem íj és nyilak?
2. Unikornis, szivárványkondenzcsíkkal. #nohomo
3. Legutóbb a Mardekárba lettem beosztva, nem tudom, hogy megállnám-e ott a helyem most, de remélem, még méltó vagyok oda. Sötét varázslatok kivédése, talán? Főleg, ha Lupin tartja.
4. Miért mennék? Mindenfelé emberek lesznek.
5. Őőőőő....?! Hát film. *let's think about it* JA IGEN vasárnap Sherlock Holmes-t néztem. De még fiatal vagyok a halához.
6. Lestrade, szerintem vele jól ellennék. Még a végén a rendőrségnél kötök ki *csillogó szemek*
7. Valami magical fantasy stuff, amiben végre megmutathatom, hogy mennyi mindent nem tudok.
8. http://25.media.tumblr.com/e3c216fac6dd848c1f2c8d1fc209a3c9/tumblr_mzh4vwpdsL1qcnt2ho4_400.gif, egy kicsit http://media.tumblr.com/tumblr_lvlf7lUxh71qmtu5f.gif, tömény http://25.media.tumblr.com/tumblr_m1hxn9gJZQ1qf93l9o2_250.gif, egy csipetnyi http://25.media.tumblr.com/tumblr_m3z74uapT71ro07b4o1_500.gif, http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2012/270/b/f/adorable_watson_by_newgenerationart7-d5g4ck8.gif, és egy határozott http://2.bp.blogspot.com/-aeIq5AzyNoo/UD8JgzTAKqI/AAAAAAAADCs/mXjRS47V0vc/s1600/tumblr_m996q2EWXJ1qmmh0l.gif. Most már abbahagyom a gifspammet.
9. Ápoló, annak készülnék, vagy mi..?
10. Vadászkés, szárított kaja és sok citrom. Sok citrom. A sok citrom egy nagy tárgy, mert dobozban lesz. Szóval dobozt, amiben sok citrom van. Iránytűt úgy is hoz minden második ember.
11. No boobs. No boobs at all. Szóval tapogatnám a mellkasom és szerintem hemperegnék egyet a földön, aztán egy szál boxerben elfogyasztanám a reggelim, kolbász, két tojással.

Raistlin írta...

Citrom? http://31.media.tumblr.com/aac533da64502f096a1f19f23941dfa9/tumblr_mf40hyNev31rtuulro1_500.gif

És egyre gyarapszik a Mardekár, gyertek csak, gyertek~

[íjászkodásért hő irigység és rengeteg Tehon-feelz jár]

William Greenwood írta...

Na de nem ilyen citrom, még a végén ő esz meg engem D: a francnak kell skorbut. Ki tudja, hogy milyen hajóra keveredek. .-.

Az osztályomban elég sokan utálják, mert "a Mardekár rossz" holott... kár is belemenni, aki odakerül nem egyenlő a rosszal Holy... szóval Mardekárba emberek és mutassuk meg!!

Íjászkodás a legjobb. Jó persze, sunyi, meg távolsági harc, de ha valaki ügyetlen, akkor nem sokat árt, az íjászat művészet, becsülni kell ˘3˘ karddal hadonászni bárki tud, de elsajátítani a kardforgatást megint más téma. (mielőtt megenne valaki D:)

Zenda írta...

1. Szupetitkos. Nem árulhatok el róla semmit, különben meg kell, hogy öljelek. *szégyelli beismerni, hogy egy laza pisztollyal akarja leszedni a gonosztevőket*
2. Sárkány (az a kicsi fajta, amelyik vállra ül, és tüzet fúj), mert néha eléggé sárkánykodós kedvemben vagyok.
3. Hollóhát, és SVK.
4. "Jézusom, el se hiszem, megnyertem, mit vegyek fel, jézuskrisztusom" *és felforgatja a fél szekrényt, aztán farmerben, garbóban és bakancsban slattyog el*
5. Star Trek: Indo Darkness - miután első dolgomként végignyomkodtam az Enterprise-on létező összes gombot, rádöbbenek, hogy baromira nem vagyok jó űrkadétnak.
6. Mr. Crepsley-vel (sok volt a Darren Shan), mert kifejezetten humoros tud lenni, mikor napfénynél igyekszik becsúszni az ülés alá. :D
7. Zaftos krimi, szemtanú/pörlekedős nyomozó, aki imád a kollégáival veszekedni.
8. Ajakharapdálás - mániákusan harapdálom az alsó ajkam, amikor ébren vagyok. Meg amikor alszom.
9. Ha mázlim van, nem szemetet hordok. Inkább felderítősdit játszanék, hátha találok más kolóniákat.
10. Rum, rum és rum. *nem alkesz, csak humoros próbál lenni* Komolyan véve a dolgot, természetesen fegyver, távcső ÉS minimum egy zsebóra.
11. "Jé, hová lett a mellem?"

Zenda írta...

UI.: amilyen hülyegyökérszerencsétlen vagyok, gratulálni elfelejtettem (ja nem, ez bunkóság), szóval GRATULÁLOK. *____* Sok-sok díjat még Neked. <333

Raistlin írta...

Zenda, sajnálom, hogy tőlem kell megtudnod, de egy egészen tündéri cica van az avatarodon (és én indokolatlanul hosszan gügyögtem neki)

És nagyon-nagyon megvigyorogtam a válaszaidat, imádom a stílusodat :D Köszönöm, hogy kitöltötted!

Susie Lupin írta...

Tetszenek a kérdéseid, szóval válaszolok rájuk~

1. Akcióhős vagy, mesélj a fegyveredről
Adjatok egy labdát a kezembe, és közveszélyes leszek.
Na jó, régimódi vagyok, szóval valószínűleg megtanulnék kardot forgatni~

2. Ha mitológiai lény lennél, mi lennél és miért?
Szfinx, mert akkor félig macskaféle lennék~ :3 De nem harapnám le senki fejét sem, ha nem tudja a kérdéseimre a választ, inkább elküldeném a könyvtárba.

3. Boszorkány vagy a Roxfortban: melyik házba osztottak be. és mi a kedvenc tárgyad?
Álmom volt, hogy hollóhátas legyek, de aztán a Pottermore háromszor is beosztott a Hugrabugba (és többen is mondták, hogy odavaló vagyok). Szóval most már a Hugrabug ház büszke tagja vagyok (szólj a növényeimnek, nem annyira akarják nálam túlélni), mert kiderült, hogy tök jó hely, otthonos a klubhelyiség, és nem kell sok lépcsőt mászni. Rúnaismeret, mert nyelvóra nélkül nem lennék meg, valamint átváltoztatástan és bűbájtan. És valószínűleg minden órámat imádnám. :D

4. Gratulálunk, megnyerted az Oscar/Pulitzer/Nobel-díjat! Miben mész a gálára?
Váó, komolyan? Miután felkapartak a földről, megkeresném a fekete bársonyruhámat, mert jobb ötletem nincs.

5. Annak a filmnek a világában ébredsz, amit utoljára láttál. Mennyire szívtad meg?
Utoljára a Disneys Aladdint néztem, szóval valószínűleg dalra fakadnék, hogy flieg mit mir um die Welt~ *igen, németül nézte* Aztán leesnék a repülőszőnyegről.

6. Melyik regényhőssel lennél hajlandó stoppal átutazni Amerikát?
Jó kérdés... Legyen mondjuk Luna Lovegood. :D

7. Ha te lennél regényhős, milyen műfajú történetet szánnál magadnak?
Fantasy, vagy... *borzongva suttog* sci-fi.

8. Fejezd ki magad egy gesztussal. Mit csinálsz?
A hajam végét csavargatom, ha fel van kontyolva, akkor a hullámcsatokat piszkálom.

9. Egy űrkolóniában élsz a holdon. Mi a munkád?
Tolmács vagyok, és azon dolgozom, hogy az egymás mellett élő intelligens fajok minél kevesebb a különböző nyelvekből és kommunikációs formákból adódó súrlódással együtt tudjanak élni. :3

10. Kalózokkal hajózol. Három tárgy lehet nálad. Mit viszel?
Egy soha be nem telő füzetet, egy ki nem fogyó tollat és... nem tudom. Nem vagyok túl élelmes, de lehetnék a krónikásuk.

11. Az ellenkező nem tagjaként ébredsz. Első reakció?
Először pánikolnék, hogy mi a jó ég történt, aztán azon gondolkoznék, hogyan tudnék visszaváltozni. Ennyire azért nem vagyok kíváncsi rá, milyen pasi lennék. x"D

Raistlin írta...

Susie, nagyon köszönöm, hogy kitöltötted! :D Én is arra jutottam, hogy a csillagközi tolmács egy bitang jó munka lenne - a kalózkrónikás ötlete pedig nagyon tetszik ouo (és röhögtem a halállabdán. nagyon.)

csokoládé bárány írta...

ohh, nálad ilyesmit még nem töltöttem ki, de jhajdehajrá! (:
(az írásképed pedig lehet nehezen olvasható, de legalább egész szépen néz ki, az enyémről azt sem lehet eldönteni milyen elmeállapotú majom firkálta >3<)

#1 Akcióhős vagy, mesélj a fegyveredről
valami halál laza kard. a markolata és a felső része egy féligmeddig emberi, élő felsőtest. ( konkrétan a nyak a markolat, a gerincből jön a kard, amit a kezeivel tart meg) (épp hasonló akciódús sztorin dolgozunk barátnőmmel C: )

#2 Ha mitológiai lény lennél, mi lennél és miért?
hmm jó kérdés. vagy Lidérc vagy egy kedves kis markoláb. nagyon szeretnék bolygókat kajálni, koleszos vagyok és néha úgy érzem a Szaturnuszt is képes lennék egyben lenyelni, aztán innen jön, hogy kíváncsi vagyok, hogy vajon ez milyen is lehet

#3 Boszorkány vagy a Roxfortban: melyik házba osztottak be. és mi a kedvenc tárgyad?
a pottermore szerint a mardekárosok táborát boldogítom. kedvenc tárgy pedig.. hmm, talán a gyógynövénytan és a sötét varázslatok kivédése

#4 Gratulálunk, megnyerted az Oscar/Pulitzer/Nobel-díjat! Miben mész a gálára?
DiCaprioban. Ha megnyerem az Oscart belebújok közé és a ruhája közé és úgy megyek el.

#5 Annak a filmnek a világában ébredsz, amit utoljára láttál. Mennyire szívtad meg?
Futótűz (megint)
azthiszem... gázban vagyok

#6 Melyik regényhőssel lennél hajlandó stoppal átutazni Amerikát?
Sal Paradise-al. fő a gyakorlat.

#7 Ha te lennél regényhős, milyen műfajú történetet szánnál magadnak?
valami beat korszaki irodalmi fejetlenséget

#8 Fejezd ki magad egy gesztussal. Mit csinálsz?
dobolok a ujjaimmal a padon és félig humorosan félig kérdőn körbepillantok

#9 Egy űrkolóniában élsz a holdon. Mi a munkád?
valószínűleg meglógtam a munkám elől és szabadúszó tolvaj lettem

#10 Kalózokkal hajózol. Három tárgy lehet nálad. Mit viszel?
-rumot
-távcsövet
-automata pisztoly
(Sparrow kapitányt meg becsempészem)

#11 Az ellenkező nem tagjaként ébredsz. Első reakció?
valószínűleg annyira kómás lennék reggel, hogy fel sem tűnne, de amint leesik, hogy mi is van felüvöltenék, hogy: ég veletek női problémák! majd leellenőrizném, hogy mennyire van szexi szakálla/borostám

Raistlin írta...

CSOKOLÁDÉBÁRÁNY, nagyon köszönöm a kitöltést - egyben hadd emelem kalapod az energikus és gazdag fantáziád előtt *és úgy is tesz* ouo

A markoláb örökké kísért.

Tinuviel írta...

Szia! Én is a saját blogomon válaszoltam : )
http://tin92.blogspot.hu/2014/04/ivytol-kaptam-egy-dijat.html

Shiina Kitsune írta...

*egy hónappal később megérkezik, teás bögrével a kezében* (muszáj írnom, olyan jók a kérdések!)

1. Japán hosszú kard, Drakon a neve, és sárkány a markolata. Ez még weeaboo korszakról maradt meg.

2. Valkűr. Hosszú, szőke haj, szárnyaló lovak és halott hősöket kéne kísérgetnem Valhallába. #álommunka

3. Mardekár. Legendás lények gondozása.

4. Kristian Aadnevik egyik testre simuló, csipkés csodájában.

5. Z világháború. Vágyálmom, hogy a könyvbeli világában ébredjek.

6. Kérem szépen Daenerys-t.

7. Krimi, a sorozatgyilkost lebuktató áldozat, aki egy véletlen folytán megmenekül és a elszalad a Naplementébe.

8. Mosolygok. Mindenki szereti a mosolyom. De, hogy miért?

9. Mindent dokumentálni egy fényképezőgéppel.

10. Mobilinternet, laptop és egy pisztoly.

11. "Nabazdmeg... Vajon, mekkora a farkam?"

Raistlin írta...

Dany az enyém, hörrrrrrr.












(köszönöm a kitöltést!)

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS