a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2014. január 13.

Díjat kaptam!

Mert Lia és Adam nagyon rendesek - és szokás szerint én is felteszek tíz kérdést, amire, ha van kedvetek, nyugodtan válaszoljatok komment formájában!

Lia és Adam által módosított szabályok:
- Írj néhány bizarr dolgot magadról! (Tehát bármi olyat, ami kapásból eszedbe jut a saját személyed és a bizarr szó társításából.)
- Válaszolj a 10 kérdésre! Lehetőleg a 10 neked feltett kérdésre...
- Tedd fel magadnak azt a kérdés, ami eddig az egész életedben kísértett, és próbálj meg rá válaszolni! Nem kell nyilvánosan.
- NE küldd tovább a díjat! Kivéve ha ellenállhatatlan késztetést érzel rá. Ez esetben csak nyugodtan.


Kérés szerint bizarr dolgok rólam
  •  "Weird at last. God almighty, weird. at. last."
  • River és Yami szerint bizarr amikor elkezdek random énekelgetni a sötét, kihalt utcákon
  • Szerintem nem
  • Nesze nektek RiverYami
 
LIA ÉS ADAM KÉRDÉSEI

1. Mik/kik voltak a legnagyobb hatással a személyiséged alakulására?
Nem meglepő módon két könyv: az Invisible Monsters Chuck Palahniuk-től és az Ivan Iljics halála nem Chuck Palahniuk-től

2. Van olyan személy az életedben, akit igazán gyűlölsz?
A gyűlölettel csak magammal cseszek ki.

3. Ha film készülne az életedből, kit szeretnél, hogy téged játsszon? (Elég elvonatkoztatva, még csak nem is kell hogy igazán hasonlítson rád.)
Hmm. Talán érdekes lenne, ha férfi kapná meg a munkát?



4. Milyen nyelveken tudsz, és miket szeretnél még megtanulni?

Monogám viszonyban vagyunk az angollal. Nemdohányzó, magas, szőke germán nyelvek felé nyitott vagyok.

5. Ha huszonnégy órán belül agyonlőne valaki, elégedettnek mondanád magad az eddigi életeddel kapcsolatban? Ha igen, miét? Ha nem, miért nem?

Elégedett lennék az életemmel, mert naná, de azért visszajönnék kísérteni a rohadékot.

6. Jelenleg melyik dalra mondanád, hogy a legjobban jellemez téged?



"Waking my own road out of gravel and some wine (vagy kakaóval)/ And if I have to fall then it won't be in your line // Everybody's doing it so why the hell should I? //  I'm a ba-aaa-aaad woman to keep (tény) / Make me ma-aaa-aad, I'm not here to please (tényebb) / Paint me in a corner but my colour comes back / Once you go black, you never go back!  (úúú-pááá-ráárárárá) I wasn't born a beauty queen but I'm okay with that"

 7. Melyik könyv volt, ami a legjobban felkavart?

A 22-es csapdája Joseph Hellertől, ami azon túl, hogy zseniális, nagyon kiakasztó, és utána igen hosszan bámultam üres falfelületekre.

8. Ki a kedvenc karaktered? (Oké, lehet három.)

Rosencrantz és Guildenstern  és halottak 



9. Hosszú fürdő, vagy gyors zuhany?
 
Kád csurig teli tűzforró vízzel, minden kartávolságban lévő Lush-termék bele, jazz-zene fel, könyv a kézbe, nyakig a habokba, könyv nyakig a habokban, káromkodás. 

10. Szerinted létezik olyan író, aki a lelke mélyén nincs odáig meg vissza magától?
Szerintem egy művész sosincs odáig meg vissza magától, mert akkor abbahagyná az alkotást – ha elégedett vagy azzal, amit leírtál, és úgy érzed, tökéletes, minek írnál tovább? Nincs hová fejlődni.
A géniusz ezalól kivétel. Lásd Mozart egoizmusa. 


+1 A kérdés amit mindig szerettem volna ha feltesznek nekem
 NEIL GAIMAN: Szeretnél az örökbe fogadott lányom lenni és velem és Amandával élni és minden nap sétáltatni a macskákat az erdőben?
ÉN: Igen. 


TÍZ KÉRDÉS TŐLEM, NEKTEK
vihető blogra, kommentbe, közértbe


1.  Melyik táncformát sajátítanád el a legszívesebben? 
2. Melyik az a festmény, amit szívesen kiakasztanál a szobád falára?
3. Zombiapokalipszis, nálad egy lángszóró, küszöbödön az élőhalottak. Milyen zene szól a háttérben?
4. Melyik volt a legfurább film, amit láttál, és miről szólt? 
5. Legjobb színházi emlék?
6. Musical/rockopera/opera - igen/nem/mindig/még-még? 
7. Életed végéig csak egy könyvet olvashatsz. Mi a választásod? 
8. Ha bármilyen hangszeren megtanulhatnál játszani egy nap alatt, mit választanál?
9. Van kedvenc szobrod? 
10. Mit szeretsz fotózni?

29 megjegyzés:

Sunny-Apple írta...

1. társastánc. mert azt el is kezdtem :D és tangóóóóó
2. szinte bármi ami Van Gogh-tól van és sok benne a kék. :D
3. Vivaldi: négy évszak, nyár, 2 tétel vagy mi (szóval a gyors)
4.nem jut eszembe semmi
5. talán a Jekyll és Hide
6. igen/igen/nem ha az operához az ének nem tartozna hozzá akkor az is jöhetne
7. József Attila összes. :D mert a regények közül nem tudnék most olyat amin annyit lehetne gondolkozni hogy ne unjam meg életem végére. egyébként ez egy kegyetlen kérdés.
8. gitááááár! zúzzunk
9. a szobrok veszélyesek. nem tudok nem pislogni. egyébként ami görög - római és fehér márvány az jöhet
10. ha fotóznék biztos embereket fotóznék

Raistlin írta...

Köszönöm a válaszokat! ^^ És a verseskötet nagyon jó ötlet, én is arra voksolnék :D (Vagy hogy inkább meghalok.)

Hattie írta...

1. Azt hogy hívják, mikor szól a zene és elkezdek mozogni és nem nézek ki úgy, mint egy idióta? Azt.
2. Sulamith Wülfing - Floating, vagy ha továbbra sem akarok jól aludni akkor Kokoschka - A vihar.
3. The National, mert éppen azt hallgattam lángszóróval a kezemben és a zombikat meg nem érdekli hogy menő zene szóljon míg meghalok/meghalnak.
4. The Mysterious Geographic Explorations of Jasper Morello. Inkább... megjegyzés nélkül hagyom.
5. Anyuval, 2011, Diótörő, balett, három nappal karácsony után.
6. Egy igen és két 'biztos igen lenne, de sajnos még sose láttam'.
7. Ezt most így komolyan? ... Hemingway - Az öreg halász és a tenger. Talán. De ha mégse. Soha többet mást?
8. Ööö. Hárfa? Hárfa. (gitárt mondanék de elég hülyén venné ki magát tekintve hogy tanultam)
9. Van.
10. Minden olyasmit, aminek a megörökítéséhez kicsivel több kéne, mint egy kamerás mobil.

Raistlin írta...

Hattie, *bukott-gitáros-pacsi* Köszönöm a kitöltést! :3

Reyklani írta...

Én ezzel elszaladok a blogomra, ha nem bánod, mert ott kellően kiélhetem magam és talán a kommentszörny se csap le rá.

Raistlin írta...

REYKLANI, vonulok utánad, a kommentszörnyet meg folyamatosan szelidítem.

Dragda írta...

Játéééék :3 (Végre engedélyezek magamnak egy kis pihenést, mert már csak egy vizsgám van. Remélem te is jól állsz és minden királyul megy. ^^ )

1. Argentin tangó, mert imádom azt a csodás lábmunkát
2. Edgar Degas - A balettóra (1874-es verzió), napokig el tudnám nézegetni
3. Michael Jackson - Thriller, legyünk stílusosak ^^
4. De kik azok a Lumnitzer nővérek?, imádom, sírva röhögök rajta, de mai napig nem tudom hovatenni benne az Alföldi Robi karakterét.
5. Frankenstein vetítés annak számít? :D
6. Mindet ide nekem!
7. Fodor Ákos egyik kötete lenne, mert biztos mindig találnék valami fogamra valót
8. Hegedű, régi gyermekkori álom, ám sajnos reménytelenül botfülem van (és botkezem).
9. Rippl-Rónai és Ady találkozása, Kaposvár sétálóutca. Mintha az ember maga is odaállhatna beszélgetni (https://www.kaposvar.hu/data/varos/szobrok/images/0118.jpg)
10. Kajákat, csakis azokat :D

Raistlin írta...

DRAGDA, ez a szobor gyönyörű ;u; [még úgy...három vizsgám van? vérkönnyeket sírok. sikert neked és békét, túlélő.]

Mitsuki írta...

Jéj, kérdések!
Persze ennél sokkal fontosabb, hogy gratulálok a díjhoz! Már megint, és még mindig. :3

És, akkor vissza.

1. Melyik táncformát sajátítanád el a legszívesebben?
Azt hiszem, nem vagyok valami komoly mozgáskultúrával született ember. Így a földi dolgok helyett a jégtáncot mondanám. A korcsolyával már lényegesen nagyobb barátságban vagyunk ;)


2. Melyik az a festmény, amit szívesen kiakasztanál a szobád falára?
Festményt látni kell, és beleszeretni.
Mivel nem olyan régen költöztem az új szobámba, ami nem annyira harmonizál az én "belső" színeimmel, ez egy érdekes választás lesz.
Ha klasszikus, Vermeer: Leány gyöngy fülbevalóval. Sok érdekes emlékem fűződik hozzá, emellett gyönyörű. Illetve, szívesen támogatnék kortárs festőket egy kép megvásárlásával.

3. Zombiapokalipszis, nálad egy lángszóró, küszöbödön az élőhalottak. Milyen zene szól a háttérben?
Amanda Palmer: The Killing Type. Mert eléggé ironikus lenne. Tudom, hogy a szám messze mélyebb jelentést hordoz ennél, de imádom, és pörgős, és DIE zombik.

4. Melyik volt a legfurább film, amit láttál, és miről szólt?
A legfurább film? Jó értelemben fura? Akkor a Zsenik klubja (Genius Club). Szinte az egész filmben ülnek egy helyben és beszélnek, mégis lebilincselő.
Mivel a "fura" nálam általában pozitív kifejezés, más nem jut eszembe.

5. Legjobb színházi emlék?
A legjobb színházi emlékem, mint néző, a Nő a múltból című igencsak zseniális darab. Elvont, több szálon és idősíkon futó cselekményt tár elénk, amin van mit gondolkodni. A Szegedi Nemzeti társulatának előadásában láttam, a Kisszínházban. Apróbb színpad, kevés ember, bensőséges hangulat. Fantasztikus.
Színházi élmények közé sorolom a színjátszó kört, aminek három teljes évégig lehettem része. A legeslegkedvesebb élményem, hogy része lehettem ilyennek.

6. Musical/rockopera/opera - igen/nem/mindig/még-még?
Alapvetően musical vagy operett, mivel szeretem érteni miről énekelnek, anélkül, hogy előre lelőném a cselekményt.
Rockoperából csak kettőhöz volt szerencsém, ezekből nehéz általánosítani.
Amúgy mindenevő vagyok. (Főleg elvont mindenség.)

7. Életed végéig csak egy könyvet olvashatsz. Mi a választásod?
Huh... remélem ilyen SOHA nem történik meg.
Ha nagyon mégis, mivel friss élmény Neil Gaimen - Terry Prachett: Elveszett Próféciák (Good Omens). Van benne nevetnivaló, szomorú rész, gondolkodós, elvont, okkult és minden mi jó, egyben töményen. Jó párszor asztalra fog még kerülni, hiszen nagy kedvencem lett, felboncolni sem olyan egyszerű, a sok szálon futó cselekmény miatt.
Egy jó darabig ellennék vele.

8. Ha bármilyen hangszeren megtanulhatnál játszani egy nap alatt, mit választanál?
Zongora. Mert gyönyörű, érzéki, drámai és egyszerűen csontig-szívig-lélekig hatol a hangja.
Emellett a versenyzongorák meseszépek.
(A második helyen, egy fél hajszállal, éppen-alig lemaradva az éteri hegedű.)

9. Van kedvenc szobrod?
Jó kérdés. Még sosem gondolkodtam rajta... de azt hiszem a Pieta, méghozzá Michelangeloé. Tudom, hogy nagyon híres, de nem azért választottam. Nézzétek meg Mária arcát és nem kell több.

10. Mit szeretsz fotózni?
Első, és fontos kijelentés: szenvedélyem a dolog.
Második, mindent ami érdekes, szívesen látok a lencse túloldalán. Hogy éppen mi az érdekes, sose lehet tudni.
Alapvetően a profilomba vágnak a drámai tájképek, pillanatképek az alany tudta nélkül, cosplay fotók, porték és divatfotók, illetve makró termékbemutató képek.

(dArt Emi55, pár random kép)

Ennyi. Semmi érdekes, vagy újdonság.

уαмι. írta...

Jelentem, tényleg kurva para amikor nekiállsz túlvilági hangod dudorogni. Olyankor félek tőled.

Raistlin írta...

MITSUKI *megüt mert igenis nagyon érdekes volt olvasni* (már a jégtánccal rögtön heves egyetértésemet váltottad ki - azzal telt a karásonyom hogy szenvedélybeteg arckifejezéssel jégtánc videókat bámultam youtube-on)

YAMI *megüt mert megüt*

Rossio Armani írta...

1. A kozák táncot. Persze ki tudnék találni jobbat is, de ezeknél a táncosoknál feszesebb combja keveseknek van.
2. Egy "A tenger" című festmény. Sok van, de az egyik kifejezetten tetszik.
3. Supernatural cast likes to move it. Videóval.
4. A bárányok harapnak. Nem akarok beszélni róla.
5. Szépség és a Szörnyeteg, amikor egy anyuka szakértőnek nézett, és megkérdezte, lesznek-e még farkasok, mert a kislánya fél. Nem az a jó, hogy a lányka félt. Szépség és a Szörnyeteg szakértőnek néztek ^^
6. Igen és IGEEN, de az operához nem fűlik a fogam. Általánosítok, de a viszonyunkat meghatározta a Xerxesz opera és a benne szereplő vonzó fa.
7. Harry Potter. Mondjuk ez tág kör. Akkor Meg Rosofftól a Majd újra lesz nyár... .
8. Dzsembé. Elbűvölő.
9. Szeretem a Dávid szobrot Michelangelótól, bár én adnék rá egy levelet. Kicsit zavarba jövök tőle, ha rajzon sokáig kell fixírozni, áthatóan.
10. Karácsonyfákat és havat.

Raistlin írta...

ROSSIO, köszönöm a kitöltést neked is :3 Ha a Xerxészt mostanában láttad az operaházban (értsd tavaly) akkor lehet titokban találkoztunk, mert azt én is megnéztem - bár illetlenül jól szórakoztam rajta.

Hannibal írta...

Először is, gratulálok a díjhoz, megérdemelted.:D És válaszolnék én is a kérdésekre:
1. Rumba
2. Gallifrey falls no more
3. Gloria Gaynor - I will survive
4. Emberi százlábú. NE AKARD TUDNI
5. Falun lakom, szóval nem sokszor jártam színházba. Kietlen és szegény a kulturális életem.
6. Nem, nem, nem. Sajnálom.
7. Ady Endre összes.
8. Zongora. Elkezdtem, de nem tudtam túljutni az unalmas részén...
9. Nincs.://
10. Tájakat. Szép téli, tavaszi és őszi tájakat. A nyárral nem vagyunk jóba. Ha tehetném, jóízűen szembeköpném.

Raistlin írta...

HANNIBAL ó az emberi százlábú arról
arról nem
nem
nem, nem, nem.
(nem.)
((nem?))
(de nem ám.)
>> nem

River írta...

Igenis rohadtul ijesztő amikor nekiállsz és a semmiből hirtelen dudorogni kezdesz. ;3

1. Klasszikus balett ér? Ha nem, akkor a Gay Gordons-t. Annyira suta az a tánc, és olyannyira Azirafael.

2. Nincs egy konkrét mű, bakancslistán összefesteni egy falfelületet. (barátokkal. illumináltan.)

3. Awolnation- Sail
(olyan jól jön az ütem mindig, hogy öröm lenne ritmusra fújni a lángot.)

4. A bőr, amelyben élek. Azóta néha elgondolkodom, mi történne az életemmel, ha hirtelen és bosszúból férfivá operálnának.

5. Vadászjelenetek alsó-Bajorországból, Nemzeti, Alföldi-éra. Ülni a szalmazsákokon, koncentrikus körökben a nézők, majd a színészek és a fájdalom, kitagadás, a megalázás és az ösztönök elállatiasodása. Soha olyan katarzist még.

6. Musical már nem, opera még nem, rockopera sosem igazán.

7. Van nekem egy ilyen *mutat* szép nagy Shakespeare-összesem, bőrkötéses meg minden.

8. Cselló és libabőr.

9. A Musée d’Orsay első emeletén van egy szobor, egy térdelő, ívben a földre boruló nőalak, márványból és fényből. Az a szobor remeg és lélegzik, látod a csigolyák mozgását a vékony kő alatt, bár a testtartása hanyatló, feszül benne valami megtörhetetlen erő. Ha létezik tökéletes női szépség, akkor nekem ő az. És csak azért beszéltem róla ilyen sokat, mert fogalmam sincs, ki követte el.

10. Kiteregetett ruhákat külföldi városokban: idegenekről mesélnek, akinek egy fénykép erejéig az életébe képzelem magam.

Luca írta...

Gratulálok a díjhoz! :3 :)
És akkor jöjjenek a kérdések:
1. Azt hiszem, az élethez feltétlenül szükséges tánctudásom megvan, de szívesen kiegészíteném a repertoáromat valami ilyesmivel:
http://www.youtube.com/watch?v=jv8ZtMv0bks

2. Nem tudom. Itt lóg mellettem egy Balla kép, aki szerintem nem viselné jól a konkurenciát, szóval egyelőre beérem vele. (Aki. Személyisége van.)

3. Apocalyptica: Life Burns.
"Man dies like a butterfly/life burns from the touch of the Reaper"
Nagyon badass lenne az összkép. Főleg, ha engem kiveszünk belőle.

4. Ha jó értelemben, akkor a Vidocq. Egyszerre reális (a főhős létező személy volt) és szürreális (az ellenség alkimista és durván alkímiázik), ami furcsa, de ebben a filmben nagyon zseniálisan működik.
Ha rossz értelemben furcsa, akkor a Batman visszatér. Az óriáskacsában furikázó Pingvinembert nem tudom hová tenni. és nem is nagyon akarom.

5. Az az igazság, hogy gyalázatosan ritkán járok színházba, de két nagyon jó élményem van: az egyik a Rómeo és Júlia; egy környékbeli iskola diákjai a semmiből rakták össze az előadást, a szülők varrták a jelmezeket és készítették a díszletet, mert senki nem volt képes támogatni őket semmivel. Végül megkapták a színházat egy estére, és az nagyon az ő estéjük volt, és baromi jó volt látni, hogy minden nehézséget legyőzött a tehetségük és a lelkesedésük. :3 A másik meg Szálinger Balázs Köztársaságának magyar bemutatója, zseniális dráma, zseniális rendezés és zseniális társasággal néztem.

6. Igen. NAGYON. Igen.

7. Valamit Oscar Wilde-tól vagy Neil Gaimantől. Elméletben.
Gyakorlatban a Shakespeare-összessel verném agyon, aki megpróbálja korlátozni a könyvfogyasztásomat.

8. Csellózni. *szerelmes sóhaj*

9. Le génie du mal. *újabb szerelmes sóhaj*
Illetve jó barátságot ápolok a Keszthely főterén székelő Festeticcsel is. Amikor odaférek a turisták hadától, mellé ülök. Általában nem férek oda.

10. Igazából mindent a világon, de a leginkább cicákat. Százból jó, ha egy rendesen sikerül, mert nem maradnak nyugton a kis szemetek, de éppen ez a varázsa. És az az egy fantasztikus lesz és tökre megéri a kilencvenkilenc törlést.

Mary Wolf írta...

1. Rumba :D
2. Nincs konkrét kedvenc festményem, de magamat ismerve biztos valami polgárpukkasztót :D
3. Bob Marley-Don't worry be happy
4. Elég sok volt, de most hirtelen nekem is az Emberi százlábú ugrik be :D
5. A legjobb, amikor kicsiként először mentem színházba :D
6. Musical és rockopera mindig jöhet nálam. De opera az soha az életben :S
7. Vallomás korbácsütésre vagy Stephen King bármelyik regénye.
8.Basszusgitár vagy dob, mert ezek tele vannak erővel és enegiával.
9.Kalocsán az Érsekkertben van egy Liszt szobor. Tisztára úgy pózol, mint valami rockzenész.
10.A barátaimat, de csak akkor, ha nem tudják hogy épp fényképezni készülök. Akkor készülnek a legjobb képek :D

Raistlin írta...

oké lányok, eldöntve.
megyek veletek zombiapokalipszisbe tömegoszlatni, aztán irány a színház.

Tinuviel írta...

1. Melyik táncformát sajátítanád el a legszívesebben?
Botlábam van, komolyan, aki engem megtanít táncolni az varázsolni is tud. Elvileg tudok keringőzni, jó lenne ha tényleg menne.
2. Melyik az a festmény, amit szívesen kiakasztanál a szobád falára?
Most így hirtelen nem tudok mondani, de egy előadás miatt elkezdett érdekelni Csontváry, nagyon tetszenek a festményei. Ha képet választanék magamnak, egészen biztosan valami klasszikus stílusú lenne, a nagyon modern képek nem szoktak tetszeni.

3. Zombiapokalipszis, nálad egy lángszóró, küszöbödön az élőhalottak. Milyen zene szól a háttérben?
Sabaton összes? Vizsgaidőszakban erre szoktam orkokat gyilkolni a laptopomon, szerintem zombikhoz is menne. :D

4. Melyik volt a legfurább film, amit láttál, és miről szólt?
Az Elefánt. O.o Suliban néztük, és egy iskolai mészárlásról szólt. A szereplők előttünk sétáltak, mi meg követtük őket, vagyis, a kamara követte őket. Nagyon furcsa volt.
5. Legjobb színházi emlék?
Nagyon régen voltam színházban, itt lakom a puszta közepén, és minden olyan nagyon messze van. ;.;
6. Musical/rockopera/opera - igen/nem/mindig/még-még?
Szeretem, csak ritkán jutok el, de felvételről is szívesen nézek meg egy-egy előadást. Legutóbb Alföldi István a királyát néztem, és szerintem nagyon jó volt, én remekül szórakoztam rajta.
7. Életed végéig csak egy könyvet olvashatsz. Mi a választásod?
A Gyűrűk Ura. Kellően hosszú, és összetett, hogy soha ne unjak rá.
8. Ha bármilyen hangszeren megtanulhatnál játszani egy nap alatt, mit választanál?
Dob, vagy hegedű. Nem tudok dönteni.
9. Van kedvenc szobrod?
Igen. Béla. A falusi templom ajtó mellett áll, és baromi ijesztő elsétálni mellette este, mert olyan mintha állna ott valaki. Igazából nem Bélának hívják, de az egész család így emlegeti.
: D
10. Mit szeretsz fotózni?
Nem szokásom, sajnos nincs mivel, de ha az lenne, valószínűleg embereket és utcákat fotóznék, meg érdekes épületeket. Ja, meg a rajzaimat szerettem fényképezni.

Liani Hikawa írta...

Én a saját blogomon válaszoltam:
http://lianihikawa.blogspot.hu/2014/01/nem-birtam-elmenni-mellette.html

Raistlin írta...

TINU, Béla most nagyon érdekelni kezdett :D (nálunk az itt lévő templom olyan hogy egy tíz méteres szobor van a tetején és...ötletes de... de nem mondom hogy néha nem rémülök halálra amikor köd van és olyan mintha valaki lebegne az épületek felett.)

LIANI köszönöm szépen a kitöltést, (és a díjat megint:D) meglestem! :3

Lianne H. írta...

Köszi szépen, hogy válaszoltál! ^^ Élmény volt olvasni! :D
A 3.-on meg a plusz kérdésen különösen nagyokat vigyorogtam!

Palahniuk-től a Láthatatlan szörnyek pedig előrébb került a könyves várólistámon, eddig a Harcosok klubját, a Cigányutat és az Altatót olvastam tőle, mindháromnak sikerült kicsit megbolygatnia a lelkivilágom.

A kérdéseket elcipeltem a blogra. :)http://adamvampire.blogspot.hu/2014/01/festmenyek-szobrok-queen-meg-miegyeb.html

Ui.: Éééés lehet hogy illett volna chatbe is a Lianne nevet használnom, nem csak a Liát, a félreértések elkerülése végett. :$

Raistlin írta...

LIANNE, nagyon ajánlom a Láthatatlan szörnyeket (a filmkészítőknek pedig nagyon ajánlom hogy kezdjenek már el dolgozni rajta tényleg mert whoa. A világ legjobb filmje lehetne. Ha nem csűrik el. Félek elfogják.)

Lesem a válaszokat, éééés rájöttem ám, hogy rólad van szó - a londoni Liát Riuzom, és ő úgy tudom, nem látogatja az oldalt (?)

D.L.L. írta...

1. A hastáncot. Újra. Négy éve abbahagytam, és teljesen elfelejtettem, pedig imádtam T.T

2.Bármi Chagall-tól (a naptáramból kivágva van is 3 *-* ). illetve bármilyen más szürrealista vagy pszichedelikus képet.

3. Muse - Survival
Yes I am prepared
To stay alive
And I won’t forgive,
Vengeance is mine
And I won’t give in
Because I choose to thrive
Yeah, I’m gonna win! *ordítja, elriasztva a zombikat a borzalmasan hamis hangjával*

4. A legfurább? Huh, volt egy pár. Elsőre az Ölelj meg, és ölj! ugrott be valamiért. Egy mazochista nőről szól, aki elhagyja a férjét, mert az nem hajlandó kínozni, és fizet egy fickónak, akit a neten ismert meg, hogy kínozza, aztán ölje meg. Egyébként a cselekményhez képest nagyon szép film, egyáltalán nem megy át pornóba, én nagyon szeretem. De furának fura, na. o.o

5. Most komolyan választanom kell egyet? Nem teheted ezt velem... Na jó, talán a Miss Saigon premierje (meg a többi négy alkalom, mikor megnéztem)

6. Musical - igeeen, minden mennyiségben orrbaszájba; rockopera - abból is vannak nagy kedvenceim, de válogatósabb vagyok; opera - lolnope, az nekem már sok.

7. Öhm, ha lehet sorozat is, akkor a Special Forces. Ha nem, akkor Cocteau-től a Rettenetes gyerekek.

8. Akusztikus gitár. Mert csak.

9. Szerintem nincs...

10. Magamat, nem azért mert egoista vagyok, hanem az még néha sikerül is. Béna vagyok a fotózáshoz sajna. .-.

Raistlin írta...

D.L.L. Cocteau ;u; Az a férfi, jaj; nekem Vásott kölykök címen van meg ez a történet [megpróbáltam elolvasni franciául is, de... hagyjuk] {és amikor a Mirabeau hidat olvassa fel... természetesenfranciául, de az a nyelv annyira édes-bús-szép}

Lettie írta...

Én is eltulajdonítottam a kérdéseket a blogomra ^^

cécile írta...

1. öö... bármelyiket, ami miatt a jólelkű családtagok és barátok nem hívják a mentőket. :D és ez csak félig vicc...
2. azt a bizonyos vermeer festményt. ami igazából nem is vermeer.
3. grieg: holberg szvit, negyedik tétel. annyira gyönyörű, csodálatos aláfestő zene lehet egy ronda és fájdalmas halálhoz :D
4. a címét sajnos nem tudom. random kapcsolgattam a tévén, leragadtam egy második világháborús filmnél (nem, nem egy helyes színész miatt). azt még becsülettel tűrtem, amikor kiderült, hogy hitler igazából egy vámpír, és az amerikaiak ellene és a vámpír hadserege ellen harcolnak. amikor valahogy bekeveredett a sztoriba james watt, (szintén vámpír), már fizikai fájdalmat éreztem. aztán a náci vámpírok egy varázslat segítségével szereztek maguknak egy maja sárkányt... akkor adtam föl. az életem sosem lesz olyan, mint amilyen A FILM előtt volt.
5. mindig az utolsó. jelenleg danton halála, alföldi rendezésében, zseniálisancsodálatosfantasztikus. bizony, ez mind.
6. musical: sohasenkikedvéértsem
rockopera: mégkevésbé
opera: ölelemcsókolom.
valami tényleg nem stimmel :D
7. erin morgenstern: éjszakai cirkusz, mert annyira őrülten csodálatos és csodálatosan őrült, hogy csak na. :)
8. zongora. akkor le is tudhatnám a kötelező zongoratanulmányaimat a hegedű mellé, és nem kéne hetente félórát hallgatnom, ahogy a zongoratanár üvölti a fülembe, hogy BILLENTS... milyen szép élet is lenne
9. az elementaryban a mellszobor, amihez sherlock beszél. legalábbis amíg nincs élő hallgatósága :D
10. mindent, amit érdemes megörökíteni, így meglepően kevés dolgot...

Raistlin írta...

Cécile, ezt a filmet meg kell találnunk (és a hatos ponton is egyetértünk, de ezt ne mondd el senkinek)

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS