a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2013. szeptember 26.

Díj - nekem, nektek

D.L.L.-től kaptam egy díjat, amit szeretnék megosztani veletek ღ




  1. Mi volt a legelső munka, amiről azt mondtad kiskorodban, hogy azt fogod űzni?
    Költő akartam lenni. Nem sikerült.


  2. Szokásod nevet adni a neked kedves tárgyaknak? Ha igen, mondj pár példát!
    A számítógépeimet a Bourbon-ház neves tagjai után keresztelem el; jelenleg egy Sony Vaio laptopon dolgozom, aka Louis XIV., aka Napkirály, aka Lajos.



  3. Véleményed szerint mivel ér véget a gyerekkor? (Persze ez egyéni, de valami olyan ami mindenkivel megtörténik, pl rájössz, hogy nincs Mikulás.)
    Amikor ráébredsz, hogy felelősséggel tartozol mindenért, amit elkövetsz, kimondasz vagy gondolsz. Lehangoló, de szükséges felfedezés.



  4. Szerinted a növények érző lények?
    Azok. És mazohisták. Kérdezzétek meg a szobanövényeimet. Ha lenne bennük egy csöpp önbecsülés,már rég öngyilkosok lettek volna.



  5. Az iskola tanulás, vagy a közösségi élet szempontjából fontosabb/hasznosabb?
    Bár nagyon fontos szerepe van a szocializálódásban [ékes magyar szóval], én a tanulásra szavazok.




  6. A verselemzés hasznos dolog, vagy belemagyarázás?
    ...kérdezték az irodalmár-in-training-től. És rosszul tették. *lekapcsolja a lámpákat, betol a szobádba egy vetítőgépet* *vásznat csinál a lepedődből* *két és fél órás előadás az irodalmi analízis szükségességéről és szépségéről, színes PowePoint ábrákkal tarkítva* *heves gesztusok* *éles hang* *habzó száj* *vérben forgó szemek*



  7. Hallottál már a Kitalált Középkor elméletről? Ha igen, mi a véleményed róla?




  8. Szeretsz iskolai fogalmazásokat írni?
    Szerettem. Most az esszéimnek a következőképpen állok neki:
    1. Két és fél hónapig próbálok rájönni, hogy a professzor miről vár tőlem esszét, és milyen formátumban
    2. Felteszem a kérdést, hogy tudok-e a Rosencantz és Guildenstern halottakról vagy a Sherlock Holmesról írni
    3. Kortárs irodalom a téma? A Sherlock Holmes történetek a kortárs irodalom tükrében -  a 19. és 21. századi  angol novella összehasonlító analízise.  Nyelvészetmatematika? A nyelvészetmatematika elméletének érvényesülése Tom Stoppard Rosencrantz és Guildenstern halottak című munkájában. A rozmárok szexuális szokásai? A rozmárok szexuális szokásainak nullértéke a modern és viktoriánus angol irodalomban Tom Stoppard Rosencrantz és Guildenstern halottak és A.C. Doyle Sherlock Holmes történeteinek összehasonlításával
    4. A leadási határidő előtti 24 óráig meg vagyok győződve róla, hogy a témám tökéletes és öt perc lesz megírni. Egy ponton nekiülök egy bögre teával és andalító klasszikus zene mellett. 
    5. Végül tizenöt óra megírni. Mindenütt mosatlan teásbögrék, már metál szól, a könyvespolcom teljes tartalma az asztalomon, zúg a nyomtató, a fülem mögött két ceruza, a számban egy toll, a kezemben három sorkiemelő, a lábammal gépelek, közben sírok. Hajnal három.
    6. A halálba indulók lassú mozdulataival a professzor asztalára helyezem az esszét. 
    7. Dies Irae.



  9. Melyik írásodra vagy a legbüszkébb?
    Jelenleg a Revü a kegyetlenségről vezet. Az olvasóim lelkesedése és támogatása fantasztikus tapasztalat volt, rengeteg erőt és energiát adott az íráshoz; hajnal háromtól reggel hétig-nyolcig dolgoztam egy-egy fejezeten minden nap, és amikor utána a kommenteket olvastam itt és a Hannibal Hungary oldalán, úgy éreztem, minden egyes perc megérte. [A blog statisztikái alapján amúgy a kismet OFF! a legnépszerűbb történet a látogatók körében, 1196 oldalmegjelenítéssel]




  10. Sokat gondolkozol egy díjnál a kérdéseken?
    Lehet, hogy nem ártana.



  11. Miért ment át a csirke az úton?
    Mi a csirke? Mi az út? Mit jelent az: "menni"? *megáll egy színpadon és üresen bámul maga elé, üres kezeit az ég felé tárva* Miért? Ó, miért, miért, miért?




...ééés vége. D.L.L. szerintem fantasztikus kérdéseket tett fel, úgy hogy én nem is adnék hozzá semmit: ha van kedvetek megírni, nagyon kíváncsi lennék a ti válaszaitokra! [Főleg a csirkéssel kapcsolatban]


...és még sincs vége :D Gyilkos Koala is megtisztelt egy díjjal {nagyon szépen köszönöm}, az ő kérdései:

1. Mi a véleményed az örök életről?
Én hiszek benne; és tartom, hogyha a vallási meggyőződésed nem is ezt igazolja, érdemes úgy élni, mintha soha-soha-soha nem lenne vége.

2. Mivel nem szeretnél soha foglalkozni?
Gyerekekkel. *csönd*

3. Mi ösztönzött arra, hogy blogolni kezdj?
Hogy a Merengőn nem lehetett címkéket használni. Eeegen.

4. Mi szerinted a legjobb tulajdonságod?

A lelkesedésem. Bár néha idegesítő. Sőt.

5. Mit szeretnél karácsonyra?

E-book readert. Eléggé. Nagyon.

6. Ha lenne egy unikornisod, mi lenne a neve?
Öribarinőmnek, Merinek adnám, mert ő jobban megérdemli, tehát a keresztelés kötelessége is rá hárulna.

7. Mi a mottód?
Jelenleg "I can fix bad writing. I can’t fix a blank page." (~ A rossz írást ki lehet javítani. Egy üres lapot nem.) Oké, ezt pont Nora Roberts mondta, de a fenébe is, igaza volt.


8. Ha lenne szárnyad, hova repülnél el?
Egy kórházba, némileg riadtan. Azt hiszem, a gyerekkoromnak hivatalosan is vége.

9. Akarsz-e gyereket és ha igen mennyit, és ha nem akkor, miért nem?
Nullát, mert szörnyű anyuka lennék, és a féltestvéreimet pont eleget neveltem [tizennégy év korkülönbség. nem buli.].

10. Mit gondolsz azokról, akik nem olvasnak?
Nem értek egyet az olvasás agyonajnározásával. Ez is ugyanolyan szabadidős elfoglaltság, mint bármi más. A nem-olvasókról tehát ugyanazt gondolom, mint a nem-mozibajárókra vagy a nem-sportolókról vagy nem-bélyeggyűjtőkről.

11. Mi lenne az első reakciód ha hirtelen megjelenne egy nő a házadban és azt mondaná neked: Használjon Vanisht minden mosásnál, különben megtalálom nyúzni!
Tudom, hol tartja a bátyám a pisztolyt. [Ez a kérdés zseniális :D]

14 megjegyzés:

Dragda írta...

Rossz ötlet volt, hogy ránk bíztad a dolgot, fix, hogy sokan ráharapnak még. *dobpergés* És akkor most Dragda-póni válaszol! *a macskás avatar ne tévesszen meg, még mindig kicseszett póni vagyok, örökre*

1: Sokat ingáztam a boncmester és a rendőrnéni között. Momentán dietetikusnak készülök.

2: Naná. Az előző laptopom Dezső volt,A Tanú című film adta az ötletet, mert pont azt néztem tévében, mikor először bekrepált az a szemétkupac. Mostanit Gerardnak hívják egy francia, szőke, félszemű, seggfej seme után (Gerard és Jacques a manga címe).

3: Nekem mostanában jött el ez a pillanat, önként bejárok az összes órámra és szó nélkül mosogatok el. h
Határozottan köze van a felelősségtudathoz, azt hiszem.

4: Igen, Jóanyám néhány kedvenc szobagazával beszélgetni szokott, ők sokkal szebben is nőnek, mint a többi zöldség.

5: Tanulás, elsősorban. De ha jó a tanerő akkor sokat tudnak tenni a nevelésért is.

6: Belemagyarázás, szerintem. *kezd menekülni a vérben forgó szemű blogtulajtól*

7: Ijesztő *paplan alá rejtőzik*

8: Nem. és hála az égnek már nem is kell! Majd csak a szakdogát! *hálatánc*

9: Harapós Hófehérke címmel napvilágot látott novella. 2009-es termék, valahol még tuti megtalálható a neten. Szerettem írni. :)

10: Válaszolni könnyű ^^

11: Mert Gordon Ramsay új tanonca nem sütötte meg eléggé!

>^.^<

GyilkosKoala~ írta...

Sziaa az én blogomon is vár egy díj :) http://bluecakehetaliayaoi.blogspot.hu

Reyklani írta...

Hahah lecsapok rá én is, már nem tudod megakadályozni eme tettemet! "vad kacaj valahonnan az őrület határól"

1) Gerald Durell akartam lenni. Viccen kívül tényleg állatkerti gondozósdit játszottam egész nap és ami azt illeti nem lenne kifogásom az ellen, ha ez tényleg sikerülne.

2) Nem igazán, inkább csak beszélgetést folytatok vele. Kivétel a fémkardom, mert őt Acélmadárnak hívom, és erről Senki. Nem. Tudhat.

3) Amikor rájössz arra, hogy neked kell utánajárnod az összes papírnak, ami szükséges ahhoz, hogy a bürökrácia ne forgasson ki a zsebpénzedből késedelmi díj címén. De amúgy tényleg ekkor ér véget, mikor már magadnak kell meghoznod minde lépést és nem segíthet igazán senki sem.

4) Persze, ezért nem vagyok vegetáriánus. A csirkéről ami az asztalra kerül holtbiztosan tudom, hogy halott, de a paradicsomról nem tudom ezt ugyanilyen határozottan állítani. Kész csoda, hogy a dzsungelek még nem tömörültek szakszervezetbe ellenünk.

5) Egyértelműen tanulás. A közösségi életről inkább ne beszéljünk.

6) szerintem addig hasznos, amíg nem nekem kell csinálnom. A verselemzéssel amúgy az egyetlen bajom a jambusok, meg verslábak, meg az ilyen dolgok, de azzal, hogy elmondanom, hogy szerintem mit akar közvetíteni a versben, az gond nélkül megy. Perzse nyilván valamilyen szinten belemagyarázás, hiszen mindenki másképp látja és az esetek kilencven százalékában nincs mód megkérdezni a költőt, hogy mit akar mondani ezzel a költeményével.

7) Fognám azt a téglaintelligenciájú baktériumtelepet, aki ezt az egetverő baromságot kitalálta, egy oszlophoz kötözném és bemutatnám rajta az összes ütést és technikát amit tudok, aztán két és fél órás bemutató keretében előadást tartanék neki a középkori fegyverekről, harcmodorokról, szimbólumokról, kódexekről, vívómesterekről, majd a végén megcsapolnám a vérét, és azzal rajzolgatnék iniciálékat.
Meglehetősen hamar fel tudom kapni a vizet, ha ilyen ostoba, hazug, idióta és nyilvánvalóan téves elképzeléseket hallok. ennyi erővel mondjuk a reneszánsz sem létezett.
"megy és fut két kört, még mielött elszáll az agya"

9) Szerettem. De a szakdogától kifutottam v ilágból.

10) Mert a túloldalon voltak a magok.

Sophie írta...

Sony Vaio laptop <3. Testvérek az enyémmel. :)
Csirke? Fújj. Utálom a csirkéket, szóval nagy valószínűséggel azért, mert én az út másik oldalán voltam, és meg akart ijeszteni. *néma csend,és képzeljétek el* Egy lány teljes lelki nyugalommal sétál az út szélén és egyszer csak...egyszer csak előugrik egy CSIRKE!!! Tökéletes horrorfilmalap.

Raistlin írta...

DRAGDA *meredt szemekkel bámulja a hatos pontot aztán lassan feljebb siklik a tekintete* Óóóó-óóóó-óóóó. *az arcán mániákus mosoly árad szét. a képernyő elsötétül*

GYILKOS KOALA, nagyon szépen köszönöm!

REYKLANI, nyugodj meg, a kitalált középkor elmélet [emlékeim szerint] a nevével ellentétben nem arról szól, hogy középkor nem is volt, hanem hogy "belehamisítottak" plusz kétszáz évet, ami soha nem történt meg. Ez is elég érdekes...teória, de talán nem olyan merész, mint a teljes középkor tagadása.

SOPHIE, csirkés Sony Vaio. Where is your God now.

Reyklani írta...

És sikerült kihagynom egy kérdést bocsi.
Szóval én két írásomra vagyok a legbüszkébb. Az egy egy Lokis fic a Hatalomjáték.
A másik egy vers, a Gyerekjáték.

Rei, nekem az a kétszáz év belehamisitás is ugyanezt a reakciót váltja ki. Vérmesen védelmezem szegény középkort.

Zsanett írta...

ÉS akkor most pofátlanul kitöltöm ezt a díjat, amit neked szántak, mert én már csak ilyen vagyok. :)
1.Animátor szerettem volna lenni, de mára már jobban vonz a fim ipar.
2.A gépeimet neveztem el régebben. Azt hiszem a DVD lejátszóm Hoshi volt. (Japán mániám, régi szép idők)
3.Azt nem tudnám megmondani, hogy mikortól felnőtt az ember. De én talán akkor jöttem rá, hogy nem vagyok gyerek többé, mikor rájöttem, hogy minden amit most teszek, abból épül majd a jövőm, ami koránt sem lesz olyan fényes és csillogó, mint ahogy azt képzeltem.
4.Természetesen, sőt arról is meg voltam győződve régebben, hogy a gépek is azok. (Ami érdekes, hogy a DVD lejátszóm csak akkor nem szarakodott, ha szépen beszéltem hozzá.) De ez már régen volt.
5.Szerintem mindkettőnél nagyon fontos az iskola. Elvégre itt ismeri meg az ember a legtöbb barátját, itt tartja velük a kapcsolatot. A tanulás szempontjából meg szerintem mindenki tudja miért fontos. De szerintem a közösségi élet szempontjából fontosabb, mert otthon tud tanulni az ember, de egész nap együtt lenni 20-30 emberrel nem szokás.
6.Eddig nem sokat elemeztem verset, akkor is inkább csak az volt, hogy a tanár lediktálta, hogy mit gondolt a költő és jólvan. De érdekes, hogy mik ki nem derülnek egy versből, ha figyelmesebben megnézzük őket.
7..Nem, de nem is akarok állást foglalni. Egyesek szerint a zsidóüldözés is kamu, és így tovább. Nem voltam ott, nem tudom mi az igazság. Viszont elhinni sem kötelező mindent, szóval csak okosan.
8.Nagyon, csak az a baj, hogy már nem kérnek.
9.Egyszer volt egy versíró verseny, ahol második lettem a pillangós versemmel. Na arra nagyon büszke voltam.
10.Nem.
11.Mert nem tudja, hogy el fogja csapni egy kocsi.
12.Az örök életben nem hiszek, de az újjászületésben igen.
13.Amikor egész nap a gép/papírok fölött görnyed az ember. Na olyan munkát soha az életben nem vállalnék el.
14.Azért regisztráltam, hogy tudjak kommentelni. Régebben blogoltam is, de sosem rendszeresen, és nem is nagyon volt miről, szóval hagytam az egészet.
15.Az hogy nagyon vidám vagyok. Komolya, egyszer veszekedett két barátnőm, oda mentem hozzájuk, és utána megharagudtak rám, amiért állandóan nevettettem őket, pedig vitatkozni akartak.
16.Egy saját laptopot.
17.Charlei. A Charlei és a cukorhegy miatt. (Youtube videó, tessék gyorsan rákeresni.)
18.Mosolyogj, és a világ visszamosolyog rád.
19.Minden kontinensre, és minden országba. Ameddig csak bírnám.
20.Hármat. Két lányt és egy fiút.
21.Azt hogy biztos van más elfoglaltságuk, amiért nem olvasnak, de egy rettentő jó éklményt hagynak ki. (Amúgy igazából mindenki olvas, de most nem akarok belemenni ebbe a na-akkor-mi-is-az-olvasás dologba, mert sosem hagyom abba)
22.Azt hogy ha nem megy el vagy kihívom a rendőrséget, vagy a Vanish mosóporával kergetem meg.

River írta...

Ráharaptam.

1.) Divattervező, ami később baleseti sebésszé nőtte ki magát.
Jelenleg pszichológusnak készülök, úgyhogy majd csinos kis kéztőcsontokat rajzolgatok a jegyzetemre, bólogat, szemüveg feltol, köszönöm, jövő héten ugyanilyenkor várom.

2.) Igen. Sir Howard a kávéfőző, és már frigyre léptünk volna, ha nem lennénk közeli rokonok.

3.) Amikor hiába teszed fel a fejhallghatót, csak áthallatszik a veszekedés, és rájössz, hogy vannak olyan problémák, amiket nem tudsz megoldani.

4.) Szerintem minden élő dolog meghálálja a szeretetet és a figyelmet, úgyhogy igen.
(és itt elgondolkodom, hogy nálam miért csak a művirágkoszorú él meg a falon.)

5.)Kicsivel vezet a tanulás, bár mindkettőt nagyon fontosnak tartom, így, összekapcsolva. Tanulsz az által, hogy közösségben vagy, a jó közösség pedig erősíti benned a tanulni vágyást, idealista vagyok, ookké.

6.) Hasznos. Vannak dolgok, amiket elolvasol egyszer, semmi, kétszer, duplasemmi, aztán valaki mutat egy másik nézőpontot, a vers pedig rád ömlik és belefulladsz az örömbe. Minden tiszteletem a jó irodalomtanároké.

7.) Nem is tudom. Elsőre üvöltő hülyeségnek tartom, 200 év c’mon!, aztán belegondolok, hogy az egész történelem egyfajta hazugság,a nyertesek történelme, és nincs elég objektív tényanyag, és ilyenkor kicsinek és védtelennek és elveszettnek érzem magam, úgyhogy szép lassan elhalkulok. Elég könnyen el tudnak kapni az összeesküvés-elméletek, mert nem bízok benne, hogy ami van, az úgy van. :ahogy: van.

8.) Igen, bár véres csatákat vívunk a magyartanárommal, amiért nem vagyok képes/hajlandó bekezdésekben írni, hanem sorkihagyással tagolok. #thisismydesign, #swaggg

9.) Egy lélektárs-levelezésre, ami konkrét levélregénnyé nőtte ki magát, megjárta az afganisztáni háborút, és látott felvirágozni, majd széttörni egy lelket.
Helyesbítés: kettőt.
Történetek közül talán a Holding hands-re.

10.) Undorítóan. Kakaót főztem, és közben azon gondolkodtam, hogy ide mit fogok írni.
Tudatosan megtervezek minden sort és minden mondatot. Aztán sikítok, mert undorítóan túlírt. (lásd kritikákra adott válaszok, na azokra legszívesebben felakasztanám magamat.)

11.) Mert KFC nyílt a sarkon, ő pedig elszökött, és titokban szabadságharcot szít, később majd megírja visszaemlékezéseit, filmet forgatnak belőle, és a történet bekerül az általános iskolai kerettantervbe.

-----------

1.) Leginkább talán a reinkarnációban hiszek, illetve abban, hogy ne kaparjuk ki egymás szemét, és akkor bízhatunk benne, hogy a többiek is viszonozni fogják ezt a szívességet.

2.) Költségvetésekkel, statisztikákkal, menetlevelekkel, :számokkal:

3.) Raistlin.

4.) Régebben nagyon felvágtam volna a pozitivitás-hippimentalitással, most leginkább csak arra, hogy igyekszem több nézőpontból is megközelíteni a dolgokat.

5.) Világbékét. Sablonos? Ugye, szerintem sem.

6.) Megkérdezném, melyik tetszik neki a legjobban, és kölcsönösen megállapodnánk valami skandinávban.

7.) „Everything you can imagine is real.”, önbizalomhiányosoknak ajánlom sok szeretettel, egy i feel you ölelés kíséretében.

8.) Elrepülnék felvenni a kesztyűt Magneto ellen, miközben azt üvöltözöm, hogy „mutant and proud!”

9.) Igen, úgy hármat- fáramászás, lekvárok, hétvégi kreatívkodás, megvalósítható idillhegyek.
Majd ha kellőképp lenyugszom hozzá. Ezt a negyedik x felé saccolom.

10.) Én mellette állok, mert szerintem a művelődést segíti (akár csak annyiban, hogy lesz valami véleményed azon kívül is, amit a tv2 sugároz főműsoridőben híradó csúfnévvel.) Természetesen nem csak könyvekből lehet megkapni ezeket az impulzusokat, de ha belegondolok, hogy én mondjuk kiket tartok az intellektusuk miatt (és ettől más tekintetben is) vonzó embereknek, akkor ott elég előkelő helyen áll az olvasottság.

11.) Lerángatnám róla az önmagát vérnek képzelő ebet, és kitessékelném az ajtón. Esetleg utána dobnék egy köteg gézt is.

Dragda írta...

*előbújt a rejtekhelyéről, hogy mentségül szolgáljon ostobaságáért, és hogy könyörögjön az életéért*

Az a bajom nekem a verselemzéssel, hogy...
~ mindig is borzalmas magyartanáraim voltak, akik a legkisebb félrehajtásért megnyesték a bokrot :/
~ csak azt szajkózták, ami a tankönyvben benne volt
~ és véleményem szerint egy vers mindenkinek mást jelent (Vegyük József Attila Óda-ját, legtöbben nem tudnak kibékülni vele, mert a használt költői képek, túl furcsák számukra - ez az ismerőseim nagyjának a véleménye, és akkor ide sorolhatjuk a volt tanerőmet is-, erre itt vagyok én, aki az egyik legszebb szerelmes versnek tartja, az ódának, mint hódolatot kifejező versnek a tökéletes megtestesítője.)
~ én nem tudok úgy szeretni, élvezni egy verset vagy éppen elmerülni benne, könnyezni felette, ha valaki megmondja mit is kéne látnom, éreznem közben

Szóval gyaníthatóan a rendszer hibája, hogy én nem nagyon szeretem a verselemzést, mint műfajt. Úgy vagyok vele, hogy ha olyan a vers és olyan az olvasója, úgyis megmozgatja a lelket. Akkor meg minek a tejszínhab a muffin tetejére?

Dragda írta...

És most látom Koala kérdéseit, na akkor megint töltünk.

1: Hiszek a reinkarnációban és Nyárföldében, más nekem nem is kell. *wicca a lelkem*

2: Mit is csinál egy családterapeuta? Na azzal nem akarok soha foglalkozni, saját családomból kiindulva mocsok meló lehet.

3: Hogy valahol ki tudjam puffogni magam. Aztán anyám megtalálta, így költöztem tumblira.

4: Szeretek meghallgatni másokat. Jó lelkiszemetes vagyok.

5: Sokat, nagyon sokat érő alexandrás utalványt. Könyveket akarok! (És egy sikeres vizsgaidőszakot *zokog*)

6: Nem tartanám meg, hanem elengedném a ködös Albion egy erdejében. De gyanítom, hogy addig is Geal-nek (galeic nyelven fehér) hívnám.

7: Nincs. Csak megyek előre.

8: UK vagy Írország, csak el innen. Oda, a ködbe és az esőbe.

9: Egyelőre ingázok a semennyit és a kettő/három közt. Jóanyám nem a legjobb anya, én pedig nagyon hasonlítok rá, és rettegek, hogy elcseszem a gyerekeim életét, ahogy az enyém el lett cseszve. -.-

10: Biztos van más hobbijuk, ahova menekülnek a világ bajai elől.

11: Ha ingyen adja a cuccot, akkor használnám, ha nem... a szék mindig is a kedvenc támadóeszközöm volt. :D

Ui: Ez a "kapcsa" egyre durvább dolgokat követel tőlem, mostanság sose tudom kiolvasni elsőre, van hogy másodikra sem. Vagy csak nem szeret rendszer *sóhaj*

Reyklani írta...

Nah akkor ezeket is kitöltöm, mert csak.

1) Én inkább a lélek örökltében, vagyis majdnem öröklétében hiszek. Szerintem egyszer minden meghal, eltűnik, de hát ha egy pillanatba is belefér az örökkévalóság, akkor gondolom, ez is létezik. Summázva és megmagyarázva. hiszek benne.

2) Csatornatisztítással. Fogalmam nincs mit csinálnak, de nem is akarom megtudni soha.

3) Az íróasztalom sztrájkot hirdetett. Nem, igazából puszta feltünési viszketegségből kezdtem el, hogy rajtam kivül ne csak én lássam ezeket a nyomorú firkálmányokat.

4) Az empátiám, meg a lelkesedésem. Tudom, hogy ez kettő, de nálam ez valahogy kéz a kézben jár.

5) Vívómaszkot, és hokiskesztyűt. Nálunk bucikesztyűnek hívják és fura és nagy, de legalább nem verik szét az ujjadat benne. Annyira.

6) Szivárványbékepillangó. A Lökött Örökösökben hallottam ezt a nevet. Tökéletes egy unikornis számára.

7) Nincs konkrét idézetem, ami ide illene, és általában sem tudok szó szerint idézni, de van egy ilyen saját meghatározásom. Ha valaki találkozik egy ehhez hasonlóval valahol, akkor jól van, onnan loptam, kissé átalakítva:
Nyugodtan légy csak önmagad. A Világot úgysem érdekli.

8) Ismeritek a mAgyar Vándor című filmet? Nah annak a vége, mikor ülnek a Lánchíd tetején, vagy valahol, valami magas helyen és nézik a tűzjátékot. Na én oda repülnék el.

9) Hol igen, hol nem. De félek a felelősségtől, amit egy gyerek jelent, hiszen gyakorlatilag rajtam múlik, hogy milyen lesz és nem akarom elcseszni az egész életét. Meg úgy őszintén, ki akarja kitenni ennek a világ borzalmainak egy ártatlan lelket?

10) Oké, most jönne az, hogy hárommondatos káromkodás, de végül is fejlődőképes vagyok, szóval semmit. Az ő baja, hogy ezt kihagyja, de akkor legalább ne oktasson ki azért, mert én imádok olvasni.

11) Van fémkardom és nem félek használni! Aztán leütném valamivel.

Raistlin írta...

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek az őszinte, szórakoztató és nagy általánosságban zseniális válaszokat - fantasztikus volt erre hazajönni ^^

Lettie írta...

Éljen a közléskényszer, ide pofátlankodom a válaszaimmal :$

1. Régész.

2. A gurulós bőröndömet, ami velem volt jóban-rosszban koleszos éveim alatt R2D2-nak hívtam, a laptopom neve Ribancka.

3. Nem tudom, szerintem ez nem egy határozott vonal, hogy ma még gyerek vagyok, holnap meg már nem. Persze biztos van olyan, akinél igen, azt hiszem, vannak olyan dolgok, aminek hatására az embernek egyik napról a másikra fel kell nőnie. Velem ilyen nem volt szerencsére. Szerintem az ember folyamatosan fejlődik, tanul, és egyszer csak azt veszi észre, hogy többet nem vesz neki az anyukája Kinder tojást. (Ez az én esetben nem igaz, mert még most 21 évesen is vesz nekem az anyukám Kinder tojást. Meg magának is.)

4. Nagymamám giz-gaz mániás, olyan a háza, mint egy oázis, és általában egyszerre vesznek növényeket a szomszédasszonyával. Na már most neki az összes virága kipusztul, mamámnak meg élnek és virulnak és burjánzanak. Azt mondja, néha beszél hozzájuk. Igen, szerintem érző lények.

5. Tanulás. Szerintem az ember vagy szociális, vagy nem, ez nem fejleszthető. Legalábbis nálam nem.

6. Szerintem belemagyarázás. Bár nekem rossz élményeim vannak. Amikor a francia szimbolista költőket vettük emelt magyaron a gimiben, mindenki sírva jött ki irodalom óráról.

7. Lehet, hogy az egész történelmünk csak kitaláció.

8. Ha érdekelt a téma, akkor szerettem.

9. Általában az asztalfióknak írok, szerintem ez mindent elmond.

10. Az a kérdéstől függ.

11. Mert a hentesüzlet előtt állt.

12. Semmilyen vallási gyülekezethez nem tartozom, de a lélekvándorlás elmélete mindig szimpatikus volt.

13. Olyannal, amihez szociális érzék kell.

14. Már nem tudom, régen volt, és az elején nem is csináltam túl lelkesen. Gondolom a közléskényszer.

15. Nem ítélkezem.

16. Csatlakozom hozzád Raistlin:) Sokáig az e-book olvasók ellen voltam, de végül elismertem, hogy hasznos holmik. Ki is néztem egy bordó Sony-t, amivel első látásra szerelembe estem :3

17. Keselyüstök :3

18. „Minden alakít rajtam, de semmi sem változtat meg.” /Salvador Dalí/

19. Hova nem?

20. Egyszer szeretnék. Maximum kettőt:)

21. Hogy nem tudják, miről maradnak le.

22. Beraknám a mosógépbe extra centrifuga programra.

Raistlin írta...

Köszönöm a kitöltést, támogatom a 22-est erősen :D (a 22-es csapdája...szó szerint.)

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS