a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2013. augusztus 28.

Megújultunk

Csak semmi pánik.

A bloody romantic lassan négy éves lesz - az oldal áttekinthetetlenül zsúfolttá vált, ezért úgy éreztem, ideje van egy teljes átalakításnak, és a szavazók többsége egyetértett velem, szóval - próbáljuk ki! Az utolsó szó természetesen a tiétek lesz: pár hét múlva fölteszek egy szavazást, ahol majd voksolhattok, hogy a régi vagy az új külsőt találjátok-e kényelmesebbnek.

A VÁLTOZÁSOKRÓL

Megjegyzések - Kommentet a bejegyzések fejlécén futó "x komment" feliratra kattintva tudtok írni ezentúl. Most éppen egy felugró ablak formájában jelenik meg - ezen lehet, buherálok még, mert bár nagyon praktikus (komment írása közben is előtted van a történet) de a megjegyzéseket dátum szerint sorolja, szóval a válaszaim kissé elkavarodtak. 

Oldalsó menüsáv - A Destiel gif alatt lévő "régebbi történetek" nyíllal tudtok lapozni. A már ismert gyorskereső bővült egy cikkek címkével, és a "bővebben" felirat vezet el a frissített fandom-menühöz. A szövegdobozban a frissítésekről értesülhettek.

Felső menüsáv - A Frissek a főoldalra vezet, a Linkek szekcióban a cseréket találjátok. A Történetek szekció a masterpostra irányít, a Szerzőről részleg pedig hulla izgalmas. Az Archívum ad otthont a címkefelhőnek, és kérésetekre megnyitottam a Fogalomtárat, mely újabb kifejezésekkel bővült; a Kövess szekció pedig a "rendszeres olvasók" menünek felel meg. A feliratkozásaitok nem vesztek el. 

Layout - A kawaiidesign oldal egy sablonját kódoltam az oldalra két teljes éjszakán át Istenem béna vagyok. 

VÉLEMÉNYEK? 

Ha sikerül megnyitni a komment szekciót (őszintén bízom benne) kérlek, írjátok meg, mi az, amit hiányoltok, mi tetszik vagy mi nem; tudom, hogy elsőre szokatlan ez az elrendezés, de remélem, mindannyiunknak sikerül majd megbarátkozni vele :3

29 megjegyzés:

уαмι. írta...

Ermaghed, képes voltam megnyitni, ügyes kislány vagyok.

Baromira tetszik a design mintája, ez a bogyósleveles megoldás hullaaranyos (már ha azok bogyók meg levelek), és istenem, LILA. <3 Nagyon szép, nekem bejön. *-*
Az elrendezést még szoknom kell, de biztos vagyok benne, hogy meg fogom szokni pár nap alatt. Nem bántam meg, hogy az újításra szavaztam, jó vagy, Sucerák. (y)
xx

Raistlin írta...

YAMI hogy egyelek meg cukorszirupban, köszönöm ;u; Ez az alap sablon volt, de beleszerettem és egyelőre nem volt szívem ezt átkódolni. Csak minden mást. Mert mi az hogy nem Georgia meg Times New Roman minden ami él és mozog.

[Ez az "identitás választása" dolog amit felkínál nekem a komment szekció meg minden pénzt megért. Az üzenetet azt hiszem most biromantikus aszexuálisként jegyzem, de szeretnék kipróbálni egy homoszexuális transzex kommentet is majd.]

Ivy írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Raistlin írta...

IVY, ott vagyok én mindenütt, és a PicMonkey-val meg jegyben járok, nem érdekel az ingyen és online Photoshop, szerelmünk átível mindenen.
A designt szeretném majd jobban személyre szabni, de nem akarom beleélni magam addig, amíg úgy nem döntötök, hogy maradhat :D

Ivy írta...

Újra.
Győzelem! Muhahahahaha! Baromi hangulatos, baromi egyedi és baromira illik hozzád. Bár eddig minden kinézetét imádtam az oldalnak... de ez most tényleg és nagyon. :D Gratulálok, szerintem fantasztikus.

Ivy írta...

Remeeek míg én átolvastam és elszörnyülködtem a kommentem borzasztó szóismétlésein és nyelvtani helytelenségein (tudd be csodálatom mélységének jeléül...) És úúúúgy nagyon tudtam *-* Én még csak kacérkodom a drágával, de már most érzem, hogy ez egy hosszú és csodás kapcsolat kezdete~
Erről jut eszembe, a polaroidos megoldásod egyszerűen fantasztikus és hát azon agyalgok, hogy én is bevezetem az oldalamra. Természetesen te már ki is vagy téve oldalra mint ötletgazda, de még mielőtt több órát végig szenvedek vele... szóval nem zavarna-e irtózatosan nagyon? Vagy akár a legcsekélyebb mértékben is, mert ha igen teljesen megértem :)

Kamane Mitsuki írta...

Hali ismét~

Kezdjük a pozitívumokkal. Gyönyörűek ennek a lila-kék-drapp keveréknek a színei, nagyon tetszik. A fenti menüsáv is édi-bédi, azzal, hogy "nem megy arrébb", mikor görgeted, sokat segítesz a tájékozódásban. Az, hogy a dátum mellé kerül a bejegyzés tetejére a komment fülecske, valami zseniális. Könnyebben elérhető, nem kell végigpörögnöd az egész mindenségen, hogy megtaláld. Az, hogy új ablakban nyitja fel, az egyszerre nézés miatt nem rossz. A régebbi történetek lapozgató nyíllal, azt valósítottad meg, ami nekem már mobilon is nagyon tetszett. És odavagyok a cuki címkékért, itt legalább tényleg címkének, és nem csak random szavaknak tűnnek. A gyorsmenüben a cikkek nagyon jó helyen lettek, bár én még hiányolom a WTNV-t. :3

Semleges: A nagy fejléc nélkilüség, még kicsit fura, de alapvetően nem rossz.

Negatívumok: nekem az oldalsó részt nem görgeti a bejegyzésekkel, akkor sem, ha az elég hosszú. Mintha beragadt volna. Így nem tudom elérni a lentebb kirakott dolgaidat *szip-szip* . A új ablakos kommentelés hátránya, hogy feldob egy semmilyen fehér ablakot, ami elveszi a blog látványnak élményét. Meg a dátumozás válasz nélkül... hát.... nagy kérdés.

Ennyi lenne. Összességében, a néhány apró hiba mellett is imádom. A színei nagyon megkapók, és sose árt az új szerkezet. Bár, én az előzőt se leshettem sokáig, megunni még nem volt időm, mivel igen új tag vagyok. Nem bánom, hogy támogattam a felújítást~

Ui.: identitás, na ja XD

Raistlin írta...

IVY: A polariodos megoldást a blogspot fele kérdés nélkül használja már úgy is, hozzászoktam :D (és megbántam vagy ezerszer, hogy belekezdtem, sokkal egyszerűbb és áttekinthetőbb lenne simán avatarokkal dolgozni, de neeem, miért is legyen egyszerű az életem, szerkesztek még külön minden sztorihoz egy ilyet hajnalok hajnalán) [ha te képes vagy emberi időpontokban alkotni és szeretsz szerkesztgetni, akkor viszont jó móka ;u; a hátteret érdemes áttetszővé állítani]


MITSUKI: Köszönöm a részletes véleményt! Az oldalsó menüsáv direkte fixált és nincs a videók alatt semmi, csak egy számláló privátim használatra nekem (pontosabb, mint a blogspoté) - kicsit megtévesztően néz ki, megpróbálok majd valahogy azégtudjahogy odaszuszakolni valamit, ami indikálja, hogy "egen ez direkt ilyen"


És talán könyebben áttekinthetőek lesznek a megjegyzések, ha a válaszaim előtt torokból elüvöltöm mindenki nevét külön, mint a régi szép időkben.

Tatienne írta...

Bevallom, én voltam az a megátalkodott fasz, aki az átalakítás ellen szavazott, de tényleg féltem, hogy MILESZHABAJLESZ. Ezer bocsánat.
De ez most így nagyon tetszetős. <3
Tök szép lett az oldal, és pár napon belül meg is szokom. :3

Ági írta...

Jippíí, az összes sztori egy oldalon, kategorizálva, ez azz! :D
A kinézet még furcsa (pozitív értelemben), de biztató. :)

"áldott legyen a te neved
áldott legyen a te családod
gyümölcsözz gazdag utódokat"
Legyen így. Ámen. :D

Liani Hikawa írta...

Gyorsan megszerethető az új dizi. Színvilágban hozzám a másik közelebb állt, de mint mondtam, ezalatt az x perc alatt, míg bebarangoltam, megkedveltem ezt az újat. Áttekinthetőbb lett az oldal, amiben tutira rengeteg melód volt, de megérte. =)

Susie Lupin írta...

De gyönyörű lett! *.* Nagyon tetszik, hogy lila minden~
Ami kicsit zavar: az oldalsósáv nekem úgy tűnik, mintha folytatódna, habár írtad, hogy nincs alatta semmi. És én szerettem azt a nagy címkefelhőt, furcsa, hogy már nincs; könnyebben eltájékozódtam rajta aszerint, hogy mit van hangulatom olvasni (ráadásul most olyan sokáig tartana, míg hátraugrálgatnék a hetás ficeidig [ha meg még megvan az a nagy címkefelhő, csak én vagyok a vak, akkor nem szóltam]).
Még szokni kell, de határozottan tetszik~

Tinuviel írta...

Szia! Nagyon szép lett az oldal. Én nem nagyon merek a kódokkal kísérletezni, szóval minden elismerésem. Először rettenetesen furcsa volt, aztán nézelődtem kicsit és rájöttem, hogy tök jól el lehet rajta igazodni. Az oldalsó sáv nekem is furcsa, mintha még folytatódna, csak nem enged lejjebb görgetni.

Kamane Mitsuki írta...

Mu, eszembe jutott még valami~ A fogalomtár. Nagyon hasznos kezdő ficeseknek, akik még nem fedezték fel annyira ezt a világot. Esetleg valamilyen formában azt visszakaphatnánk? Lehet, túl nagy kérés, de ha valamit nem értek, én azon élek.
És a címkefelhőt én is nagyon kedveltem. :3 De így se rossz~

Raistlin írta...

Túl fogom lépni a posztlimitet. Egy, két, há.

TATIENNE Én voltam a másik, aki arra voksolt, hogy el fogom cseszni [nekem is szavazni kell hogy láthassam az eredményeket], de baromi cselesen kimásoltam a BR tartalmát és egy próbablogon kísérleteztem [nagyon vicces dolgokat csináltam, az volt a legjobb, amikor 1 pixeles betűmérettel volt az egész oldal, és a sztori olvasás aközben VÁLTOZOTT A BETŰK SZÍNE NEM TUDOM HOGY CSINÁLTAM]

ÁGI A te örömöd az enyém is o3o

LIANI, szerintem feltűnésmentesen vissza fogok oldalazni a bézs felé, olvasás közben kényelmesebb, mint ez a lila, de most még pimp-party van :D Köszönöm!


SUZIE Nyertetek, megcsináltam az oldalsávot, remélem, most egy fokkal kevésbé ergya. A Hetás ficek trükkje a manuális http://bloody-romantic.blogspot.hu/search/label/APH beírása (csak nagybetűvel fogadja el) - nem töröltem a történeteket, szóval ha bekönyvjelzőződ, meglesznek :3 Csak már tényleg ósdi régiek és sírok minden második sorukon. És nem büszkeségemben.

TINUVIEL Bármit teszek, bármilyen döntéseket hozok, a vége mindig az, hogy html kódok felé görnyedek és próbálok józan paraszt ésszel rájönni, mi mi a fene akar lenni.

MITSUKI A címkefelhőt sajnos nem tudom megoldani - a dizájn ára a teljes "tervezés" és "oldalak" szekció volt, tehát nem tudok csak úgy hozzáadni egy modult, mindenhez kódot kell írnom. és nem jöttem rá, hogyan tudnám megoldani, hogy a címkefelhő még frissüljön is @__@ Alternatív, bár kissé kényelmetlenebb megoldás a történetek masterpostban a ctrl+f lenyomásával beírni mondjuk, hogy "angst", ha mindegy, milyen fandom, csak érvágós legyen. A fogalomtáron gondolkozom; azért nem tettem fel rögtön, mert mostanra már szinte mindenki készített egy sajátot - de tényleg kényelmesebb lenne, ha akadna egy helyi. Köszönöm a tippet!

Luca írta...

Szerintem gyönyörű, tényleg sokkal átláthatóbb és letisztultabb így. A lejátszási lista meg egyszerűen király. <3 A fogalomtárat kezdő fanficmolyként én is örömmel köszönteném újra itt, egyébként tökéletes. :)

Reyklani írta...

Sikeresen megőriztem a pánikot, és nem estem nyugalomba.
Viszont roppantul örülök, hogy ezt megirhatom, mert legalább ez azt jeletni, hogy nem fogok végleg eltévedni a megújult blogodon.
Amúgy tetszik a dizájn, olyan megnyugtató és remélem hamar megszokom.
Vagyis biztos, hogy megszokom, csak még fura.
De jó lesz ez!

Raistlin írta...

LUCA, azt hiszem, ezt megszavaztátok :D Rajta leszek!

REYKLANI, köszönöm a bíztatást ^^

Morgen írta...

Az istenekre!
Nagyon-nagyon szép lett, iszonyat ügyes vagy basszus. Sosem értettem ezeket a hülye kódokat. Az elrendezés király, sokkal összeszedettebb lett így az egész oldal, és ha szabad, akkor én arra szavazok, hogy az oldalsó Destiel gif maradjon *.* Elég furcsa, hogy nincs címkefelhő, szeretem a címkefelhőket, de tulajdonképpen így is jó lesz.
Kitartást és türelmet kívánok :)

Raistlin írta...

MORGEN, nagyon szépen köszönöm ;u; Szerintem maradok a Destiel gif tematikánál, csak egy kicsit nyugodtabbat kerítek :D a címkefelhőt pedig majd megpróbálom hozzácsapni az archívumhoz, ha nem is felhőként, de hogy legalább egy lista legyen. el fog tartani egy darabig, de megcsinálom :3

Fekete Retek írta...

Tetszik nagyon, csak nekem fura, olyan, mintha az oldalmenüt (vagy nem tudom mit) levágta volna, a gyorskereső alatti szövegdoboz... folytatódik? Mmint van alatta valami? Illetve, le tudok görgetni egy darabig, de nekem ez így kicsit fura, a firefox nem viszi így az oldalt?

Zsemle

Raistlin írta...

Viszi, viszi, csak az oldalmenü fixált és nem tudom megoldani, hogy gördüljön, mert helikopter vagyok *nehéz sóhaj* Nem te vagy az egyetlen, akit zavarba ejtett. Örülök, hogy máskülönben tetszik :3

Fekete Retek írta...

((csak firefoxban áll fenn a probléma, tényleg levágja a szövegdoboz alját))

Raistlin írta...

[[jahogyráadásul. arohadék. nekem is firefoxom van és nem csinálja, csak ha rá van zoomolva az oldalra.]]

Green Sphinx írta...

Hűha. Okés, eléggé megrémültem, amikor ezt a vadonatúj designt megláttam, de most már többé-kevésbé megismerkedtem vele és próbálom megszokni. Bár kissé hiányolom az idézetet meg az egyéb apróságokat az oldalsávból, megértem, hogy menniük kellett.

Az oldalmenüből nekem nem vág le semmit, viszont én sem tudom gördíteni, ez akkor normális?

Ez a lilás színvilág abszolút bejön, de a felső menüsávval van egy kis gondom. Nem lehetne megoldani, hogyha valamelyik gombra akarok kattintani, akkor azt megnyithassam egy új oldalon? Elég zavaró, amikor éppen egy történetet olvasok, és közben meg akarom nézni az archívumot is, de jobb klikk után nem jelenik meg a "link megnyitása új oldalon" opció.

Még a GYIK-ot hiányolom, de alapvetően tetszik ez az új kinézet :)

Raistlin írta...

Szokatlan a fixált oldalsáv blogspoton tényleg, de tumblrön például szinte az összes html ilyen - viszont nagyon sokan aggódnak miatta, és komolyan gondolkozom ahhoz, hogy megpróbálom gördülővé tenni (bár szerintem praktikusabb, ha olvasás közben kéznél vannak a címkék - ha a sztori felénél rájössz, hogy ez még sem tetszik, rögtön át tudsz ugroni egy másik történetre, vagy ha tetszett, már izzíthatod is a következőt a fandomból).


A felső menüsávot viszont sajnos nem fogom tudni megoldani >__> Ha az oldalakra rákattintasz, láthatod, hogy nem változik az url cím: ugyanarra a helyre mutat, ahová a főoldal is - a blogspot ugyanis letiltja az "oldalak" és az "elrendezés" menüt, ha saját kódot használsz. Így csalnom kellett a fölső menüsávval, és a blog alapkódjába programoztam be az ottani szövegeket, képeket. Ezt sajnos nem tudom megoldani máshogy, de szerintem némileg áttekinthetőbb, mint a régi volt... a GYIK funkció pedig az új elrendezkedésre már nem illet.

Dragda írta...

Keresem azt a rohadt cuki, Teenlock regényt, az iskolai asztalon kuffantó Sherlockékkal. Nem találom. :(
Meggyilkoltad? *bociszemek* Ugye nem?

Raistlin írta...

DRAGDA, nem töröltem, a viszonyom viszont megromlott a társszerzőmmel, Phoebe-vel, így illetlennek tűnt volna kitenni. Ezen a címkén még elérhető: http://bloody-romantic.blogspot.hu/search/label/overture

Dragda írta...

Oh, sajnálom a viszonyromlást, viszont a linket meg köszönöm. :)

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS