a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2013. július 23.

Átköltöztünk!

A http://reisuto.blogspot.com oldal mától és mindörökre a http://bloody-romantic.blogspot.com címen érhető el, és a nicknevemet Reisutóról visszaváltoztattam a Merengőn ismert Raistlinre. Erre azért volt szükség, mert nyomomban van az orosz maffia. A vágás alatt megmagyarázom, miért volt erre szükség.



Először is, elnézést kérek a kellemetlenségért  minden cserémtől. Aki érezni akarja a bosszú és elégtétel keserűen bizsergető cikázását a csontjaiban, annak elárulom, hogy én is épp fél millió helyen linkelgetem át magamat.

A volt domain, a reisuto.blogspot.com:
  1. nem tükrözte már megfelelően a blog témáját (erre még kitérünk)
  2. a blogspot statisztikája szerint a legtöbben a "bloody romantic" kulcsszó alapján kerestetek rá a Google-ban: tehát ez könnyebben megjegyezhetőbb és jellegzetesebb volt az olvasók számára három év múltán is, mint a "reisuto" 
Tehát reményeim szerint a kezdeti és általános zavar után a változás hasznos lesz. [Egy hét múlva beállítom, hogy a korábbi blog automatikusan a mostani domainre irányítsa a bolyongó olvasót.]

A volt nicknév, a Reisuto:
 
  1. A mostani szavazásunk megmutatta, hogy 18%-ban (ami a szavazáson elért legmagasabb arány) a Merengőről tévedtetek ide (sziasztok :3), ahol 2004 óta a Raistlin nevet használtam/használom. Bár már nem (igazán) vagyok aktív tagja az oldalnak, meglepett és elgondolkoztatott, hogy mennyien ismernek innen.
  2. Innentől elkezd személyes lenni. A "Reisuto" a Raistlin japánosított változata, és egy régi barátnőm becézett így (aki, meglepetés, japán cserediák volt); szerettem őt és szerettem a nevet, szóval elkezdtem használni, és a {b l o o d y r o m a n t i c} ezzel a felhasználónévvel nyílt meg. Akkoriban animés fanficeket írtam, szóval a japán név elég jól kifejezte, hogy mit lehet itt találni.
  3. Viszont lassan három éve nem vagyok tagja az anime-szubkultúrának, és nem is alkotok a témában. Tehát sem a név, sem a domain nem passzol már a munkámhoz, és ez elkezdett zavarni. (Oké szóval ha nagyon sokat ittam akkor nagyon hosszan tudtam rá panaszkodni és akkor az egyik barátom azt mondta hogy "miért nem használod a régi nickneved megint, a legtöbben úgyis onnan ismernek" én meg felkaptam a fejem hogy "MIÉRT NEM HASZNÁLOM A RÉGI NICKNEVEM MEGINT, A LEGTÖBBEN ÚGYIS ONNAN ISMERNEK") 
Természetesen ez puszta formalitás. Mindenki úgy hív, ahogy szeretne, Reisutótól a Raistlinig*, Raistig, Jánosig, Hóbelebancig vagy ahogy tetszik. Nyilván nem fogok megsértődni és a szövegkörnyezetből feltételezhetőleg gyanítani fogom, hogy rólam van szó. 

Köszönöm a megértéseteket, és még egyszer, bocsánat a kellemetlenségért.

* A nevet én személy szerint Réjsztlinnek ejtem, de ez szintén egyén- és tetszésfüggő.

20 megjegyzés:

Wyndua írta...

Raistlin volt életem első nagy szerelme. Mármint könyvkarakterek közül. xD szóval asszem nem foglak így hívni, neharagudj. Ő még mindig a szexi gonosz varázsló, aki elrabol ha jó kislány leszek.
Oké... mondjuk ez már Hajós Andrással se jött be, pedig a nyüvedék azt mondta ha nem eszem Tibicsokit, megtalál engem is. Sose jött, pedig vártam.

Szóval cupp neked áldozatodért a praktikum oltárán. Teljesen érthető.
És ígérem sosem hívlak Susannak, pedig mióta a bejegyzésed olvasom egyre a Blöff és Golyófogú Tony jár a fejemben xD

Doctor Tacchan írta...

Hóbelebanc XDD
Szerintem is sokkal jobb így. A Raistlin sokkal jobb(an illik hozzád) mint a Reisuto. És a blogcím is sokkal jobb így. :DD Majd átlinkellek a cserémben is. /Az más, hogy egy csomószor meg is vagy említve, de azok maradnak úgy, hiszen a régi blogcím úgyis ide irányít/

Én is gyűlölöm a becenevem, de nem tudok vele mit kezdeni, mert már kb így ismer mindenki. Na jó, mindenki, és jobbat úgysem tudnék kitalálni. De nekem csak úgy adták, mert mondtam JÉ UEDA TATSUYA DE JÓL NÉZ KI YAY mire kedves barátnőm JÓ AKKOR TE LESZEL TACCHAN. De azóta egyre kevésbé tetszik a név, és amúgy sem érzem teljesen kitelesnek magamhoz, ha érted mire gondolok. x-x

Tinuviel írta...

Ez annyira vicces : D Végre leszoktam a Raistlinről és ráálltam a Reisutóra erre vissza az egész. Én is így ismertelek meg a Merengőn, szóval engem nem zavar, csak kicsit vicces. : )
Természetesen kicseréltem a linkedet.

уαмι. írta...

János, it is.
Nem, sajnálom, Suci maradsz. Meri teljesen rászoktatott erre, rád nézek és az egész lényegből süt a suciság.
Objektív vélemény - a Raistlin egyébként egy gyönyörű név, és illik hozzád. :3

Raistlin írta...

Nekem is ő volt életem nagy szerelme, szóval eredetileg egy szerény és aggasztóan vérfertőzésgyanús "Raistlin lánya" volt 11 éves énem első nickneve de cseszett hosszú volt és nem fogadta el az ékezetet sehol és egyre kínosabb volt ráadásul az a karakter a Mary Suek Mary Sueja, mármint az igazi lánya szóval maradtam ennél, nem, mert hozzá méltónak tartom magam, hanem hogy olthatatlan szerelmemet fejezzem ki :D

Raistlin írta...

Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa.

Raistlin írta...

Te Sucizhatsz hétágra mert te vagy a Viktor <3 De azt hiszem ezzel a névvel nem futnék be professzionális karriert... (bár magamra én is Suciként hivatkozok már, főleg, ha éppen sajnálom magam)

Raistlin írta...

Én,mint Nevek Nagy Hátrahagyója Aki Az Anyakönyvi Nevét Is Variálja Folyvást És Fogja Is Még Mert Baromira Ráért, arra bátorítalak, hogy nyugodtan dobd le megunt neved porhüvelyét és szállj, szállj, röppenj a magasba (például ha a Doctor előtagot megtartod akkor szerintem elég sokan elég hamar rá fognak jönni hogy rólad van szó, én dokizlak magamban.)

waywardHedgehog írta...

volt egy kis meglepetés, mikor nem a megszokott világ köszöntött, de most már nagy, rácsodálkozó "Áh-Há"-val tudok adózni a változásnak. egyébiránt a hóbelebanc egy örökre elrontotta azt, hogy vigyor nélkül írjam be a blog címét valaha is. nem mintha bánnám:'D
(btw ezért masszívan fogsz utálni, de akkor ez azt jelenti, hogy soha többé már koffein? én azóta is kíváncsian vártam, hogy mi lesz, de azért bocsánat, érzem, hogy ettől a kérdéstől egy percre elborult az ég, és szigorú villámok vágtak ketté ártatlan felhőcsemetéket)

chu~, polaris

Raistlin írta...

ékes-édes anyanyelvünk gyöngyöző csodái

a koffein:
a) kérésre küldök spoilert, ti. el tudom mesélni mit akartam az utolsó fejezetbe
b) várunk még tizenhat évet és hátha befejezem. mármint utálom a tudatot, hogy nincs befejezve, de sajnos a jelenlegi munkáimmal is el vagyok maradva. mindig. folyvást. s állandóan.

Mary Wolf írta...

Amikor olvasgatni akartam és láttam hogy elköltöztél, egy pillanatra kihagyott egy ütemet a szívem :O (hamar kétségbe esik) Amúgy én is úgy vagyok vele, hogy a Reisutot már megszoktam, és most kicsit fura nekem a régi neved, de hamar vissza szokok rá XD Ismét fiatalnak érzem magam! *.* Na jó azért annyira nem.... :D Csak ha ilyeneket látok akkor mindig elkap a nosztalgia.

Raistlin írta...

Ha ez megnyugtat én is reflexből az r betűt ütöm le és megijedek amikor a szép kis rózsaszín oldalra dob ki, de megszokom :D a reisutót, mint név, sajnos soha nem szoktam meg igazán...

Kija írta...

Ne tudd meg, hogy mekkorát dobbant a kicsi szívem, mikor jöttem hozzád és damdam, Reisuto sehol. Aztán persze megnyugodtam, hogy áh, oké, rendben. De azt a parát! O.o
Hát, én sajnos innen ismerlek, és akkor már Reisuto voltál, de azt hiszem át tudok, majd állni, csak egy kis idő hozzá~ Mondjuk jövő ilyenkor már tuti, menni fog. XD

Raistlin írta...

Világéletemben azt hittem hogy ilyenkorra már saját regényem lesz saját (ál)névvel és most itt tartunk *szomorú zene a háttérbe* Sebaj, szeretek ficeket írni, nem szégyen az. *szipp*

Kija írta...

Jaj, na jól van, jól van~ *ölel* Én leszek az első számú külföldi olvasód, oké? :3 *ölel-ölel*

Zsanett írta...

Amikor megláttam, hogy elköltöztél akkorát dobbant a szívem, hogy szerintem még te is hallottad. De azért semmi para, egyébként a bloody romantic domain név sokkal jobb. Az új nevedet viszont szerintem eléggé sokára fogom megszokni, mert reisuto helyett is mindig resutio-nak hívtalak magamban. Na mind1 szóval jók lettek a változtatások. (És jééé pont mostanában lesz egy éve hogy olvasom a blogod :D KONFETTIT, ÜNNEPLÜNK! *3*)

Raistlin írta...

sosem kaptok el élve és


P A R T Y


örülök nagyon hogy itt vagy ;u;

River írta...

Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy con a hungexpo-ban. Megpillantottalak a vadregényes betonsétányon, utánad kiabáltam, (biztos voltam benne, hogy rosszul ejtem a Raistlin-t) de talán mégsem így volt ;lényeg, hogy egy iszonyat awkward köszönéses hellósziás _nem tudom micsoda_ történt ott. Valamit elhabogtam,de annyira meg voltam illetődve, hogy piha. Aztán mintha kezet is fogtunk volna, az utolsó emlékem legalább is egy nordichetalia cosplay kesztyűje, aztán gyors elslisszoltam a biztonságos baráti társaságba, és vettem két tucat nagy levegőt.
Hát ezóta, és így maradtál nekem Raistlin.

Ez a név amúgy az elegancia maga egy bordó vértócsa tükrében. Opcionálisan egy bazsarózsa is mehet mellé. Vagyis mostanában inkább virágkoszorú. :D Lényeg az, hogy szép a név, jó a hely, és nem igaz, mert mindenhol megtalálunk. :xx

Raistlin írta...

szeretlekriver
riverszeretlek
(ɔˆ ³(ˆ⌣ˆc)
most tényleg meghatódtam, szóval engedelmeddel csak artikulálatlanul hebegek-habogok a továbbiakban mert mnghft zhmmsg pffght ksééddé... jdldhlef. ♡

River írta...

Az érzés kölcsönös, egyszer -ha jól rémlik- már tettem is egy házassági ajánlatot.
Még él.;D

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS