a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2013. április 9.

Díjat kaptam!

Juhúú! Köszönöm Leónak és Pandának :3



Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küld tovább 11 4 embernek!

11 kérdés, Leótól:
1. Milyen más nemzet vére lüktet még benned?
Sváb vagyok mint a kurvaélet.

2. Van-e, és ha van melyik az az építmény, amit őszinte csodálattal nézel, akár képeken akár a valóságban? (Igazi ledermedős-mi-a-fene-hát-ez-fantasztikus-nézés.)

Budapest minden harmadik épülete előtt hajlamos vagyok lélegzetvisszafojtva ledermedni hosszú
Este külön pofátlanul gyönyörű
percekre, mert ez a város egy csoda.
3. Szereted a hollywood hírügynökséget, vagy nem vallod be és titokban szereted a hollywood hírügynökséget? (konzekvens jelentés: Mindenki szereti a hollywood hírügynökséget.)
Én is, no. 
4. Volt fogszabályzód valaha?
A mélyharapásom és én már futunk előle egy ideje.
5. Melyik a kedvenc gyümölcsöd?
"Don't make me choose / I've got too fucking much to loose!" (x)
 Kevésbé melodramatikusan főleg a kék és lila színűek, de onnantól már tényleg el vagyok veszve.
6. Ha megválasztanának az USA elnökének milyen zenére vonulnál be?
Mozart Requiem Dies Irae, nagyon hamar összeomlana az állam. (x)
("Elérkezett a nagy harag napja: ez az a nap")

7. Föld, víz vagy levegő?
Avatar.
8. Kik azok akiket először shippeltél életedben?
Agresszívan shippeltem Ront és Hermione-t az első kötet óta, és nem hittem el, hogy csak az utolsóra jönnek össze. Egész gyerekkoromban nekik szorítottam.
 
9. Tévében vagy számítógépen nézel inkább filmeket?
A tévét az öcsémék okkupálják, szóval marad a gép.
10. Hátizsák vagy válltatyó? 
A hátizsák a sátán találmánya. 

11. Miről kapta a blogod a nevét?
A lelkivilágomról. 

Panda kérdései
 
Mióta írsz?
Amióta írni tudok. Öt éves koromban a bátyám megtanított nyomtatott betűkkel írni, és rózsaszín filccel rögtön írtam egy verset egy szalvétára, amit aztán összetéptem és kiszórtam az ablakon, mert nem volt elég jó. Regényt kilenc, novellát és fanfictiont tizenkét éves korom óta írok.
A verseim változatlanul összetépve végzik.
Da-dan.


Melyikek a kedvenc filmjeid?
  1. Sherlock Holmes - ezt nem kell magyarázni.
  2. Sleuth - "Semmi sem köt össze úgy két férfit, mintha megalázzák egymást."
  3. Moulin Rouge - Az egyetlen musical, amit el tudok viselni, de ebbe a filmbe szerelmes vagyok.
  4. The assasiation of Jesse James by the coward Robert Ford - Költészet a mozivásznon#1
  5. The Fall - Költészet a mozivásznon#2
  6. The talented Mr Ripley / Shallow graves - A kedvenc nyári filmjeim fejenként három-három gyilkossággal, és nem tudok dönteni köztük. 
  7. Rosencrantz & Guildenstern are dead - Az indok, amiért hagyni kell az eredeti dráma szerzőjét megírni a forgatókönyvet és alátolni a rendezői széket.
  8. Amadeus - Nem bőgtem filmen olyan hisztérikusan soha, mint ezen. Minden. Egyes. Alkalommal.
  9. Les amours imaginaries - A legtökéletesebb, legigazabb és legfájóbb romantikus film egy pofátlanul fiatal kanadai rendezőtől
  10. A clockwork orange/Reservoir dogs, szoros a menet ha Kubrick/Tarantino áll szembe.
  11. Megígértem magamnak, hogy csak tizet sorolok fel.
 

Milyen zenét hallgatsz? 
Általában vízbefulladós számokat (népszerű nevén alternatív rock). A visszatérő előadók a Placebo, a Placebo és a Placebo az első három helyen (voltam koncerten, és megerősíthetem, hogy Brian Molko nem létezik, mert három méterre álltam tőle, de még így sem vagyok meggyőződve róla, hogy nem egy konstans érzéki csalódás ez a kibaszott tündér), Mumford & Sons (nem voltam koncerten, és bosszút fogok állni), Crystal Castles (Meri most írt rá hogy lehet hogy tud szerezni jegyeket) és nevezett Meri rákapatott Lana Del Rey-re is (a National Anthem megy a fejemben ma is egész nap. Ebből fic lesz.)
 
Mi inspirál? 

Bármi. Nehéz így élni.
 
Érvágós,vagy inkább csöpögős?

Írni érvágós dolgokat szeretek, de olvasni csöpögősöket. Hallgatni csak érvágós számokat tudok, de gyanúsan jó kedvre kerekedek tőlük. Nézni mindkettő jöhet.

11 random dolog rólam
1 Nem vagyok valami random,  szóval most körbenézek, hátha van valami érdekes.

2 Bekapcsolva felejtettem a hajvasalót. Pillanat.

3 A kétszáz forintos lidls lebegő feketetea, amit éppen iszok, meglepően szórakoztató és finom. Az öribarinőmmel vettünk először amikor egy áldott hónapra egy belvárosi albérletben éltünk és ennek egyenesági következményeként durván nem volt pénzünk. 

4 Rövid összeköltözésünk egy drámai pillanatában két sajttal a kezemben álltam a Tesco közepén, mint egy mérleg, a sírás határán, és tíz percen át nem tudtam dönteni. Meri azóta nem vásárol velem élelmiszert.

5 Nem csalás, ha Meriről beszélek, mert ő a kicsi lelkem másik fele. És egy tapló. 

 
Így néznénk ki, ha macskák lennénk. Én vagyok a szürke. A képet azért készítettem, mert el vagyunk átkozva, és ezért nem tudunk egy olyan közös képet készíteni, amin az egyikünk nem néz ki megmurdált szivacsnak. Többnyire én.

6 Megint körbenéztem. Az ágyam folyton tele van könyvekkel, aminek az eredménye egy állandó, de kulturált hátfájás. Jelenleg a következőkkel alszom: 
  • Rrrrettentő töri - Vérfagyasztó vikingek
  •  Jörg von Uthman: Gyilkosok és detektívek - a gyilkosság rövid kultúrtörténete
  • George R. R. Martin: A storm of swords
  • Annie M.G. Schmidt: Macskák társasága (ez azért hogy ne felejtsem el kölcsönadni Edvárd barátomnak)
  •  Dr. Csernus Imre: A nő (ez nem tudom, miért)
  • George Mikes: How to be a Brit
  • D. Szabó Ede: Urak és gavallérok (anekdoták a 18-19. századi Magyarországról) 
  • Parti Nagy Lajos Szódalovaglását (ajándék Nussytól) és Chuck Palahniuk Invisible Monster-ét (ami sosem lehet karnyújtásnyinál távolabb tőlem) tegnap visszatettem az éjjeliszekrényre rendrakás címén.

7 Amúgy amióta anglisztikás vagyok, az angolszász szerzőiségű könyveket eredeti nyelven olvasom. Olvasnám. Ha lenne rá energiám és időm. Szeretem az egyetemet, de fogalmam sincs, mikor dőltem hátra kényelmesen egy olyan regénnyel, amit én akartam olvasni...

8 ...és nem az 1500-as években íródott angol dráma. Amik amúgy baromi jók. Szóval nem panaszkodom. Annyit. 

9 Pláne mivel most készülök jelentkezni Drama & Theatre specializációra. Drukkoljatok.
(Három ponton át az egyetemről beszéltem. A professzoraim büszkék lennének rám.)

10 Három plusz kábé hat macskánk van (Luna terhes Yodától). Az én tulajdonomat képző Őlordsága már nyugdíjas. Megőszült, lassan jár, horkol, és mindent elvisel. A leggyönyörűbb cica a világon. 
Nem túlzok, a leggyönyörűbb.

11 Néhány barátom panaszkodik rá, hogy amikor a macskákra gondolok, transzba esem. Nem tudom, miért. Egyszerűen nem tudom felfogni a macskák létét. Mármint így belegondol az ember, és csak ott áll hogy hogyan. miért. mikor. Szerintem ez egy súlyos filozófiai probléma. A macskák.  *elcsöndesedik és a távolba réved*

11 kérdés tőlem!

1 Van macskád? Ha bármilyen állatot tarthatnál - legyen az képzelt vagy valós - mi lenne az?
2 Szívesen járnál a Roxfortba? Őszintén.
3 Mi a kedvenc illatod?
4 Milyen idegen országokban voltál eddig, és hova mennél még szívesen?
5 Ha bármilyen nyelvet beszélhetnél, melyik lenne az? 
6 Hiszel valamilyen természetfeletti létformában? Ufók, unikornisok...? 
7 Melyik korban élnél szívesen?
8 Ki a kedvenc történelmi személyiséged?
9 Mi akartál lenni, amikor kicsi voltál?
10 Mit hallgatsz éppen? (Ha semmit, mit hallgattál legutóbb?)
11 Van olyan könyv, amit folyton ki akarsz olvasni, de soha nem sikerül?

Tovább küldeném... mindenkinek, akinek van kedve kitölteni, mert szuperek vagytok és megérdemlitek a díjat :3 Hajrá-hajrá!


29 megjegyzés:

KatieCat írta...

*jót elkuncogott egyetemi könyvtár kabinetje előtt üldögélve két óra között, és ezt most ellopja.* A macskák, a macskááák! x"D

Reisuto írta...

mocsok macskok.

Doctor Tacchan írta...

Nádzson király vagy Reisuto! :3 *ma csak ennyi telik tőlem, de ez legalább lelkesen*

Doctor Tacchan írta...

szóval én is ellopom és válaszolok a kérdéseidre, főleg a nyolcas miatt. *szipp*

Reyklani írta...

Én is magamévá teszem, mert csak :)

Zsanett Szekeres írta...

Moulin Rouge! Ezen nőttem fel és azóta is minden évben minimum 20-szor megnézem (komolyan).
És a Mumford and sons! *sóhaj* Imádlak. Ide válaszolok mert nincs blogom (még egy ideig nem is lesz szóval bocsi)
1 Van macskád? Ha bármilyen állatot tarthatnál - legyen az képzelt vagy valós - mi lenne az?
Van egy 7 éves fekete kandúrom Chakon. Egyébként sárkányt tartanék.
2 Szívesen járnál a Roxfortba? Őszintén.
Igen, mindenképpen. Bár a 2. lépés után eltévednék.
3 Mi a kedvenc illatod?
A málna (és az eper) illata. Bármikor ha tehetem beszerzek egy kis málnát.
4 Milyen idegen országokban voltál eddig, és hova mennél még szívesen?
Horvátország, Anglia, Párizs, Belgium. Egyiptomba szeretnék elmenni (és Angliába).
5 Ha bármilyen nyelvet beszélhetnél, melyik lenne az?
Szeretnék megtanulni Franciául (Barátnőm tanulja és sajnos nagyon nehéz).
6 Hiszel valamilyen természetfeletti létformában? Ufók, unikornisok...?
Az Ufók kivételével mindenben.
7 Melyik korban élnél szívesen?
A lovagok korában.
8 Ki a kedvenc történelmi személyiséged?
Petőfi Sándor. Nagy hatással voltak rám a versei.
9 Mi akartál lenni, amikor kicsi voltál?
Költő. Sokat írtam, de végül abbamaradt.
10 Mit hallgatsz éppen? (Ha semmit, mit hallgattál legutóbb?)
Semmit (Tv-n nézek Poirot-Macska a galambok között.) Legutóbb Fun: Why am I the one-t halgattam.
11 Van olyan könyv, amit folyton ki akarsz olvasni, de soha nem sikerül?
Ransom Riggs - Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei. Sosem sikerül. :(

Kija írta...

*szégyenlősen előbújik valahonnan a ker. füzete és a bőröndje mögül* Annyi, de annyi kritikával lógok már neked, hogy az hihetetlen, de egyszer, egy szép napon... Na jó, lassan tényleg kezdek pótolni, de előbb válaszolok ezekre a kérdésekre ^^
És macskák *-*

Rey Bright írta...

Gratulálok a díjhoz.:D Túlcsordulásig megérdemled ^^

Reisuto írta...

Hajrá-hajrá!

Reisuto írta...

Jahajj, köszönöm a válaszokat!
A franciás pletykát megerősítem. Harmadszorra, ismétlem, harmadszorra kezdek neki a tanulásának, és még mindig képtelen vagyok túljutni azon a szinten, hogy az egyetlen értelmes mondat, amit össze tudok rakni, az a Je ne parlais pas francais (=nem beszélek francáiul.)
[Arra a Poirot-ra meg figyelj oda, nekem az egyik kedvenc Agatha Christie regényem ;u;]

Reisuto írta...

In your own time, dearest <3 [És itt láthatjuk, ahogy a Reisuto egy példánya anyanyelvét veszítve bolyong önnön blogján.]

Reisuto írta...

Köszönöm~~ ^^

Susie Lupin írta...

Gratulálok! ^^
Cicáááák. *.*

Én is kitöltöm, ha lehet, amint kitalálok tizenegy jó kérdést. :))

HardCandy írta...

bah, én is lenyúltam a kérdéseidet :) (Moulin Rouge rulez! imádom <3 és a macskákat is, de eddig azt hittem, csak én vagyok ilyen elborultan szerelmes beléjük. örülök, hogy tévedtem :D)

Fekete Retek írta...

Juj, én is én is! :3

1 Ha bármilyen állatot tarthatnál - legyen az képzelt vagy valós - mi lenne az?
Egy. Csomó. Kiskecske.
2 Szívesen járnál a Roxfortba? Őszintén.
Hm, azt hiszem igen.
3 Mi a kedvenc illatod?
Sültkrumpli.
4 Milyen idegen országokban voltál eddig, és hova mennél még szívesen?
Kína, Anglia, Ausztria, Németország és ahová mennék, Japán, Írország, India.
5 Ha bármilyen nyelvet beszélhetnél, melyik lenne az?
Jelenleg a finn.
6 Hiszel valamilyen természetfeletti létformában? Ufók, unikornisok...?
ANGYALOK.
7 Melyik korban élnél szívesen?
Egy olyan, távoli utópisztikus jövőben, ahol a bölcsészek is kapnak munkát. <3 Egyébként a századforduló vonz.
8 Ki a kedvenc történelmi személyiséged?
Báthory Erzsébet
9 Mi akartál lenni, amikor kicsi voltál?
Író.
10 Mit hallgatsz éppen? (Ha semmit, mit hallgattál legutóbb?)
Asav Avidan - One day (a remix)
11 Van olyan könyv, amit folyton ki akarsz olvasni, de soha nem sikerül?
Elátkozott királyok

Reisuto írta...

cicákok mindenütt (=^・ェ・^=)

Reisuto írta...

(^ㅇㅅㅇ^)maaaoowww
(ha a Moulin Rouge és a Macskák musicalt összemixeljük, megkapjuk a személyiségünket?)

Reisuto írta...

Köszönöm a kitöltést o3o
A hetest fájdalommal telt szívvel támogatom *elmorzsol egy könnycseppet* Reggel töltöttem ki egy amerikai diák felmérését akinek a tézis-témája a "magyar tanulók karriertervei"

szerintem még ma este vízbeöli magát.

Dragda írta...

Én is ide, mert én mégegyszer nem fogok blogolni, egyszer elég volt, hogy Jóanyám megtalálta. (Tumblöröm így is retteg a sarokban, hogy lebukik...)

1 - Sajna nincs, de majd szeretnék egy kopasz szépséget. Meg egy sünikét. ^^
2 - Naná, mivel csak 2001ben kaptam volna behívót.
3 - Vanília. BEST SCENT EVER!
4 - Ausztriában voltam, de mennék UK-ba, az írekhez, Japánba, Nepálba... *és csak mondja és mondja*
5 - Gael, az összes nyelvjárással.
6 - Én mindenben hiszek. ^^
7 - Amikor virágzott a kelta kultúra, és még a rómaiak nem öltek meg mindenkit.
8 - Michael Collins, mert csodás szerelmes leveleket írt.
9 - Orvos.
10 - MLP-ből a Winter wrap up-ot
11 - Nem, sose hagyok félbe egy könyvet, mégha hetekbe is telik, de befejezem.

Na, szinte mindent tudsz rólam... XD

Reisuto írta...

Köszönöm a kitöltést, és hajrá kelták!

Tinuviel írta...

Szia! Én is megválaszoltam a kérdéseidet:

Van macskád? Ha bármilyen állatot tarthatnál - legyen az képzelt vagy valós - mi lenne az?
Volt cicám, sajnos elpusztult, de nagyon imádtam. Most kettő csíkos hörcsögöm van, amiket unokahúgomtól kaptam, aki meg akart tőlük szabadulni. Egyébként, ha tehetném, mosómedvét tartanék még, mert ez az egyetlen állat, ami felveszi a cukisági versenyt a macskával.


Szívesen járnál a Roxfortba? Őszintén.
Igen. 11 éves korom óta várom a levelemet. XD

Mi a kedvenc illatod?
A régi könyvek illata, talán.

Milyen idegen országokban voltál eddig, és hova mennél még szívesen?
Lengyelországban és Romániában Erdélyben voltam. Nagy – Britannia, Írország, Horvátország, Kanada, Amerika, Oroszország és Skandinávok, hozzájuk nagyon jó lenne eljutni.

Ha bármilyen nyelvet beszélhetnél, melyik lenne az?
Az angol, mert sajnálom, hogy olyan suliba jártam, ami a németet kötelezte, és még választani sem engedett. Horvátul, mert nagyon tetszik.

Hiszel valamilyen természetfeletti létformában? Ufók, unikornisok...?
Igen, szeretem azt hinni, hogy a világ több mint, aminek mi látjuk. Szívesen eljátszom a gondolattal, hogy létezik természetfeletti, és vannak dolgok, amikben hiszek is. Nagyon nehéz volt a családomnak a téli időszak, és most, hogy tavaszodik, valahogy minden helyrejön, mintha egy tündérke vagy egy angyalka ülne a vállunkon. : ) Szóval van, hogy csak jól esik arra gondolni, hogy valaki azért vigyáz ránk.

Melyik korban élnél szívesen?
A dualizmusban.

Ki a kedvenc történelmi személyiséged?
XII. Károly svéd király és Michael Collins. Nem tudok dönteni.

Mi akartál lenni, amikor kicsi voltál?
Régész. Egészen addig, amíg meg ne tudtam, hogy a valóságban ez a munka nincs olyan vagány, mint Indiana Jones és a kalapja.

Mit hallgatsz éppen? (Ha semmit, mit hallgattál legutóbb?)
Ossian: A tűz jegyében

Van olyan könyv, amit folyton ki akarsz olvasni, de soha nem sikerül?
Dosztojevszkij: Bűn és bűnhődés. Egyszer félbehagytam, és azóta sem sikerült a végére jutnom, de nagyon szeretném egyszer befejezni. Meg Doyle Sherlock Holmes történetei, sokat olvastam már, de szeretném végigrágni magam az összesen.

Reisuto írta...

Köszönöm, hogy kitöltötted ;u; A Bűn és bűnhődést én egy "ez a könyv olyan tökéletes, hogy méltatlan vagyok az elolvasására" felkiáltással tettem félre, és szintén nem fejeztem be, de tisztelettel lopakodom körötte egy "egyszer..."-t mormolva.

River írta...

Na én is beálltam a válaszolók sorába^^

Van macskád? Ha bármilyen állatot tarthatnál - legyen az képzelt vagy valós - mi lenne az?
Macskát. Macskákat. Raklapszám. Legalább egy mindig ott kóvályogna a lábam ügyében. Illetve Sleipnirt, a hátsókertben, és vágtatnánk, repülnénk, suhannánk, mint a szél. (a kiscsikót természetesen az „anyukájával” együtt is elfogadnám. Na mondjuk őt _nem egészen_ a kertben tartanám. OFF. :D)

Szívesen járnál a Roxfortba? Őszintén.
Igen. Őszintén. Bájitaltan és SVK és mágiatörténet és kviddics, ezeknek nem tudnék ellenállni. Bár járni sokáig nem járnék, ugyanis az első trükkös lépcsőn kitörném a bokám :D

Mi a kedvenc illatod?
A babahintőpor, és minden abból származtatható dolog.
Nem is. Az eső, és a város illata eső után, amikor rátelepedik az a fojtottan édeskés, de meglepően friss betonillat.

Milyen idegen országokban voltál eddig, és hova mennél még szívesen?
Szerencsés vagyok, mert elég sok helyre eljutottam már- Görögország, Spanyolország, Tunézia, Egyiptom, Málta, Ausztria, Németország, Franciaország, Finnország, Észtország, Bulgária, Horvátország, Montenegro, Oroszország- de ahová a szívem igazán húz, az Wales, Skócia, Japán és India.

Ha bármilyen nyelvet beszélhetnél, melyik lenne az?
Héber (beleszédülök a gyönyörbe, ha csak meghallom) de szeretnék japánul tanulni, illetve, ha oda vet a jó sors, walesi nyelvjárásban és/vagy gael-ül is. Bár már azzal is boldog lennék, ha úgy igazán árnyaltan tudnék angolul.

Hiszel valamilyen természetfeletti létformában? Ufók, unikornisok...?
Érdekes ez így- igen, elég sok természetfelettiben hiszek. Nem tudom például elképzelni, hogy egy ekkora felfoghatatlan Univerzumban ne lenne más életforma. Ezen kívül abban, hogy van egy (nevezzük spirituálisnak, lelkinek, isteninek, bárminek) energiaszint a látható és érzékelhető felett.

Melyik korban élnél szívesen?
20. század eleje, London, szüfrazsett.
Férfiként pedig a viktoriánus-sétabotos-felöltős-lovaskocsis Angliában.

Ki a kedvenc történelmi személyiséged?
Megfogtál.

Mi akartál lenni, amikor kicsi voltál?
Soha nem volt konkrét elképzelés –de abból kiindulva, hogy mit játszottam legszívesebben, talán lovag vagy felfedező.

Mit hallgatsz éppen? (Ha semmit, mit hallgattál legutóbb?)
http://www.youtube.com/watch?v=Si3HJVhnKYk

Van olyan könyv, amit folyton ki akarsz olvasni, de soha nem sikerül?
Bűn és Bűnhődés nálam is, illetve a Jekyll és Hyde.

Reisuto írta...

Most érezd magad intenzíven irigyelve a sokszínű utazási tapasztalatokért (részemről: Skócia, Erdély-Románia, Horvátország, Szlovákia, Törökország kipipálva, Kanada majdnem, átutazóban Ausztria, Franciaország, Hollandia, Németország, Anglia - de szívesen megnézném őket hosszabban is, északon meg egyenesen tábort vernék.)

A zene pedig gyönyörű ;u;

Zenda írta...

Engedelmeddel én is kitölteném.^^

1 Van macskád? Ha bármilyen állatot tarthatnál - legyen az képzelt vagy valós - mi lenne az?

Sajnos a költözésünkkor az előző háznál kellett hagynunk, most két rohadt hangos (és mellesleg kettyós) kutyánk van, akik acsarkodnak egymásra, de amúgy nagy a szeretet köztük. Már nagyon régóta vágyom amúgy egy bagolyra.

2 Szívesen járnál a Roxfortba? Őszintén.

Ki az, aki nem? Mondjuk az tény, hogy az első gyakorlóórán fejest ugranék a seprűről.

3 Mi a kedvenc illatod?

Jelenleg zöld alma, de van, amikor vanília, vagy akác.

4 Milyen idegen országokban voltál eddig, és hova mennél még szívesen?

Szégyenszemre beismerem, hogy még életemben nem léptem át a határt, de ahová szívesen eljutnék, az Franciaország, Olaszország és természetesen Japán, amikor virágzanak a cseresznyefák, minden csupa gyönyörű, lüktető rózsaszín szirmokkal van lehintve.

5 Ha bármilyen nyelvet beszélhetnél, melyik lenne az?

Egyelőre megelégszem az angollal, de az oroszt már fontolgatom.

6 Hiszel valamilyen természetfeletti létformában? Ufók, unikornisok...?
ANGYALOK, hiszek bennük, mert már számtalanszor kihúzott a házi angyalom a szarból. C:

7 Melyik korban élnél szívesen?

Reneszánsz Olaszország, mikor nincsenek gátlások, és nem számít, ki hogy néz ki. Vagy a viktoriánus Anglia, ó, az esős Anglia, amikor esernyővel a kezedben is sz*rrá ázol. Szeretem az esőt.

8 Ki a kedvenc történelmi személyiséged?

Ebbe még nem gondoltam bele.*elpirul*

9 Mi akartál lenni, amikor kicsi voltál?

Először zsebmetsző, azután zsaru, de ez a vágyam máig fennáll.

10 Mit hallgatsz éppen? (Ha semmit, mit hallgattál legutóbb?)

Florence + the Machine - Heavy heart

11 Van olyan könyv, amit folyton ki akarsz olvasni, de soha nem sikerül?

Sherlock Holmes könyvek, és egy ideje Darren O'Shaughnessy többi műve, mert a Vámpírkönyvek a szívembe markoltak. (:

Köszönöm a lehetőséget, hogy kitölthettem!♥

River írta...

Juj Zenda, Darren Shan,óóó! Bocsánat az offért, de emellett nem tudtam szó nélkül elmenni- az a fandom zsenge tizennégyként megfogta, megmarkolta és egy erős lendülettel kitépte a szívem. :') A kifejtetlen, részletekben nem túl bővelkedő és a néhol kicsit hatásvadász stílus ellenére is meghatározó. És Kurda Smahlt. Szerintem azóta sem voltam ilyen fájdalmasan szerelmes regényszereplőbe. Pedig állandóan az vagyok. Szóval zseniális sorozat! *örvend, hogy talált egy másik Shan-fant :3 *

Reisuto írta...

Csatlakozom a Darren Shan fanbázishoz (mondjuk hű de jó rég olvastam... de akkor semmi mást nem csináltam, csak olvastam. nyitott könyvvel a kézben mentem az utcán, és arra gondoltam, hogyha elcsap az autó, legalább boldogan halok meg, mert DARREN SHAN.) Zenda, köszönöm a kitöltést nagyon~!

Márk Éva írta...

Darren Sahn neve nekem idegenül cseng, viszont örülök, hogy más is járkált olvasva az utcán, nemcsak én. Ez egy nagy megkönnyebülés, hogy nem vagyok egyedül elvetemült :)

River írta...

(Éva, ha belefér a szívedbe még egy fandom, akkor én csak ajánlani tudom a vámpíros sorozatát ^w^ )

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS