a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2013. március 29.

Szerencsejátéklopás

Yami ötletét gátlástalanul felhasználva a {b l o o d y  r o m a n t i c} is minicomissiont tart.


LEZÁRVA!
köszönöm a részvételt mindenkinek!

Játékszabályok

Te kedvesen megadsz egy történetet*, én pedig gyorsan megírom**, mert a műhelymunkával továbbra is el vagyok akadva (ne haragudj, Greeny), úgyhogy szeretném újra felvenni a tempót pár egyszerű, rövid történettel.



* jelen formula szerint:
sorozat/film/könyv címe:
[nem árt, ha én is láttam/olvastam, szóval elsősorban a már futó fandomokat javasolnám]
páros:
stílus:
[paródia/fluff/angst/hurt-comfort/romantikus/humoros/sci-fi/akármi]
történet nagyvonalakban:
[például: Theon úgy dönt, jelentkezik a Bolygó Hollandi szerepválogatására. Robb megpróbálja lebeszélni, eredménytelenül. Theon számára csak a meghallgatáson válik egyértelművé, hogy egy balettműsorral van dolga. Már nincs visszaút.]

** sajnos nem fogom tudni az összeset megírni, és kénytelen leszek teljesen önkényesen választani (avagy: mi az amire rögvest beugrik az isteni szikra, és mi az, amire nem.) tudom, hogy ez így nem olyan fair, és igazán nem szeretnék senkit megbántani, aki esetleg kimarad, szóval előre is bocsánat.



kérlek, vegyétek figyelembe, hogy a történetek nem lesznek valami terjedelmesek, tehát századokon átívelő epikus románcra most nem vállalkoznék. köszönöm~

28 megjegyzés:

Doctor Tacchan írta...

Ó, óóó! *u*

[Aki a következő sorokat elolvassa, életveszélybe sodorja saját magát.]

sorozat/film/könyv címe: Hááátöm, mivel szerintem még nem nézted meg a filmet, amit említettem [Gattaca], ezért azt mondom, hogy inkább Doctor Who :)
páros: A történet nagyvonalakbannál elmagyarázom, külön leírni felettébb kínos. >.<
stílus: sci-fi, humor :)
történet nagyvonalakban: Tizenegyeske vígan csatangol a térben és az időben amikor valami teljességgel lehetetlen hiba folytán összetalálkozik előző önmagával, Tízeskével. És mind a ketten kellően meg vannak illetődve. Mármint ő. Mármint. [Ez még a DW durván alternatív univerzumában is elég durván alternatív]

Ne kérdezd, hogy jutnak eszembe ilyenek.
És most megyek meghalni.

The Panda írta...

BBC Sherlock
Holmescest ( azért,mert én már írtam egyet. SohaTöbbéAzÉletben)
romantikus,fluff ( mert én ilyen ártatlan lelkű gyök vagyok)
Mondjuk...Mycroft rájön,hogy óriási baklövést követett el,mikor nem törődött Sherlockkal kicsi korában eleget. Azt hiszi,miatta lett olyan az öccse,mint amilyen. És kicsit közelebb kerülnek egymáshoz. És kicsit balul sül el a dolog.
( na persze...kitaláltam valami hülyeséget két fic között és rádtukmáltam. Szenvedj csak... :) )

Green Sphinx írta...

Meg vagy te bocsájtva Rei, de most lehetnék szemét, és egy újabb Johnlock comissiont adhatnék.ಥ De már tényleg hiányzanak *nagy levegő* Crowleraphaelék (így kell leírni?), szóóóval a könyv címe bizony Good Omens lenne *meglepő fordulat, fagyott mozdulatok meg O_O*
stílus: nem vagyok benne biztos, hogy hurt/comfort vagy angst (ezt még nagyon meg fogom bánni, úgy érzem)

történet nagyvonalakban: Egyszer mondtad, hogy bár a macskákat nagyon szereted, mégsem írsz róluk fanfictiont. Are you sure?
Azirafael egy cukorbogyó, és mindenkin segíteni akar. Így nem tagadhatta meg azt sem, hogy egy szegény kóbor kiscicán segítsen, akit a kisbolt előtt talált, farkaséhesen és ijedten. Hazaviszi, és Crowley természetesen nem fogadja túl boldogan, mert nem szereti a cicákat/egész életében azon erőlködött, hogy elrejtse óriási vonzalmát a macskák iránt, Azirafael ezt nem teheti tönkre egy ilyen gyönyörűséggel, /nem/. Az angyal eldönti, hogy akkor ő egyedül fogja nevelni a macskát (bizony), és az éjszakát kint tölti a konyhában, a ciccre vigyázva. Crowley a szobából hallgatózik, és egyre nehezebben tud uralkodni magán, hogy ne menjen oda, és játsszon a kicsivel és Azirafaellel. Végül fel is adja, és jobbnál jobb tervei vannak, hogyan engesztelhetné ki az angyalt. *a ficben lévő vidám és humoros mondatok helye* Aztán kimegy és kiderül, hogy a kölyökmacska nem az, aminek látszik és történik valami ijesztő, és fájdalmas és mondjuk szegény Azirafaelt ekkor megszállja valami nagyonnemjó, ami cica képében került hozzájuk. Innen nem is mondok többet, mert a bőgős-de-azért-értelmes angst befejezés a te specialitásod.

Hiányzik, hogy ki és miért küldte a macskát, mi lesz a vége (azért csak nem hagyhatod őket így. ugye nem?), meg minden más, szóval ez lehet túl hosszú lenne ehhez a szerencsejátékhoz. Azért leírtam, hátha. Ha nem, akkor Tacchi ötlete is jól hangzik (képzeld, nézem a Doctor Who-t! az egyetlen bajom vele, hogy a könnyektől néha nem látom a feliratot. ez ellen még kitalálok valamit, amúgy meg oda és vissza vagyok érte <3), szóval annak is nagyon örülnék *-*

Elég hülye dolog tőlem, hogy comissiont adok egy könyvből, amit még nem is fejeztem be. (Az első könyv, amit angolul olvasok amúgy. Ha így haladok, akkor az utolsó is, kivéve, ha hetvenévesen még lesz kedvem az angollal bajlódni.)

hunpolaris írta...

sorozat címe:
supernatural
páros: destiel
stílus: hurt-comfort, Hogwarts AU
történet nagyvonalakban:
Dean és Sam már sokadik éve járnak a Roxfortba, mikor Sam egy idő után megelégeli a libákat, akivel Dean magától lepaktál, és úgy dönt, a bátyját itt az idő bemutatnia a "komoly kapcsolat" intézményének. Persze, fogalma sincs, hogy pont ezzel az ártatlan próbálkozással tesz keresztbe a lehetőségnek. Vagy hogy szépen összekuszálja majd Dean és „a weird hollóhátas srác” gondosan titkolt, és még számukra sem teljesen átlátható kapcsolatát…
Castielnek ugyanis már eddig is majdnem borult a bili; hiszen nem elég, hogy nem vállalhatják fel nyíltan a kapcsolatuk, Deant állandóan mással látja, plusz nyílt titok, hogy az idősebb Winchester apja nyomdokaiba akar lépni, és a RAVASZ után az auror pályát választani. Azon belül is az elvadult varázslényekre specializálódott Vadász kasztot, ami még kevésbé életbiztosítás... Nem lesz hát sem ideje, sem lehetősége túl sokat látni Cast. Utóbbi pedig zűrös családja és múltja miatt inkább azt venné szívesen, ha egyszer az életben felhagyhatna a hozzá közel állók életéért való 7/24 aggódással.
Akkor van-e egyáltalán értelme kettejüknek? És mit szól ehhez Dean?

és igen, nyilvánvalóan a Game of Thrones Hogwarts AU is befolyásolta a választásomat, nagyon kíváncsi lennék, ilyesmit hogyan írnál*-*

Reyklani írta...

Ááá! Vérszemet kaptam, ez zseniális ötlet. Egészen fellelkesültem és most azonnal adok egy feladatot. Nehogy már én maradjak ki!
Sorozat/film/könyv: Sherlock BBC
Páros: Sherlock, John, Irene
Történet: Azt ugyan nem tudom, hogy mennyire szabályos címet megadni, de azért én hadd tegyem meg, jó! Szóval erre gondoltam: Megették Robin kobzosát. Először arra gondoltam, hogy A Gyalogg-galopp legyen a fandom, de aztán rájöttam, hogy azt nem biztos, hogy láttad, így csak az egyik mondatot adtam meg cím gyanánt, ha nem baj. Maga a sztori annyi lenne, hogy John rajtakapja Sherlockot és Irenet egy pásztorórán. A helyzet nem kis szócsatát indukál a felek között, aminek a vége a teljes és totális haragszomrád, de ami az igazi hátulütője az egésznek, hogy volt egy lehallgatókészülék a szobában. Vagy megfigyelték, nekem mindegy, a lényeg, hogy jusson a sajtó tudomására. Esetleg ezügyben felhasználhatnád azt az újságírónőt, akinek nemtom a nevét, de Moriartyval állt össze (az anagrammát is elfelejtettem ez ciki). A végét rád bízom, de csattanót szeretnék. Vagyis valami olyasmit, ami hasonlít egy csattanóra, mert tudom, hogy nem könnyű dolog.
Műfaj: hurt/comfort, mert kell a humor, de azért a tragédiát se hagyjuk ki.
Remélem nem nagyon sokkoltalak, bár bennem volt, hogy adhatok neked valami kihívást. Akár megírod akár nem én örültem a lehetőségnek :)

Dragda írta...

Sorozat: BBC Sherlock
Páros: Sherlock és John
Stílus: kidlock, humor, fluff esetleg
Történet: A fiúk egy oviscsoportba kerülnek, Sherlock persze játssza az eszét. És kiselőadást tart a méhek csodálatosságáról (nyelvújítás, XD), mivel méhecskét akar ovijelnek, ami foglalt. John persze felajánlja a sajátját, a sünit, de az nem kell a másik fiúnak. Innentől az kezdesz vele, amit akarsz, szabad kezet kapsz. Felőlem akár rég túl lehetnek az egész civakodás és békéltetés dolgon, de döntöd el.

Hajrá a történetekhez! <3

ashtrayheart írta...

Legyen Theon és a Bolygó Hollandi! Komolyan. :D:D:D:D:D

Zsanett Szekeres írta...

Sorozat: Supernatural
Páros: Destiel
Stílus: szabad kezet adok, nekem az is jó ha fluff meg az is ha angst(de akkor már inkább fluff) szóval amit szeretnél.
Történet: Ott járunk hogy a hét főbűn kiszabadult stb. És az éhségnél mindenki azt akarja ami után a leginkább vágyik. Cas Deanre Dean Casra. (Ne vegyük figyelembe, hogy a sorozatban Dean nem vágyott semmire). Lényegében nem tudják tovább magukban tartani hogy mennyire vonzódnak a másik iránt.
-- Egyébként van még az a visszatérő ötletem hogy Dean a télapó Sam pedig rudolf a rénszaravas. (Most komolyan HOGY jut ilyesmi az eszembe?)-(lehetne beöltözés az kevésbé gáz.)--
--Teen wolf-ot láttad? (Stiles Derek párossal nincs sok fic pedig nagyon passzolnak.--

Reisuto írta...

mindenkinek nagyon szépen köszönöm az idáigi javaslatokat *u* bevallom őszintén, NC-17-et nem szeretek írni, úgyhogy az ilyesmit tartalmazó történetekkel hadilábon állok, de felmerült egy-két ötlet, amin elkezdtem agyalni, szóval tényleg köszönöm :3 (egyébként milyen ügyesek és gyorsak vagytok már)

Reisuto írta...

a teen wolfról halottam, de nem igazán az én világom. a sterek viszont elég népszerű páros tumblrön, meglep, hogy nincs velük tele az AO3 legalább. Oo

** bocsánat a smartasskedésnél, de a Hét Főbűn elszabadulása az egy korábbi évad, az Apokalipszis Lovasai közül Éhínség (és nem Falánkság! :D) szabadította rá Cas-t a hamburgerre :3

Reisuto írta...

my sun and my stars.

picque írta...

fandom: got
páros: throbb
sztori: úúú tudod arra a nagyon jó Killers számra attól a nagyon jófej barinődtől

...köszi.

Reisuto írta...

ja ez az amihez elkezdtem kiszámolni, hogy hány km/h-val halad egy autó az átlagos sebességkorlátozások mellett amerikában, utána szereztem egy térképet az úthálózatáról, majd rendeltem hozzá egy ötszáz oldalas angol kocsival-amerika-körül útinaplót, ami már az országban van, de nem tudok elmenni érte, mert szegény suci beteg, és ha meglesz, akkor a vizsgaidőszakom után lesz esélyem kiolvasni, és elkezdeni felépíteni a történetet, amivel már fél éve küzdök és azok után hogy ennyit feccöltem vele a végén még regény lesz már csakazértis mert az anyját mindenkinek és bónuszkérdés, hogyan fogom megírni úgy hogy ne legyen chuck palahniuk koppintás, de azért ugye szeretsz, ugye-ugye-ugye.

Reisuto írta...

egyébként már egy részlet már kész van...a szitu az hogy egy klubban voltak ahol nagyon hangos volt a zene és most reggel van.

RUNAWAY
by suci, for meri, with never-resting hatred and loath

"Theon, could you fill in the trunk, please?", asked Robb with a yawn.
"'Cuze me?", yelled Theon from the bathroom.
"Please fill the trunk", Robb said as he approached the kitchen. "We should be on the way."
"What was that?"
"The trunk, Theon", repeated Robb firmly. "Fill it."
"Do what?"
"Grab our stuff, and put in the car's arse, for God's sake!"
"Sorry, I can't quite hear you."
Robb opened the tap and watched the water running, playing with the idea of fucking strangling Theon, the bastard. He quickly washed his face, running a hand through his wet hair, when he felt a confused knock on his shoulders.
"What?"
"Exactly. What?"
Robb cupped Theon's face and hope he won't break his lame skull.
"The trunk...", he whined.

Ezt azért írtam mert tudom hogy szereted a változatos párbeszédeket. (◡‿◡✿)

Reisuto írta...

elkészült, de némileg eltértem a feltételektől, mertööö... elég határozott headcanonom van kölyök!Sherlockról. meg a gyerekekről általában.

The Panda írta...

úúú,lehet még írni?? De jó! Az első méhecskés ilyen...adskfcjnvbg lett. Imádom.
Szóval...szép lenne egy szülinapos Johnlock fic. Én már nem tudom megírni,olyan régi ötlet és fogalmam sincs,hogy kezdjem.
Szóval,Johnnak szülinapja van. Sherlock meglepi.
A többit rád bízom. Sajnos,vagy nem,de elhúzok a saját blogomra,mert meg kéne írnom az ajándékcsokrot Tacchannak.
És ezentúl nem adok hülyébbnél hülyébb ötleteket,ígérem. Ámen

River írta...

Mhhmm. Ez felér a húsvéti csokiadaggal.
Tehát
a
Páros: Doktor(11) és *nagy levegő* a kedvenc magyar íród/költőd. Valakit, akit szívesen utaztatnál, kalandoztatnál. Időben. Térben. TARDIS-ban.

Történet: Anglia helyett, valahogyan most kicsiny rántotthúsországunkba landolt a fülke, és a Doktor, ahogy szokta, lehengerlően és elbűvölően természetesen már össze is szedett egy alkalmi útitársat. (Butus kis példa, de mondjuk, amennyiben a választottad Jókai, akkor miközben egy elszabadult pig slave-et kergetett a színpadon Laborfalvi Róza mögött. Mármint a Doki, ofc. Persze írója/költője válogatja, hogy milyen életrajzi elemek kerülnek bele^^)

Nem is annyira a történetre helyezném a hangsúlyt, hanem a szereplők lélekrajzára, egymáshoz való viszonyára,reflektálására.(bár ha már hölgyválasz van, csendben jegyzem, hogy élek-halok a Gallifrey-domestic/Gallifrey-mítosz történeteidért.)

Stílus: adott a sci-fi és a történelmi, kicsit dráma, kicsit humor. Ezeket is nagyban befolyásolja a választott művész lelki alkata.

[ja és: esetlegesen finoman beledolgozott műrészletek, versstrófák, magánlevelek plusz máów-máów faktorral bírnak. : 3]

River írta...

Komoly-komolyan, én is nagyon kíváncsi lennék a balettnadrágban feszítő Theonra. :D

Phoebe írta...

Bocsánat, hogy idepofátlankodok, de Teen Wolf! AO3 durván tele van vele, tudok esetleg ajánlani angolul, ha kell. Illetve szerény kis blogomon is van belőle már egy novella, többrészes dolgot tervezek belőle - oldalt a linkcseréknél megtalálsz Dust in the wind blogcímmel. Illetve ha kell, tudok neked listát adni kedvenc AO3 ficeimmel

Dragda írta...

A feltételeket én már letojom. Írtál, az a lényeg... De még milyet írtál! *.*
*megy és újra meglúdbőrözteti a hátát*

picque írta...

fandom: got
páros: throbb
sztori: úúú tudod arra a nagyon jó Killers számra attól a nagyon jófej barinődtől
stílus: abszurd dráma

deal?deal.

Zsanett Szekeres írta...

Argh! *fejet a faba* tényleg, falánkság, tényleg lovasok. Megyek és elásom magam!
phobebe: Már át is néztem a listát :D Tetszik!

meso írta...

nos ha még nem késtem el akkor nekem is lenne egy ötletem meg egy kérdésem. kérdés: Szergej Lukjanyenko-tól az Őrség könyveket olvastad?
ha igen, akkor ahhoz lenne egy ötletem:)
a másik Supernatural- A Halál és Isten együtt ülnek egy gyorskajáldában és beszélgetnek. hogy időben mikorhol, azt rád hagyom, de a tesók közül vmelyik legyen halott...

Reisuto írta...

a könyvet nem olvastam, ráadásul a Halál-Isten párbeszéd ötlet már szembejött velem tumblrön (ha jól emlékszem, mishaminions posztolta? de nem vagyok benne biztos és így nem tudom kikreditelni és az úgy elég kínos lenne, érted ^^")

meso írta...

kár érte:(
dee még eszembe jutott, (ne gyilkolj le érte) hogy vmi jófajta Balthazar/Castielt nem akaródznál írni? olyan te stílusodban, rózsaszínnek kezdődik, de a végén meg szépen áthajlik feketébe, mer mint tudjuk Cas úgy is megöli szegény Balthazárt. Meg egy kicsit azért őrlődjön Dean felé es.. mármint Cas:D

Reisuto írta...

NAGYON nem shippelem őket.
N A G Y O N.
Viszont nagyon érdekesnek és imádnivalónak találom a barátságukat, szóval ha neked az is rendben van, valami univerzális angyal-bratyók-a-Helyőrségnél jellegű humoroncságot szívesen írnék, ami mondjuk pont a szöges ellentéte a kérésednek. ^^" (Bocsánat, bocsánat.)

meso írta...

semmi gáz, már megszoktam, hogy te mindig másképp állsz a dolgokhoz, mint a földi halandók:P de benne vagyok, mert a mit a kissmentOff-ban kihoztál belőlük, szóval abból kindulva tök okés, ha valami hasonló hagvételü, ökörködős-hülyeangyalosat írsz:D azt megköszönném, Te néked, mert már el kéne egy kis mosolygás nékem:)

Reisuto írta...

ne haragudj, tényleg nem akartalak megbántani vagy nagyképűnek tűnni, egyszerűen csak tényleg nehéz úgy comissionre írni, hogy a kecske is megmaradjon meg a káposzta is jól lakjék. >_>

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS