a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2013. február 4.

Rolleres ámokfutó


OTP7 - Hét napos OTP kihívás Yamival és Nussyval, 1. nap
A Yami által megadott cím: Rolleres ámokfutó
A Nussy által megadott szavak: Chio chips, tetoválás, üvegedény
Az én történetem: Trónok Harca AU, Theon/Robb, lötty-lötty humoros kis semmiség
[Yami végig Johnlockot fog írni, Nussy Mystrade-et, én meg mindent, mert egy nekem nem shipjeim vannak, hanem győzhetetlen armadám. Könnyed szösszenetekben egyeztünk meg, de lefogadom, hogy rajtam kívül mindenki epikus drámákkal fog előállni.]



Robb Stark ellenőrizte az időt a mobilja kijelzőjén, csettintett a nyelvével, aztán elégedetlenül visszasüllyesztette a készüléket a farzsebébe.
Lassan úgy tűnt, az egész életét azzal tölti, hogy Theonra vár. Az eső lustán, mintegy mellékesen csurgott, csöpögött, ő meg csak állt egy zacskó jobb sorsa érdemes Chio chipsszel az iskolaudvaron, és az esélytelenek nyugalmával ropogtatta. A só marta a száját, és már épp azon volt, hogy sarkon perdül és hagyja a francba az egészet, amikor Theon egyszerre befarolt, felverve egy kövér pocsolya sarát és végigfröcskölve Robb szürke egyennadrágját. A fiú szitkozódva hátraugrott, és felsőbbségesen lesújtó pillantást vetett Theonra, aki vigyorogva vállat vont.
- Bocs.
- Az nem Bran rollere?
Theon megkocogtatta a halványkék, harry potteres matricákkal ékített rollert az edzőcipője oldalával.
- Ja, lehet.
- Elloptad?
- Kölcsönvettem.
- Kölcsönkérted?
- Kölcsön
vettem. – Lepattant róla, és tolni kezdte. Robb rántott egyet az oldaltáskája szíján, és a nyomába eredt.
- Mi történt a motoroddal?
- Dolgok – felelte Theon sötéten. A csípőjével belökte a vaskaput, és beléptek. A cipőjük cuppogott és szörcsögött, ahogy végighaladtak a kihalt márványfolyosón. – Ma írunk matekból?
- Két órája írtunk.
- Hah! Szuper.
- Tudod, egyszer be kéne jönnöd az egyik dolgozatra. Vagy pótdolgozatra. Vagy órára.
- Nem érted? Ez a lényege. Ha nem jövök be pótolni se, ha
egyáltalán nem jövök be, sosem kapnak el élve. – Rákacsintott, Robb pedig gyorsan félrekapta a pillantását. Minden figyelmét Theon karjára összpontosította, és próbált szigorú arcot vágni, mint aki igazán helyteleníti a) Theon életstílusát b) az iránytűs tetoválást a könyökén c) mindkettőt. A fiú erre állon pöckölte.
- Ne bambulj, Stark. Melyik teremben vagyunk?
- Legalább ahhoz vehetnéd a fáradtságot, hogy…
- Jó-jó-jó, Jézus már. Nem kell kiakadni.
- Nem vagyok kiakadva – szűrte Robb a fogai közt, és közben minden fizikai- és biológiai ismeretét latba vetve próbálta kiszámolni, mennyire lenne eredményes a Theon ellen elkövetett merénylet, amit a közeli vitrinben tartott üvegedénnyel óhajtott végrehajtani.
- Szóval? Melyikben?
- Nem tudom. Kettőhuszasban. Fogd be.
Theon gúnyosan tisztelgett, és az út további részét egymásra licitáló némaságban tették meg. Robb betaszította a tanterem ajtaját, az döngve kicsapódott, és az osztály egy emberként bámult fel rájuk holmi gyanús papírlapok fölül.
- Dolgozat? – kérdezte Theon félénken, és egy kört írt le a levegőbe az ujjával. Robb unottan bólintott.
- TZ.
- A késést feljegyeztem – biccentett feléjük a tanár – most fogjanak egy-egy papírt, és hajrá.
- Vadnak születtem – morogta Theon, és a rollere pattant, aztán tiszta erejéből elrugaszkodott és végigszáguldott a folyosón. – Vad vagyok és szabad!
- És felfüggesztett! – kiáltott utána a tanár.
- És teljesen hülye – mosolygott rá Robb, amikor már a kórházi ágya peremén ült. Mint utóbb kiviláglott, nem érdemes tucatrollerrel legurulni a lépcsőn.
- Most feltartanám a középső ujjam, ha nem lenne eltörve – motyogta Theon, Robb pedig együttérzése jeléül kiröhögte, aztán a hajába túrt.
- Megérte?
- Igen. Fogalmad sincs róla, mennyire. – Könyörögve és vágyakozva simult bele az érintésébe, de Robb visszahúzta a kezét.

14 megjegyzés:

уαмι. írta...

Basszus, Trónok harcát is néznem kéne! Feneessenbeléje.
Mivel a karaktereket nem ismerem, róluk nem beszélhetek, de az én hülye kezem is benne van a dologban, szóval muszáj volt elolvasnom. ♥
Szörnyen szórakoztató szösszenet, a szavakat mesterien beleszőtted, pedig Nussy nem könnyítette meg a dolgod - imádom a reisutói keserűséget, amit időnként becsepegtetsz valahova hogy teljesen új hangulatot és irányt adj a sztorinak.
Zseniális vagy, mint mindig, még mindig.

Reisuto írta...

Nézz Trónok Harcát, vagy a Trónok Harca fog nézni téged.
Amíg alszol.
A sötétben.
Nagyon-nagyon-nagyon köszönöm (ღ˘⌣˘ღ) ♫・*:.。. .。.:*・

Lilian Kyle írta...

"Könyörögve és vágyakozva simult bele az érintésébe, de Robb visszahúzta a kezét."

Már pitiztem a kockacukorért lelkiekben...

Csak miattad és csak tőled olvasok GoT ficeket és automatikusan, mindegyiket, de hogy ilyet! ♥

Reisuto írta...

NO HAPPY END FOR YOU

Köszönöm ;u; Ez nagyon jól esett most ^^

Valerin írta...

Kedves Reisuto! Az a helyzet, hogy a sorozat első évadát láttam - tovább kéne néznem, tudom -, de még mindig sikerül összekevernem ezt a két srácot. Minden esetre már mindent elolvastam, amit írtál róluk, és ez is ütött. Lilian már kiemelte helyettem is, hogy min olvadtam el.:)

Hálás köszönet mindenki nevében, amiért kitaláltátok ezt a "játékot", a vizsgaidőszak után már nagyon kellett, gondolom. Nektek is, és nekünk is.

Köszönöm, és epekedve várom a következő kört.:)

Reisuto írta...

Az összekeverés általános panasz - nem könnyítik meg az ember dolgát az egyforma szakállakkal, frizurákkal és ruhákkal, a Theon-Robb páros pedig a tetejébe még folyton (gyanúsan) együtt is lóg. Viszont amíg Robb a babaarcú, jólnevelt, fegyelmezett, bongyor barna hajú farkasherceg, akit általános tisztelet és szeretet övez, addig Theon zsiványképű, dévaj, hülyeállat, szöszke kölcsönkráken, akit Robbot leszámítva mindenki lenéz/fél/simán utál. [A fandomra az utóbbi jellemző.]

Köszönöm a lelkes olvasást és a sok dicséretet - este egy habkönnyű Johnlockkal jövök :D

Márk Éva írta...

Ez már annyire, de nagyon, hogy őrületesen kellett! Háháhá! Ez egy abszolúte ámokfutó nevetés akart lenni.
Az a nagy helyzet, hogy megvedtél kilóra. No, nem mintha nem ezt tennéd, minden egyes történeted, minden egyes sorával, de ez olyan volt, mint hosszú, forró napok után az áldott eső. Felfrissített, és rendbe tett.
Ugyan a Trónok Harcát sem nézem, de ha éjszaka egy éles, villogó, neheztelő pillantást vett rám a sarokból én nagyon fogok sikítani. És rád fogom.
Vad vagyok és szabad! Ez volt az az illusztris mondat aminél komyolan elgondolkodtam, hogy esetleg a következő vállalkozás óráról hasonlóképen távozom. Bár addig még be kell szereznem egy rollert.
Emlékszel még arra a kijelentésemre hogy megpróbálok koherens kritikát irni? Feljetsd el. Ugyanis azt az eszelős vigyort, abszolúte ovódásra valló tapsikolást, és az örjöngő vigyort lehetetlen koherensen leírni. Szivecske, szivecske, luftballon, meg egy rakat örjöngő, ámokfutó rajongó. Sok sikert az armadádnak! :)

Nussy írta...

;u;
AU trónok harca
Theonnn
na de ne már na de na

miért olyan a befejezése, amilyen? összefacsarodott a szívem. :( amúgy ötös mind a cím, mind a szó felhasználat, és egyébként is, öröm volt olvasni; tutkó vagy, csajszi (Y)

Reisuto írta...

Öveket becsatolni, mert most tényleg áradni fog a (megkérdőjelezhető minőségű) friss. [Mentségemre szóljon hogy egy napom, sőt, durván három órám van megírni egyet-egyet.]
És köszönöm! :D

Reisuto írta...

de-de-de-de THEON
your argument is invaild.

Tinuviel írta...

Theon és a roller XD már az alapkoncepcióval meggyilkoltál. Imádom a Trónok Harca AU-idat, ez a két szerencsétlen, meg már komolyan hiányzott, szal nagyon jó volt olvasni, köszönöm. : )

Reisuto írta...

énköszönöm, de én nagyon én ヽ(´ー`)ノ

hunpolaris írta...

A könyvek szerelmeseként azonnal megörültem, mikor láttam, hogy elkezdtél írni a fandomban, később meg határozottan tartottam magam. Mert nekem elveim vannak, és ezek szerint én a Robb/Theont nem szeretem.
Hát egy nagy fenéket nem...!T_T Ez a lezárás kiütéssel győzött.*___*
Ami most újabb olvasással töltött, lusta órákat jelent, amit a legteljesebb mértékben csak köszönni tudok.:)

Reisuto írta...

[könyvalapú nemshipper? olvassa el az "Oszd meg és uralkodj!"-ot!]
*győzedelmes kacajjal el*

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS