a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2012. november 8.

Miszkommunikácó


Nyertetek.  Supernatural (Odaát), Castiel → Dean, kalózdrabble [150 szó], az 5. évad környékén



- Hé, Cas, nekem van lelkem? - kérdezi Dean, de rá se néz, a kezében tartott üveget figyeli a hotel ágyán heverve. A lelke átragyog a bordái közül, tűzként izzó aranyfénnyel, Castiel szinte érzi a hőjét a bőrén. Dean szemei tenger- és életzöldek, a haja barna, mint az áldott agyag, melyből Isten megformálta Ádámot. A saját képére, tökéletesnek teremtette az embereket, Castiel pedig próbálja megérteni, felfogni azt a diadalmas szépséget, ami Dean minden lélegzetvétele, kezének mozdulása, elővillanó fogai. Törékeny csontok és romlandó hús, mint akárki más, de több és szebb, mint bárki vagy bármi az égben, a földön és a föld alatt, egyedülálló, megismételhetetlen csoda, mint a Nap a csillagok között, mint a Föld a bolygók között. Castiel nézi ahogy félrefordul, izmok, akarat, a fejlődés millenniumai, és ahogy röviden felnevet, elgondolja, hogyan lehetséges, hogy annyiféleképpen tud nevetni, teli torokból és teli szívből és összetörten és üresen, mint most.
Csak annyit felel:
- Mindenkinek van lelke.

22 megjegyzés:

Tiffany írta...

Ha valaki azt mondja nekem, hogy pár mondatban letudja írni a szerelem legszebb momentumát, hogy Ő már pedig egyedülálló és tökéletes, az illetőt képen röhögöm, de te megcsináltad és ezzel (sokadjára) bebizonyítottad, hogy kivételes tehetségű író vagy.

Tinuviel írta...

Írtál Death Note ficceket, faltam a soraidat. Írtál Hetáliát elbűvöltél vele. Sherlockba és a Doktorba már miattad szerettem bele, és mikor elkezdted a Próféciás ficceket, mondtam egy ilyet, hogy "ha az Odaáthoz is ír szerelmet vallok neki!". A fogadalom az fogadalom, szóval nagyon szeretlek, örökké és hűségesen. : )

Kija írta...

Na jól van... tudtam én, hogy nem csak a hangulatom teszi, hanem tényleg baromira jól írsz. *-* (Mert nem lehet, hogy mindig, pont abban a pillanatomban olvassalak téged xD)Szóval, szóval... igazából nem is tudom , mit mondjak. Iszonyat nagy tehetség vagy ám :D És remélem (éssel nem kezdünk mondatot >.>), kapunk még tőled sok-sok ilyen gyönyörűséget *-* Mert tényleg pont erre volt szükségem most. Ö... szerintem ne számoljuk meg a szóismétléseimet x"D bocsi értük.
És köszi ezért a gyönyörűségért~

BakaAsako írta...

A szívem megint túl van csordulva mindenféle habosbabos rózsaszín érzéssel. Igazándiból teljesen és totálisan egyetértek az előttem szólókkal. Komolyan, én ma szinte könnyesszemesörömfangörcsöt kaptam mikor megláttam, hogy SPN-set is írtál, és ilyen jót, mert ez tökéletes. Szóval köszönöm meg miegyéb, és most boldogan és meghalva távozok, hogy így beteljesült a fandomboldogságérzetem {sajátos szóhasználat, ez az.} *nyálcsorgatva kidől*

Reisuto írta...

Rövid úton baromira meg fogom utálni ezt a sorozatot, mert miatta fogom elcsűrni a vizsgaidőszakomat, ide látom. {Vagy önfegyelmet tanulok. Esetleg. Tán.} Egyelőre még boldogok vagyunk együtt, szépen nézünk egymásra, hát főleg én rá, és nem is olyan szépen, mert .。.:*☆mindenki meghal☆*:.。. /notóriusan/ és a padlóról nyalom fel a kitépett szívemet hajnal ötkor amikor úgy döntök, még egy rész belefér. Röhejesen addiktív a cucc, már kerülgetem egy ideje, de nem tudtam, hogy ennyire jó. A kedvenc hallgatótársam, a legjobb barátnőm és ti a szavazássál gátlástalanul belelöktetek, és nincs menekvés. Persze megígértem hogy majd akkor írok csak ficet ha már a nyolcadik évadnál járok, de megette a fene, egy csaló drabble még csak belefér...

Reisuto írta...

Olyan édes vagy, megehetlek?(´ω`★)

Reisuto írta...

Én is téged, szökjünk el a naplementébe és nézzünk Barátok köztöt. (Magdi nénixszomszéd bácsi?)

Reisuto írta...

Valahányszor látod, hogy éssel kezdek egy mondatot, igyál egy sört, és egy fertály órán belül hótrészeg leszel. [A szabályok azért vannak, hogy megszegjük őket.] {Hát. Némelyik.}
Nagyon-nagyon szépen köszönöm (ノ´ー`)ノ Küldök még egy kis kakaót is a te lelkednek!

BakaAsako írta...

Na, akkor csak óvatosan! Nem lenne szép, ha "összevesznél" a sorozattal, az megfosztaná a supernecsörel fanokat a pöeerrft ficceidtől, az meg nem jó. Amúgy sajnos igen. Fönn áll ilyenkor a veszélye, hogy az ember azt gondolja, hogy a fene vigyen el mindent akkor is nézni fogja és csak falja és falja a részeket.{mármint az első évadoknál./1-(talán még)6/ igazándiból szerintem az utolsó 2 évad már gyengül, de fura lenne, ha nem lenne a sorozat.} Nagyon is ismerős. És na igen a mindenki meghal, fognak is még, meg újraélednek. Meg minden. Ez olyan supernecsöreles. Na meg a happy end kizárt, ez a sorozat érzésileg öl. {de komolyan, egyik évadnak sem volt még boldog vége.} És jó ám bizony, jó, nagyon jó!
Áhhá, örülök neki, hogy mégis sikerült együttes erővel "rávenni" téged, hogy nézd. 8D. És nöehmbaj, jöhet még ilyen! C:
*és ezennel leüti magát, elég volt itt a fandomról való ömlengésből...befejeztem. x'D*

Márk Éva írta...

Most megyek és elkezdem nézni az Odaátot (csakazért is magyarul irom a címét!), mert lassan közröhejnek érzem, hogy mindenki tud mindenről, én meg lesek, mint hülye Billy a moziban.
Mivel társadalomkritikus hangulatban vagyok, elvileg alaposan szétcincálnám, az utolsó mondatot, de az csak az én szegénységi bizonyítványom lenne.
Úgyhogy annak ellenére, hogy megint nem rétettem belőle egy árva kukkot sem, és mégis minden lejött, nem fogok hisztizni, kekeckedni, vagy elrontani a hangulatot. Nem tehetem meg.
Nem tehetem! "teátrálisan összerogy, majd a padlóról félkézzel pötyög tovább"
Szóval zaklatott lelkem egyetlen bánata, hogy neki sem ír ilyen szépeket. Mármint nem konkrétan.
Belezavarodtam.
Szép volt, rövid volt, meggyőzött, hogy nézzem meg az Odaátot. (na ez sem volt vélemény!)

jellycrown írta...

Köszönöm, őszintén.

Shiina Kitsune írta...

Nem hittem volna, hogy szívrohamot kapok azért, mert megláttam Cas csodálatosan értelmes fejét. A blogodon. Ahol csodálatosabbnál szerelmesebb szívrohamokat írsz.
12 sor, és megöltél. xDDDD 12 sor tömény awesome-ság és Destiel. Köszönöm, hogy még egy szívrohammal ajándékoztál meg. De tényleg. A sírkövemen büszkén díszelegjen ez: "Nemes fangirl szíve nem bírta tovább."
Dude, you're awesome.

Zenda írta...

Elrabollak és megtömlek édességgel, hogy írj nekem még több ilyen szépséget. Gyönyörű, nyálazhatok? Kisajátíthatlak?♥
(Csak én fedeztem fel, hogy Cas-nek ennyire gyönyörűen ábrándos buksija van? Szinte lesír róla, hogy szerelmes.)

Reisuto írta...

A sorozat most tart a nyolcadik évadnál, én is nemrég mertem csak egy nagy levegővel nekivágni, de nem bántam meg. Ha a címét magyarul írod is, semmiképp se nézd magyarul. A színészi munka meglepően és röhejesen tökéletes az utolsó statiszta részéről is, és ebből a szinkron rengeteget levesz.

Reisuto írta...

Én köszönöm, nagyon ~☆

Reisuto írta...

A ficblog titokban egy halállista *dan-dan-dan-daahaaan*
Nem haltál meg hiába, köszönöm!

Reisuto írta...

Édességért nagyon sok mindenre hajlandó vagyok.

Általában meglepően sokáig keresek egy-egy történethez illeszkedő fotót, de most elég volt csak annyira ráguglizni hogy "castiel eyes" és máris ömlöttek a "Deanre bámulok szerelmesdeden és könyörögve és félve és vágyva és sírva" fotók.
This ship sails itself.

hunpolaris írta...

<3 *és még sok ezer társa*
Köszönöm, köszönöm, köszönöm.*___* Múltkor megfogadtam, hogy nem élem bele magamat túl a gondolatba, hogy talán egyszer írsz velük, mert az túl szép lenne. És akkor mégis...! Ez a páros és a te stílusod valahogy K.O., a legjobb értelemben.(:

~rózsaszín ködben tovalebeg~

Reisuto írta...

pedig ez még csak a kezdet *mély sóhaj* Most tartok a 06x21-nél, de NEM MEREM továbbnézni. Nemnemnemnemnemnemnemnem.

u.i.: nagyon szépen köszönöm~!

Tiffany írta...

Kérdezned se kell. Neked mindent ;) :P

Lilian Kyle írta...

Évekig annyira menekültem az Odaát elől, amennyire csak emberileg lehetséges volt. Aztán egy hónapja jól nyakon ragadott és bevágott Bobby pánikszobájába és azóta zabáltatja magát. (Eredmény - 6.évadot nyüstölöm :3 )

Szóval... Kétegész percig nyüszítve csillámolt a szemem sarkában egy jó adag könnycsepp, majd lepottyant és elmorzsolódott. Olyannyira túlcsordulóan imádtam ezt az összesen százötven szót, hogy gyönyörű.
Az meg, hogy képtelen vagyok értelmes, magyar nyelvtan szerint helyes mondatok megalkotására, teljes mértékben a te hibád, de ezért szeretlek :)

Reisuto írta...

Üdv a fandomban, és búcsúzz el a reményeidtől, az álmaidtól és a dobogó szívedtől :D
Nagyon-nagyon köszönöm, hogy elolvastad a történetet, és örülök, hogy így tetszett ;u; A Turn into Earth még spoilermentes, a többitől viszont tessék óvakodni egyelőre!

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS