a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2012. október 21.

Totus tuus


totus tuus (latin) : egészen a tiéd || Good Omens (Elveszett Próféciák), Crowley/Azirafael rövidke
ajánlom Nussynak és Yaminak



Mindennek rendelt ideje van, és ideje van az ég alatt minden akaratnak.
Ideje van a születésnek és ideje a meghalásnak;
ideje az ültetésnek, ideje annak kiszaggatásának, a mi ültettetett.
Ideje van a megölésnek és ideje a meggyógyításnak;
ideje a rontásnak és ideje az építésnek.
Ideje van a sírásnak és ideje a nevetésnek;
ideje a jajgatásnak és ideje a szökdelésnek.
Ideje van a kövek elhányásának és ideje a kövek egybegyűjtésének;
ideje az ölelésnek és ideje az öleléstől való tartózkodásnak.
Ideje van a keresésnek és ideje a vesztésnek;
ideje a megőrzésnek és ideje az eldobásnak.
Ideje van a szakgatásnak és ideje a megvarrásnak;
ideje a hallgatásnak és ideje a szólásnak.
Ideje van a szeretésnek és ideje a gyűlölésnek;
ideje a hadakozásnak és ideje a békességnek.
(Prédikátor 3:1-8)

*:.. t é l ..:*☆

Azirafael lépteinek hangja olyan, mint a hó hullása. Közeledik a szitáló, fényfehér viharon át, hosszú kabátja örvénylik utána, a prémgallért borzolja a szél. Vállát leszegi és a szárnyát a feje fölé emeli, hogy védje magát a cikázó pelyhektől. A kezében félpennys cappuccino, barna műanyagpohárban, ahogy sietve belekortyol, a szemüvege bepárásodik. Ebben az ítéletidőben és Crowley tudatában mindörökre az ő szeme az ég derült azúrja, az ő haja a kócos napsugár, és tétova mosolya minden melegség, ami télen kiszökik a világból.
- Menjünk Hawaii-ra – morogja Crowley, és odébb húzódik a padon. - Bárhol szívesebben lennék, mint itt.
Ez persze hazugság: sehol máshol nem akar lenni, ha Azirafaellel lehet. A jelenléte egészen betölti, a csontjait dermesztő hideg felenged, de mégis reszketni kezd. Átöleli magát és előre görnyed, Azirafael ujjai puhán és vigasztalóan végigfutnak a hátán, biztos csak képzeli, hogy a bőrdzseki és a divatos ing anyagán át is érzi cirógató tapintásukat meztelen bőrén.
Megjegyzendő: az angyaloknak nincs nemük. Következésképp, a démonoknak sincs. Végül pedig: képtelenek arra, ami Crowleynak most ebben a pillanatban mindennél jobban kell.
A szex bűn. A szeretkezés csoda. Ő és Azirafael: a lehetetlen, mégis akarja, kínlódva, fájva, érzi a vágyat a vérében és a fejében és szívének minden lüktetésében. Szenvedést egyedül a gonosz okozhat, tehát ez az ő szakterülete kéne, hogy legyen: bűnbe csábítani egy angyalt.
Bármit kapna Azirafaelből, azt csak elrabolni tudná. Képtelenek egyesülni.
A gerincét meggörbítve simul társa érintésébe, és el akarja hitetni a mohósággal és a kapzsisággal, hogy ennyi elég, de csak kevély harag van benne és irigység, amiért a Hatodik Bűnbe egyedül az ember eshet, de a kísértést ő is érzi. Micsoda tökéletes bosszú lenne Azirafaelt megfertőzni ezzel a meddő bujasággal – csakhogy történetesen ő az egyetlen élőlény, akinek nem kívánja a romlását.
Meg akarja őrizni a tudatlanságában, meg akarja őrizni a szüzességében, meg akarja őrizni.

*:.. t a v a s z ..:*☆

Azirafael szalmakalapban, kopott bőrkesztyűben liliomokat metsz a párálló réten.
Elgondolkoztató, hogy a tisztaság virága halálosan mérgező.
Crowley a fűre terített kabátján hever, és félkönyökre támaszkodva, a napszemüvege fölül figyeli. A fele így mesterséges sötétben marad, a másik szembántóan ragyog. Crowley kegyelemért fohászkodna, de nincs kihez: Krisztus csak az emberekért halt meg.
Azirafael virágokat szed az elfeledett sírokra, amiket senki sem látogat. Körülöttük mindenhol a földbe süppedt fakeresztek és kőangyalok, elmosódott feliratú obeliszkek és márványtáblák, nyugodj békében.
Sosincs béke. Sosincs nyugalom. Egyik oldalon sem. A halál, mint minden a teremtett világban, örökmozgó és folyton változó. Crowley az utóbbi időben szomjazik utána, arra a nihilre vágyik, amit az emberek elképzelnek, hogy megöli Azirafaelt és megöli magát, és hat láb mélyen egy gödörben végre majd egymás karjaiban lehetnek, és húsukat összemossa a záporeső.
A hátára hengeredik és az ég kifeszített (megfeszített) kékjét nézi, talán csak képzeli, de évszázadról-évszázadra egyre távolibbnak tűnik. Kinyújtja a kezét és próbálja megbecsülni, mennyit zuhant, de nem tudja, kilométer per órában vagy törött csontokban és szétzúzott esélyekben mérje-e.
- Megsebesítetted az én szívemet, én jegyesem – dúdolja Azirafael, és felkarolja a csokor liliomot. - Megsebesítetted az én szívemet a te szemeidnek egy tekintésével. Mely igen szépek a te szerelmeid, én jegyesem! mely igen jók a te szerelmeid! jobbak a bornál, és a te keneteidnek illatja minden fűszerszámnál. Színmézet csepegnek a te ajkaid, én jegyesem, méz és tej van a te nyelved alatt, és a te ruháidnak illatja, mint a Libánusnak illatja.
Crowley úgy sejti, nem rá céloz: az ő ruhái folyton füstszagúak, bárhogy mossa is őket, a lelkével együtt magukba itták a kátrányt.

*:.. n y á r..:*☆

Azirafael a fehér bőrdíványon ücsörög, megy a tévé, de nem tudja elszakítani a tekintetét Crowleytól, ültében hátrafordulva, a támlán áthajolva nézi. A démon az ablak előtt áll, a hőségre való tekintettel egy szál fekete farmerben, és fáradtan kinyújtózik. Azirafael nézi, ahogy a fekete tincsek a tarkójára tapadnak, és olyasfajta ideges, mámoros izgalmat érez, mint amikor egy új könyvet nyit fel, vagy mint amikor felcsendülnek egy kórus első borzongató szólamai. A tekintete tovább suhan, és tudattalanul regisztrálja, hogy Crowley teste tökéletes, mint egy márványtorzó: nem kéne meglepődnie ezen, hiszen a legtökéletesebb művész faragta. Crowley gyakran riogatja azzal, hogy a Menny unalmas, de Azirafael úgy érzi, ha ez a pillanat lenne az örökkévalóság, az elegendő lenne mindörökre, az izmok és csontok, amikor Crowley kreol bőre alatt mozognak, a déli nap semmihez sem fogható ragyogása, ahogy rávetül, a körülötte táncoló, fényben úszó porszemek. Nézi a hegeket a hátán, ahol nemrég még a szárnyai voltak. A pokolban nincs irgalom. Ha tehetné, ezt megváltoztatná.
Zúg a légkondi, és a tévében műnevetés harsan, aztán előre elpróbált tapsvihar. Crowley szembefordul vele, a tekintete izzó arany, pupillái összeszűkülnek a fényben. Azirafael próbaképp lehunyja a szemét, és még így is pontosan látja maga előtt, az arca, az alakja ugyanannyira ismerős, mint a sajátja, mégis ez a leglenyűgözőbb dolog az egész teremtésben.
Érzi a démon tenyerét az arcán, a szemüvege a homlokára csúszik.
- Kukucs – suttogja Crowley. - Kérsz inni valamit?
Csak most veszi észre, mennyire szomjas.

*:.. ő s z .:*☆

Ősz van, rezgő lombok alatt állnak láthatatlanul, a szél cibálja a fákat, örvénylik az avar, ahogy az ujjaikat összefűzik és megcsókolják egymást, mégis béke van. Azirafael a szárnyaival karolja át Crowleyt: csókja édes és marasztaló, olyan, akár egy áhitatos imádság, íze, mint a nyárérlelte gyümölcsök az Éden szabad fáiról, csupa óvatos csodálat és szemérmes kíváncsiság nyelvének és ajkainak minden puha mozdulata; Crowley csókja türelmetlen és követelőző, forró és vértől fémes, fogak és visszafojtott nyögések, sértett visszavonulás és diadalmas ostrom, mohó, támadó, felemésztő szenvedély, egyszerre önző és megadó.

A kettő együtt a szerelem.

24 megjegyzés:

Shiina Kitsune írta...

Wow... Nem tudok jelenleg ennél több értelmes mondatot kifacsarni magamból.
*5 perccel később, intenzív előre meredés után*
Szóval, Esztinek meg van a könyv, és szerdán első dolgom lesz elkérni tőle. Ezelőtt is szemeztem vele (pont a napokban járkáltuk a könyves boltokat, a folytatást keresve), csak valahogy nem vonzott a dolog. De most... azt hiszem, minél hamarabb a kezembe kell vennem.
Mint már mondtam, nem ismerem a történetet/szereplőket, de azt hiszem szerelmes lettem. x'D Ó, Reisuto, fene az ügyes ujjaidat és fantáziádat... lelkileg terrorizálva érzem magam. ;w; Illetve, ne egye a fene, inkább mártogasd babaolajba, vagy mittudomén mit használnak a nők a kezük ápolására. xDDD *fogalma sincs, hogy kell rendes nőként viselkedni*
Dupla csillagos ötös (digiváltozott!), naaaaagy mosolygós fej, és egy szivárványkornis. :D

Susie Lupin írta...

Éppen pár hete olvastam... nem hittem, hogy valaha fogok belőle ficet olvasni. :D (Végre egy fandom, amit ismerek. xD)

Ez zseniális, én nagyon szeretlek. <3 Annyira gyönyörű az egész, nem is tudom, melyik része tetszik a legjobban... oké, úgy az egész együtt. Szeretnék még ilyet olvasni. <3 *teljesen a hatása alá került*

уαмι. írta...

ÚRISTEN. ÚRISTEN. ÚRISTEN. ÚRISTEN. ÚRISTEN. TE JÓSÁGOS ÚRISTEN. AZT A ROHADT MOCSKOS MINDENIT NEKI.
*kicsit híján van a levegőnek*
Hogy én mennyire borzaszóan imádlak és mennyire elképesztően tökéletes ez is és hogy tudsz ilyen sok fandomban tökéleteset alkotni és mi az, hogy ennyire szemérmetlenül varázslatos ez a kis mű is és komolyan és hogy lehet hogy én erről most nem fogok tudni összefüggően és normálisan beszélni mert úgy dobog a szívem és remeg a térdem mintha csak engem csókoltak volna és
és
és
és
Jaj.
És dedicated to Nussy and me. ASDFGHJK. ♥

Ezért most minden ötödik ficedhez rajzolni fogok.

BakaAsako írta...

Mert megint késztetést érzek, hogy megszólaljak (írjak} így hosszú idő után.
Először is: Komolyan megfogsz ölni! De tényleg! Mindig, de mindig olyan fandomból alkotsz és olyan párosokkal akikre szükségem van. És mindig úgy, hogy áhh most megnéztem ezt, elolvastam azt {itt gondolák a Good Omensre} , és azon filózok, hogy alig vannak fanficek, de jó lenne ha legalább te írnál. Erre bumm Avengers meg Thorki és ma meg hopp egy CrowleyAzi {ezen is gondolkoztam ám, mármint jó lenne ha írnál} . Enyhe fangörcsöt váltott ki belőlem mikor megláttam, hogy ilyet írtál, úgy konkrétan fölvisítottam a gép előtt, igen. x'D
Másodszor: Kicsi lelkem most boldog és igen ez kellett, ésés szóval elvagyok varázsolva. Annyira előttem van az összes jelenet és olyan aranyosak és annyira imádom. {és tudom, hogy hurt/comfort de akkor is nagyon nagy boldogsággal tölti el pici szívem eme iromány. felért egy fluff érzetével*headshot* no persze érzem én benne azt a keserűséget is,de shh! én azzal most nem foglalkozok. *headshot2.0*} Szóval tökéletes lett! És ne várj tőlem szerintem most értelmes kommentet, mert köbö egy csillámpóni agyi szintjén állok, aki épp szivárványt hány itt örömében és próbál nem abban megfulladni. Igen.
*elszalad a messzeségbe*

Reisuto írta...

Na olyan sem volt még, hogy lementem a zabpelyhemért és mire visszajöttem, máris három kritika várt. Imádlak titeket <3

Én ma olvastam ki, olyan fél kettő körül fejeztem be (a Nussy adta kölibe), az esti misén meg már nem tudtam koncentrálni. Mint a legtöbb Gaiman könyv, ez is olyan, hogy egyszer a kezedbe veszed, és onnantól ott is marad pár órán át, a szívedben pedig örökre - szóval nagyon ajánlom. (Ha nagy leszek olyan akarok lenni, mint a Gaiman bácsi. Nem írtam neki öt oldalas rajongói levelet, áhhh.)

[kézre: a kék színű Nivea kém, vagy a Lush egy erre a célra kifejlesztett terméke. ez itt a reklám helye volt.]

Reisuto írta...

[Zsemlének van egy átkozott jó fice pedig, és a Merengőn fut valami durván ötven fejezetes regényfordítás, aminek az angol megfelelőjébe egyszer belekezdek.]

Nagyon-nagyon köszönöm <3 Szeretnék még írni. Jó volna. Határozottan. Szóval tippre nem fog menni.
[pedig keresztény mitológia. KERESZTÉNY MITOLÓGIA. csak kőkemény fél életemben volt az a tervem, hogy teológus leszek.]

Reisuto írta...

Úgy örülök hogy tetszik hogy holnap meg is leszel szorongatva (gondolatban, mert gyáva tosz vagyok ám én az ilyen barátságos felbuzdulásokhoz amúgy), és a fene essen beléd, aki olyan fantasztikus Azi cosplayer, mint kend, annak kijár, hogy ihletett írók a lábuk elé szórják műveiket [És Nélküled Még Csak Létre Sem Jött Volna Te Szerencsétlen]

DE

inkább úgy teszek mintha meg kéne vesztegetni, kérem a rajzokat *bökdös az üres résekre a szobája falán*

Reisuto írta...

Mindig öröm ha írsz, kedves Tudatalatti Múzsám :D
[ha ez megnyugtat, nekem is fluff érzetet ad inkább. nekem velük kapcsolatban már arról fluff érzetem van, ha egy kicsit is közel merészkednek egymás aurájához. követelem belőle a filmet már tényleg már!]
Nagyonköszönöm a csillámhányásos kommentet <3

Susie Lupin írta...

Mivel nem tudtam, hogy van ilyen, nem is kerestem, de holnap rájuk vetem magam~ :3

BakaAsako írta...

Ohohoho, micsoda címet/megnevezést{tudjafene, hogy hívjam..x'D} kaptam! x3 C:
{áhh értem. akkor megnyugodtam, igen. :D, és hát igen, ők olyan kis husi páros, amikor olvastam a könyvet akkor is néha megálltam, hogy kifangörcsöljem magam xD
hm a filmes dologban melletted állok! *bólogat*)
, meg közben én itt suttyomban már elolvastam Zsemle írását is, ami az a hjaj a szívem fíling volt és a majdnem megfejeltem az asztalt dolog, igen. no meg fölkerestem a merengőset is. Pedig én ám megvoltam győződve arról, hogy nincs egy ficc se magyarul! De örülök, hogy másik kommentben írtad, hogy van ott, meg amott is~
Ha még írsz ilyeneket akkor gyarapodni fog az efféle kommentek száma~ C:

Nussy írta...

Édes jó istenem, te annyira lökött vagy, hát az mi már, hogy ilyeneket csak úgy írsz, aztán az ember meg ül a gép előtt és bőg, de mint a huzat, mer' ez, ez, ez... tökéletes.
Szeretem Azirafael napsugaras haját, Crowley fürkésző tekintetét, a vágyódásukat, a szerelmüket, és a hangulatot, amit úgy saccperkábé a második szavaddal megteremtettél. Ha tudom, hogy ilyenek jönnek ki belőled, hamarabb sorjázlak meg Gaimanokkal, bakker.

Mit mondhatnék egyebet...? ;o; Szeretet van, te hülye nő <3

Reisuto írta...

Én meg téged szeretlek, nnna 。◕‿◕。

Sajnos ez nem működik mindig ilyen automatikusan. Például már ki tudja, mióta próbálok egy normális Doctor Who ficet írni, és egyszerűen nem megy. Aztán meg égből pottyant kölcsön-Gaimenre derült égből egybeihlet.

Tinuviel írta...

Annyira zseniális *-* Minden szavát imádom, és nagyon hálás vagyok most neked, mert mióta olvastam a könyvet reménykedtem benne, hogy egyszer majd olvashatok róluk egy ilyet, és wow még sokkal tökéletesebb lett mint amiben reménykedtem. <3 Írj még ezzel a párossal! Kérlek! Fanfiction nagyon régen érintett meg ennyire, köszönöm szépen, hogy olvashattam.

Reisuto írta...

Én köszönöm a kommentet ಥ‿ಥ Nagyon, NAGYON szeretnék még írni velük, csak valami jót, újat és eredetit, önismétlés és klisék nélkül, ami elég magasra dobja az én maximalizmusom lécét, és most úgy érzem, minimum angyalszárnyak kénének hozzá, hogy a saját elvárásaimat megugorjam.

Márk Éva írta...

Jó innentől kezdve gobndolatolvasónak foglak hívni és passz. pedig Patrik Jayne is megmondta, hogy médiumok nincsnek, de ha egyszer léteznek boszorkányok, vérfarkasok, vámpírok, démonok, akkor médiumoknak is létezniük kell. És te vagy az egyik közülük.
Pont mostanában kezdtem nézegetni újra Terry Pratchett munkásságát és észrevettem benne a Good Omens-t amit már antikváriumon is néztem, hogy létezik-e megrendelhető. Erre te fogod magad és alkotsz a témában.
Na erre mondom én, hogy médium vagy.
Sajnálatos módon a szereplőket még nem ismerem testközelből, de most már egész biztos vagyok benne, hogy nem fogok csalódni. megtapasztaltam, hogy igencsak karakterhűen tudsz alkotni, úgyhogy bizok a tudásodban, és megelőlegezem nekik a szimpátiámat.
Na szóval a történet. Nem tehetek róla, de az angyalról egy kedves barátném jutott eszembe, akivel már két éve levelezünk, és ő szokott mindig angyalokról firkálni Meg démonokról is. Lehet, hogy átlinkelem neki, hadd olvasgassa.
Ja és előállt a nem-tudom-mit mondjak. Ez meginbt egy érzés, vagy sok érzés, és különben is, hagyjál lógva, hadd elemzgessem magam. Kicsit pihenek, aztán majd rendeset és szépet is mondok, de egyelőre ilyet még ne várjál tőlem.
Jóság van.
Ez a hozzászólásom.
Légy boldog, én az vagyok, és ha kiveszem, ez a fura páros is boldog.

Dragda írta...

Úúúúúgy tudtam. Ezért szeretem a cont, hogy utána megfacsargatod a szívem.
Ennél a ficnél már csak az lenne zseniálisabb ha Vandáék cépéjéről lenne ott egy fénykép... *szívolvadás*
Köszönöm.

Dawn írta...

Hát, szóval..... nem tudom mit írjak, de úgy éreztem muszáj kommentelnem, mert Gaiman a szívem csücske, mert Good Omens a szívem csücske, és Crowley-ról és Azirafael-ről ne is beszéljünk és arról se, hogy hányszor eljátszottam gondoltban ehm...kettőjükkel és egyszerűen csak imádom ami írtál. Ja és Pluginbaby voltam :)

Reisuto írta...

Mondta nekem egyszer egy különösen okkult néni, hogy természetfeletti hatalmam van, de nem tudom, a jól időzített slashficekre gondolt-e. (Tartok tőle, nem.)

A könyv kötelező minden lénynek, aki csak él és mozog és vagyon.

Köszönöm a kritikát!

Reisuto írta...

(Ugye mennyire édesek voltak? ;u; ) Én köszönöm <3

Reisuto írta...

Fanuljunk együtt intenzíven és kontrollálhatatlanul (/ovo/)

hunpolaris írta...

Olyan ravasznak éreztem magam egész eddig, ugyanis mikor megláttam, hogy Elveszett próféciákkal írsz, hát öö asdfghjk... szép pillanat volt.*-* Gondoltam, majd milyen jó lesz akkor olvasni, amikor valamikor szar kedvem lesz és ez majd felvidít és jajjdejó. Aztán eddig bírtam, ennyit a terveimről, gyenge vagyok, gyenge, bár...>.<
I regret nothing.

Annyira csodálatos és andalító és közben mély, és mégsem mesterkélt, és báh, tökéletesen hozod ezt a párost is. Aztán nem is tudom, mit mondhatnék még, megint ilyen monitorbámulós lenyűgözöttség vett erőt rajtam a befejezéssel, és valószínűleg hiába olvasnám újra, ugyanúgy nem tudnám, hogy kifejezni, hogy
mennyire tetszett
és
még ilyet, még ilyet plz *_____*

chu~, pol

Reisuto írta...

Hát az én ficjeimmel vigasztalódni azért egy elég harakiri-mellékízű vállalkozás, de kétségkívül kreatív ötlet :D

(Meg önző dög vagyok és az ilyen kedves kritikákat hamar akarom.)

Nagyon-nagyon szépen köszönöm!

Andrees írta...

Eeeeez így most mélyen megnyomorgatta a lelkem. A cafatkáit.
Amita olvastam a könyvet, reménykedtem egy fanficben, ugyanis annyira adja magát ez a tökéletes, teljesen kézenfekvő alap, hogy az valami hihetetlen. És erre tessék, írsz belőle. Köszönet =).

A fichez magához meg annyit, hogy szerintem nagyon jól megfogtad a lényegét, a lelkét (lehet neki?) a kettejük kapcsolatának, hogy ha ilyen lelkülettel, hangvétellel kettejük palacsintázását írnád le, az is telibe találna.
Meg egyenlőre még bámulom a billentyűzetet, és várom, hogy értelmes gondolatok jelenjenek meg előttem, de nem sikerül. Kissé, csak egy kissé, le vagyok sokkolva... És köszönet még egyszer! ouo

Reisuto írta...

Ötleted sincs, micsoda örülés van neked most itten /míves magyarsággal/ (ΦωΦ) Nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm, és jön még Good Omens fic csőstül, csak győzd olvasni! :D A fandom múlthét vasárnap jött, látott és győzött.

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS