a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2012. május 18.

Thor naplója

Századunk eme meghatározó alkotása egy Zsemlével folytatott magasröptű ám mélyenszántó beszélgetés hatására született. Megalkotása közben minden erőmmel arra törekedtem, hogy serkenő szellemem friss gondolatai át és áthassák művemet. "Infantilis!" (Élet és Irodalom) "Korszakalkotó!" (A Booker-díj zsűrije) "Fergeteges!" (a Pulitzer-díj zsűrije) "WTF" (Az olvasó akit nem figyelmeztettek elsőre) "GTFO" (Az olvasó akit figyelmeztettek előre mivel rátekintett a címkékre)
most új,dán rúnákkal!



Tavaszt kell csinálnom Baldr 15. jöttéig
Kedves naplóm!
Én vagyok az, Thor. Régen írtam beléd mert nem szeretek írni. Most viszont muszáj mert nem árt a rendszeresség. Amerika Kapitány mondta. Nem vagyok benne biztos, hogy Amerika Kapitány nevét ezekkel a rúnákkal kell írni. Nem igazán akarok sokáig feletted görnyedni ahelyett hogy valami hasznos tevékenységet űznék tehát most elmesélem miféle hasznos tevékenységet űztem. Úgy volt hogy Loki nem űzött valami hasznos tevékenységet amikor úgy döntött hogy Midgardot megszállja ami dőreség volt mert ott voltunk a BOSSZÚÁLLÓKKAL ami ez a csapat ahol vagyunk, és mondtuk a Lokinak hogy ne. Mert Loki él. Haza kellett hoznom és megígértem hogy a körmére nézek. Nem döntöttem el, mihez kezdjek vele, szóval egyelőre beraktam a szekrénybe. Hosszú nap volt. Megyek aludni. Jó éjt naplóm.

Tavaszt kell csinálnom Baldr 14. jöttéig
Kedves naplóm!
Teljesen elfelejtettem hogy Lokit beraktam a szekrénybe. Az történt hogy a legényekkel alaposan a pohár fenekére néztünk és olyan macskajajjal ébredtem mint amilyen macskák Freya szekerét húzzák. Elfelejtettem az egész cécót és nem értettem mihez gratulál nekem mindenki azt hittem a tegnapi mulatsághoz meg ivóversenyhez. Gondolkoztam, miért is rendeztünk ilyen nagy ünnepséget. Meg azon is gondolkoztam, amikor Lokival elmentünk arra az evőversenyre és ő majdnem nyert csak második lett (a két versenyzőből). Nagyon büszke voltam rá azért. Elszomorodtam hogy Loki már nem él de feltűnt hogy nem vagyok olyan szomorú mint szoktam szomorú lenni amikor Loki meg van halva. Mármint idáig csak egyszer csinálta. És akkor sem! Eszembe jutott, hogy él. Aztán az is eszembe jutott, mit csinált előtte, szóval benthagytam a szekrényben, amíg eszembe nem jut valami.

Tavaszt kell csinálnom Baldr 13. jöttéig
Kedves naplóm!
Kivettem Lokit a szekrényből. Nagyon mondani akart valamit de nem tudott beszélni a szájzára miatt meg elmutogatni sem tudta mert meg volt bilincselve. Amikor elkezdett fetrengeni az asztalon rájöttem, hogy éhes. Gondolkoztam, adhatok-e neki enni. Arra jutottam hogy nagyon nem örültem annak amit Midgardban csinált és a szavamat adtam rá hogy megleckéztetem és Ódin fia Thor sosem szegi meg az esküjét tehát ma este csak egy bálnát kapott. Nem tudta megenni az egészet szóval a maradékot besózattam a szolgákkal és eltetettem, jó lesz neki holnapra.

Tavaszt kell csinálnom Baldr 12. jöttéig
Kedves naplóm! Nem tudtam aludni mert Loki az ágyam végében nyöszörgött egész este. Loki azért nyöszörgött az ágyam végében egész este mert nem tudott az ágyam végében kényelmesen feküdni. Mit tegyek, amilyen lehetetlenül viselkedett nem tudok más megoldást. Ötszáznegyvenegy szoba van a házamban, mindegyikben van ágy, de egyszerre csak az egyikben tudok úgy aludni hogy Loki is abban alszik és így tudok figyelni rá. Azt hiszem néha véletlenül megrughattam egy kicsit, mert egész nap sántított. Kiderült, hogy tegnap azért nem evett a bálnából mert rajta volt a szájzár (nem a bálnán, Lokin). De nem vehetem le. Illetve nem tudom, hogyan kell levenni. Amúgy is mindig mindenfélét mond amitől szörnyen érzem magam. Meg vicces dolgokat is amiktől jól. Meg mindenfélét. Szeretem, amikor Loki beszél. De most jó, hogy csöndben van. A nyöszörgést leszámítva.

Tavaszt kell csinálnom Baldr 11. jöttéig
Kedves naplóm! Megkérdeztem a többieket, ők mit csinálnának Lokival. Mondhatom, szép kis istenek ezek! Egyik javaslat gusztustalanabb volt mint a másik. Apát nem kérdezhetem meg, mert már felnőtt férfi vagyok és egyedül kell döntenem. Annyira nem volt ötletem hogy leütöttem Lokiról a szájzárat a Mjölnirrel és megkérdeztem, szerinte mivel büntessem meg őt, de nem tudott beszélni, csak vért köpködött meg a fogait. A sebek hamar begyógyultak, de nem volt hajlandó segíteni, csak szitkozódott, de olyan csúnyán hogy teljesen nekikeseredtem és leütöttem. Addig csendben volt. Aztán nyöszörgött. Ma sem alszom.

Tavaszt kell csinálnom Baldr 10. jöttéig
Kedves naplóm! Unom leírni hogy kedves naplóm de udvariatlanság lenne ha nem szólítanálak meg. Loki nem volt udvarias amikor azoknak szólított amiknek amikor ismét levettem róla a szájzárat (meglett a kulcsa.) Emlékeztettem rá hogy visszaküldhetem a BOSSZÚÁLLÓKNAK és ők majd BOSSZÚT ÁLLNAK rajta szóval örüljön amíg ilyen jó dolga van. Aztán megkérdeztem megint, szerinte mit kéne tennem hogy rossz dolga legyen. Azt mondta szerinte idáig tökéletesen csinálom. Azt hiszem, gúnyolódik. De félek, hogy nem. Nem akartam, hogy rosszul érezze magát amíg ki nem találom, hogyan érezze rosszul magát. Engesztelésül adtam neki mézsört. Büntetésből én ittam meg.

Tavaszt kell csinálnom Baldr 9. jöttéig
Kedves naplóm! Nem megy nekem ez az egész. Annyival egyszerűbb lenne ha tényleg haragudnék Lokira de csak azért haragszom rá mert nem tudok haragudni rá. Nem valami kitartóan. Ha úgy lenne akkor csak PUFF a Mjölnirrel! Mármint sűrűbben mint szoktam. És erősebben. És direkt.
De most csak nézem, ahogy kornyadozik az ablakban. Megszakad érte a szívem. Sokkal jobb lenne ha a Megbánás istene vagy a Semmittevés istene lenne. De nem, ő itt cselsző meg ármányol. Ehhez képest nekünk nagyon sokáig nem tűnt fel hogy miben mesterkedik. Ez is az ő hibája! Lett volna feltűnőbb. Vagy kevésbé egyértelműen feltűnő. Jaj a fejem!

Tavaszt kell csinálnom Baldr 8. jöttéig
Kedves naplóm! Meggondolatlanság volt Lokit kiültetni az ablakba. Elrepült. Egy pár napig nem leszek itt, megyek megkeresni.

Tavaszt kell csinálnom Baldr 5. jöttéig
Meglett. Beszorult az ablakpárkányba és nem tudott semmi kisebbé változni szóval ott volt amíg én bejártam Azgardot.

Elfelejtettem tavaszt csinálni
Kedves naplóm! Annyi tele volt a fejem az egész üggyel hogy lásd keltezés. Haragszom magamra. Meg Lokira, de még mindig nem eléggé. Megint megkérdeztem, ő hogyan büntetné magát ha ő lenne én de közben meg maga is aki nem viselte jól magát Midgardban meg egyáltalán.
- Kötözz ki valahová és hagyj ott örökre – motyogta.
Igazán nem volt kedvemre való az ötlet. És akkor rájöttem mit kell csinálnom, illetve, mit nem kell csinálnom! AMIT LOKI MOND! Hiszen az csel!!
Szóval leszedtem a bilincseit és állandóan a nyomában vagyok. Ez így ment egy darabon amikor elkezdett gyanakodni és azt mondta:
- Semmiképp se hozass nekem bort, ki nem állhatom.
De én résen álltam! Kapott egy szép kupával.
Megy ez, mint a fából vaskarika! (Ami tényleg elég jól megy. Akaraterő kérdése.)

Elfelejtettem tavaszt csinálni, Baldr ötödik jötte
Kedves naplóm! A tervem tökéletesen működik, de kissé időigényes. Loki ma például azt kérte (illetve, nem kérte) hogy hozzak le neki egy csillagot az égről. Kissé körülményes volt anélkül megoldani hogy felrobbantanám az univerzumot de sikerült belezártam az energiáját egy kristályba amit most Loki a nyakában hord és örül neki. Feltűnően örül neki amúgy. Ezt majd még később átgondolom.
Mindenki mondja hogy csak a bolondját járatja velem de csak azért mert nem látják a cselt! Atyám rámhagyott mindent jeges borogatást tett a homlokára és aludni ment. Morgott mindenféle durva dolgot de mindig ilyen a Nagy Álma előtt.
Szif szerint fajankó vagyok. Többek között. Nem áll szóba velem, galambokkal küldözget nekem válogatott sértéseket. Loki visszaírt neki hogy a faagyaú kőmamlasztuskó kezdetűt kétszer postázta és amúgy is önellentmondás.

Elfelejtettem tavaszt csinálni, Baldr hangoskodott szóval most nem jön elő
Kedves naplóm! Rendet teremtettem a birodalomban. Midgard képviselői engem bíztak meg a büntetés kiszabásával, mondtam, meg hogy nagyon jól tudom mit csinálok. Lokinak közben visszatért az étvágya. A szónoklatom alatt végig szőlőmagokat köpködött a tarkómra.
Azt hiszem a végén talán kicsit hevesebb lettem, mint kellett volna. Mivel Lokit nem bánthatom (mert megkért rá) ezért más látta kárát.
Szólok, hogy egy darabig éjszaka lesz.
Midgardban pedig tél.

Baldr lába már szépen gyógyul, de még nem jön elő
Kedves naplóm! Loki valami olyasmire kér illetve nem kér amit nem akarok megtenni úgy hogy nem akarja de következetesnek kell lennem, de közben fegyelmeznem is kell, de hisz ez nem a jó módszer JAJ A FEJEM!
Atyám igazán ébredhetne már. Lehet, hogy király vagyok, de nem az a mindentudó fajta. Inkább a mindig-éppen-csak-a-szükséges-mennyiséget-tudó fajta.

Baldr bezárkózott
Kedves naplóm! Teljesen felőrlődöm ebben a sok gondolkodásban meg döntéshozásban meg ilyesmiben. Olyan egyszerű dolgot szeretnék – igazságosnak lenni. Haragszom Lokira, miatta ilyen faramuci ez az egész helyzet. Attól tartok egy pillanatra megfeledkezhettem a dilemmáimról, amikor a vacsora alatt végig olyan rátartian viselkedett meg hencegett meg minden, mintha legalábbis jó dolga lenne, miközben megissza az ÉN legjobbik boromat, egy darabig csak dúltam-fúltam de aztán betelt a pohár (illetve pont hogy kiürült) szóval kicsit nekirontottam persze figyeltem rá hogy ne bántsam nagyon csak ilyen testvéries tudd-hol-a-helyed szerűen mint régmúlt időkben szóval birkózni kezdtünk a folyosón. A folyosón kezdődött. És mire eljutottunk a hálószobámig addigra meglehetősen lekopott róla ez a testvéries-dolog.

Szerintem Baldr meghalt
Kedves naplóm! Újabb módszerek a birkózásban.

Alkalomadtán felveszek valamit és ellenőrzöm él-e még Baldr
Kedves naplóm! Ez már nagyon régen nem birkózás.

Majd holnap ellenőrzöm, él-e még Baldr, de nélküle nem tudom, mikor van holnap
Kedves naplóm! Bevallom, érzek valami bűntudat-félét. Most mennem kell.

Baldr előkerült
Kedves naplóm! Ránknyitott. Kicsit nagy a felfordulás. Majd jelentkezem.

Baldr ismét a helyén, Frey még a tavaszt is megcsinálta helyettem
Kedves naplóm! Uralkodni, azt tudok. Tele vagyok energiával és önbizalommal.

Eltelt pár nappal, de főleg éjszakák
Kedves naplóm! Bocsáss meg hogy nem véstem beléd de Loki azt mondta még véletlenül se adjalak oda neki. Ma viszont visszaszereztelek meg híreim is vannak, felkerestek a BOSSZÚÁLLÓK! Jönnek Azgardba. Nagyon várom!! Remélem Lokinak nincs a tervei közt az hogy ne találkozzam velük. Nem beszéltem neki az üzenetről. Legalábbis józanon nem. Azt hiszem. Aztán meg aludtunk. Többnyire!

MA!!!
Kedves naplóm! ITT VANNAK A BOSSZÚÁLLÓK amit elég problémás volt kivitelezni de a lényeg hogy itt vannak. Kimentem eléjük a Bifrösthöz. A Zöld Titán mondta hogy ő azt olvasta valahol (hol?), hogy halandó nem mehet át a szivárványhídon. Támadt egy kis bonyodalom ami keretében kiderült a számukra is hogy én
I) nem halok meg csak úgy magamtól, mert az nagy meggondolatlanság
II) a szivárványhídon csak kiváló harcosok kelhetnek át.
Vasember erre azt mondta a Csíkosnak hogy „csak utánad” és ő úgy tűnt egy kicsit fél amikor a hídra lép de elsősorban félni félt. (Az Amerika Kapitány hosszú, azért írom Csíkosnak.) Akkor volt ez a „haaaaaaaaa” és jöttek a valkűrök és mindenki megint meglepődött a szárnyas lovak miatt meg hogy felhőből van a hajuk meg világít a szemük meg komolyan minden bajuk volt, de a valkűrök nem sértődtek meg csak átkísértek mindenkit a hídon. Akkor a BOSSZÚÁLLÓK megint összeszedettnek mutatkoztak és körbemutattam nekik Azgardot és mindenki nagyon nézett, a Vasember valami készülékkel kattintgatott.
- Szóval ööö, mit is kell tennem hogy isten legyek? - kérdezte az Íjász és nevettünk.
Midgard amúgy nincs veszélyben csak mondták hogy már régen láttak meg kicsit sokáig volt tél (hopsz) és ez ilyen kisebb zűröket okozott meg hogy az Asszony és az Íjász egybekelnek és kellenék az esküvőre nem tudom mit csinálni (tanú?) és én mondtam hogy házasodhatnának itt csak az előcsarnokot módjával vérezzék össze ők meg mondták hogy az ő szertartásukban nincsen vér de hogy akkor hogy akarnak örök hűséget fogadni na azt nem tudom.
Szóval ezekről beszélgettünk meg a hőstetteinkről amíg mutattam neki körbe mindent aztán elvezettem őket a palotámba hogy megvendégeljem őket és vezettem őket sorra és mutattam büszkén hogy:
- Ez a legnagyobb hálószobám!
És akkor Loki előjött a haját igazgatva Legnagyobb Hálószobámból a smaragd köntösében amit épp csak megkötött a derekán és azt mondta:
- Ó!
Mire a BOSSZÚÁLLÓK is:
- Ó!
És akkor majdnem minden csúnya lett.
Loki felvarázsolt valami üvegfalat és azon keresztül megbeszéltem mindenkivel hogy kézben tartom a dolgokat.
- Szó szerint! - mondta a Vasember és csak ő tűnt vidámnak. - Figyelj, amikor azt mondtuk büntesd meg, nem a dádázásra gondoltunk.
- Nem értem miről beszélsz – mondtam neki.
- Thor elméjét is megszállta! - jelentette ki az Asszony de aztán a Csíkos mintha elgondolkozott volna amit mondtam a büntetésről és azt kérdezte:
- Amióta ez tart, elkövetett bármi rosszat?
Mondtam, hogy nem. Elkezdtek kupaktanácskozni és sajnáltam hogy kihagynak elvégre én is BOSSZÚÁLLÓ vagyok szóval Loki levarázsolta az üvegfalat hogy tudjak csatlakozni aztán visszavarázsolta, nekidőlt és rágta a körmét.
Nagyon nem értették amikor a Tervet magyaráztam, a Zöld Titán (aki most éppen a kisebbik és rózsaszín kiadásában volt jelen) egy ponton elkezdte a fejét fogni és nem tudtam hogy sír-e vagy nevet de megint a Csíkosé volt a végszó amikor azt mondta:
- Bármit csinálsz, egyelőre úgy néz ki, működik.
Mindannyian Loki felé fordultak aki rájukmosolygott (az utóbbi időben sokat mosolyog).
- Azért hagyjuk ott a fal mögött.
- A világért se szeretnék kijönni – ragyogott.
NAGYON sokáig tartott a Mjölnirrel szétverni a falat, főleg hogy a többiek próbáltak megakadályozni.
A végén Csíkos azt mondta:
- Thor, teljesítetted a küldetésedet, bőven teljesítetted! Könyörgöm, hagyd abba!
A lakománál kicsit fagyos volt a hangulat.
Aztán még fagyosabb lett. A dértitánok hírnököt küldtek. Azt mondták, megszegtük a békét azáltal hogy hadsereget hívtunk ide Midgardból. Háború! Végre.
Atyám felkelt. Röviden tájékoztattam az eseményekről. Azt mondta, mivel a midgardiak (és én, mert beengedtem őket), szóval mi hoztuk Azgard fejére a vészt, ezért csak mi megyünk harcolni és Azgard egy fia katonát sem ad. Miután ezt elmennydörögte, ivott egy kortyot és megkérdezte, Loki hogy van. Mondtam, hogy nagyon eleven. Mondta, hogy őt is vigyük. Visszament aludni.
Azért írok ma ilyen hosszan mert lehet, hogy ez az utolsó alkalom hogy írhatok beléd. A többiek panaszkodnak a kopácsolás miatt, szóval lassan befejezem. Hold-delelőnél indulunk. A BOSSZÚÁLLÓK nem akarják hogy Loki is jöjjön. Hősként halok meg, de nélküle. Ez valahogy teljesen elkeserített. Azt mondta, jönni akar, aztán azt is, hogy nem akar jönni. Végül elment. Ő délnek, mi északnak. Kezdődik!

Jötunheimr. Itt aztán nem kel fel a nap.
Kedves naplóm, HARCOLTUNK!!!!!!! Nagyon jó volt csak teljesen esélytelen. A titánok csak jöttek és jöttek és jöttek és jöttek mi meg CSATT-CSATT-CSATT de a végén már nagyon úgy tűnt hogy hiába, körbevett minket a roppant túlerő mi meg CSATT DURR BUMM de ez csak egy darabig működött.
- Jól sejtem, hogy egy bolygónyi van belőlük? - lihegte a Vasember, én csak bólogatni tudtam, mire morgott valamit az orra alatt (Fasza? Fanya? Egyiknek sincs értelme)
- Új stratégiára van szükségünk! - jelentette ki Csíkos /azóta már volt vagy kilenc új stratégiánk./
Hirtelen szétszakadt az égbolt és láttam Muspelheim narancslánggal izzó égboltját és Loki levágtázott a repedésen át egy sárkány hátán és jöttek még további sárkányok (de azoknak már nem ült a hátán).
- Oké(?), ez megfelel – motyogta Íjász.
- Hogy voltál képes felébreszteni a sárkányokat!? - üvöltöttem Lokira.
- Egy kis énekszóval – így ő, mire én:
- DE HOGY VOLTÁL RÁ KÉPES!?
Mire Zöld:
- Hööörrr!
Mire az Asszony:
- Talán a családi perpatvart most mellőzni kéne.
Mire a Vasember (a vállába forduló dárdával):
- Szerintem is.
Loki felvont körénk és a fenevadak köré egy tűzgyűrűt. A titánok és a jégfegyvereik nem tudnak áthatolni rajta. Zavartalanul veszekedhettünk tovább:
- Sárkányok! - így én, dühödten.
- Sárkányok! - így ő, lelkesen.
- Egyáltalán mit keresel itt!? - így én.
Amire igazán nagyon megharagudott.
- Téged, te fajankó! Nem vagyok az asszonyod, hogy otthon ülve elsirassalak! - Egy nagyon merész és vállalkozó kedvű titán átjutott a tüzön, mire ő oda se nézve feléhajított egy tűzgalacsint. - Győzni jöttünk ide! Megbíztok bennem?
A lelkes éljenzés elmaradt. Egy kisebb (hosszabb) szünet után Csíkos azt mondta:
- Csak veled nyerhetünk. Nem bűnhődtél meg a tetteidért, de most jóváteheted őket.
- Már hogy ne bűnhődött volna meg... - kezdtem, de addigra már mindenki nagyon ünnepélyes volt szóval nem firtattam.
- A sárkányok szabad teremtmények, irányíthatatlanok – magyarázta Loki, mire én hevesen bólogattam, mert ezért tartottam ostobaságnak az egészet. - Rám viszont hallgatnak. Ha érzik, hogy elfogadtok a vezetőtöknek, rátok is fognak.
Mindenki egyetértett abban, hogy ez rettenetesen hangzik.
- Be kell valljam, szerintem is – fintorgott ő. - Ezért készítettem ezeket az amuletteket, a védelmük alatt nem árthatnak nektek.
Szóval, voltak immár hátasaink melyek egyben kiváló fegyvernek is bizonyultak.
Vasember figyelmeztetett bennünket, hogy a sok elolvadt jég → víz → nincs tűz, szóval váljunk szét, Csíkos azt is kidolgozta, hogyan, rajzoltuk fel a hóba a titánok meg már teljesen magukon kívül voltak a tűzfal túloldalán.
- Nagyon hatásos, Loki – ismertem el a lángoszlopot figyelve. - Végül is a tűz istene volnál, vagy mi a cúg. Egyedül azt nem fér a fejembe, hogy ha ilyen kiválóan kezeled a képességedet és még a sárkányokat is engedelmességre bírod... hogyan lehet az, hogy ez a terv nem jutott eszedbe idáig?
Sötéten rámmeredt és azt suttogta:
- Ez egyike azoknak a dolgoknak amiket soha többé nem hozhatsz fel.
Innentől a küzdelem meglehetősen egyoldalú volt, de NAGYON élveztem!!! A titánok megadták magukat. Csíkos mindenáron azt akarta, hogy fogadjuk el, Loki viszont tiltakozott:
- Ez csak fegyverszünet, nem béke!
- Ismét a pszicho-feje van rajta – mondta Vasember (de hogy konkrétan mit?)
- Tárgyalunk velük – jelentette ki Loki (Zöld Titán utólag azt mondta hogy a fejlődése legkézenfekvőbb jele ez a többesszám volt).
De Loki végül egyedül tárgyalt velük. Vele. Laufey-val. És a végén már nem hasonlított egy béketárgyalásra. Laufey mondta neki hogy megtudta a „vére titkát” de hogy nem véletlenül hagyták ott elpusztulni a Gyöngék Barlangjában és hogy az anyját felkoncolták a szégyenért amiért ilyen gyermeket szült a világra és hogy „senki nem siratta vére hullását” és Lokit sem fogja siratni senki mert nem ismerik el maguk közül valónak, korcsnak nevezte meg kutyának és addigra már az összes BOSSZÚÁLLÓ engem fogott le mielőtt odamegyek és a Mjölnirrel meg egy kicsit puszta kézzel is olyan laposra verem a képét mint a kard éle aztán még meg is ölöm párszor amíg bele nem hal.
Loki azt mondta hogy mérkőzzenek meg csak ők ketten fegyverek és segédek nélkül, Laufey nem akart beleegyezni de a csatától fáradt, reménytelen meg vérszomjas titánok bíztatták (puhány figurák ezek) de esküdni még mindig nem akart és Vasember már nagyon unta mert a dértitánok beszédét a midgardi népek nem értik én meg nem tudtam fordítani nekik csak káromkodtam végig meg Lokinak kiabáltam egészen addig a pontig amíg rá nem jöttem hogy ez élete csatája mert lehet hogy ő olyan kis karcsú meg szép és finom illatú de azért egy igazi HARCOS és én nagyon büszke vagyok rá bármi történik bár az esélyeket elég kiegyenlítetlennek láttam de ez teszi a hőst hőssé és ez volt Loki ideje. Loki felvette az eredeti alakját (Vasember visszanyerte az érdeklődését) és megmérkőztek. Nagyon kemény ütközet volt, csupa ököl meg jég meg karom és az Asszony egyre mondta hogy közbe kéne avatkoznunk mert ha „a benga fickó rákönyököl az öcsédre” akkor a titánok is vérszemet kapnak majd és nekünk jönnek és ez volt az a pont amikor Csíkos rájött hogyha Loki elbukik akkor a sárkányok is elszabadulnak adott esetben.
De Loki győzött! És ha hiszed naplóm ha nem (és hogy a viharba ne hinnéd, csak egy buta kő vagy... na nem úgy értettem naplóm) na szóval a dértitánok letérdeltek elé de így az összes sok és kikiáltották királyuknak, mivel legyőzte a korábbi vezért meg amúgy is lehetett volna örökös ha nem olyan aranyos pindúr. Loki visszaalakult Ázzá és túlesett a világ legfurcsább koronázási ceremóniáján.
A BOSSZÚÁLLÓK megegyeztek abban, hogy olyan, mintha egy párhuzamos univerzumba kerültek volna. Aztán rájöttek, hogy így is van. De sajnos haza kellett őket küldenem hamar mert elfelejtettem nekik említeni hogy Jötunheimrban kicsit máshogy telik az idő. Azért egy ünnepség még belefért! Loki ígérte hogy majd csatlakozik hozzánk ha ráér két birodalomépítés közben de végül nem került elő nagyon sokáig, szóval amikor elbúcsúztam a BOSSZÚÁLLÓKTÓL és átadtam minden gratulációmat meg egy hordó lazacot Íjászéknak akkor utána még nagyon sokáig vártam amíg el nem aludtam de még álmomban is vártam.

A Győzelem Hétnapos Ünnepe
Kedves naplóm! Arra keltem föl hogy mindenki Lokit ünnepli. Szövetséget kötött Muspelheimmal, Jötunheimr királya lett és már Midgard sem akarja levadászni, szóval senki nem merte elvitatni a dicsőségét. Még atyánk is bajnokként üdvözölte! Egy álló hétig tartott az eszem-iszom, le sem hunytuk a szemünket (eltekintve azoktól az alkalmaktól amikor pislogtunk). Volt egy kérdés amit mindenki elsuttogott, hogy „ugyan hogyan változott meg ennyire?” aztán mindig rámnéztek és bólintottak. Egy ponton kezdett ijesztő lenni. Abban a hiszemben voltam igen sokáig hogy a büntetésem volt ilyen eredményes, de tudod naplóm aztán elkezdtem Csíkos szavain gondolkozni (mármint nem az „ahán” meg társain.)
Amikor véget ért az ünnepély utána mentem volna aludni de Lokit ott találtam a hálószobámban, helyesebben az erkély korlátján, ahogy ott gubbaszt, farkasprém bundában, jégdiadém övezte homlokát, és arról beszélt, hogyan fogja felvirágoztatni Jötunheimret és hogy ez majd végre lefoglalja és izgalmas lesz és mókás aztán viszont nagyon hallgatott szóval átvettem a szót.
- Soha életemben nem voltam még ilyen büszke senkire és semmire – mondtam ahogy megsimogattam az arcát. - Büntetésed ideje letelt.
Az arca erre furcsán elváltozott, egy kicsit olyan volt mint azon a rettenetes napon amikor szétzúztam a hidat és azt hittem örökre elveszítettem őt és ettől annyira megijedtem hogy visszavonultam a szobámba de ő persze a nyomomban volt de nem szólt egy szót sem.
Megágyaztam, toporogtam, aztán felé fordultam és megfogtam a kezét hátha mégis csak eltűnik.
- Mindketten uralkodóvá váltunk tehát. Legendás király leszel a jég birodalmában. Kérlek azért, tégy nekem egy ígéretet.
- Mi lenne az?
- Kérlek ne hagyd el Azgardot.
- Azgardot?
- Se engem. Ismerek egy kiváló módot a királyságok egyesítésére.
Elsőnek nevetett. Aztán amikor rájött, hogy nem tréfálok, még jobban nevetett, de közben sírt is.
- Igen – mondta.
Tehát így lesz. Innen is tudja irányítani a birodalmát! Különösen a fránya illúziói segítségével.
- Még egy sort írsz a naplódba, és lerágom a karodat tőből. Aludni akarok!
Annyira helyes amikor morcos. Arra gondo
Thor naplója, én, Loki, megátkozlak téged, elbűvöllek téged: ne legyen véső, mi fog rajtad, ne legyen rúna, mit megtartasz, nyeld el a szavakat, miket rád róttak!
Utóirat: a szertartás nagyon szép volt, köszönöm kérdésedet.

Hóelő 20.
Kedves naplóm! Az eltelt időben tanultam egy kis mágiát. Túl sok minden történt hogy leírjam, szóval a mai reggellel folytatlak. Tehát:
- Miért törődsz velem? - ezt kérdezte Loki a reggel így felkönyökölve az ágyban. Én pont akkor keltem szóval csak azt mondtam „hmhhh”, amire ő azon a puha hangon folytatta: - Mert megszoktad, hogy gondoskodj rólam? Mert jó felé változtam? Vagy csak megígérted magadnak, hogy így lesz? Mert...
- Mert te vagy te – közöltem vele, és megcirógattam az arcát, aztán pedig közelebb vontam é

54 megjegyzés:

Lilian Kyle írta...

Ó, te drága, csodálatos, imádnivaló, fantasztikus, te! Köszönöm, köszönöm, köszönöm! *.* Igazán, igazán imádom őket!

És most szépen lassan elolvadok és rózsaszín pillangókkal és Asgarddal meg a Bosszúállókkal álmodok, miután tegnap úgy kiütöttem magam :) Tudod, ilyenkor igazán örülök, hogy rádtaláltam és az a frissítős fajta vagy, aki nem csak havonta egyszer ír valami szépet :) Ennek örömére, most teletűzdeltem szmájlikkal a reakciómat, ami kegyetlenül nem tükrözi, hogy ülök a monitor előtt és vigyorogva, nos.. clap my hands like a baby seal :D

taraakera írta...

Fúú, hát fúú. Jó későn olvastam, fáradt fejjel, így valahogy olyannak tetszett, mintha egy száguldó vonaton ülnék (éshát azért is voltam ilyen tempós, mert egy Reisuto ficet mindig fél perc alatt akarok elolvasni, annyira várom), fantasztikus, mint mindig, a BOSSZÚÁLLÓK jellemét tökéletesen hozod, nekem mondjuk Thor kicsit túlontúl butácska, de így is fel lehet fogni az ő lelki világát :D "Majom? Nem értem.." Szóval ismételten sikerült lenyűgöznöd, egyszerűen fántásztisssh. *szívecskeszívecskeszívecske*

Reisuto írta...

Teljesen fékevesztett paródia, szándékosan túloztam el szegény Thor gyengeségeit (meg Laufey életben van... és ilyen apróságok), és tornyozott fluff meg minden, no igen, talán kicsit hatásosabb lett volna ha nem túlzok el ennyire mindent de néha nekem is lehet :D Próbálkozom majd egy All Avengers-el humor témában de nem ennyire parodisztikusan, meglátjuk, mi sül ki belőle. És nagyon-nagyon köszönöm a sok támogatást!

Reisuto írta...

Hát erre a "szép" jelzőt talán nem használnám... XD De nagyon szépen köszönöm! ^^ Most sajnos avilágonminden a tanulás rovására megy, de egyszer már csak túl leszek rajta (mibe hogy akkor fogok írói válságot kapni, nálam az olyan mint az influenza, mindig a legrosszabbkor jön, nevetségesen gyakran és abba a pár napba is bele akarok halni) és akkor tudok frissíteni gyakran is. Fénykoromban havi tizenhármat simán megírtam, szeretnék visszajutni oda [és remélem hogy a mennyiség nem megy majd a minőség rovására], szóljatok ha bírjátok még :D

taraakera írta...

Na látod ez már el sem jutott az agyamig, hogy Laufey él..hát igen, fél egykor már az én agyam sem úgy pörög, mint kéne :D na de igazad van, ez teljességgel belefér, szabadság van, kezünkben a lehetőségek végtelen arzenálja. Kíváncsian várom az All Avengers-t is, úgy bezah!

Ariana írta...

"Nem döntöttem el, mihez kezdjek vele, szóval egyelőre beraktam a szekrénybe." Én nem bírom. "tehát ma este csak egy bálnát kapott" ... miért akarsz megölni. "Nem akartam, hogy rosszul érezze magát amíg ki nem találom, hogyan érezze rosszul magát. Engesztelésül adtam neki mézsört. Büntetésből én ittam meg." Még mindig nem tudom miért, de mostmár biztos hogy meg akarsz ölni. "ők meg mondták hogy az ő szertartásukban nincsen vér de hogy akkor hogy akarnak örök hűséget fogadni na azt nem tudom." ... én nem akarok Thoréknál esküvőre menni. "Nem vagyok az asszonyod, hogy otthon ülve elsirassalak!" *-* "aztán még meg is ölöm párszor amíg bele nem hal." Gondolom már unod hogy idézgetek, de muszáj. Én ezt imádtam. Be kell hogy valljam, kicsit sok(k) lenne ha folyamatosan ilyeneket írnál, szóval örülök hogy nem fogsz, de így néha-néha nagyon jól esett.

Reisuto írta...

*felragaszt egy álbajuszt oszt' pödri* Hohohohóó! Örülök, hogy tetszett, és tudod, hogy az idézgetős kritikáid külön, párnázott kis helyet foglalnak el a szívem csücskében. Nagyon köszönöm ^^

Fekete Retek írta...

Ó hogy nevettem :D
Ez a Thor a kis rúnáival és a kalapácsával belevéste szép nevét a szívembe!

Reisuto írta...

A rúnaábécé felett több időt töltöttem, mint a fic felett összesen. Az Ó Nagy Vikinges Könyvemben találtam egy általános skandináv táblázatot, ami persze a neten sehol nem volt fenn, ergo kézzel karcolgattam fel a képre. De csak nem hagyott nyugodni, hogy miért nincs fenn a neten, csak a szász rúnák, szóval utánamentem, és találtam svéd meg dán meg norvég egyszerű, komplex és latinizált rúnákat, kiválasztottam az egyszerű dánt, igen ám, de abban meg 16 betű van összesen, szóval meg kellett néznem, melyiket hogyan helyettesíthetem és SSSKAKDKDSDKF nem szeretem megkönnyíteni a saját életemet.
u.i.: köszönöm az "amit Loki mond az csel" tippet és az általános inspirációt.

Fekete Retek írta...

Szívesen :D Amúgy az Ó Nagy Vikinges könyv a rettentő töris? ((csak mert én onnan szedtem a vikinges alapműveltségem 90 százalékát))

crazy_deer írta...

Már legalább harmadjára olvasom el és még mindig megrekedtem ott, hogy a "besírok"-nál többet nemigen tudok kibökni a történet végére, mert a rekeszizmom meghalt, a könnyem meg csorog, a lelkem pedig eltávozott valahova messze és úgy kellett utána szaladnom, de közben még mindig sírva röhögtem..
tehát ez az egész: ferge-
most figyelj!
-teges!

Lusli írta...

Ha azt mondom, hogy ordítva röhögtem, miközben csorogtak a könnyeim és bizonyos időnként abba kellett hagynom az olvasást, mert a tüdőm az egész oxigénkészletét felhasználta, és akkor beültem az asztal alá pihenni és fetrengeni, és hogy a végén megfájdult az egész fejem, plusz rekeszizomlázam van (most, most igenis), akkor még TÉNYLEG nem mondtam semmit.
Kockásra röhögtem a hasizmaimat. Brutálisan kipihent. ÁÁááááháháá, te jó isten, még mindig begörcsölök, amikor visszagondolok bizonyos részeire :'Đ
Képtelen vagyok bemásolni a kedvenc részeimet. Kiszáradtak a könnycsatornáim, de még mindig sírok, ha visszatekerek hozzájuk.

Most tényleg nem tudom eldönteni, hogy az angstod, vagy a paródiád fáj-é jobban. Úgy általánosságban. De mindkettő zseniális a maga nemében.


Jó, még mindig nem tudok semmi értelmeset írni, teljesen lefáradtam. Kész. Kiülök a tetőre és átgondolom az életemet.

Reisuto írta...

Ez volt a cél :D Nagyon szépen köszönöm és Barney-fangirl pacsit ide!

Reisuto írta...

Az Ó Nagy Vikinges Könyv a Rrrrettentő töris és csak az :D Esküszöm, az a legjobb, átnyálaztam minden kartávolságban lévő szakirodalmat és messze az a legjobb :D (és kidobtam ezernégyszáz forintot a Metro "Kelták és vikingek" kiadványára ami kábé olyan színvonalú hogy TUDTAD HOGY NEM MINDEN VIKIGN VÖRÖSHAJÚ?)

Reisuto írta...

Szörnyű a humorérzéked (legalább annyira mint az enyém) és nagyon szeretlek <3

Az az igazság, hogy anno, amikor még az Ó Merengőn tevékenykedtem Harry Potter-fandomban, 11-14 évesen kábé (...), nagyon zavart, hogy az emberek rá se néztek az angstjaimra, az izzadtságszagú viccesnek szánt dolgaimra meg dőltek a kritikák és akkor felvontam az orromat hogy "MÁRPEDIG NEM FOGTOK HUMOROS ÍRÓKÉNT MEGJEGYEZNI". Szerencsére azóta sokat fejlődtem (mind magatartás, mind irodalmi téren) de ez elég mély nyomot hagyott bennem, szóval nem törekszem a humoros írásokra, de Avengers-fandomban egyszerűen adja magát. :D

Andrees írta...

Mióta felraktad, azóta ezen élek, de mobilról nem lehet írni. Duh.
Ez valami fergetegesen jó lett =D. A rekeszizmaim fájnak folyamatosan olyankor, amikor ezt olvasom, és imádom *u*.
A germán mitológiába is sikerült éppenhogy belekavarodnom úgy annyira, hogy mostmár tudom, hogy ki kinek a kije. (Azóta is keresek minden irodalmat. DE SEMMI.) Köszönet a hosszantartó röhögésadagért =D.

Reisuto írta...

Van egy
zöld könyv.
http://imgserver2.eladomakonyvem.hu/f1a9d557baef1731c6ab7c93004372bb.jpg
Az én bibliám.
Dömötör Tekla szerkesztésében jelent meg a Móra kiadónál az ország három részre szakadásának idején.
Benn KELL hogy legyen pár könyvtárban. Nagyon olvasmányos, de teljesen szöveghű, kiváló gyűjtemény és nem csak az északi istenek nagy tettei kaptak benne helyet, hanem egyéb germán mondák is (például a Tell Vilmos sztori) meg ugye a kelta-szekcióban az Artus-mondakör és a Trisztán & Izolda sztori, egyszerűen lebilincselő. Akkor kezdtem el olvasni amikor anno (két éve? három...?) RÖHEJESEN meg voltam fázva a nyár kellős KÖZEPÉN és semmi másra nem voltam képes, mint hogy hörögjek és otthon feküdjek. Egy ponton viszont el kellett magamat vonszolnom orvoshoz, és random lekaptam az első könyvet a polcomról. (Hogy én kitől és mikor kaptam ezt a könyvet, azóta is rejtély.)
Elég hamar rámsújtott az ihlet hogy az egyik saját karakterem ugyan lenne már egy valkűr, és onnantól ilyen tanulmány-alapon érdeklődtem az egészről, és eszembe jutott, hogy mégannóbb, amikor még ki se látszottam a földből és az volt a mániám, hogy tündérektündérekelfektündérek, akkor volt egy kiscsaj akivel együtt játszottam és az ő tündérkarakterét (papírra rajzoltuk őket, kivágtuk, én meg sztorikat meséltem hozzá) Freyjának hívták és ő mesélt nekem Yggdrasilról meg a szivárványhídról és annyira tetszett hogy valami harmatkevés évesen nekiültem a Kalevalának. (Close enough.)
Igazából nem volt gyerekkorom.

És az angol Wikipédia meglepően felkészült a témában. A magyar nem annyira.

Andrees írta...

Asfgdtasfudguzf, ezt én olvastam... a kelta felét. Kellett suliba szorgalmi munkához vagy egy éve. És miért nem jutott eszembe, hogy ezt én ismerem? o.o"
Köszönet a tippért, betámadom a Szabó Ervin gyerekrészét holnap szerintem.

(Angol wikipédia...? Gawd, ennyire idióta hogy lehetek hogy azt sem néztem meg?)

Reisuto írta...

A megoldás mindig egyszerű de nagyszerű :D Csak bátranbátran, nagyon megéri!

Fekete Retek írta...

Nem hiába, a britek azok, na azok tudnak könyvet írni... :D (és úgy hallottam, Mr. Gatiss nagy rajongója a sorozatnak, legalább már egy olyan dolgot tudok lobogtatni, ami közös bennünk...)
Én még hozzácsaptam a Germán regék és mondákat, mert az eleve fenn volt a polcomon.

Masika írta...

Hah! El se hiszem. Most nem fogom kifejteni, hogy mennyire odavagyok a párosért és alapból a The Avengersért. (Nem..én nem vettem jegyet a premierre..és nem is vártam az első trailer óta..Semmi ilyen.) Néha többször el kellett olvasnom egy mondatot, mert ez az antivessző kicsit kiakasztó. Látszik, hogy Thor mesél.XD (Thor..*-*<3) Loki meg...nem, nem, egyszerűen nem elég! Mééééééég! x3

Reisuto írta...

Szegénynek így is egy emberöltőbe telik, hogy levésse a gondolatait, a kelleténél több vesszőt már nem hajlandó XD
Lesz még, főleg, hogy a szavazás is ilyen lelkesre kerekedett ki.
Bevallom, én nem voltam tősgyökeres fan, de annál lelkesebb vagyok most. Számomra sokáig csak a Vasember létezett, és a padtársam próbált terelgetni a többiek felé (Avengers-es iskolatáskája van a mázlistának úgy laza két éve) én meg lágy mosollyal ellenálltam, de az érettségi kihozta belőlem hogy érdekeljen és BANG ELVESZTEM.
Teljesen.
Túl azon, mennyire szórakoztató, milyen inspiráló és milyen sokszínű univerzum, azt hiszem, egy nagyon-nagyon érdekes jelenség a popkultúrában, ahogy a geek-rétegből kitörve hirtelen általánosan és elképesztően népszerűvé válik. Azt hiszem, a képregény-vonal nagyon meghatározó lesz Hollywoodban és világszerte az elkövetkezendő cirka tíz évben, és szerintem ez fantasztikus, mert épp ideje hogy a képregényt is elismerjék irodalomnak *epic zene a háttérben* és tömegérdeklődésre számot tartó médiumnak.
Egyszerűen nem tudok mihez kezdeni ezzel a rengeteg gondolattal. Az Amerika Kapitánynak csak úgy teljesen mellesleg ültem neki, de számomra most Steve A Hős, egyszerűen hihetetlen, mennyire hiteles és mégis milyen abszolút tökéletes jófiú, és ezzel a hetven év pluszminusszal pedig egy nagyon, nagyon érdekes helyzetbe került (plusz a történelembuzi énemet tökéletesen kielégítette a második világháborús környezet köszönöm). A Fekete Özvegytől nem vártam semmit, azt hittem, ő a Kötelező Szexi Csaj, aztán BAMM EGY JÓ NŐI KARAKTER, ami esküszöm, baromi ritka, de ő úgy tud kőkemény és halálszexi lenni, hogy közben emberi és nőies mara, ott van Hawkeye, semmit nem tudunk meg róla és MÉGIS ÉRDEKEL, a Thor-film pedig mint sztori annyira gyenge mint Steve a kísérlet előtt, de olyan karakterekkel hogy hűűűű, szóval ez az egész teljesen újraértelmezte a hollywoodi film fogalmát, mert kétségtelenül, a végtletekig és nagyon markánsan amerikai az összes sztori, de egyszerűen seggberúg.
*fangirling over*

Masika írta...

Végre még valaki, aki tudja értékelni.*-* Hát igen, Hollywoodnak változásra volt szüksége, ő is belátta, hogy ez nem fog menni. Túl sablonos filmeket nyomatott már évek óta. Hál Isten, hogy észrevette, van az a réteg, amit még nem használtak ki rendesen. Ha az ember belegondol, a Marvelben és a DCben is olyan formák vannak...kismillió filmet lehetne készíteni. A Fantasztikus négyest is csipázta mindeni, nem értem, eddig miért nem jöttek rá, hogy ez működik. x) Persze, sokan panaszkodnak, hogy nincs semmi történet (Tisztelet a kivételnek, lsd.: Amerika Kapitány) de az Bosszúállókat se azért várta mindenki, mert hú de jó sztori lesz. Összehozta egy filmre a teljesen különböző karaktereket, és a fő élvezet onnan jönne, hogy ezek az emberek egymásra, hogyan reagálnak. És szerintem marha jól összerakták! *-* Konkrétan ott visítoztam a vetítőteremben. Nem véletlen, hogy sorra jönnek a különböző amw-k, fiksönök és fanartok. Tényleg inspiráló. Remélem téged is sokáig fog inspirálni.*-* X) Amúgy nem tudom, tudod-e, de volt egy ilyen akció a mozikban. 500 Ftért meg lehetett lesni a Vasember 2.-t, Amerika Kapitányt és a Thort. Nos, nekem kifolyt a szemem, már a harmadik film végére, de egyszerűen nem tudom megunni. Amerika Kapitánnyal egyszerűen imádni való, olyan kis szerencsétlen, ártatlan (és hihetetlenül sexy). De ebben az egész komplexumban, Loki az, akit a legjobban imádok. Biztos, hogy Tom Hiddlestonnak is van köze hozzá (az a segg*q*), de inkább a karaktere az, ami megfogott. Amúgy a képregényről - mint médiumról - amit írtál, teljesen egyetértek. Natasha meg egy érdekes karakter, örülök, hogy engedték kicsit kibontakozni a filmben. Már a Vasember 2.-ben is halál laza arc volt. :D

Reisuto írta...

(Hollywood Hírügynökség? XD)
Egyébként lehet, hogy én rakom nagyon, NAGYON alulra az elvárásaimat, de a Thort leszámítva az összes mozinál meglepett, hogy azért volt valami történet-szerű, morális tanulság és persze kickass dialógusok, szóval le a kalappal tényleg.
Hallottam az akcióról, de nem sikerült eljutnom >__< Moziban csak az Avengerst láttam, de azt legalább sikerült elkapnom angolul és háromdében, a többi filmet elkalózkodtam, de tervezem megvenni őket eredetiben is mert na.

Én nem tudok rájönni, hogy lehet Loki ENNYIRE nagyon ilyen. Tény, hogy kell hozzá egy Lord Puddington, az a férfi egyszerűen tényleg emberfeletti színészi teljesítménnyel rendelkezik, no de a szövegét mondjuk nem ő írja, és még az is durván ott van a szeren. Azért érdekes ez, mert az eredeti képregényben a Loki-karakter TELJESEN értékelhetetlen, most nagy lelkesedéssel elkezdtem bolyongani a szövegbuborékok közt és kyrie eleison, christe eleison. Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon eltalálták ezt a vérfrissítést, és szerintem nagyon merész lépés volt, hogy a főgonosznál ennyire leszarják azt hogy Jaj Ő Most Gonosz és végig az érzelmi motivációira, a bukástörténet részleteire reagálnak és létrehoznak egy olyan karaktert, aki minden szörnyűsége ellenére is =mindenkinek= szimpatikus és senki sem akarja igazán halottan/rommáalázva látni, de még sem azonosulunk az ideológiájával/szurkolunk hogy ő győzzön.

Masika írta...

(Héj, ezt én akartam megkérdezni. XD)
Hát, nekem nagy elvárásaim voltak, de igazából a Thort szeretem a legjobban. Persze, Csíkos is nagyon jó volt, főleg a WW. miatt, meg úgy alapjáraton. Bár Vörös Koponya rettentő bénán nézett ki..x) Szóval Thor(L)(L) Szerintem a Skandináv buzi mivoltomnál fogva ragaszkodok ennyire hozzá, holott tényleg nem volt története. Viszont szeretném kiemelni egy nagy előnyét - a karakterein kívül. Thor olyat produkált, amit nem sokan. Karakter fejlődött.o.O

Mondjuk, Hulk karakterét is rendesen átgyúrták, de mégis Loki karakterét csavarták ki 180 fokba. A képregényekben.. hát off. Már külsőre sem valami meggyőző Loki. Nincs benne semmi szerethetőség...csak gonosz. Aztán, a régi Skandi könyvekben - tehát az eredeti Loki :D - egy patkány, mindenki alá keveri a trágyát, mégsem tudnak rá nagyon haragudni istentársai. (Csak amikor kinyírja Baldr istent. lol) Jó, hogy erre gyúrtak, hogy szerethető legyen. Én úgy vettem észre, hogy sajnálják sokan. Viszont semmiképpen nem mondanám azt, hogy szánalmas. Megvannak a jó és rossz tulajdonságai, emberivé tették. Ráadásul kiválasztották a legribancabb színészt (rá kell nézni: http://media.tumblr.com/tumblr_m368zoH6ny1qbs3wz.gif ), akit csak lehetett. Bravo. Én emelem kalapom.

Sanshouo írta...

Óóóóóóó,,óóó te jó ég! Reményvesztetten bepötyögtem a gúgliba, hogy magyar Thorki fanfiction, nem számítva semmi többre, csak egy rakás értelmetlen találatra (ismervén a magyar íróközösség 80%-ának színvonalát...:/) És akkor kiadta a blogodat... És én... nem tudok értelmes mondatokat alkotni~ Elolvastam az eddigi összes Avengers történeted, és imádom ahogy írsz, ha kell, nevetek rajta, mint valami kabarén, lásd: ez a fic, ha pedig arról van szó, hogy meg kell hogy érintsd az ember szívét, azt is maximálisan teljesíted. Remélem, még nagyon nagyon nagyon sok ficet olvashatok majd tőled, mert eszméletlenül jól csinálod! Köszönöm!

Reisuto írta...

A KERESŐ TEHÁT MŰKÖDIK! *háttérben villámok cikáznak, sátáni kacaj, lobog rajtam a fehér orvosi köpeny*
Isten hozott a teljesen normális, konszolidált és náttyon mágás színvonalú blogomon. Khm.
Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyonagyon köszönöm, hogy írtál, annál is inkább, mert épp egy újabb Thorki felett ülök... és pontosan csak ülök felette, mert túlságosan elönt a tudat, hogy "ez már MEGINT egy újabb Thorki" (az érettségimre inkább nem is gondolok)
csakhát
na
sosem elég
és ha te is, ti is így vagytok vele, akkor még a hétvégéig összeszedem magam *u*
Akartam amúgy a többi Bosszúállóról is írni, tegnap neki is kezdtem, átküldtem a lektoromnak ő meg szólt hogy ezt talán most hajtogassuk össze, rakjuk bele egy borítékba, tépjük szét, gyújtsuk fel és felejtsük el. (Ennél szolidabban, de nohát.)
Bocsánat a random szóáradatért.
Csak túlcsordul bennem az öröm meg a hála halálos mixe.
*ölel*
*elfut*

Sanshouo írta...

Érettségi? De már csak a szóbelik vannak hátra, nem? Az meg még sok időőőő :D Fuh, én emlékszem, tavaly ilyenkor mennyire letojtam az érettségit... XD Anyuék folyton piszkáltak miatta, aztán végül mindent a szóbeli ELŐTTI nap olvastam el kétszer-háromszor, és mindenből ötösöm lett XD Nem olyan nagy, gyilkos dolog az az érettségi. Legalábbis egy éve még nem volt az ^^
Huhuúúú, én meg csak most veszem észre, hogy MEGINT van mmit olvasni *-*
Ésésés.. a többi bosszúállóról? És mifélét? Nannananaaa~ legalább azt áruld el, kikről, milyet és.... Jó... ennyi erővel fel is tölthetnéd.. :D De kíváncsi lettem, na :D
És semmi baj. Random szóáradatot olvasni mindig jó! :D
*Elkapja a grabancát és visszahúzza*
*Agyonölelegeti*

Reisuto írta...

Igen, a szóbelik, no de én emeltezek angolból is meg töriből is, és az sajnos nem csillámharmat XD A magyarra szerintem én is egy hetet adok csak magamnak és azt is a nyelvtan miatt. Amúgy nekem világéletemben az volt a stratégiám, hogy a dolgozat napján kora reggel megvirradtam, mondjuk úgy hajnal ötkor, nyolcig átolvastam a dolgokat, kilencre beértem, ötös. Sajnos ez négyszáz oldalnyi anyagnál már nem működik.
Bár ez nem gátol meg engem a teljes tagadásban, konstans lógásban és felelőtlen fanficírogatásban.
CAN'T BE TAMED.

A többi Bosszúálló.... tényleg szörnyű lett az, ami megvan belőle, és sajnos a STÍLUS rossz, amit meg nem lehet javítani, csak a nulláról kezdeni az egészet. A lényege az lenne, hogy kanparti van (szóval bármennyire is imádom Tashát, ebben csak futólag szerepel), és a mértéktelen italozás és hülyülés mellett fellép a Mértéktelen Lelkizés, mert engem természetesen nem az érdekel, hogy kinek milyen szuperereje van, hanem hogy ki milyen sebeket hordoz, na de közben meg az írás nagyon humoros SZERETNE lenni, tehát tiszta káosz.

*visszaölel*

Sanshouo írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Sanshouo írta...

Áhááá~ ó, az emelt angol az nekem is megvolt, miután 11.-ben megcsináltam a középszintet. Arra se tanultam X"D Javíthatatlan vagyok XD És ami a vicces, hogy még most, az egyetemen is ilyen maradtam :'D:'D

... Kanparti... ez már most jól hangzik :D:D Majd ha egyszer számodra, és a lektorod számára is elfogadható formában napvilágot lát, akkor tuti, hogy nagyon asdadfsg lesz *-* Remélem, elkészül majd, bár nekem a tömény Thorki áradattal, és ennek a két félistennek a lelkivilágának boncolgatásával sincs problémám :P

OMG! Szétfanoltuk az agyunkat barátnőmmel erre a ficre, és így beír az egyik srác ismerősünk: "mennyire yaois ez a Thor naplója fic? xD" hohohoho... *tenyérdörzsölget* Szóval dílerkedek, és most szépen elküldöm neki a linket. Mert azért ANNYIRA nem yaois :D

Reisuto írta...

Jó, az emeltangol érettségi a középszintű nyelvvizsga szintje és azt már én is letettem, de akkor is ki kell mennem a Nagy Idegenbe ahelyett hogy az alma materem édes ölén gagyognék. XD

SZEGÉNY SRÁCOT SAJNÁLOM. Esküszöm, a témában ez a legslashesebb ficem XD Oké, hogy Thor nem bocsátkozik részletekbe (és amint megtenné Loki cenzúrázik) de--- hajaj.

Kety~ írta...

OMG hogy mi mindig együtt éljük a mániáinkat :O
(bocsi ha valamit 2x mondok, de a kommenteket már lusta voltam elolvasni)
Baromira tetszett az a kissé együgyű Thor felfogás xD Szegény Lokit az elején nagyon sajnáltam...(x'D)
Gondolom ez egy kicsit összemosott elképzelés (mármint h a Bifröst meg a bosszúállók egy időbe, meg ilyenek)de ennek ellenére nagyon jól szórakoztam :D (ja, és a fantáziádat még mindig nagyon irigylem *-*)

Sanshouo írta...

Ó, és említettem már, hogy századszori újraolvasásra is mindig nevetőgörcsöm támad a "VIGYÁZZZZZZZ" cimkétől? XDXD ♥

Reisuto írta...

EZER ÉVES KÉSŐS VÁLASZ FAKK JEEEEEEE
de héjjj, köszönöm *ölel* Nagyon. Igen, alternatív idősík mer' megtehetem.

Reisuto írta...

Ravasz vén róka vagyok én.

Dosadi írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz, nagyon megörültem, amikor rádtaláltam :D De áruld már el, nem értem, mi is történt ott a sárkányoknál??? :)

Reisuto írta...

Hát szegény Thort nem a kristálytiszta prózájálrt szeretjük.
A sárkányokkal csak annyi a lényeg, hogy amíg Bosszúállúék elmentek Jotüneimba, addig Loki kiruccant Muspelheimba, szerzett sár sárkányt (ha már tűzisten) és hurrá.

Firenzeiris írta...

Lábon kihordtam két szívrohamot a röhögéstől, mire végigolvastam.
Barátnőmnek ennyit írtam:"Thor annyira szőke..." Imádtam, ennél több most nem telik tőlem, vigyorgok, mint a vadalma ettől a ficctől, és ha visszagondolok, rám jön a mániákus röhöghetnék. Lokit én is behajtogatnám a szekrényembe... xD

VyJu írta...

áááháááááh... :D teljesen komolyan vedd, ha azt mondom, hogy röhögve vertem a fejem az asztalomban (ez halál komoly)
imááádom :D

Réka best of írta...

Istenkéééééééééééééééééééééééééééém!!! Ez nagyon-nagyon jó lett! Köszönöm. Komolyan köszönöm. I M Á D L A K. <3

Morella Tristesse írta...

Atyaég. Olyanokat röhögtem, hogy leesett a "Germán, kelta regék és mondák" a polcról. (Igazából persze nem, de mekkora poén lett volna.)
Imádom, hogy mindig utánajársz a részleteknek, ha én fele ilyen kitartó lennék... Szóval magán a történetbeli humoron kívül még pluszban felröhöghettem azon is, hogy hogyan lett Loki második egy evőversenyen két indulóból.
Bár az nagyon nem volt fair verseny, mindent egybevetve.

Szóval, száj/billentyűzettépés helyett: köszi. Imádok mindent, amit írsz.

Reisuto írta...

Köszönöm szépen :D (És nagyon édes az avatarod!)

Reisuto írta...

Köszönöm :D

Reisuto írta...

Köszönöm! :D

Reisuto írta...

Ha neked is a zöld keménykötéses van, akkor örülj, hogy nem esett rád, mert az fáj (tapasztalat)
És nagyon-nagyon szépen köszönöm! :D

Márk Éva írta...

Ide még nem is irtam semmit!
Pedig könnyesre röhögtem magam. Ez annyira... még nem tudom pontosan milyen volt, de az nagyon.
Thor annyira szőke! Jajistenemdejópofavolt!
Helyreállt az Univerzum rendje, szeretlek. Továbbra is. A többi hozzászólást i elolvastam ihletnyerés céljából, de semmi. Csak ülök és vigyorgok.
Nagyon köszönöm ezt a gyöngyszemet!

Reisuto írta...

Örülök, hogy szeretitek egymást :D Egy meg nem nevezett írói fórumról visszadobták, hogy "nézd át a helyesírását..."
azóta is fáj.
itt mélyen, legbelül.

merdzsó írta...

Zseniális! Régóta nem nevettem ennyire jóízűen, úgyhogy kommenten keresztül köszönöm neked azt a boldog 15-20 percet, amibe ez a Nobel-díjjas alkotás elolvasása került :)
Mellesleg nem tudom jó vagy rossz dolog-e, hogy lelkiismeretfurdalás nélkül el tudom képzelni ezt a fajta Thort. Majd a pokolban újra felvetem a kérdést :D

Reisuto írta...

Jahaj, nagyon örülök, hogy tetszett! :D Köszönöm szépen - Thor pedig az eredeti mítoszokban ugye, hát... nem az eszéről híres szegény. :D

D.L.L. írta...

Olyan szép, kerek szám volt ez az ötvenes, nem is akartam belerondítani, de mégis megteszem, mert ezt nem lehet szó nélkül hagyni. (Ja, hogy mindenre ezt mondom, amit írsz? Vajon miért?)
Szóval lelkesen fanuló barátnőm épp csak hazaesett Új-Zélandról, megnézette velem a Thor-t, másnap az Avengers-t, harmadik nap pedig elcipelt a moziba a Thor 2-re, ma pedig fél napon át fandvideókat mutogatott nekem, úgyhogy mondhatni eléggé meg lettem fertőzve a fandommal. Elolvastam az összes ficedet a címke alatt és valahogy ebbe szerettem bele a legjobban. Nagy és fanok által lelkesen támogatott Loki rajongásom közepette jött ez a kis üde színfolt, közel hozta hozzám Thort, és néha úgy kedvem lett volna megpaskolni azt a butus fejecskéjét, mert olyan kis aranyos. Loki az meg Loki és ennél értelmesebben valószínűleg sosem fogom jellemezni, pláne, amíg reklám által ihletett szöszt írok róla (ez annyira röhejes, de mindenkinek elmondom. hogy lehet reklám alapján ficet írni? T.T).
Az egészet végigimádoltam, de a vége.. A vége az nagyon.. az nagyon... (D.L.L. kommentet ír hajnali kettőkor, fusson ki merre lát).
,,- Még egy sort írsz a naplódba, és lerágom a karodat tőből. Aludni akarok!
Annyira helyes amikor morcos. Arra gondo
Thor naplója, én, Loki, megátkozlak téged, elbűvöllek téged: ne legyen véső, mi fog rajtad, ne legyen rúna, mit megtartasz, nyeld el a szavakat, miket rád róttak!
Utóirat: a szertartás nagyon szép volt, köszönöm kérdésedet. " Imádlak, Loki. Imádlak, Raistlin. Imádlak, fandom. Ámen.

Raistlin írta...

D.L.L., Isten hozott a fandomban! ^^ [Ha a többi Marvel-filmet még nem láttad volna, ropogósan ajánlom a Vasember trilógiát és Amerika kapitány történetét is]
Kicsit lelkiismeretfurdalásom van emiatt a történet miatt - Marvel!Thor talán néha kicsit lassan kapcsol, de kiváló stratégiai gondolkodó és jártasabb a fizikában mint bármely földi halandó [beleértve Carlost is... szegény Carlos], de na - a mitológiában azért mégis csak a parasztok és földművesek védője, aki vihart kavar és tavaszt csinál és az első reakciója mindenre az, hogy le tudja-e ütni a kalapácsával vagy sem, és ha nem, hamar elveszíti az érdeklődését.
Nagyon örülök azérperszesőt, hogy tetszett a történet, és gratulálok a barátnődnek, mert a fandomba-rángatás mindig nagy ajándék: remekül fogod érezni magad a Marvel-családban. ^^

GwenPage írta...

Ebbe a történetedbe még mindig bele tudok halni, akárhányszor olvasom xD :D Gratula hozzá! *-* Hogy jutnak ilyenek az eszedbe... xD

Raistlin írta...

GWEN, köszönöm szépen! :D

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS