a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2012. február 5.

Party hard


Elértük a hetvenedik olvasót, és több mint egy éve vagyunk egy évesek!ヽ(゜∇゜)ノ
[oké. szóval totál elfelejtettem megünnepelni az első évfordulónkat. ami amúgy december tizedikén volt.]
{így viszont megúsztátok ünnepi összegző beszéd nélkül}
Ezen jeles alkalom (múltával) szeretnék feltenni egy kérdést. Egy Kérdést, ami körülbelül hetvenkét órája foglalkoztat csak, de nincs oly pillanat hogy ne gondolnék rá.
Ki. Volt. Az.

 
Jó, mindenekelőtt tudnotok kell, hogy a fondorlatos szerkesztői mágiámnak hála látok én itt minden ctrl+c-t. *dam-dam-dam-dam!* Ez elsősorban egy biztonsági beállítás lenne, de igazából arra használom, hogy a teámba szipogva olvadozzak, mert srácok, ti vagytok a legjobbak. Látom, melyik sorokat, poénokat ("") vagy emlékezetes mondatokat jelölitek ki az örökkévalóságnak, melyek azok a történetek vagy fejezetek, amik komplette lementésre kerülnek, és egyszerűen nem vagytok normálisak és imádlak titeket. ಥ⌣ಥ
De mindezt természetesen név vagy bármiféle forrás nélkül jelzi ki a program.
Így nem tudom, Ki. Volt. Az.
Ki volt az, aki úgy döntött, hogy az összes szellemes sziporka és szívfacsaró furmánc közül az alábbi mondatot idézi ki:
*:・゚✧ "A nappaliban csinált pár karlendítést, amíg fel-alá sétált az ablak előtt."*:・゚✧
(Egy ágyban Sherlock Holmes-szal)

Nem tudom, átérzitek-e a pillanat komolyságát. Elsőnek azt hittem, hagytam benne valami elgépelést; vagy hogy ez így nagyon gáz valamiért, de nem jöttem rá, hol a hiba. Szóval arra a következtetésre jutottam, hogy a titokzatos idézőt eme mondat misztikus tökélye ragadta meg. Megpróbáltam összeolvasni minden második betűt, hátha valami Da Vinci-kód szerűt követtem el akaratomon kívül, de nem jutottam tovább. Elkezdtem irodalmi elemzésekbe bocsátkozni, hogy feltárjam eme jelenet kulcsszerepét (mely megjegyzem, egy meglehetősen hangsúlyos párbeszéd és egy emblematikus csókjelenet mértani közepén helyezkedik el); semmi.
Arra jutottam, hogy reklámkörútjaimon ezentúl kétségkívül ezzel a mottóval kell hirdetnem magam, mert már én is szentül hiszem, hogy soha az életben nem írtam szebbet, csak nem tudom, MIBEN rejlik eh mondat (ah) bűje és bája ó:  "a nappaliban csinált pár karlendítést, amíg fel-alá sétált az ablak előtt."



(via uglytshirt)

Nem követek elég embert Twitteren, aki hasonlóképp van ezzel, víg kedéllyel kövessen be és én is hasonlóképp cselekedem. A tumblrömet elsősorban Sherlock/Doctor Who/Anglia/vintázs fanoknak ajánlom, a LiveJournalomat pedig senkinek.
Senkinek. 
A netes kalandozások apropóján: nagy örömmel vettem észre, hogy a gportalon is kezd kialakulni a Holmes fanbázis. A cseréinkből ismerős lehet a Guy Ritchie filmmel foglalkozó SHGP elmebetegen sok információjával, a Hét Felfedezettje pedig a Cumbernation, Benedict első magyar rajongói oldala. A Holmes Daily-nek baromira szurkolok, jelenleg szerkesztés alatt áll.

És mégegyszer, zárszóra elmondhatatlanul hálás vagyok minden apró visszajelzésért, véleményért, észrevételért, kritikáért és úgy cakkumpakk a puszta jelenlétetekért. Lemme hug ya all. (づ。◕‿‿◕。)づ

25 megjegyzés:

Susie Lupin írta...

Előre mondom, hogy nem én voltam (én inkább általában csak Hetaliát olvasok tőled, mert azt ismerem, újabb fandomokba már nem akarom magam beleásni, de szerintem a hetás ficeid többsége le van mentve), de szeretném megkérdezni, hogy ilyet hogyan lehet beállítani? Mert elég sok mindenre rájöttem magamtól, miközben szórakoztam a blogommal (na jó, a címkék rendezésére nem magamtól, ahhoz már segítség kellett), de erre nagyon kíváncsi lennék~ Meg, hogy hogyan lehet ilyen válaszos dolgot beállítani~
Koffeinnel hogy állsz? :)

Tinuviel írta...

Nem, nem én voltam. :D Sherlock Holmesban még nem vagyok annyira képzett, hogy ficciket olvassak, de ami késik nem múlik. :) Én utoljára ezt twitteltem ki tőled:
"A kormányom Angliánál, a hadseregem Svédországnál,a szívem nálad, a rekviemem német nyelven, magnóról lejátszva." /Reisuto - Weserübung/
Annyira gyönyörű. *-*
Most elmondok neked valamit, amit már nagyon régóta el szerettem volna: a Death Note novelláid egy az egyben meg vannak kinyomtatva és bespirálozva, nem mellesleg rongyosra olvasva. Velük vészeltem át a középiskolát. :) Hihetetlenül sok erőt adnak az írásaid, köszönöm, hogy létezel.
(Most akkor én is sorba állok: "Koffeinnel hogy állsz?")

Cchan írta...

Én két helyen is sorban állok: Nem én voltam =D. Nekem nincsenek lementve írásaid a gépemre, a spontán, kiszámíthatatlan számítógép-ellenőrzések miatt, de amit olvastam, az megmaradt, fentebb, a fejemben. (Nyomtatni meg nincs pénzem, éljenek a diákévek XD.) És nagyon nagy köszönet neked, hogy írsz, és minden. Olvastam valamelyik Heta-ficekd, és nézem, oldalt mennyi Doctor Who nevezetű izé van, az mi lehet, és nekiálltam DW-t nézni. Azóta egy kedvenc sorozatom. A BBC Sherlock-ot is a te írásaid nyomán kezdtem el megismerni. Meg MUSE-fanatikus is a Knights of Cydonia ficid miatt lettem. Bah. Egyszerűen csak Köszönöm. Szép, kanyargós, nyurga betűkkel írva. És nagy gratula az egy évhez ;).
(Másik sorbanállásom: "Koffeinnel hogy állsz? " =))

Reisuto írta...

Anonymust sosem kapom el élve.
Ha kicsit letekersz, a kiemeltek alatt van egy számláló, a whos.among.usról telepítve, ami egyrészt tényleg tök jól bemutatja 24 órás bontásban, hány hit érte az oldaladat (nem számolja a robotokat és saját magadat, oh jolly joy), hogy konkrétan melyik bejegyzést nézték, és mutatja a ctrl+c-t, szóval baromi hasznos. Ja, meg van hozzá egy világtérkép is, kiderült, hogy van egy angol, egy amerikai és egy német rajongóm. (Oké, valószínűbb hogy csak eltévedtek, de szeretem ilyettén tévhitekbe ringatni magam.)
A blogspotos számláló az teljesen hasznavehetetlen szegény, mert azt is hitnek számolja, ha ráfirssítesz az oldalra.
A válaszos dolog.
FOGALMAM SINCS HOGY CSINÁLTAM.
Sajnos tényleg nem. Annyit kütyülök mindig, hogy néha történnek ilyen ööö, véletlenek. De ez messze a kedvenc a véletlenem, mert ez volt az egyetlen, amit baromira hiányoltam a lapról.
Meg a Koffein új fejezeteit.
Ha őszinte akarok lenni és PR-öngyilkosságot szándékozom elkövetni, nyarat mondok. A Hetalia tényleg nem köt le már, de persze ha ráveszem magamat, le tudnék ülni a Koffein elé - BAMM ÉRETTSÉGI.
Viszont egy AusPrusHun doujinishin dolgozom. Elméletben. A rajzoló misztikusan eltűnt, amikor átküldtem neki a nyers szkriptet.
Lehet, hogy gyűlöl.
*csönd*

Reisuto írta...

TINUVIEL KEBLEMRE *ölel*
(Idézetre: ezt én írtam? se kép se hang. oké, egyszer egy hónapig járt az eszemben egy vers, amit ezer éve írtam, és sehova nem tudtam kötni, és amikor rágugliztam, kiadta a Merengős oldalamat. akkor egy kis narcisztikus büszkeség fogott el a poétai tevékenységem kapcsán, és rötyögős szégyen a memóriám miatt.)
És én köszönöm, hogy TE létezel. *megbök* Elmondani nem tudom, mennyit jelentenek az ilyen visszajelzések.
(és pont a death note-os sztorik...! valamikor a félévben visszaolvastam őket, és sírtam. nem, nem a meghatottságtól.)
[kéne bezsebelnem pár közkeltűbb fandomot megint. és megírni a comissioneimet.]
{meg a koffeint.}
/illene./
(de az a helyzet hogy ti csak a tőlem telhető legjobbat érdemlitek, szóval összecsapni, na azt nem akarom)

Reisuto írta...

Cchan, szerintem ez a "normális". :D Én fanficet megdöbbentően ritkán olvasok, de ha találok kedvencet, akkor azt szeretem az "eredeti helyén" olvasni, ahol rábukkantam, mert hozzátartozik az élményhez az az atmoszféra, amit az író saját blogja/a fanficoldal teremt, a vizuális élmény azonos az első olvasás során látottakkal és hrrr <3 [persze gépnél baromi fárasztó olvasni, de van, hogy megéri.]
Jelenleg zsemlének van kiírva egy fice KÉZZEL, mert el vagyok tiltva a nyomtatótól és anno így oldottam meg. Mondjuk most épp csokorba szedem az írásait és várom, hogy elmenjenek itthonról. Ölelgetni akarom azokat az írásokat, a fene egye meg. Nem tudok úgy hozzábújni a monitoromhoz, hogy ne potyogjon de a Tizes Doktor akciófigurám,a skóciás mágnesek, a pipa és még ezer minden más.
((Idézgetni pedig ritkán tudok, mert a barátaimmal valahogy sosem vagyok azonos fandomban. Lö Szipogás És Agónia.))
Nagyon örülök, hogy ennyi szípet adhattam neked ;u; A Doctor Who-nál nincs vigasztalóbb dolog kerek e világon, a Sherlock "one hell of a perfect show", a Muse pedig az a történet, ami VAGY baromira idegesít és irgalmatlanul átlapozom az összes albumukat a mobilomon, vagy hetekig nem is hallgatok mást.
Oké, ihletszerzéshez általában muszáj. Bár a legtöbb számuk az Mester/Doktor, arrafelé pedig szükségem lenne valami eredeti mindfuck ötletre.
(Az Undisclosed Desires viszont Sherlock. Az Uno Death Note. Satöbbi. Minden egyes számukat kategorizáltam. De a legújabb Demenciánk c. Sherlock sztorit például a Space Dementia adta. Ki hitte volna. Felváltva a 30 Seconds To Mars "Hunter" c. dalával. Pedig nem is szeretem a 30STMet. Csak egy kicsit.)
[Hallgass Placebót.]

Al írta...

Gyanakodnék magamra, de nem találom ezt így lementve, szóval valszeg mégsem én voltam. Pedig tényleg nagyon szép mondat ez, komolyan mondom ._. Talán a karlendítések miatt. Merthogy én nagyon szeretek karlendíteni, de akkor mindig baja esik valaminek :"D És itt meg nem, szóval érted, tiszta jó~ *úgysetudjamegmagyarázni*
A több mint egy évhez gratula és csak így tovább!! És most megint a hülye csokireklám jut eszembe, dehátno, merci hogy vagy nekem, nekünk, a világom nem lenne teljes az írásaid nélkül meg úgy az egész... nélküled. Szóval hm.
(Ajánlottad az eredeti Doyle novellákat, és én szorgosan rájuk is kerestem, de valahogy nem volt meg a feeling ahogy a képernyőt bámultam, viszont ma a Nyugatiban a 100Ftos könyvesládáknál a kezembe akadt egy válogatáskötet, amelyikben más szerzők művei mellett egészen véletlenül szerepel a The Problem of Thor Bridge, amiről még sosem hallottam -legalábbis nem emlékszem-, de most úgy örülök neki, mintha nem is tudom mi lenne. Még nem olvastam el, ezt hagyom a végére, így tuti hogy nem dobom félre olvasatlanul az egészet :"D Ésés tudod, ilyen nagyon finom régikönyyv szaga van!)

Reisuto írta...

[A Problem of Thor Bridge-et nagyon szeretem, de kötelezlek rá, hogy együltő helyedben olvasd :D]
És nagyon-nagyon köszönöm <3 Igazából, abban a valószínűtlen esetben, ha ez a mondat mégsem olyan zseniális, mint azt hisszük, lehetséges, hogy valaki csak megjelölte ily' módon, hol tart.

Phocok írta...

Egészben szoktam a dolgokat leszedegetni, nem mondatonként, így szerintem nem én lehettem :) Mindenesetre így utólag is boldog egy éves évfordulót!

Al írta...

[Be fogom tartani szerintem :)]
Naigen, mi már mindent belemagyarázunk, aztán valaki benyögi hogy jhahh, háttöizé :"D Azért én röhögnék~ *kipróbált ő is pár kódfejtést, de semmi érdekes nem jött ki*

Cchan írta...

Én TÚL sok fanficet olvasok. Ahelyett, hogy a Legyek urát olvasnám- enyhén kéne, három hét múlva vesszülk. Mpondjuk egy nap alatt elolvasnám, vagy nem is tudom, de hát ha van egy adag Bill Nighy-Colin Firth-Johnny Depp (sajna nem együtt mindhármójuk =D) film a gépemen, nagy a kísértés. (Tinker, tailor-t láttad? Bvú, zseniális. És a zenéje is iszonyú jó. Meg a színészek, na. Aw.) Amúgy nem tudom, hogy, de engem enm fáraszt le a gépen való olvasás. A szemem már rosszabb állapotba nem kerülhet, szóval már nem is fárasztja magázt azzal, hogy kifáradjon =D.
Monitort ölelgetni nehéz =D. Megoldás- laptop. De ahhoz pénz kéne XD.
Oké, hogy vigasztal, de amikor Mesteres részek vannak, én rendre előszedek egy trollt, ami elkezdi rágcsálni az életkedvem, és utána pár napig leblokkolok, és minden szőke osztálytársamat Simm-nek nézem. Folyton. És MUSE. Aww. Ők azok, akiket nem lehet úgy folyamatosan hallgatni, mert valahogy... nem tudom, le kell nyugodniuk az emberben. Jó, ez furán hangzott. De itt jön be anyum hasonlata: én szeretem a rántott húst, de ha egy évig csak azt ehetnék, utána soha többé rá se tudnék nézni. (Jó, a MUSE nem egy rántott hús, inkább milánói, mindegy XD.) Szóval őket nem lehet folyamatosan hallgatni. Beleőrülne az ember lánya. (Space Dementia- és tényleg. Hú. Az Undisclosed Desires eddig is a Doktor/Mester pároshoz jött nekem is fejben elő, de nem tudtam, miért. Van benne valami.)
[Hallgatok, sokat =D. Főleg most, hogy megtudtam, jönnek. Én mindig, ah jön egy banda, az előtte levő három-négy-hat hónapban csak azt a bandát tudom hallgatni, fílingfenntartás végett =D.]

River írta...

Odáig én is tudok róla, hogy lementettem -de szintén az egészet. Vagy nagyon béna voltam, vagy nem én követtem el. *nevet*

De ha már ilyen létösszegzős bejegyzés: nekem is van néhány megköszönnivalóm^^. A Hetaliát eddig bele sem gondolt módon kitágítottad és elmélyítetted(óh, azok a FrUK keserűszerelem-szenvedések, borzongok),a DW-t pedig egyenesen megismertetted velem, és hogy az mennyi nagybetűs ERŐt ad, azt részleteznem sem kell. És jöhetnek a kis repülő kavicsok, de valamiért sosem tudom magam rendesen kifejezni, ha az írásaidról van szó. Vagy tőmondatok lesznek, vagy vállalhatatlan fangirlrohamok, sikítással, meghatott szipogással és bárgyú mosollyal. De így vagy úgy, nagyon sokat adnak. Úgyhogy egyszerűen csak egy naaaagy köszönöm-ölelés, az talán el is mond mindent. <3

White Dragon írta...

Szóval, ha neked Mexikó még beletartozik Amerikába, akkor teljes ragyogó mosollyal jelentem, hogy én vagyok az!
*hipp-hipp-hurrá cserediák program :D *

és hogy idézzek "and now for something completely different" : nagyon örülök, hogy a barátnőm megmutatta ezt az oldalt, azóta kb. kétnaponta nézem, hogy raktál-e fel valami újat -különösképpen a Koffeinre vagyok kíváncsi, és ezt csak azért írom, mert én azok közé az fanfiction-író-akarok-lennik közé tartozom, akiknek kell egy kis noszogatás, hogy leüljenek gépelni, bár nem tudom, te ide tartozol-e, egyébiránt nem akarlak sürgetni-

(a sok fecserészés után pedig azt is elmondanám, hogy nem én voltam a tettes)

(( ezt pedig csak azért, mert már egy ideje furdalja az oldalam, meg mert fogalmam sincs, hol máshol kérdezzem meg
tehát, a lényeg, hogy meg szeretném kérdezni, nem ismered véletlenül a Good Omenst? -a magyar címe Elveszett Próféciák-
ha igen, és nem túl megterhelő, tudnál írni egy Aziraphale/Crowley fanficet? -csakmert nagyon kevés említésre méltót találtam, és a te stílusodban biztos tetszene- ))

ennyi. csak tudatni akartam, hogy a világ bármely részén találhatsz rajongókat!!! ha tudnád, hány yaois fangirl van itt az osztályomban XD az előző részt pedig suttogva, és félig átlátszó tintával képzeld el

Ariana írta...

Nem, nem én voltam. xD De fontosnak tartom közölni itt alul, hogy imádlak. Tényleg, az egész stílus ahogy ezt halál komolyan előadtad, meg úgy minden... annyira te, és... és imádlak. o.o Ennyi, hirtelen. (Meg hogy tök poén ha tényleg jelzi mit jelölnek ki. :D Hogy csinálsz ilyet~?) Ja, és követlek twitteren. Tumblr blogon meg már amúgyis.

Reisuto írta...

Az még Amerika, te mázlista, te :D Használd ki ezt az évet helyettem is! ;)

Nagyon megtisztel a kedvességed, köszönöm <3 Igen, egy kis noszogatás sosem árt, de sajnos szegény Koffeint szerintem a leghamarabb az érettségik végére ígérhetem, VAGY csoda történik. Nagyon meghat hogy ennyien várjátok, szóval ígérem, sietni fogok a befejezéssel! ^^

A Good Omenst sajnos nem ismerem, pedig szívesen teljesíteném a kihívást >__> De ki tudja! A nyáron szükségem lesz majd pár új sorozatra, lehet, hogy belelesek és akkor majd meglátom, mit tehetek az ügyben! :D

Reisuto írta...

Köszönöm szépen ^^

A végén ki fog derülni, hogy ÉN tettem, amikor épp a Hyde-énem volt uralmon.

Reisuto írta...

(Ez egy zárójeles megjegyzés, de a nicknévváltozásod óta mindig úgy érzem, hogy River Song prof. ~~személyesen~~ irogat nekem. Elmondhatatlan élmény.)

Nagyon szépen köszönöm, hogy itt vagy, itt voltál és itt leszel ^^ *ölel*

Reisuto írta...

Mindörökké kölcsönös, Ari. <3
A whos.among.us-os számláló speciális képességei ez a mutogatás, órákig el lehet vele lenni.
Oké, két percig.
De attól még szórakoztató.

És vagy én is követlek twitteren, vagy elrontottam valamit.

Phoebe írta...

Nope. Not me either. Én szoktam mondatokat kiragadni, Ari dettó, de egymásnak másolgatni... de ez nem rémlik egyikünktől se XD

Twitteren még nem követlek, mer lusta dög vagyok bejelentkezny, and I usually use it to stalk celebrities. Because duh.

Reisuto írta...

Ugye követed John Simmet? Én minden egyes kis kommentjén sikítva röhögök vagy sikítva sikítok vagy sikítván sikítva sikítok. Mesterember. <3
[az a humoros crl+c témakörben, hogy azt sézre szoktam venni, melyek lehetnek azok a sorok, amiket ti küldözgettek egymásnak XD ó, hiányoznak a nagy MSN konferenciák. heti kétszer ha felnézek.]

Nayrria írta...

Még az is lehet, hogy a mondat kiemelője én voltam, mert ha olvasok valamit, de közbejön valami, kimásolom, tudjam, hol tartottam, bár pontosan nem emlékszem sajna XD

Reisuto írta...

*gyanakodva méreget*

Phoebe írta...

John Simm is a quality human being. De a kedvenceim még mindig a Panic! At The Disco fiúk (főleg Ryan Ross. Személyes teóriám, hogy a tweetjei az élet értelmit rejtik, de rajta kívül senki sem érti őket), no meg persze Mofftiss páros.

Nussy írta...

Huhúúú, annyira terveztem pedig, hogy most, miután kiderült, hogy látszik, mit mentünk le a gépünkre, megmutatom miféle nyomtatott gyűjteményem van itthon tőled; hogy befotózom egy postba a féltett papíralapú remekműveid borítóját (merthogy azuk is van! szépen be is vannak spirálozva) az APH-S+D+R-től a Sherlock Holmes novellákig, de aztán feszélyezve kellett rádöbbennem, hogy egyik kötegecskén sem szerepel a neved. Igen. Kínos. Úgy fordulhatott elő, hogy ezek mind saját használatomra vannak, és hát én meg tudom, ki írta őket. Hm... A legközelebbi Reisuto-adagot már egészen biztos a neveddel együtt fogom kinyomtatni, azzal majd villogok is. *szaporán bólogat*
Ó, és szeretném hálás szívvel megköszönni serény és minőségi írói tevékenységedet. Szó nincs arra, milyen sokat jelent nekem egy-egy frappánsan megfogalmazott mondatodat, szellemes megjegyzésedet vagy elmés gondolatmenetedet olvasni... Színtiszta öröm. Visszaadtad a korosztályunkba vetett, lassacskán eltünedező hitemet.<3
Köszönöm, hogy vagy!

Reisuto írta...

Nem csak a végletekig megtisztelő, de nagyon érdekes is lenne látni (legalábbis nekem), ugyanis számomra az írásaim egy nagy adag currentlynameless.docx, telefirkált papírok, mobilba pötyögött kapkodó jegyzetek és margójegyzetbe vázlatolt kriszk-kraszkok formájában jelennek meg, szóval jó lenne látni, milyenek rendes küllemben :D Bár a kopirájtra érzékeny vagyok, teljesen megértem hogy a nevemet nem nyomtattad ki mellé (majd dedikálom azt' rajta lesz, sejj)
Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat, bearanyozták a vénasszonyos káromkodással töltött estémet *3* (mert nekem is megremeg a hitem a korosztályomban néha. ilyenkor a tumblr felé és felétek fordítom ah könnyhomályos szemeim*
És *ölelés*

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS