a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2011. szeptember 18.

Room11


Gyors drabble a God Complex kapcsán
és végre szabályos drabble!






Nyisd ki az ajtót.
Most zárj be mindent.
A szemeid hunyd szorosra, néma legyen a szád. Takard el a füled, és tartsd vissza a lélegzeted. Másképp hogyan élhetnéd túl ezt a rémálmot?
Hogyan élnéd túl a látványom?
Nézd, a szoba padlóján, lábaid előtt heverek. Semmim se rezdül: vigyorgok rád. Nem tudod, mi a szörnyűbb: ha életben vagyok, vagy ha már meghaltam.
Nem fogod leellenőrizni. Nem lépsz be. Csak rámnézel, és mosolyogsz majd.
- Persze. Ugyan ki más?
A dédelgetett rémálmod.
Az ébren tartott paranoiád.
Kopogtass négyszer.
Most pedig lépj hátrább.
Ebben a szobában én vagyok az áldozat.
Ebben a szobában te vagy a szörnyeteg.

10 megjegyzés:

Tinuviel írta...

Nekem ugyan nem sok közöm van a Doctorhoz, de azt kell mondjam, hogy egyre nagyobb késztetést érzek, hogy megismerkedjem vele. :)Így ismeretlenül nagyon tetszett, gratulálok hozzá!

Reisuto írta...

El nem tudom képzelni, kontexus nélkül milyen lehet o.o" A sorozattal több, mind érdemes megismerkedni - szerintem tégy vele egy próbát! :D Bár 1963-tól fut, van pár Teljesen Biztonságos Becsatlakozási Pont, ilyen a "New Who" ötödik évada, ahol gyakorlatilag mindent megmagyaráznak előröl. Innen lehet letölteni: http://deadpoets.gportal.hu/gindex.php?pg=34182032

Phoebe írta...

Igen, valahogy sejtettem, hogy neked is ez fog először eszedbe jutni a szobáról, hogy neki mi is jelent meg~
Erős az egész, fantasztikus.
Egyébként nekem van több, egyéb, tetszetős teóriám, hogy kit láthatott. De mivel Moffék nagyon a Doktor önutálatára mennek rá... lehet önmaga, a Dreamlord, a Valeyard... sőt, akár Time Lord Victorious is.
De azért remélem a Mester volt.

Anna írta...

Jesszus. Én most néztem meg a The God Complex-et, és az a kérdés motoszkált végig a fejemben, a úvalbéleltségen kívül, hogy basszuskulcs, akkor ez most ki is lehetett. nekem is vannak eléggé hosszadalmas teóriáim arról, hogy ki esetleg kik lehettek ott, de mindegy.
Nagyon jó lett. Egyszerűen mintha beleláthattam volna a Doktor gondolataiba egy pillanatra.
Köszönet, hogy olvashattam :).
(Cchan)

Carlossa írta...

Egy átkozott géniusz vagy.

Reisuto írta...

Nagyon-nagyon szépen köszönöm mindenkinek ^w^Bevallom, Herr Moffot ismerve nekem is valószerűbb, hogy a Doktor szobájában egy tükör van; de az egy olyan félelem, amivel napról-napra szembenéz. Abban pedig biztos vagyok, hogy a Mester szüntelenül kísérti... <3

Jolanda írta...

Nagyon jó drabble, basszus, néztem a God Complex-et és tudtam, hogy meg fogod írni ^^ Nekem a Mester a tippem. Mert nem olyan arcot vágott a Doktor, mintha komolyan félne, inkább elmosolyodott és tudta, hogy a szobában lévő valami régóta a lénye. És a Mester pont ilyen valaki. Mert ha a bűntudatára építenének, akkor szerintem az elvesztett utitársakra gondolna (többek között Adric-re, akinek a halála mélyen megrázta őt). És a Doktor igazán mitől félhet? Önmagától, de ahogy mint azt már előttem írtad, azzal mindennap szembe néz.

Maradok Doktor/Mester shipper. Awww. És még egyszer, tényleg pofás írás, kösz, hogy olvashattam :)

p.s. Nagyon off, de nincs készülőben Sherlock írás?

Reisuto írta...

Nagyon szépen köszönöm~~ én igazából remélem, hogy sosem tudjuk meg, mi van a 11-es szobában, mert ez így szép .3.
Sajnos most valahogy alapból nem igazán van ihletem, és bármennyire is szívemszotya a Sherlock örökre, a múzsám erről nem vesz tudomást. A cafka.

sliver írta...

Ki más?

Doctor Tacchan írta...

Tényleg zseni vagy. *üldögél, és szívecskéket rajzolgat neked*

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS