a blog bezárt. mobilnézethez {katt ide}. frissek az {AO3}n.

2011. január 30.

magyar slash fanfiction

bloody romantic
történetek: itt

slash magyar destiel fanfic x-men magneto x professzor professor fic erik lehsnherr / charles xavier cherik hannibal hannigram hannibal/will fic magyar good omens elveszett próféciák crowley azirafael slash fic fanfiction magyar slash good omens elveszett próféciák crowley/azirafael avengers bosszúállók thorki thor loki stucky steve bucky magyar trónok harca throbb theon robb slash bl boy's love yaoi fic fanfic fanfictionction

7 megjegyzés:

Liani Hikawa írta...

Nagyon jó, amit csinálsz. Olvastam a Szomorú vasárnapot és... nem tudom elmondani... nem tudok szavakat találni. Félelmetes és megrázó, gyönyörű és... és...

Linkcsere. Igen.
*K.O.*

Bekkadesu írta...

*Megfogadta, hogy nem mutatja ki Faith-elvonási tüneteit, így csendben marad*

Reisuto írta...

Liani, bálnazsírral kenegetik az én szívemet ;__; Nagyon, nagyon, nagyon szépen köszönöm. *ölel*

Bekkadesu, nekem is hiányzik a srác. Meg Adrian és Ian, és igen, Timothy is, bár szegényk emár (alaposan) beteljesítette az életét. Az OCkben az a jó, hogy még bármikor előhívhatom őket. Ó, höhöhö, haha, bruhamhaha.

Névtelen írta...

*szintén bloodline-elvonással kűzd*

És jól tudod mit gondolok az egész lines-sagáról :)

Phoebe voltam. de máshogy nem tudom elküldeni.

Névtelen írta...

régen volt, de én nem tudtam elfelejteni azokat az írásokat :)
tényleg nagyon jók, grat! \(*‿*)/
azóta is kedvenc fanfiction íróm vagy! :) bár ma már csak ritkán olvasok ilyeneket, azt hiszem most éppen visszaszokóban vagyok..
megismertem egy fiút, aki nagyon emlékeztet Timothyra(<3 *-*), leginkább belsőleg, de egyébként neki is hosszú a haja, csak szőke(wááá gyönyörű haja van :]), tehát tényleg felejthetetlen a lines, már csak miatta is, a többi Death Note-s írásodat is imádtam *-*
igaz, akkor nem írtam semmi kommentet, de most -már vagy egy év elteltével- csak sikerült rávennem magamat :)
örülök, hogy idetévedtem :D
a Hetáliát is szeretem, még nem nézetem végig az animét, de az oldat elnézegetve egyre inkább kedvet kapok :)
én azért reménykedek még, hogy majd egyszer.. talán.. még lesz folytatása a Death Note-os írásaidnak *_*
Moku

Reisuto írta...

Szia itt, Moku! *hevesen integet* Köszönöm hogy írtál, és nagyon gratulálok a privát Timothyhoz ;)
Hajaj. Nekem is hiányoznak a srácaim, rettenetesen, és nagyon meghat, hogy ti is visszavárjátok őket és köszönöm ;A; Viszont ha folytatni akarnáma bloodline-t, akkor úgy kezdeném, hogy újraírom az EGÉSZET, ami kétségkívül érdekes lenne, de nem valami izgalmas. Fejlődött a stílusom is (remélem, már kevesebbszer pakolok össze furcsa és kicsit erőltetett kifejezéseket), próbálok kevésbé szappanoperás lenni és jobban odafigyelni a mellékszereplőkre (a Starbuckos csaj, a múzeumban üldögélő diákok, a tanárok, a hajón utazók, a tucatosztálytársak - sablon helyett jellemet akarok, nem hagyhatnám őket úgy, ahogy vannak.) szóval az is, a mostani ficeim is, minden csak szárnypróbálgatás, mielőtt elrugaszkodnék hogy nekiessek a saját regényeimnek. Az egyiken kilenc éves korom óta dolgozom, és van egy másik is... aminél az alapkoncepció megvan, de a szereplők csak homályosan, és az jutott eszembe, hogy talán megpróbálom átmenteni oda Iant, Adriant, Timothyt és Faith-t. Egy szép, rendes, kiadatásra szánt regénybe, ami Isten tudja, mikor fogok tudni megírni, mikor érzem majd magamat késznek rá, mikor lesz eléggé egységes, de szeretem ezeket a fiúkat, és nem akarom őket otthagyni pár csonka történetben.

Nique írta...

Na, befejeztem a linest. Mármint a három kötetet, a kiegészítő történeteket nem. És hát... húúúúú.

Hihetetlen nagy a fejlődés a történet elejétől a végéig.

És brutális, hogy azóta is mennyit fejlődtél *-* Remélem, ha mondjuk egy év múlva visszaolvasom a mostani írásaidat, akkor is ekkora különbséget érzek majd a leendő és a mostani alkotásaid között :) (Hm, ez a mondat lánykorában biztatás akart lenni... szóval nem a mostani írásaid lekicsinylése, mert ugyebár részemről egyébként is csak tátott szájú csodálatról beszélhetünk <3 (meg egy pici irigykedésről a kitartásod miatt, mert a fejlődés mögött mindig sok munka van...)

{bloody romantic}
B l o g : Raistlin
Sablon: Agata | WS